NOOOOES EEN GRISTEN!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
Omdat seksualiteit binnen het huwelijk bedoeld is
/christen meldtmaar wel eentje die zich daar waarschijnlijk niet aan gaat houden
Dat lijkt mij niet. Je kunt ook seks hebben met een goede vriend zonder dat je de relatie beschouwt als een liefdesrelatie. Andersom kan het ook: een liefdesrelatie hebben zonder seks. Het gaat om het gevoel dat je er bij hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef koudhier het volgende:
volgens mij heet dat een vriendschappelijke relatie?
genoteerd, christunnutjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
Omdat seksualiteit binnen het huwelijk bedoeld is
/christen meldtmaar wel eentje die zich daar waarschijnlijk niet aan gaat houden
GRistuns zijn cool. je moet ze alleen kennen...en dat kan nogal een culture shock veroorzaken. Hallelujah!quote:
dus een one night stand mag zolang je maar wat rozenblaadjes rondstrooit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:29 schreef Daantke het volgende:
[..]
Omdat ik wel christen ben en zo ben opgevoed, maar wat andere standpunten heb dan bijvoorbeeld mijn ouders. Zo vind ik dat seksualiteit buiten het huwelijk wel moet kunnen, maar alleen in romantische sfeer. Niet als stom genotsmiddel.
ik vind em ook keigrappigquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dus een one night stand mag zolang je maar wat rozenblaadjes rondstrooit?
zolang je t niet met te veel mensen doet anders krijg je aids. verder boeit t me niet wat anderen doen. moeten ze zelf wetenquote:
Vandaar de aflaten handel dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:08 schreef Bob-B het volgende:
Ligt aan de intenties hé, veel gelovigen lukt het al eeuwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |