Hmmm.... ik ben ook wel benieuwd TS, in hoeverre word jij niet gevormd door de massa? Wat doe jij om je te onderscheiden? In hoeverre leef jij on the edge, fuck jij het systeem en fight jij de power?quote:
Doe een poging om mij te versterken. Het zit me dwars.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:
Wat druk jij je mild uit zeg.. Je verwoordt mijn gedachten aardig maar je drukt je behoorlijk politiek correct uit.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:37 schreef RickoKun het volgende:
hier is het niet saai. Ik hoor hier zo'n 8 verschillende sirenes in de buurt, kzal eens kijken
Ik rijd een groene auto. En kook en eet multiculti. Ga niet in de zomervakantie naar <insert standaard badplaats>. En voor de rest gebruik ik het systeem om onder werktijd te fokken! Ha, dat zal die saaie carrieretijgers leren!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hmmm.... ik ben ook wel benieuwd TS, in hoeverre word jij niet gevormd door de massa? Wat doe jij om je te onderscheiden? In hoeverre leef jij on the edge, fuck jij het systeem en fight jij de power?
Jij hebt echt de OP niet gelezen he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:38 schreef TNA het volgende:
Ik vind het ook saai dat hier geen bergen zijn, iemand uit Zwitserland vindt een 'plat land' waarschijnlijk prachtig. Je bent het gewoon gewend.
jij komt er wel, maar als jij al die dingen dan al doet (met je omgeving, neem ik aan) waarom je dan toch nog druk maken om de rest??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd een groene auto. En kook en eet multiculti. Ga niet in de zomervakantie naar <insert standaard badplaats>. En voor de rest gebruik ik het systeem om onder werktijd te fokken! Ha, dat zal die saaie carrieretijgers leren!
Groene auto? Wauw, indrukwekkend hoor. Jij zet je af tegen de massa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd een groene auto. En kook en eet multiculti. Ga niet in de zomervakantie naar <insert standaard badplaats>. En voor de rest gebruik ik het systeem om onder werktijd te fokken! Ha, dat zal die saaie carrieretijgers leren!
Omdat ik een afwijkend voorbeeld noem?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij hebt echt de OP niet gelezen he?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, net even gechecked, er staat een recycling bedrijf in de hens
nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahahaha.....die recyclen zichzelf...hahahaha
ok ok, best foute grap maar het is dan ook al 19.44....
De beste tijd om foute grappen te maken is dan ook tussen 19:40 en 19:45.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahahaha.....die recyclen zichzelf...hahahaha
ok ok, best foute grap maar het is dan ook al 19.44....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
De beste tijd om foute grappen te maken is dan ook tussen 19:40 en 19:45.
Of omdat je reactie kant noch wal raakt in het licht van het topic bezien. Kies maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Omdat ik een afwijkend voorbeeld noem?
De voorbeelden van TS raken ook kant noch wal in het licht van zijn klacht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Of omdat je reactie kant noch wal raakt in het licht van het topic bezien. Kies maar.
De voorbeelden van TS zijn zijn klacht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:48 schreef TNA het volgende:
[..]
De voorbeelden van TS raken ook kant noch wal in het licht van zijn klacht.
In KLB is de samenvatting de werkelijke klacht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
De voorbeelden van TS zijn zijn klacht.
Niet in het geval van TS, dat zou maar saai zijn want dat doet iedereen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:54 schreef TNA het volgende:
[..]
In KLB is de samenvatting de werkelijke klacht.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Niet in het geval van TS, dat zou maar saai zijn want dat doet iedereen.
quote:
Cynsime is je vreemd he? Ik heb het niet over dat alles saai is, en dat alles anders moet, power to the people en die crap. Dat zijn 18 jarige hippies die denken dat alles anders kan. 10 jaar later lopen die met een duo kinderwagen door de plaatselijke buurtsuper.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
Groene auto? Wauw, indrukwekkend hoor. Jij zet je af tegen de massa.![]()
Multiculti, dat heet toch fusion cooking? Dat is toch een marketinghype, voor de massa?
Internet onder werktijd?
"Uit een enquête die Nedsecure hield blijkt dat 83 procent van de deelnemers onder werktijd privé internet".
Dus....
Wel missionarisstandje he? Maar voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NOU DAN KRIEGST KEINE ZAAD VAN MICH!!!!!!!!!!!!!! EIN RICKOKUN EIN REICH EIN SPFERMA
Standaard zwaaitopicsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:31 schreef JortK het volgende:
Zeer terechte klacht, vooral die mods die gaan verbieden in welke topics wel of niet tieten gepost mogen worden
Het is friet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef Pheno het volgende:
Zijn ze op vakantie, liever friet (het is patat!).
En nog die held in je ava ook nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:33 schreef JanusAnus het volgende:
Ik ben nu aan het kontneuken en verschillende soorten drugs aan het gebruiken terwijl ik sushi eet. Met mijn anus.
Ik belichaam de niet saaie Nederlander!
Ja inderdaad!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:31 schreef JortK het volgende:
Zeer terechte klacht, vooral die mods die gaan verbieden in welke topics wel of niet tieten gepost mogen worden
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
'k zag vanochtend voor het Kruidvat tien voor negen (dus 10 minuten voor openingstijd) een heel stel goedkope zeemanjassen daar voor de deur staan. En vanavond zag ik bij EditieNL waarom: goedkope hotelvouches te krijgen bij het Kruidvat.
Wat een triestheid dat je daarvoor veel te vroeg naar een drogisterij in de stad gaat om er een beetje in de regen voor een dichte deur op te gaan staan wachten, ben je dan zo arm dat zulks moet?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:33 schreef JanusAnus het volgende:
Ik ben nu aan het kontneuken en verschillende soorten drugs aan het gebruiken terwijl ik sushi eet. Met mijn anus.
Ik belichaam de niet saaie Nederlander!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
De beste tijd om foute grappen te maken is dan ook tussen 19:40 en 19:45.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:27 schreef RickoKun het volgende:
EIN RICKOKUN EIN REICH EIN SPFERMA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |