Dit is een lijntopic heurrr!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
had het ook niet over lijnen
hebben net mijn weekschema gemaakt en zijn nu met die van René bezig...![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Goodbye: beetje late reactie maar als vriendje geen pijnstillers wil vanwege buikpijn, kun je dan niet een zetpil voor hem regelen? Werkt bij migraine ook prima.
Banaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand een goedvullend, gezond, niet te duur en makkelijk mee te nemen tussendoortje?
Da's waar en je plannen klinken zeker goed!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar..maar
regelmaat in leven is ook goed voor een goede levensstijl, én dus het afvallen
Fijn hè, om houvast te hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
- ik ga elke dag om half 6 vrij hebben en niets meer hoeven doen
- ik ga elke zondag helemaal vrij hebben
- sportmomenten zijn ook ingeplanned
- ik ga elke dag om 8 uur opstaan, met uitzondering van het weekend
Ik plak 't rooster straks wel evenmaar het gaat vast werken
Die had ik vandaag mee en die kwam bruin weer uit m'n tas.quote:
Dan moet hij zijn mannelijke trots maar even opzij zetten hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat wil.
Hij is nu weer even beneden. Ik heb gezegd dat hij straks toch maar een ibu'tje moet nemen voor het slapengaan. Iig om mij de nachtrust niet te ontnemenof ben ik dan egoistisch?
![]()
Ja, maar dat heb ik hem ook gezegd! Pijnstillers of pijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn mannelijke trots maar even opzij zetten hoor.
Of anders mag hij zijn geklaag ook voor zich houden.
Vind ik niet egoïstisch, als vrouwen ziek zijn vallen ze manlief daar toch ook zo min mogelijk mee lastig? Maarja, mannen kunnen zo heerlijk de patiënt uithangen... Stond laatst nog een stuk over in het NRC, spijker op z'n kop.
Heb ik gelezen ja, OMG...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik hem ook gezegd! Pijnstillers of pijn![]()
Ja, heb je net gelezen wat mijn liefje zei?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef mordradead het volgende:
Mannen zijn sowieso veel gevoeliger en moeten in de watten gelegd worden.
Hear hearquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef mordradead het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef mordradead het volgende:
Mannen zijn sowieso veel gevoeliger kleinzeriger en moeten in de watten gelegd worden.
Nou, ik moet zeggen dat hij me nergens om gevraagd heeft ofzo. Alleen even gezegd dat hij zich niet lekker voeldequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef mordradead het volgende:
Wow, die van jou is gewoon een bikkel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat hij me nergens om gevraagd heeft ofzo. Alleen even gezegd dat hij zich niet lekker voeldeMaar dat doe ik ook altijd.
Natuurlijk heb ik hem toen uit eigen beweging lopen vertroetelen. That's my bad
Wat mooi, met kleurtjes en alles. Heb jij ook dat je tijdens het schema maken al meteen het gevoel krijgt dat je heel nuttig bezig bent? Ik wel namelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn nieuwe leven:
[ afbeelding ]
regelmaat, ritme en avonden vrij, het móet lukken
Heel veel plezier en rust gegund!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:Ik ga afscheid van jullie nemen. Tot over drie/vier weken!
Heel veel plezier!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:Ik ga afscheid van jullie nemen. Tot over drie/vier weken!
Ik ben 31 en ik vind gamen ook leuk. Is daar soms iets mis mee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef SHE het volgende:
Ollie heeft een xbox gekocht ...want die wii van jaren geleden was ook al ZO'N succes dat ie licht te verstoffen in een kast
Hij heeft er ook een stuur bij gekocht. Mind you, deze knappe man is 32 he...
Hopelijk, over 50 jaar, als ik een beetje ouder begin te worden denk ik terug aan deze tijd en denk ik ' gelukkig is ie zo lang jong gebleven '
Hoop ik dan he!
De vriend van mijn zus heeft een hele gamezolder. Maar die gamed ook wel heel vaak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef SHE het volgende:
Ollie heeft een xbox gekocht ...want die wii van jaren geleden was ook al ZO'N succes dat ie licht te verstoffen in een kast
Hij heeft er ook een stuur bij gekocht. Mind you, deze knappe man is 32 he...
Hopelijk, over 50 jaar, als ik een beetje ouder begin te worden denk ik terug aan deze tijd en denk ik ' gelukkig is ie zo lang jong gebleven '
Hoop ik dan he!
Ik vind het infantiel en een vreselijke verspilling van tijd en energiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben 31 en ik vind gamen ook leuk. Is daar soms iets mis mee?
Ik ook, ik erger me ook wel aan het gegame van mijn vriend. Maar meer omdat hij daardoor andere dingen niet doet, zoals boodschappen doen. Bel ik hem op om half 9. Heeft-ie vaak nog geen boodschappen gedaan en nog niet gekookt omdat hij aan het gamen was. Belachelijk. Hij is 34!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het infantiel en een vreselijke verspilling van tijd en energie
Niet. Gamen is leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ziet er goed uit johquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn nieuwe leven:
[ afbeelding ]
regelmaat, ritme en avonden vrij, het móet lukken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Het slokt je nogal op soms.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ook, ik erger me ook wel aan het gegame van mijn vriend. Maar meer omdat hij daardoor andere dingen niet doet, zoals boodschappen doen. Bel ik hem op om half 9. Heeft-ie vaak nog geen boodschappen gedaan en nog niet gekookt omdat hij aan het gamen was. Belachelijk. Hij is 34!
Doei!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:Ik ga afscheid van jullie nemen. Tot over drie/vier weken!
@ viking, juist het over water lopen verhaal is wetenschappelijk bewezenquote:Ik vind het sterrenbeeldenverhaal iig geloofwaardiger dan verhalen over een man die over het water loopt, uit de dood opstaat etc. Ik dacht er vanochtend toevallig nog over na, want ik snap niet hoe intelligente mensen zoiets kunnen geloven? .
@ chicoquote:Het is er, maar het lukt klasgenoten al sinds begin dit jaar niet om in te loggen op het netwerk .
Mijn idee. Ik vind het iets treurigs hebben. Als je kinderen hebt en meespeelt ok, maar je avonden vullen met racen op een beeldscherm vind ik echt te tragisch voor woorden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ook, ik erger me ook wel aan het gegame van mijn vriend. Maar meer omdat hij daardoor andere dingen niet doet, zoals boodschappen doen. Bel ik hem op om half 9. Heeft-ie vaak nog geen boodschappen gedaan en nog niet gekookt omdat hij aan het gamen was. Belachelijk. Hij is 34!
Dat komt niet door het gamen op zich, als het dat niet was ging hij wel iets anders doen om nuttigere bezigheden uit te stellen. Tenminste, dat doet mijn vriendje wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Juist, als een josti naar een scherm turen...en dan heb je mazzel als het 3D isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet. Gamen is leukEn een of ander onderzoek heeft ook aangetoond dat het bepaalde kwaliteiten kan ontwikkelen. Geloof ik
Ik vind het gewoon leuk. Alleen moet je wel op de tijd letten want voor je het weet zit je weer 5 uur naar een beeldscherm te turen.![]()
Dan weet ik niet wat voor spelletjes hij speelt, want bijna alle games zijn 3D.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Juist, als een josti naar een scherm turen...en dan heb je mazzel als het 3D is
5 uur waarin je had kunnen vrijen, kunnen dansen, kunnen eten, kunnen lachen, kunnen zingen, kunnen lezen, kunnen....
Mijn ventquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik moet lachen om die vent van DaD
met z'n huizenprijzen en ziek zijn
Jah duh een week in de States en zo kortzichtig als een Amerijonderquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
Mannen houden gewoon niet van nuttige bezigheden, is mijn ervaring.
WoW vind ik tofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:29 schreef Isegrim het volgende:
WoW vind ik dan weer helemaal niks aan... Sowieso RPG's niet.
O copy paste hem ook even naar mij!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
- ik ga elke dag om half 6 vrij hebben en niets meer hoeven doen
- ik ga elke zondag helemaal vrij hebben
- sportmomenten zijn ook ingeplanned
- ik ga elke dag om 8 uur opstaan, met uitzondering van het weekend
Ik plak 't rooster straks wel evenmaar het gaat vast werken
Huh? Wat is een Amerijonder en wie is er kortzichtig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jah duh een week in de States en zo kortzichtig als een Amerijonder
hij is gebaseerd op mijn vakken, maar de blauwe 'vakken' zijn dus colleges, en de vieze groene kleurtjes zijn zelfstudieurenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O copy paste hem ook even naar mij!
Dat soort schema's moet ik ook eens voor mezelf gaan makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is gebaseerd op mijn vakken, maar de blauwe 'vakken' zijn dus colleges, en de vieze groene kleurtjes zijn zelfstudieuren
[ afbeelding ] dus
Ik moet me ook vaak inhouden om tegen hem te zeggen wat ik echt denk, af en toe..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef SHE het volgende:
Maar dat zeg ik natuurlijk niet tegen hem. Want dat is onaardig
Dat gaat nog een pijnpunt worden als we samenwonen. Mijn huis is altijd redelijk schoon en opgeruimd en ik heb altijd eten in huis. En dat terwijl ik 9 uur werk en in totaal 1,5 uur reistijd heb. Zijn huis daarentegen is een pigsty, terwijl hij vanuit huis werkt. In mijn beleving heeft hij zeeen van tijd en DUS moet zijn huis wel netjes zijn en de voorraadkasten gevuld. Maar nee, er ligt altijd een berg wasgoed, en als ik langskom wordt er of afgehaald of er worden wel boodschappen gedaan. Bij de tyfusdure AH To Go...quote:Overigens weet ik nu wel waarom vandaag niets in het huishouden is gedaan...en dat is heel grappig, want ik werk buitenshuis en hij thuis
Maar hij was zondag ook heel lief voor me. Ik keek Gooische vrouwen en verzuchtte een keer dat ik zo'n zin had in chocola. Na een tijdje stond-ie op en pakte zijn jas. 10 minuten later was hij terug met Maltesers, M&M's en Milkarepen. Dan weet ik weer waarom ik hem zo leuk vindquote:Maar genoeg gezeurd, ik lig lekker in bed met de poesies en de laptop en ik schreeuw zo nu en dan naar de kamer dat hij thee moet zetten.
Al ga ik zometeen denk ik maar aan de wijn
Is dat omdat je het zelf ooit gedaan hebt *heb je tijdje terug verteld*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt allemaal hetzelfde?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik moet me ook vaak inhouden om tegen hem te zeggen wat ik echt denk, af en toe..
[..]
Dat gaat nog een pijnpunt worden als we samenwonen. Mijn huis is altijd redelijk schoon en opgeruimd en ik heb altijd eten in huis. En dat terwijl ik 9 uur werk en in totaal 1,5 uur reistijd heb. Zijn huis daarentegen is een pigsty, terwijl hij vanuit huis werkt. In mijn beleving heeft hij zeeen van tijd en DUS moet zijn huis wel netjes zijn en de voorraadkasten gevuld. Maar nee, er ligt altijd een berg wasgoed, en als ik langskom wordt er of afgehaald of er worden wel boodschappen gedaan. Bij de tyfusdure AH To Go...
Maar hij was zondag ook heel lief voor me. Ik keek Gooische vrouwen en verzuchtte een keer dat ik zo'n zin had in chocola. Na een tijdje stond-ie op en pakte zijn jas. 10 minuten later was hij terug met Maltesers, M&M's en Milkarepen. Dan weet ik weer waarom ik hem zo leuk vind
Het moet ook niet ten koste gaan van die dingen, maar gamen is zo lekker voor die momenten dat je mentaal nergens anders toe in staat bent en toch beziggehouden wilt worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Juist, als een josti naar een scherm turen...en dan heb je mazzel als het 3D is
5 uur waarin je had kunnen vrijen, kunnen dansen, kunnen eten, kunnen lachen, kunnen zingen, kunnen lezen, kunnen....
Ja want de mijne is ook zo. Maar die haalt wel chocola voor me als ik het echt wilquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt allemaal hetzelfde?Zo herkenbaar dit.
Behalve dat van die chocola dan.
Waar heb je die mee gemaakt? Moet ik ook maar eens makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is gebaseerd op mijn vakken, maar de blauwe 'vakken' zijn dus colleges, en de vieze groene kleurtjes zijn zelfstudieuren
[ afbeelding ] dus
Juist.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het moet ook niet ten koste gaan van die dingen, maar gamen is zo lekker voor die momenten dat je mentaal nergens anders toe in staat bent en toch beziggehouden wilt worden.
Dat kan toch wel in Excel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waar heb je die mee gemaakt? Moet ik ook maar eens maken
En heb je geen reistijd?
de grijze blokjes zijn mn fietstijdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waar heb je die mee gemaakt? Moet ik ook maar eens maken
En heb je geen reistijd?
Haha, de mijne is ook zo. Maar soms kom ik thuis en dan heeft hij opeens opgeruimd of boodschappen gedaan, en dan zit hij op me te wachten met zo'n blik als een hondje dat net iets geapporteerd heeft. "Kijk mij eens, ben je nu niet heel blij met me?"quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt allemaal hetzelfde?Zo herkenbaar dit.
Behalve dat van die chocola dan.
Ik ben goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Deze is idd in excel gemaakt
Wat zeg ik.... collegeroostersquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En zijn dat je colleges of je ingeplande tijd om te studeren?
Ik had het tegen MBquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat zeg ik.... collegeroosters
Alleen mijn colleges dus. Tijd inplannen om te studeren doe ik niet echt
in bovenstaande van mij ,is BLAUW college (dus contacturen) en groen is zelfstudie (op de universiteit) en in het weekend 4 uur thuis werkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En zijn dat je colleges of je ingeplande tijd om te studeren?
Ja!quote:
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat is dat vandaag met mensen die iedereen door elkaar halen? (Laureline haalde VMW en Liejannuh ook al door elkaar).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik moet lachen om die vent van DaD
met z'n huizenprijzen en ziek zijn
Ik vind ook alleen spelletjes leuk waarvan ik zeker weet dat ik ze winquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:38 schreef mordradead het volgende:
Ik vind spellen waarin ik verlies niks aan, met voetbalspelletjes win ik vaak dus dat vind ik wel leuk. O ja, afgelopen zaterdag buzz gedaan (een quizspel) dat was ook wel leukik had wel gewonnen ja
True. Maar fokken is niet triest, maar gezelligquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Met alle tijd die wij hier doorbrengen had je anders ook heel wat nuttigere dingen kunnen doen.
Ik lees artikelen, naai knopen, maak schema's , bedenk oefeningen en werk mijn administratie bij tijdens het internetten. Dat zie ik hem niet doen tijdens een game.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Met alle tijd die wij hier doorbrengen had je anders ook heel wat nuttigere dingen kunnen doen.
Ja, en dan moet je je uitputten in duizenden dankbetuigingen terwijl jijzelf al die dingen elke dag doet en er nooit een bedankje voor krijgt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Haha, de mijne is ook zo. Maar soms kom ik thuis en dan heeft hij opeens opgeruimd of boodschappen gedaan, en dan zit hij op me te wachten met zo'n blik als een hondje dat net iets geapporteerd heeft. "Kijk mij eens, ben je nu niet heel blij met me?"
Hahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Ollie wil ook geen brain academy meer met mij doen, omdat ik heel overdreven mijn best doe, keihard lach als hij iets fout doet, dingen voorzeg als hij niet snel genoeg is en rondedansjes doe als ik iets goed heb...
Hmm, nu ik het zo teruglees ben ik idd geen leuke speelpartner.
Mwhehe, ik ben ook zo als ik goed in iets benquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen spelletjes leuk waarvan ik zeker weet dat ik ze win
Ollie wil ook geen brain academy meer met mij doen, omdat ik heel overdreven mijn best doe, keihard lach als hij iets fout doet, dingen voorzeg als hij niet snel genoeg is en rondedansjes doe als ik iets goed heb...
Anyway; ik vind spelletjes die me aan het denken zetten ook leuker dan behendigheid .
Spellen als WoW en dergelijken trek ik niet, teveel kleurtjes, teveel opties...na een paar uur ontploft mijn kop en ben ik net een adhd-er op m&m's
ik heb een mens blijgemaakt vandaag!quote:
Ja maar jij bent de vrouw in huis en dat hoort nu eenmaal bij de taak van de vrouw.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je je uitputten in duizenden dankbetuigingen terwijl jijzelf al die dingen elke dag doet en er nooit een bedankje voor krijgt.
Moet je Postal gaan spelen. Kun je over mensen heen pissen ende soquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mwhehe, ik ben ook zo als ik goed in iets benMaar gelukkig ben ik bijna nergens goed in dus vind ik niets leuk om te doen. Oh, bij normale spelletjes wil ik iedereen altijd pijn doen als dat kan (de beestjes slaan bij viva piñata
)
Ik moet ook wat minder fokkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True. Maar fokken is niet triest, maar gezellig. Ik ben nu wat gespannen voor m'n sollicitatiegesprek van morgen. Morgen is alle stress achter de rug en dan ga ik eindelijk weer verder met m'n Latijn. Al zullen mensen zich afvragen in hoeverre dat nuttig is
.
Ik ondervind nog dagelijks voordeel van mijn kennis van Latijn & Grieks.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True. Maar fokken is niet triest, maar gezellig. Ik ben nu wat gespannen voor m'n sollicitatiegesprek van morgen. Morgen is alle stress achter de rug en dan ga ik eindelijk weer verder met m'n Latijn. Al zullen mensen zich afvragen in hoeverre dat nuttig is
.
Bijkbaar ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de vrouw in huis en dat hoort nu eenmaal bij de taak van de vrouw.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat denkt mijn vriendje ook maar hij heeft het misquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de vrouw in huis en dat hoort nu eenmaal bij de taak van de vrouw.
Volgens mij speel ik net zoals jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen spelletjes leuk waarvan ik zeker weet dat ik ze win
Anyway; ik vind spelletjes die me aan het denken zetten ook leuker dan behendigheid .
Spellen als WoW en dergelijken trek ik niet, teveel kleurtjes, teveel opties...na een paar uur ontploft mijn kop en ben ik net een adhd-er op m&m's
Ik ga later het mannetje uithangen en de kost verdienen en dan kom ik thuis en dan heeft zij het huis opgeruimd en heerlijk voor me gekooktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat denkt mijn vriendje ook maar hij heeft het mis![]()
Hij is in de waan dat ik later de was/afwas etc ga doen. Maar hij heeft het misIk was alleen mijn kleding zo lang hij niets doet
Ik heb ook bijzonder weinig talenten. Waarschijnlijk ben ik daarom ook zo fanatiek bij spelletjes die ik wel weet te winnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mwhehe, ik ben ook zo als ik goed in iets benMaar gelukkig ben ik bijna nergens goed in dus vind ik niets leuk om te doen. Oh, bij normale spelletjes wil ik iedereen altijd pijn doen als dat kan (de beestjes slaan bij viva piñata
)
Of met de sims een huis maken en dan de deuren weghalen en de telefoon en de rookmelder. En wel vier ovens neerzetten. DAN GAAN ZE ALLEMAAL IN DE FIKquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je Postal gaan spelen. Kun je over mensen heen pissen ende so.
Hahaha, ook herkenbaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
Volgens mij speel ik net zoals joubij kleine kansjes van mij wil ik 3x de herhaling zien en ga ik bij het scherm uitleggen hoe groot die kans wel niet was. Als iemand anders bij mij een dikke kans mist is eht van: "klik door man, dit is toch geen kans"
En ik spring op als ik scoor en dan zeg ik: "wat een fan-tas-tische goal was dit zeg, ongelovelijk" dan een paar keer met verschillende camera posities terugkijken en zeggen: "onverslaanbaar"
Ik was bij monopoly altijd de bank en sluisde zo duizenden euro's doorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb ook bijzonder weinig talenten. Waarschijnlijk ben ik daarom ook zo fanatiek bij spelletjes die ik wel weet te winnen.
Het zat er bij mij al jong in hoor, ik leerde de vragen van triviant uit mijn hoofd, maakte spelstukken expres kwijt, speelde vals en gebruikte desnoods psychologische warfare om mijn tegenstanders uit te schakelen.
En dan niet eens bij hele interessante spellen hoor; ik kon van memory al over de pis raken![]()
Eigenlijk is er weinig veranderd, behalve dan dat niemand meer met me wil spelen.
Ze zijn gewoon jaloers op mijn skills.
Can you tell?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Arme mini, ben je zo gefrustreerd
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
Volgens mij speel ik net zoals joubij kleine kansjes van mij wil ik 3x de herhaling zien en ga ik bij het scherm uitleggen hoe groot die kans wel niet was. Als iemand anders bij mij een dikke kans mist is eht van: "klik door man, dit is toch geen kans"
En ik spring op als ik scoor en dan zeg ik: "wat een fan-tas-tische goal was dit zeg, ongelovelijk" dan een paar keer met verschillende camera posities terugkijken en zeggen: "onverslaanbaar"
Ook herkenbaar. Ik kan echt een trut zijn met spelletjes. Maar nog meer in discussies. Ik denk nogal vaak gelijk te hebben. Eerlijk gezegd heb ik ook heel vaak gelijk. Op bepaalde momenten voel ik me echt superieur. (En dat maakt mijn vriend helemaal gek). Killing voor je relatie eigenlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha. Zo herkenbaar
. Ik ben enórm fanatiek!
Balen. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed.Nog wat last van jetlag / moeheid.
Gij sadist!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Of met de sims een huis maken en dan de deuren weghalen en de telefoon en de rookmelder. En wel vier ovens neerzetten. DAN GAAN ZE ALLEMAAL IN DE FIK![]()
Of een zwembad maken en dan het trappetje weghalen![]()
![]()
En dan de grafsteen verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Zijn die mensen er? Zelfs ik doe dat nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Can you tell?
Ik vind mezelf gewoon niet infantieler als ik een spelletje speel dan iemand die avond aan avond hier zit te F5'en.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ook herkenbaar. Ik kan echt een trut zijn met spelletjes. Maar nog meer in discussies. Ik denk nogal vaak gelijk te hebben. Eerlijk gezegd heb ik ook heel vaak gelijk. Op bepaalde momenten voel ik me echt superieur. (En dat maakt mijn vriend helemaal gek). Killing voor je relatie eigenlijk
\quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef Esse_est het volgende:
Heb je ook die Mona-puzzels gedaan dan toen vroegah SHE?
Hier heeft mijn vriend ook last van. Erg irritant. Met name omdat hij wél denkt dat hij het beter weet op míjn vakgebied (mijn studie) en ik wél naar hem luister en ik iets wil aannemen van hem over zijn vakgebied (wiskunde) .quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ook herkenbaar. Ik kan echt een trut zijn met spelletjes. Maar nog meer in discussies. Ik denk nogal vaak gelijk te hebben. Eerlijk gezegd heb ik ook heel vaak gelijk. Op bepaalde momenten voel ik me echt superieur. (En dat maakt mijn vriend helemaal gek). Killing voor je relatie eigenlijk
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gij sadist!!!Ja dan moet je voor het zwembad wel een cheat hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van het geld volgens mij.
En terecht. Valsspelen is zó vervelend. Bah.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Bah, valsspelen. Ik deed een keer Monopoly met een paar jongens, en toen ik erachter kwam dat ze geld uit de bank liepen te jatten ben ik er mee gestopt en wilde ik nooit meer met ze spelen.
Mijn cheats werken niet meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dan moet je voor het zwembad wel een cheat hebbenDie van het geld volgens mij.
O ja, ezelen, dat is zó leuk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of ik verstopte bij monopoly mijn geld onder het bord. En dan denkt iedereen dat ze dik winnen en kom je terug met je pak met geld
Of met ezelen doen alsof je er vier hebt als je met een grote groep bent
Nouja, dat was misschien een klein beetje overdreven maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zijn die mensen er? Zelfs ik doe dat niet
Als je faket bij ezelen krijg je bij ons er een letter bij. Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of ik verstopte bij monopoly mijn geld onder het bord. En dan denkt iedereen dat ze dik winnen en kom je terug met je pak met geld
Of met ezelen doen alsof je er vier hebt als je met een grote groep bent
Winterwortels!!! 70 ct voor een zak (goedkoop) en je kan de hele zak leegeten en alsnog nauwelijks kcal binnen krijgen. Anders: rijstwafels.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand een goedvullend, gezond, niet te duur en makkelijk mee te nemen tussendoortje?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
@ chico
Het is mij gelukt! OMG IK BEN SLIMMMM
*zit nu in de UB*
Ik begrijp ook geen flikker van dat spelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
\
ik zie de eerste vraag al niet![]()
Ik overwoog nog om een (quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar zo was ik vroegah ook. Nu niet meer zo. Als ik een discussie heb met iemand dan zoeken we - indien mogelijk - het antwoord op op internet, maar als het om meer morele kwesties gaat, zeg ik uiteindelijk vaak: "Nou jij snapt mij gewoon niet!" en dat is dan het einde van de discussie
.
De mysteriax-puzzels lukte meestal nog wel, het zelfde idee, maar dit zie ik écht nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp ook geen flikker van dat spel
Goed zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik overwoog nog om een () achter die zin te zetten.
Ben gelukkig al wel zover dat ik in retrospect kan inzien dat het een heel irritante eigenschap van mij is. Maar in het vuur van de discussie hal ik alles uit te kast om de ander van mijn gelijk te overtuigen. Ben ook heel blij met internet, daar kan je je stelling meestal wel snel mee staven.
Ik ben trouwens niet zo dom om niet open te sta voor andermans argumentatie. En ik kan het ook grif toegeven als iemand eens een keer echt gelijk heeft. Geen probleem!
Moet je er wel achter komenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je faket bij ezelen krijg je bij ons er een letter bij. Dat zal ze leren
Dan kun je de douche weghalen terwijl ze aan het douchen zijn en je sims naakt zienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:11 schreef mordradead het volgende:
je moet klapaucius doen en dan !;!;!;!; (heel veel achter elkaar) en dan move_objects on.... kun je brievenbus enzo weghalen en poppetjes.
FAIL
Oh maar dat lukt meestal wel hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Moet je er wel achter komen
hier kun je dat zienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:11 schreef Chicolate het volgende:
Gamen is leuk op de momenten dat je niets anders hoeft te doen. Voor het slapengaan ofzo, even je hoofd leeg maken en dan met een leeg hoofd gaan slapen.
Bordspellen vind ik niets aan. Ik won wel bijna altijd, maar vind het zo vreselijk saai om te doen. Je ziet na een paar rondes al of je gaat winnen of dat je vreselijk gaat verliezen, en beide is saai. Geef mij dan liever een racespel of een shooter
.
[..]
Winterwortels!!! 70 ct voor een zak (goedkoop) en je kan de hele zak leegeten en alsnog nauwelijks kcal binnen krijgen. Anders: rijstwafels.
[..]
Hoe. Dan kan ik mijn klasgenoten blij maken en doen alsof ik superslim ben.
Dit vind ik echt zo erg bij jou passenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Of met de sims een huis maken en dan de deuren weghalen en de telefoon en de rookmelder. En wel vier ovens neerzetten. DAN GAAN ZE ALLEMAAL IN DE FIK![]()
Of een zwembad maken en dan het trappetje weghalen![]()
![]()
En dan de grafsteen verkopen
Ik wil ook een mac.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
hier kun je dat zienmaar ik heb apple misschien werkt dat makkelijker..
Whyquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo erg bij jou passen
nofi
Bij ons niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In het enthausiasme gooit iedereen zijn kaarten meestal door elkaar
Mac OS X en Windows XPquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ook een mac.
Ik zag vandaag een mac die op het dunste punt slechts ietsje dikker is dan mijn nano. Zo'n ding breekt toch gewoon in tweeën?
. Wat voor besturingssysteem heb je? Windows of gewoon Macintosh?
Dit is echt zo'n nare spelfout dat ik m bijna zou melden in TTKquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In het enthausiasme gooit iedereen zijn kaarten meestal door elkaar
In het enthausiasme gooit iedereen zijn kaarten meestal door elkaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n nare spelfout dat ik m bijna zou melden in TTK
Ik ram gewoon keihard op alle knopjes en dan komt het allemaal wel goed. Mark leest altijd tutorials door en doet alles zoals het hoort en toch scoor ik met mijn random gedoe beter dan hijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Why?
In assassins creed heb ik geen 1 missie gedaan maar alle soldaten met speciale skilzz vermoorden vette trucs die m'n broertje niet eens kon..
En met SES? (voetbalspel) kon ik als enige opeens een zwalbe
Ja nee dat werkte dus nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
hier kun je dat zienmaar ik heb apple misschien werkt dat makkelijker..
Op de een of andere manier zeg/doe jij dingen die anderen niet doen. Omdat het niet in ze opkomt, omdat ze het niet durven, etc. Maar dat is een goed ding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Why?
In assassins creed heb ik geen 1 missie gedaan maar alle soldaten met speciale skilzz vermoorden vette trucs die m'n broertje niet eens kon..
Neem de 'licht' van SHE dan ook meteen ff meequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n nare spelfout dat ik m bijna zou melden in TTK
PES bedoel je, dat speel ik echt iedere week een hele avond lang met vriendenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Why?
Ik verkocht altijd het bed als er een man en vrouw in bezig warenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan kun je de douche weghalen terwijl ze aan het douchen zijn en je sims naakt zien
Ja ik ram random op knopjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
PES bedoel je, dat speel ik echt iedere week een hele avond lang met vrienden
Schwalbe = R1+R2+L2 geloof ikfokking irritant als je medespeler dat doet zonder een strafschop te willen versieren.... daar heb ik ook zo'n hekel aan, idioten die een spelletje gaan lopen verneuken en dat je dan ondanks je fantastische spel een potje verliest.
Ik ben daar verslaafd aan.
Is de UB tot 12 uur open? Vroegah zat ik altijd op de OMHP, die was tot 10 uur open ofzo, de UB vond ik minder sfeer hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet ook wat minder fokkenIk zit nu in de UB al vrij lang maar ik trok het niet meer. Als mijn vriendje (zit naast me) ziet dat ik zit te fokken wordt hij woedend. Niet dat hij weet wat het is (
![]()
) maar ik mag nu op mijn laptop omdat ik had gezegd dat ik oefentoetsen ging maken (wat ik ook doe)
Mijn lesbische stel had een kind geadopteerd, maar dat kind werd weer weggehaald wegens verwaarlozingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik verkocht altijd het bed als er een man en vrouw in bezig waren![]()
Bij OMHP vragen ze wel om je collegekaart als je wil etenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Is de UB tot 12 uur open? Vroegah zat ik altijd op de OMHP, die was tot 10 uur open ofzo, de UB vond ik minder sfeer hebben.
God, wat ben ik blij dat ik geen scriptie meer hoef te schrijven....
Die had ik zelf meteen al gezien en verbeterd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem de 'licht' van SHE dan ook meteen ff mee.
Heeft je vriendje thuis geen internet ofzo? Of is dit vriendje ontwijkend gedrag omdat je niet mag fokken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bij OMHP vragen ze wel om je collegekaart als je wil etenEn hva betaald gewone prijs
Ik zat net in PCHH, tot 8 uur openEn nu in de UB die is door de weeks tot 23:45 open
Ja dat heb ik nou ook altijdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn lesbische stel had een kind geadopteerd, maar dat kind werd weer weggehaald wegens verwaarlozing. Nouhou
. Ik had het echt stervensdruk. Ik moest werken, m'n sociale leven bijhouden, op vakantie, eten, seksen, douchen, slapen... Wanneer had ik dat kind dan moeten verzorgen?
.
Typicalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nou ook altijdIk heb ook nog nooit promotie gemaakt met een sim
Ze kwamen ook altijd te laat op hun werk
![]()
Ik wil niet dat hij weet dat fok bestaatquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft je vriendje thuis geen internet ofzo? Of is dit vriendje ontwijkend gedrag omdat je niet mag fokken?.
Ik ben meerdere keren opnieuw begonnen met Fable, omdat ik dan per ongeluk iets gemeens had gedaan en ik wilde graag de goedheid zelve zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een sadisten zijn jullie, daar herken ik niks van...
Ik haalde bij Age of Empires altijd iedereens schaapjes bij elkaar en dan sloot ik ze op zodat niemand ze kon slachten. Mijn mannetjes mochten ook nooit op herten jagen, ze gingen maar lekker besjes plukken..
je bent een schat!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
@ Nynke sterkte met je oma![]()
californication komt er aan, morgen, als ik weer thuis ben ga ik branden, ik heb iig wel postzegels gehaald
Bedankt voor de tip, maar het mag van mij best wel wat calorieën bevatten. Ik krijg er volgens caloriechecker.nl tussen de 1100 en 1200 per dag. Rijstwafels zie ik niet zo zitten: ook al zo droog, net als m'n crackers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Winterwortels!!! 70 ct voor een zak (goedkoop) en je kan de hele zak leegeten en alsnog nauwelijks kcal binnen krijgen. Anders: rijstwafels.
Het commando 'motherlode' werkt ook niet meer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn cheats werken niet meerEn eerst kon ik zoveel geld maken als ik wilde en nu niet.
Nu moet ik allemaal heel goedkope huizen gaan bouwen en inrichten met lelijke goedkope meubels
ik ook niet!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker, Nyn
Ik voel me nu echt een digibeet; ik speel echt nooit spelletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Klinkt erg vermoeiend, die zims. Heb je naast je eigen drukke leven ook nog een virtuele verantwoordelijkheid met poppetjes die moeten eten, op tijd op hun werk verschijnen, vechten voor promotie, geld verdienen om eens wat te kunnen kopen... zuchtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nou ook altijdIk heb ook nog nooit promotie gemaakt met een sim
Ze kwamen ook altijd te laat op hun werk
Ook niet voor je eigen gemoedsrust? Als je niet wil gaan moet je het niet doen hoor, maar als er érgens nog een knagend twijfelend gevoel zit moet je er nu naartoe!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Plus, als ik nu zou gaan ben ik al te laat.
Sterkte met alles !!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal. Mini_rulez: dat is erg lastig. Ik heb hem al diverse malen vragen gesteld (waarom hij zo deed etc.) maar nooit antwoorden gekregen. Hij zei dan altijd "kan me niet schelen". Dus ik heb het idee dat ik hem niet echt meer iets te zeggen heb... Plus, als ik nu zou gaan ben ik al te laat. Hij ligt in een ziekenhuis in een andere stad. Bovendien (en dit is meteen antwoord op Esse) hij ligt aan de beademing, en hoort al niets meer. Ik zou zeggen dat hij technisch gezien dan eigenlijk al weg is. Maarja. Het blijft raar en weetikveel.
Het klinkt misschien heel hard, maar ik denk dat ik er zo'n beetje klaar mee ben. Althans, voor zover zoiets kan. Ik bedoel, in principe ben ik er de persoon niet naar om zo.. eh... ja gemeen ofzo te zijn. Het enige wat ik zou willen zijn echte, echte antwoorden. En die kon ie me nooit geven, nu niet en eerder niet. Maar 't is gewoon alsnog lastig. Ofzo. Huu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Ook niet voor je eigen gemoedsrust? Als je niet wil gaan moet je het niet doen hoor, maar als er érgens nog een knagend twijfelend gevoel zit moet je er nu naartoe!
Tja, dan houdt het een beetje op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal. Mini_rulez: dat is erg lastig. Ik heb hem al diverse malen vragen gesteld (waarom hij zo deed etc.) maar nooit antwoorden gekregen. Hij zei dan altijd "kan me niet schelen". Dus ik heb het idee dat ik hem niet echt meer iets te zeggen heb... Plus, als ik nu zou gaan ben ik al te laat. Hij ligt in een ziekenhuis in een andere stad. Bovendien (en dit is meteen antwoord op Esse) hij ligt aan de beademing, en hoort al niets meer. Ik zou zeggen dat hij technisch gezien dan eigenlijk al weg is. Maarja. Het blijft raar en weetikveel.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:19 schreef Esse_est het volgende:
ALs je klaar bent ben je klaar Mariaenzo. TOch sterkte in deze uren/dagen. Hoop dat je de zekerheid houdt die je nu laat zien. Ik gun het je!
Volg jij ook dat she dieet? Met al die eieren? Of volg je een ander dieet, of doe je gewoon maar wat ;-) Ik ben met she dieet bezig. Heb ik van mijn zus gekregen.. bevalt goed. Ben alleen nog niets afgevallen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou zit ik alsnog dit topic te vullen met emo-gemekkerSorryyyy.
Eh. OT. Ik heb meloensalade gehaald voor morgen, van de AHIs dat gezond of teveel suiker?
Schatje heb je mijn gedoe meegekregen? Dan is dit echt zó goed. En daarbij: zoveel belangrijker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou zit ik alsnog dit topic te vullen met emo-gemekkerSorryyyy.
Eh. OT. Ik heb meloensalade gehaald voor morgen, van de AHIs dat gezond of teveel suiker?
Ik had niet eens een droom, was gewoon boos dat de wekker gingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:31 schreef Merel het volgende:
Ik ook
Ik zat midden in een heerlijke droom toen de wekker ging! Geen idee waar de droom over ging, maar ik was meteen boos toen ik wakker werd omdat ie was afgelopen
Hee mupke....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef Soholero het volgende:
[..]
Klinkt erg vermoeiend, die zims. Heb je naast je eigen drukke leven ook nog een virtuele verantwoordelijkheid met poppetjes die moeten eten, op tijd op hun werk verschijnen, vechten voor promotie, geld verdienen om eens wat te kunnen kopen... zuchtruimte vinden om op vakantie te gaan, kinderen opvoeden, sociale contacten onderhouden
Ik vind 1 leven eigenlijk wel genoeg!![]()
Ik ben 4 weken aan het sporten, 5 dagen aan het SHE-en (dieetje) en maar 100 gram afgevallen!!
Nee, eerst wel en nu ineens niet meer. Misschien omdat ik het teveel gebruikt hebquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het commando 'motherlode' werkt ook niet meer?
succes meid!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:49 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Hier geen ochtendhumeur, wel sollicitatiestress.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:34 schreef Merel het volgende:
Ik zit op een 68-kilo-plateau. En ik moet van mezelf op 1 november 67-komma-nog-wat wegen. Moet toch kunnen? Waarom wil het dan niet
Ik vier het wel als ik op mijn streefgewicht ben.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
wat fijn Mini!![]()
ga je het nog vieren?
Waarom heeft je weegschaal melk gehad dan? Dat moet je ook gewoon opdrinken en niet over je weegschaal gooienquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:16 schreef vamperotica het volgende:mn weegschaal houdt niet van melk en is nu dus stuk
*onthoud*. Gewoon volhouden dus maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef k_i_m het volgende:
Ach, als je het aan je broek merkt maakt het niet zoveel uit toch? Bij mij gaat het nooit tegelijk, kilo's en centimeters afvallen. Het is het één of het ander.
Yup... Dat weet ik, dat weet jij.... Nu de kids nog....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waarom heeft je weegschaal melk gehad dan? Dat moet je ook gewoon opdrinken en niet over je weegschaal gooien
Wat is jouw bijbeunbaan dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:43 schreef marsterretje het volgende:
[..]
*onthoud*. Gewoon volhouden dus maar.
Nu maar eens een dagje bijbeunen bij over het paard getilde PC-hoofdstraattypes.
Succes Vikkiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:00 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik heb iets van vijf verschillende shirtjes aan gehad net. Nu heb ik iets gevonden waar ik redelijk tevreden over ben
. Solliciteren
.
Tot je ze in het echt tegenkomt, dan piep je wel anders. Ik ben er ooit eens eentje tegengekomen tijdens het hardlopen (niet in NL), en toen was ik toch wel even heeel erg bang.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen dames.
Ik heb vannacht heerlijk gedroomd over bruine beren.
Mooie beestjes.![]()
Wat lief!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:54 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb trouwens over m'n oma gedroomd, dat was leuk!![]()
Oeh, dat lijkt me inderdaad wel heel erg eng.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:54 schreef AKnynke het volgende:
Tot je ze in het echt tegenkomt, dan piep je wel anders. Ik ben er ooit eens eentje tegengekomen tijdens het hardlopen (niet in NL), en toen was ik toch wel even heeel erg bang.
Ik heb me omgedraaid en ben terug naar huis gesprint. Niet de slimste beslissing, want beren zijn verbazingwekkend snel. Maar of hij merkte me niet, of hij voelde zich niet bedreigd, of hij had geen honger...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me inderdaad wel heel erg eng.![]()
Kwam hij ook nog jouw kant op?
Niet alleen zat ik veilig in een droom, maar ook nog eens op vier hoog.
Ja, de baan met de minste aantrekkingskrachtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit nu ook weer te knagen
en ja, dat weet ik dus niet
nou ja, whatever, liever wat suikers dan verrekken van de honger en géén appel eten![]()
spannend van de solli Vik! Was dit een van de banen die je wél leuk vond? Of wat dat die met de minste aantrekkingskracht?
Meen je dat nou??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:52 schreef Viking84 het volgende:
En verder was ik erg nerveus en dat ging ook niet weg tijdens het gesprek. Dus die man heeft niet echt 'sollicitanten op hun gemak stellen'-skills.
Euh ja, dat geldt natuurlijk wel als je al een baan hebt en dus in een fijne uitgangspositie zit. Maar in jouw geval kan ik me ook voorstellen dat je ook iets aanneemt waarover je misschien niet een supergoed gevoel hebt, maar dan heb je tenminste wel een baan! Kun je ondertussen verder zoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Misschien moet ik maar naar Tink luisteren die zei: "Als het vanaf het begin niet goed voelt, ga er dan niet mee door."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ja! Ik blééf gewoon erg nerveus. Dat is niet goed hè?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik krijg van appels altijd heel erg honger
Viking, ben benieuwd of je de baan krijgt!
[..]
Meen je dat nou??
Zullen ze leuk vinden als ik binnen een paar maanden weer vertrokken benquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh ja, dat geldt natuurlijk wel als je al een baan hebt en dus in een fijne uitgangspositie zit. Maar in jouw geval kan ik me ook voorstellen dat je ook iets aanneemt waarover je misschien niet een supergoed gevoel hebt, maar dan heb je tenminste wel een baan! Kun je ondertussen verder zoeken.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja, dat begrijp ik wel, maar dat hoeft toch niet aan zijn people-skills te liggen? Kan toch ook te maken hebben met het feit dat het je eerste sollicitatie was?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Ik blééf gewoon erg nerveus. Dat is niet goed hè?. Ik had een beetje een kruisverhoorgevoel
.
Oe, dat klinkt dreigendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij zei ook: "Niemand gaat weg hier, dan moet ik ze weg sturen".
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, dat klinkt dreigend"Nobody leaves this business aliiiiiive...."
Heh, moe voornamelijk en een beetje warrig. Verder wel okay, denk ik. Probeer de boel op een rijtje te krijgen. Verder ben ik geloof ik vrij onverstoorbaar als ik dat wilquote:
Nee hoor. Ik heb in april ook al eens een gesprek gehad. Toen was ik ook nerveus, maar toen ik er eenmaal zat niet meer. En die jongens pakten het toch weer heel anders aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar dat hoeft toch niet aan zijn people-skills te liggen? Kan toch ook te maken hebben met het feit dat het je eerste sollicitatie was?
Kan me best voorstellen dat de stijl van het gesprek invloed heeft op je zenuwenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb in april ook al eens een gesprek gehad. Toen was ik ook nerveus, maar toen ik er eenmaal zat niet meer. En die jongens pakten het toch weer heel anders aan.
Ik kan bij alledrie wel voors en tegens bedenken! Wel super dat je nu gewoon kunt kiezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Waar ik eerst geen baan kon vinden, kan/moet ik nu kiezen uit 3:
-secretarieel/paralegal bij een mini-advocatenkantoortje met 'mijn' werkgebied als specialisme
-secretarieel bij een enorm gerenommeerd internationaal advocatenkantoor (verschillende werkgebieden)
-medewerker rechtsbijstand
Verdient allemaal ongeveer evenveel en is allemaal in dezelfde woonplaats.
Aaaargh!
Ik ben ook snel verveeld, hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kan bij alledrie wel voors en tegens bedenken! Wel super dat je nu gewoon kunt kiezen
Overigens is mijn werk wél leuk Vik, alleen niet voor mijEen ander type mens moet dit doen, niet zo'n snel verveelde trut als ik
Ben blij ja! En ik ben ook snel verveeld, lastig als secretaresse...maar dat gaat, als alles volgens plan gaat, toch niet lang duren. Advocatuur here I comequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kan bij alledrie wel voors en tegens bedenken! Wel super dat je nu gewoon kunt kiezen
Overigens is mijn werk wél leuk Vik, alleen niet voor mijEen ander type mens moet dit doen, niet zo'n snel verveelde trut als ik
Ga op je gevoel af. Waar voelde je je het meest thuis? Welke baan biedt de meeste perspectieven? Bij een klein bedrijf heb je meestal meer 'bewegngsvrijheid' dan bij een groot bedrijf waar voor alle taken wel en medewerker is. Is het een baan waar je je leven kan slijten of ben je nu bezig met ervaring opdoen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:
-secretarieel/paralegal bij een mini-advocatenkantoortje met 'mijn' werkgebied als specialisme
-secretarieel bij een enorm gerenommeerd internationaal advocatenkantoor (verschillende werkgebieden)
Aaaargh!
Edit: Spannend, Viking
En ze willen je allemaal hebben? Ik denk dat ik voor de laatste zou kiezen, want ik heb het idee dat je dan meer doet met je studie dan met een secretariële functie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Aaaargh!
Edit: Spannend, Viking
Ik denk dat de ervaring die je bij een kantoor opdoet meer in je voordeel werkt dan een naam van een kantoor waar je voor hebt gewerkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik neig ook naar de eerste: ik zie me daar al helemaal afstuderen enzo, en ze hebben ook aangegeven dat ik naast de secretariele taken ook uitzoekwerk mag doen voor zaken.
Bij zo'n groot kantoor is dat uiteraard niet aan de orde als je bent aangenomen als secretaresse. Echter dit grote kantoor heeft 60 vestigingen over de hele wereld, en een volledig ingericht stage/afstudeergedoe. En ja, die grote naam staat wel mooi meteen op m'n CV.
Die derde valt af, is toch soort klantenservice, dat betekent rigide roosters, niet pissen wanneer je wilt etc. Dat wil ik eigenlijk niet meer...
Ok, dan zijn er nu nog maar twee overquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik neig ook naar de eerste: ik zie me daar al helemaal afstuderen enzo, en ze hebben ook aangegeven dat ik naast de secretariele taken ook uitzoekwerk mag doen voor zaken.
Bij zo'n groot kantoor is dat uiteraard niet aan de orde als je bent aangenomen als secretaresse. Echter dit grote kantoor heeft 60 vestigingen over de hele wereld, en een volledig ingericht stage/afstudeergedoe. En ja, die grote naam staat wel mooi meteen op m'n CV.
Die derde valt af, is toch soort klantenservice, dat betekent rigide roosters, niet pissen wanneer je wilt etc. Dat wil ik eigenlijk niet meer...
En toen was er nog maar éénquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ware en wijze woorden, Anosmie en Viking84 en vergeetmewelletje. Het gaat om de inhoud/ervaring en niet om de naam. En bij het eerste kantoor krijg ik ws. veel eerder/meer de kans om juridische werkzaamheden te verrichten. En dan leer je in korte tijd dus ook veel meer!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:03 schreef Esse_est het volgende:
Klinkt goed CInnamon. Wat zegt je hartje?
En Viking, je zenuwen zeggen hem mischien wel juist dat je héél graag bij hen wil werken!
Ik ga vanmiddag met oudste naar de kapper; hij heeft haar tot halverwege zijn rug en het gaat eraf... ik ga hem proberen te overtuigen van dit:
[ afbeelding ]Leuk kind Esse! En leuk nieuw kapsel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf niet zo'n fan van jongens met lang haar. Het ziet er al gauw wat lijzig en meisjesachtig uit.
Ben benieuwd of je meneer naar de kapper krijgt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Anosmie op 29-10-2008 22:11:08 ]Fok!bejaarde
Wegrennen is eigenlijk het laatste wat je moet doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb me omgedraaid en ben terug naar huis gesprint. Niet de slimste beslissing, want beren zijn verbazingwekkend snel. Maar of hij merkte me niet, of hij voelde zich niet bedreigd, of hij had geen honger...
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:30 schreef Esse_est het volgende:
Sja wat dat betreft heeft het kind niet veel te kiezen...ik ben een nogal strenge mama.
En ik ben blij. Kreeg net een pakje binnen met een heel leuk jurkje maat 40 en het zit ruim! En ik ging er een broek onder aan doen, een skinny die ook te wijd is en ik kon zo gauw geen riem vinden behalve één va de kinderen en die past en dat is een 75 cm riem. Hoera!
Ruzie maken, definitely. Platte oortjes, bekjes open, zwiepend staartjes...quote:Grin en je katjes zijn leuk Viking. Is het ruziemaken of spelen?
Maar komt je groot maken, met je armen zwaaien en veel lawaai maken dazn juist niet bedreigend over voor de beer?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wegrennen is eigenlijk het laatste wat je moet doen.Het advies is, als de beer te dichtbij is: je groot maken, met je armen zwaaien, veel lawaai maken.
Overigens ziet een beer een mens niet als prooi en zal hij dus normaal gesproken alleen aanvallen als hij zich bedreigd voelt. Doet hij dat wel, dan kun je het beste doen alsof je dood bent.
Alleen als de afstand veel te klein is (tien meter ofzo). Als dat zo is, kun je je dus beter dood houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar komt je groot maken, met je armen zwaaien en veel lawaai maken dazn juist niet bedreigend over voor de beer?![]()
Als je op minstens honderd meter afstand bent, is dat niet zo'n probleem denk ik.quote:Ik zou niet weten wat ik doe, waarschijnlijk wegrennen inderdaad.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:03 schreef Esse_est het volgende:
Klinkt goed CInnamon. Wat zegt je hartje?
En Viking, je zenuwen zeggen hem mischien wel juist dat je héél graag bij hen wil werken!
Ik ga vanmiddag met oudste naar de kapper; hij heeft haar tot halverwege zijn rug en het gaat eraf... ik ga hem proberen te overtuigen van dit:
[ afbeelding ]Wat jammer dat ie naar de kapper moet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nogal voor de eigen mening op dit gebied!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Ik ben gelijk je verslag gaan lezen, wat mooi! En dat stuk van Brian is leukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alleen als de afstand veel te klein is (tien meter ofzo). Als dat zo is, kun je je dus beter dood houden.
[..]
Als je op minstens honderd meter afstand bent, is dat niet zo'n probleem denk ik.
Ik ben net in een National Park geweest waar ook beren rondlopen, vandaar dat ik de instructies goed in mijn hoofd heb zitten. Ik had er trouwens graag eentje gezien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |