Dit is een lijntopic heurrr!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
had het ook niet over lijnen
hebben net mijn weekschema gemaakt en zijn nu met die van René bezig...![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Goodbye: beetje late reactie maar als vriendje geen pijnstillers wil vanwege buikpijn, kun je dan niet een zetpil voor hem regelen? Werkt bij migraine ook prima.
Banaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand een goedvullend, gezond, niet te duur en makkelijk mee te nemen tussendoortje?
Da's waar en je plannen klinken zeker goed!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar..maar
regelmaat in leven is ook goed voor een goede levensstijl, én dus het afvallen
Fijn hè, om houvast te hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
had het ook niet over lijnen
hebben net mijn weekschema gemaakt en zijn nu met die van René bezig...![]()
- ik ga elke dag om half 6 vrij hebben en niets meer hoeven doen
- ik ga elke zondag helemaal vrij hebben
- sportmomenten zijn ook ingeplanned
- ik ga elke dag om 8 uur opstaan, met uitzondering van het weekend
Ik plak 't rooster straks wel evenmaar het gaat vast werken
Die had ik vandaag mee en die kwam bruin weer uit m'n tas.quote:
Dan moet hij zijn mannelijke trots maar even opzij zetten hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat wil.
Hij is nu weer even beneden. Ik heb gezegd dat hij straks toch maar een ibu'tje moet nemen voor het slapengaan. Iig om mij de nachtrust niet te ontnemenof ben ik dan egoistisch?
![]()
Ja, maar dat heb ik hem ook gezegd! Pijnstillers of pijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn mannelijke trots maar even opzij zetten hoor.
Of anders mag hij zijn geklaag ook voor zich houden.
Vind ik niet egoïstisch, als vrouwen ziek zijn vallen ze manlief daar toch ook zo min mogelijk mee lastig? Maarja, mannen kunnen zo heerlijk de patiënt uithangen... Stond laatst nog een stuk over in het NRC, spijker op z'n kop.
Heb ik gelezen ja, OMG...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik hem ook gezegd! Pijnstillers of pijn![]()
Ja, heb je net gelezen wat mijn liefje zei?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef mordradead het volgende:
Mannen zijn sowieso veel gevoeliger en moeten in de watten gelegd worden.
Hear hearquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef mordradead het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef mordradead het volgende:
Mannen zijn sowieso veel gevoeliger kleinzeriger en moeten in de watten gelegd worden.
Nou, ik moet zeggen dat hij me nergens om gevraagd heeft ofzo. Alleen even gezegd dat hij zich niet lekker voeldequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef mordradead het volgende:
Wow, die van jou is gewoon een bikkel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat hij me nergens om gevraagd heeft ofzo. Alleen even gezegd dat hij zich niet lekker voeldeMaar dat doe ik ook altijd.
Natuurlijk heb ik hem toen uit eigen beweging lopen vertroetelen. That's my bad
Wat mooi, met kleurtjes en alles. Heb jij ook dat je tijdens het schema maken al meteen het gevoel krijgt dat je heel nuttig bezig bent? Ik wel namelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn nieuwe leven:
[ afbeelding ]
regelmaat, ritme en avonden vrij, het móet lukken
Heel veel plezier en rust gegund!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:Ik ga afscheid van jullie nemen. Tot over drie/vier weken!
Heel veel plezier!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:Ik ga afscheid van jullie nemen. Tot over drie/vier weken!
Ik ben 31 en ik vind gamen ook leuk. Is daar soms iets mis mee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef SHE het volgende:
Ollie heeft een xbox gekocht ...want die wii van jaren geleden was ook al ZO'N succes dat ie licht te verstoffen in een kast
Hij heeft er ook een stuur bij gekocht. Mind you, deze knappe man is 32 he...
Hopelijk, over 50 jaar, als ik een beetje ouder begin te worden denk ik terug aan deze tijd en denk ik ' gelukkig is ie zo lang jong gebleven '
Hoop ik dan he!
De vriend van mijn zus heeft een hele gamezolder. Maar die gamed ook wel heel vaak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef SHE het volgende:
Ollie heeft een xbox gekocht ...want die wii van jaren geleden was ook al ZO'N succes dat ie licht te verstoffen in een kast
Hij heeft er ook een stuur bij gekocht. Mind you, deze knappe man is 32 he...
Hopelijk, over 50 jaar, als ik een beetje ouder begin te worden denk ik terug aan deze tijd en denk ik ' gelukkig is ie zo lang jong gebleven '
Hoop ik dan he!
Ik vind het infantiel en een vreselijke verspilling van tijd en energiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben 31 en ik vind gamen ook leuk. Is daar soms iets mis mee?
Ik ook, ik erger me ook wel aan het gegame van mijn vriend. Maar meer omdat hij daardoor andere dingen niet doet, zoals boodschappen doen. Bel ik hem op om half 9. Heeft-ie vaak nog geen boodschappen gedaan en nog niet gekookt omdat hij aan het gamen was. Belachelijk. Hij is 34!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het infantiel en een vreselijke verspilling van tijd en energie
Niet. Gamen is leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ziet er goed uit johquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn nieuwe leven:
[ afbeelding ]
regelmaat, ritme en avonden vrij, het móet lukken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Het slokt je nogal op soms.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ook, ik erger me ook wel aan het gegame van mijn vriend. Maar meer omdat hij daardoor andere dingen niet doet, zoals boodschappen doen. Bel ik hem op om half 9. Heeft-ie vaak nog geen boodschappen gedaan en nog niet gekookt omdat hij aan het gamen was. Belachelijk. Hij is 34!
Doei!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:Ik ga afscheid van jullie nemen. Tot over drie/vier weken!
@ viking, juist het over water lopen verhaal is wetenschappelijk bewezenquote:Ik vind het sterrenbeeldenverhaal iig geloofwaardiger dan verhalen over een man die over het water loopt, uit de dood opstaat etc. Ik dacht er vanochtend toevallig nog over na, want ik snap niet hoe intelligente mensen zoiets kunnen geloven? .
@ chicoquote:Het is er, maar het lukt klasgenoten al sinds begin dit jaar niet om in te loggen op het netwerk .
Mijn idee. Ik vind het iets treurigs hebben. Als je kinderen hebt en meespeelt ok, maar je avonden vullen met racen op een beeldscherm vind ik echt te tragisch voor woorden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ook, ik erger me ook wel aan het gegame van mijn vriend. Maar meer omdat hij daardoor andere dingen niet doet, zoals boodschappen doen. Bel ik hem op om half 9. Heeft-ie vaak nog geen boodschappen gedaan en nog niet gekookt omdat hij aan het gamen was. Belachelijk. Hij is 34!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |