leuk grietje vanaf 1:53quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:53 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik verkoop hem ook niet....
Vond wel dit nog ergens... weet niet of het ooit al eens gepost is, maar ik vond hem vermakelijk....
Ajaxstraat
Is de ajaxstraat gekomen in plaats van de ajaxflat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:53 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik verkoop hem ook niet....
Vond wel dit nog ergens... weet niet of het ooit al eens gepost is, maar ik vond hem vermakelijk....
Ajaxstraat
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
TONIGHT IN ALMELO THE CLASH OF THE GODS
[ afbeelding ]
Vanavond even wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef koningdavid het volgende:
Heracles, een van de weinige Nederlandse clubs die geen grote hekel aan Ajax lijkt te hebben. Is ook wel eens leuk.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef Silenus het volgende:
TONIGHT IN HOMETOWN ALMELO...
THE BATTLE OF THE TITANS!! THE CLASH OF THE GREEK HERO'S!
EEN TITANENSTRIJD! EEN WARE CLASH! DE ONGEVENAARDE TWEEKAMP TUSSEN DE GROOTMACHTEN UIT AMSTERDAM EN ALMELO!
DE SLAG OM TWENTE! HET BELEG VAN ALMELO!
DE BELEGERING VAN PIECKENHAGENS VESTE!
Of natuurlijk gewoon Heracles Almelo - Ajax.
Heracles geweldige club, gun ze ook het meest van alle andere clubs in de eredivisiequote:
Komt ook al niet live in zn geheel op tv, nu een kwartier later..Ze doen er wel echt alles aan om het nog een béétje vol te laten lopen.quote:Ajax - Zilina begint later
Amsterdam, 29 okt 2008
Ajax speelt donderdag 6 november de UEFA Cupwedstrijd tegen MSK Zilina in de Amsterdam ArenA. Het aanvangstijdstip is gewijzigd! De wedstrijd begint een kwartier later dan de afgelopen weken is gecommuniceerd; de aftrap is nu vastgesteld op 20.45 uur.
De kaartverkoop is inmiddels begonnen. Voor deze wedstrijd hoeft u geen seizoenkaart of clubkaart te hebben, er is sprake van ‘vrije verkoop’. Er zijn tevens passe partouts te koop zodat u zowel Ajax - MSK Zilina als de laatste groepswedstrijd, Ajax - Slavia Praag op 17 december, kunt bijwonen tegen een gunstiger tarief.
HAFCA worden ze toch ook wel genoemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef koningdavid het volgende:
Heracles, een van de weinige Nederlandse clubs die geen grote hekel aan Ajax lijkt te hebben. Is ook wel eens leuk.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
HAFCA worden ze toch ook wel genoemd.
Had dan het oude logo gebruikt.quote:
Juistquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heracles geweldige club, gun ze ook het meest van alle andere clubs in de eredivisie
De zoon van BA Baracus?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef Silenus het volgende:
Hahaha wat is dat nu weer?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Die daar rechts moet ook van de dope afblijven.
Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komt ook al niet live in zn geheel op tv, nu een kwartier later..Ze doen er wel echt alles aan om het nog een béétje vol te laten lopen.
Supp. Zaken is toch tot 16:00 open? Snel ff bellen en laat het ons weten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn?
Het is inderdaad een beetje heel erg jammer, maar gelukkig wordt zo'n persoon niet onder de grond gewerkt. Het overgrote deel van ons publiek heeft nog wel een beetje fatsoensnormen, ook dat is de charme van Heracles.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef Silenus het volgende:
Hahaha wat is dat nu weer? Dat dat wordt geaccepteerd.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij Twente - Heracles.
Maar verder heb ik eigenlijk zelden tot nooit van HAFCA gehoord.
quote:Nederlandse top volgt Zweeds supertalent
EXCLUSIEF - Ajax, PSV en sc Heerenveen volgen de verrichtingen van Robin Söder. De zeventienjarige aanvaller wordt in Zweden als een enorm groot talent voor de toekomst gezien.
Söder staat in Zweden onder contract bij IFK Göteborg. Voor de club maakte hij op 1 juli 2008 zijn debuut in het eerste elftal. Inmiddels kan de spits al op een basisplaats rekenen. In tien wedstrijden maakte Söder tot dusver vijf doelpunten.
De drie Nederlandse clubs hebben de jeugdinternational al enkele malen bekeken, zo heeft een goed ingevoerde bron VoetbalPrimeur laten weten. Vanuit Engeland zouden ook Arsenal, Aston Villa en Newcastle United de verrichtingen van Söder volgen.
De zeventienjarige Söder staat in Zweden bekend als een echte afmaker. Hij wordt al vergeleken met topspits Henrik Larsson, die in 101 interlands 37 doelpunten maakte. Söder is bovendien de jongste speler die voor het Zweedse elftal voor spelers jonger dan 21 jaar in actie kwam.
Als heerenveen geïnteresseerd is meteen inlijven.quote:
volgens hebben heel wat almelo'ers een zwak voor Ajax. Komt ook door de grotere broer Twente volgens mij. Misschien kun je het stellen als een tweekamp, heel wat almelo'ers zijn voor FC Twente de andere helft Ajax?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef Silenus het volgende:
Hahaha wat is dat nu weer? Dat dat wordt geaccepteerd.
Net als bij Ariquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:49 schreef BB-boy het volgende:
Als heerenveen geïnteresseerd is meteen inlijven.
Wat heeft FC Twente te maken met het feit dat veel lui uit Almelo een zwak hebben voor Ajax? En zoveel mensen uit Almelo zijn niet voor FC Twente hoor, bijna iedere Almeloer is juist trots op Heracles, ook toen ze nog in de eerste divisie speelden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
volgens hebben heel wat almelo'ers een zwak voor Ajax. Komt ook door de grotere broer Twente volgens mij. Misschien kun je het stellen als een tweekamp, heel wat almelo'ers zijn voor FC Twente de andere helft Ajax?
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar wat heeft Twente er mee te maken? Ajacieden hebben juist veel respect voor Twente en andersom ook. Daarbij komt dat Twente een grotere hekel aan feyenoord heeft dan aan Ajax.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
volgens hebben heel wat almelo'ers een zwak voor Ajax. Komt ook door de grotere broer Twente volgens mij. Misschien kun je het stellen als een tweekamp, heel wat almelo'ers zijn voor FC Twente de andere helft Ajax?
Bullshit. Grootste deel van de Twente-aanhang heeft een schijthekel aan ajax. Ook aan Feyenoord, maar dat heeft vooral te maken met een steekincident in het verleden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar wat heeft Twente er mee te maken? Ajacieden hebben juist veel respect voor Twente en andersom ook. Daarbij komt dat Twente een grotere hekel aan feyenoord heeft dan aan Ajax.
Daar kan je niet echt over oordelen, mischien was Ari bij Heerenveen net zo goed geworden als Alves.quote:
Ik denk beter.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef Wooldoor het volgende:
Daar kan je niet echt over oordelen, mischien was Ari bij Heerenveen net zo goed geworden als Alves.
Tuurlijk lopen er ook bij Twente jongens die een grafhekel aan Ajax hebben, maar over het algemeen is er genoeg respect over en weer.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Bullshit. Grootste deel van de Twente-aanhang heeft een schijthekel aan ajax. Ook aan Feyenoord, maar dat heeft vooral te maken met een steekincident in het verleden.
Bij mij in het voetbalteam is het wel andersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar wat heeft Twente er mee te maken? Ajacieden hebben juist veel respect voor Twente en andersom ook. Daarbij komt dat Twente een grotere hekel aan feyenoord heeft dan aan Ajax.
hmmm misschien is mijn steekproef niet juist.... ken een paar almelo'ers, waarvan een aantal niks hebben met heracles omdat ze alles in Enschede hebben (studie-werk etc) en van kinds af aan al twente supporters zijn omdat twente enigszins nog presaties leverde natuurlijk. Zoiets van in 1e divisie ben je voor almelo in de Eredivisie en Europa voor twente. Dorpen als Borne en Wierden trekken ook sinds jaar en dag al naar twente.... met de prestaties van Almelo zal dat ongetwijfeld de laatste jaren veranderd zijn...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat heeft FC Twente te maken met het feit dat veel lui uit Almelo een zwak hebben voor Ajax? En zoveel mensen uit Almelo zijn niet voor FC Twente hoor, bijna iedere Almeloer is juist trots op Heracles, ook toen ze nog in de eerste divisie speelden.
'Mijn dorp', Wierden, heeft inderdaad al jaren een grote groep Twentesupporters en dat zal altijd wel zo blijven. Het is wel positief om te zien dat er steeds meer Wierdenaren bij Heracles te zien zijn. Veel Wierdenaren die (eredivisie)voetbal leuk vinden maar nog nergens eerder een seizoenskaart hadden trekken nu naar Heracles omdat het dichtbij is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
hmmm misschien is mijn steekproef niet juist.... ken een paar almelo'ers, waarvan een aantal niks hebben met heracles omdat ze alles in Enschede hebben (studie-werk etc) en van kinds af aan al twente supporters zijn omdat twente enigszins nog presaties leverde natuurlijk. Zoiets van in 1e divisie ben je voor almelo in de Eredivisie en Europa voor twente. Dorpen als Borne en Wierden trekken ook sinds jaar en dag al naar twente.... met de prestaties van Almelo zal dat ongetwijfeld de laatste jaren veranderd zijn...
Successupporters zijn niet leukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
'Mijn dorp', Wierden, heeft inderdaad al jaren een grote groep Twentesupporters en dat zal altijd wel zo blijven. Het is wel positief om te zien dat er steeds meer Wierdenaren bij Heracles te zien zijn. Veel Wierdenaren die (eredivisie)voetbal leuk vinden maar nog nergens eerder een seizoenskaart hadden trekken nu naar Heracles omdat het dichtbij is.
Heerenveen was ook geïnteresseerd in Ari.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als heerenveen geïnteresseerd is meteen inlijven.
Lees anders even een paar posts terug, Nelis.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Heerenveen was ook geïnteresseerd in Ari.
En wilde toendertijd Delorge ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heerenveen was ook geïnteresseerd in Ari.
Schei uit, toen zat er een paar man en een paardenkopquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat heeft FC Twente te maken met het feit dat veel lui uit Almelo een zwak hebben voor Ajax? En zoveel mensen uit Almelo zijn niet voor FC Twente hoor, bijna iedere Almeloer is juist trots op Heracles, ook toen ze nog in de eerste divisie speelden.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
'Mijn dorp', Wierden, heeft inderdaad al jaren een grote groep Twentesupporters en dat zal altijd wel zo blijven. Het is wel positief om te zien dat er steeds meer Wierdenaren bij Heracles te zien zijn. Veel Wierdenaren die (eredivisie)voetbal leuk vinden maar nog nergens eerder een seizoenskaart hadden trekken nu naar Heracles omdat het dichtbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |