Whehehe dat is hoopgevendquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had van de week besloten dat ik durfde, binnen drie minuten stonden er twee "tegenwindjongeren" naast me met de vraag of ze me even moesten helpen, gelukkig had ik nog twee mannen bij me, zodra die omkeken waren ze snel weg. Mijn durf is voorlopig weer even weg
Ze kwamen van de hele andere kant, volgens mij reageerden ze puur op het zien van de camera. Rotterdam was misschien niet de beste keuze qua stadquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whehehe dat is hoopgevend![]()
maar zette je die gasten op de foto dan?
Mja, waarschijnlijk een gevalletje dikke pech dat je net volk tegen komt die het leuk vinden iemand even bang te maken. Maar het werkt wel en de lol gaat er zo vanaf. En helaas heeft niet iedereen een olifantenhuid wat dit aangaat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze kwamen van de hele andere kant, volgens mij reageerden ze puur op het zien van de camera. Rotterdam was misschien niet de beste keuze qua stad
Als ik deze foto zie maak je hem idd gewoon. Vol met flitser! Dat moet wel opvallen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:38 schreef kvdv het volgende:
Niet teveel denken... en om leren gaan met vernedering / moeilijke mensen. Het is naar mijn mening meer een psychologisch ding dan een technisch ding. Je kunt wel eeuwen blijven zoeken naar die perfecte lowlight, onopvallende, stille w/e camera. Maar je kunt ook proberen een knop in je hoofd om te zetten. Dan maakt techniek niet zoveel meer uit... kun je ook met een middenformaat cam gaan schieten bij wijze van. Ik stem mijn camera meestal af op het potentiele gevaar dat ik kan lopen.
Bovendien... alcohol + grote bek is de sleutel.
[ afbeelding ]
Haha, die foto ondersteunt je tekst wel perfect inderdaad. Vol de flits erop en gewoon schieten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:38 schreef kvdv het volgende:
Niet teveel denken... en om leren gaan met vernedering / moeilijke mensen. Het is naar mijn mening meer een psychologisch ding dan een technisch ding. Je kunt wel eeuwen blijven zoeken naar die perfecte lowlight, onopvallende, stille w/e camera. Maar je kunt ook proberen een knop in je hoofd om te zetten. Dan maakt techniek niet zoveel meer uit... kun je ook met een middenformaat cam gaan schieten bij wijze van. Ik stem mijn camera meestal af op het potentiele gevaar dat ik kan lopen.
Bovendien... alcohol + grote bek is de sleutel.
[ afbeelding ]
Hmmm, da's geen fijne ervaring als je net al je moed bijeen hebt geraaptquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had van de week besloten dat ik durfde, binnen drie minuten stonden er twee "tegenwindjongeren" naast me met de vraag of ze me even moesten helpen, gelukkig had ik nog twee mannen bij me, zodra die omkeken waren ze snel weg. Mijn durf is voorlopig weer even weg
Neu geen tele, gewoon langs het raam lopen, camera 'onopvallend' opzij en hopen dat er iets op te zien is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:56 schreef kvdv het volgende:
Ben anders wel benieuwd naar je wallenpicca's... tele of gewoon voor 't raampje?
Dank!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef el-mar het volgende:
ik vind die tweede dan wel weer lekker, die man in zijn rush.. De bw toning.. niets mis mee imo!
tweetal uit .it
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, wat dat betreft ben je een paar jaar te laat. Zorki's waren ooit voor een habbekrats te krijgen, toen men hier in het westen in de gaten kreeg hoe aardig die Zorki's het deden stegen de prijzen. Die Russen zijn ook niet gekquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 05:44 schreef Erasmo het volgende:
¤120 voor een 3M, dat zijn Bessar prijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |