quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Opwindendquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
WTF, apen op Nederland 3. Mensen met een normaal bovenlijf maar kleuterbenen. DIE HANDEN HANGEN OP DE GROND NAAST HAAR VOETEN EINS!1111lxLL!LLlxL!Lcl!DL!L1LD!
LaPo opent nieuwe. Mocht dat uitblijven, dan ben je vrij een nieuwe te openen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef De_Ananas het volgende:
Bio zet ff die polls over aub.
En wat is het nou, de lapo of wie eerder is want de modjes zeggen het ook steeds anders
Uitblijven is relatief, ik moest 2 secs wachten voordat ik weer kon posten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
LaPo opent nieuwe. Mocht dat uitblijven, dan ben je vrij een nieuwe te openen.
5 december, al is het om kleine kindjes te pesten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:15 schreef Biogarde het volgende:
Poll: Wanneer is de uber meet?21 november 28 november 5 december ( )
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Althans, zo lijkt het nu. Pin me d'r niet op vastquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:17 schreef De_Ananas het volgende:
En mooi dat je mijn topicnummer overneemt Gers
300quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:17 schreef Agiath het volgende:
IS HET NOU DEEL 400 OF 300 IK SNAP HET NIET MEER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |