abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:16:17 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62781953
Wat een kutmaand is november. Moet de zesde werken tijdens Ajax-MSK Zilina en was eigenlijk ingeroosterd voor het weekend van 15/16 november, gelukkig kon ik dat omzetten naar het weekend van Ajax-Sparta.

De week van HSV-uit ben ik gelukkig wel vanaf woensdag vrij.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62781958
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:53 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik verkoop hem ook niet....

Vond wel dit nog ergens... weet niet of het ooit al eens gepost is, maar ik vond hem vermakelijk....

Ajaxstraat
leuk grietje vanaf 1:53
pi_62782285
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:16 schreef toma het volgende:
leuk grietje vanaf 1:53
Burberry scarf !11
pi_62782769
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:53 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik verkoop hem ook niet....

Vond wel dit nog ergens... weet niet of het ooit al eens gepost is, maar ik vond hem vermakelijk....

Ajaxstraat
Is de ajaxstraat gekomen in plaats van de ajaxflat?

Die was er toch?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:51:43 #205
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62782938
TONIGHT IN ALMELO THE CLASH OF THE GODS

#FreeHat
pi_62783387
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
TONIGHT IN ALMELO THE CLASH OF THE GODS

[ afbeelding ]
pi_62783440

pi_62783576
Heracles, een van de weinige Nederlandse clubs die geen grote hekel aan Ajax lijkt te hebben. Is ook wel eens leuk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:12:23 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62783594
TONIGHT IN HOMETOWN ALMELO...

THE BATTLE OF THE TITANS!! THE CLASH OF THE GREEK HERO'S!
EEN TITANENSTRIJD! EEN WARE CLASH! DE ONGEVENAARDE TWEEKAMP TUSSEN DE GROOTMACHTEN UIT AMSTERDAM EN ALMELO!
DE SLAG OM TWENTE! HET BELEG VAN ALMELO!
DE BELEGERING VAN PIECKENHAGENS VESTE!

Of natuurlijk gewoon Heracles Almelo - Ajax.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62783677
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef koningdavid het volgende:
Heracles, een van de weinige Nederlandse clubs die geen grote hekel aan Ajax lijkt te hebben. Is ook wel eens leuk.
Vanavond even wel.
pi_62783715
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef Silenus het volgende:
TONIGHT IN HOMETOWN ALMELO...

THE BATTLE OF THE TITANS!! THE CLASH OF THE GREEK HERO'S!
EEN TITANENSTRIJD! EEN WARE CLASH! DE ONGEVENAARDE TWEEKAMP TUSSEN DE GROOTMACHTEN UIT AMSTERDAM EN ALMELO!
DE SLAG OM TWENTE! HET BELEG VAN ALMELO!
DE BELEGERING VAN PIECKENHAGENS VESTE!

Of natuurlijk gewoon Heracles Almelo - Ajax.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_62783784
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]

Heracles geweldige club, gun ze ook het meest van alle andere clubs in de eredivisie
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:18:47 #213
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62783794
quote:
Ajax - Zilina begint later

Amsterdam, 29 okt 2008
Ajax speelt donderdag 6 november de UEFA Cupwedstrijd tegen MSK Zilina in de Amsterdam ArenA. Het aanvangstijdstip is gewijzigd! De wedstrijd begint een kwartier later dan de afgelopen weken is gecommuniceerd; de aftrap is nu vastgesteld op 20.45 uur.

De kaartverkoop is inmiddels begonnen. Voor deze wedstrijd hoeft u geen seizoenkaart of clubkaart te hebben, er is sprake van ‘vrije verkoop’. Er zijn tevens passe partouts te koop zodat u zowel Ajax - MSK Zilina als de laatste groepswedstrijd, Ajax - Slavia Praag op 17 december, kunt bijwonen tegen een gunstiger tarief.
Komt ook al niet live in zn geheel op tv, nu een kwartier later..Ze doen er wel echt alles aan om het nog een béétje vol te laten lopen.
pi_62783818
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef koningdavid het volgende:
HAFCA worden ze toch ook wel genoemd.
pi_62783903
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

HAFCA worden ze toch ook wel genoemd.

Bij Twente - Heracles.

Maar verder heb ik eigenlijk zelden tot nooit van HAFCA gehoord.
pi_62783958
OMG, dat is wel echt royal sadness
DIe zou bij veel clubs niet eens het vak opkomen.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:27:19 #217
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62784051
Hahaha wat is dat nu weer? Dat dat wordt geaccepteerd.
pi_62784055
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]

Had dan het oude logo gebruikt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62784072
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Heracles geweldige club, gun ze ook het meest van alle andere clubs in de eredivisie
Juist
pi_62784143
Ik word niet warm of koud van heracles. Zal me ook een worst wezen of ze ons haten of niet.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62784169
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef Silenus het volgende:
Hahaha wat is dat nu weer?
De zoon van BA Baracus?
pi_62784213
Die daar rechts moet ook van de dope afblijven.
pi_62784255
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Die daar rechts moet ook van de dope afblijven.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62784276
Het was nog wel het uitvak ook..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:44:38 #225
51286 w00h00
Digital man!
pi_62784606
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Komt ook al niet live in zn geheel op tv, nu een kwartier later..Ze doen er wel echt alles aan om het nog een béétje vol te laten lopen.
Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn?
pi_62784654
Bah, geen zin om te werken. Ik smacht naar de wedstrijd.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62784675
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:44 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn?
Supp. Zaken is toch tot 16:00 open? Snel ff bellen en laat het ons weten.
pi_62784703
quote:
Het is inderdaad een beetje heel erg jammer, maar gelukkig wordt zo'n persoon niet onder de grond gewerkt. Het overgrote deel van ons publiek heeft nog wel een beetje fatsoensnormen, ook dat is de charme van Heracles.
pi_62784736
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:22 schreef Blawh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bij Twente - Heracles.

Maar verder heb ik eigenlijk zelden tot nooit van HAFCA gehoord.
pi_62784740
quote:
Nederlandse top volgt Zweeds supertalent
EXCLUSIEF - Ajax, PSV en sc Heerenveen volgen de verrichtingen van Robin Söder. De zeventienjarige aanvaller wordt in Zweden als een enorm groot talent voor de toekomst gezien.

Söder staat in Zweden onder contract bij IFK Göteborg. Voor de club maakte hij op 1 juli 2008 zijn debuut in het eerste elftal. Inmiddels kan de spits al op een basisplaats rekenen. In tien wedstrijden maakte Söder tot dusver vijf doelpunten.

De drie Nederlandse clubs hebben de jeugdinternational al enkele malen bekeken, zo heeft een goed ingevoerde bron VoetbalPrimeur laten weten. Vanuit Engeland zouden ook Arsenal, Aston Villa en Newcastle United de verrichtingen van Söder volgen.

De zeventienjarige Söder staat in Zweden bekend als een echte afmaker. Hij wordt al vergeleken met topspits Henrik Larsson, die in 101 interlands 37 doelpunten maakte. Söder is bovendien de jongste speler die voor het Zweedse elftal voor spelers jonger dan 21 jaar in actie kwam.
pi_62784788
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Als heerenveen geïnteresseerd is meteen inlijven.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62784881
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Burberry scarf !11
echte casual babe
pi_62784926
quote:
volgens hebben heel wat almelo'ers een zwak voor Ajax. Komt ook door de grotere broer Twente volgens mij. Misschien kun je het stellen als een tweekamp, heel wat almelo'ers zijn voor FC Twente de andere helft Ajax?

pi_62784979
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:49 schreef BB-boy het volgende:
Net als bij Ari
pi_62785059
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:54 schreef ASroma het volgende:

[..]

volgens hebben heel wat almelo'ers een zwak voor Ajax. Komt ook door de grotere broer Twente volgens mij. Misschien kun je het stellen als een tweekamp, heel wat almelo'ers zijn voor FC Twente de andere helft Ajax?

Wat heeft FC Twente te maken met het feit dat veel lui uit Almelo een zwak hebben voor Ajax? En zoveel mensen uit Almelo zijn niet voor FC Twente hoor, bijna iedere Almeloer is juist trots op Heracles, ook toen ze nog in de eerste divisie speelden.
pi_62785092
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:54 schreef ASroma het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar wat heeft Twente er mee te maken? Ajacieden hebben juist veel respect voor Twente en andersom ook. Daarbij komt dat Twente een grotere hekel aan feyenoord heeft dan aan Ajax.
pi_62785220
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar wat heeft Twente er mee te maken? Ajacieden hebben juist veel respect voor Twente en andersom ook. Daarbij komt dat Twente een grotere hekel aan feyenoord heeft dan aan Ajax.
Bullshit. Grootste deel van de Twente-aanhang heeft een schijthekel aan ajax. Ook aan Feyenoord, maar dat heeft vooral te maken met een steekincident in het verleden.
pi_62785222
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:56 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Net als bij Ari
Daar kan je niet echt over oordelen, mischien was Ari bij Heerenveen net zo goed geworden als Alves.
pi_62785310
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef Wooldoor het volgende:
Daar kan je niet echt over oordelen, mischien was Ari bij Heerenveen net zo goed geworden als Alves.
Ik denk beter.
pi_62785339
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Bullshit. Grootste deel van de Twente-aanhang heeft een schijthekel aan ajax. Ook aan Feyenoord, maar dat heeft vooral te maken met een steekincident in het verleden.
Tuurlijk lopen er ook bij Twente jongens die een grafhekel aan Ajax hebben, maar over het algemeen is er genoeg respect over en weer.
pi_62785484
Vanavond en zaterdag zijn trouwens typisch wedstrijden die we makkelijk zouden kunnen verliezen. Ajax en het uit-syndroom dit seizoen
pi_62785660
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Bij mij in het voetbalteam is het wel anders
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62785987
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wat heeft FC Twente te maken met het feit dat veel lui uit Almelo een zwak hebben voor Ajax? En zoveel mensen uit Almelo zijn niet voor FC Twente hoor, bijna iedere Almeloer is juist trots op Heracles, ook toen ze nog in de eerste divisie speelden.
hmmm misschien is mijn steekproef niet juist.... ken een paar almelo'ers, waarvan een aantal niks hebben met heracles omdat ze alles in Enschede hebben (studie-werk etc) en van kinds af aan al twente supporters zijn omdat twente enigszins nog presaties leverde natuurlijk. Zoiets van in 1e divisie ben je voor almelo in de Eredivisie en Europa voor twente. Dorpen als Borne en Wierden trekken ook sinds jaar en dag al naar twente.... met de prestaties van Almelo zal dat ongetwijfeld de laatste jaren veranderd zijn...
pi_62786168
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:30 schreef ASroma het volgende:

[..]

hmmm misschien is mijn steekproef niet juist.... ken een paar almelo'ers, waarvan een aantal niks hebben met heracles omdat ze alles in Enschede hebben (studie-werk etc) en van kinds af aan al twente supporters zijn omdat twente enigszins nog presaties leverde natuurlijk. Zoiets van in 1e divisie ben je voor almelo in de Eredivisie en Europa voor twente. Dorpen als Borne en Wierden trekken ook sinds jaar en dag al naar twente.... met de prestaties van Almelo zal dat ongetwijfeld de laatste jaren veranderd zijn...
'Mijn dorp', Wierden, heeft inderdaad al jaren een grote groep Twentesupporters en dat zal altijd wel zo blijven. Het is wel positief om te zien dat er steeds meer Wierdenaren bij Heracles te zien zijn. Veel Wierdenaren die (eredivisie)voetbal leuk vinden maar nog nergens eerder een seizoenskaart hadden trekken nu naar Heracles omdat het dichtbij is.
pi_62786245
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

'Mijn dorp', Wierden, heeft inderdaad al jaren een grote groep Twentesupporters en dat zal altijd wel zo blijven. Het is wel positief om te zien dat er steeds meer Wierdenaren bij Heracles te zien zijn. Veel Wierdenaren die (eredivisie)voetbal leuk vinden maar nog nergens eerder een seizoenskaart hadden trekken nu naar Heracles omdat het dichtbij is.
Successupporters zijn niet leuk
pi_62786290
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:49 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Heerenveen was ook geïnteresseerd in Ari.
lollig
pi_62786533
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Lees anders even een paar posts terug, Nelis.
pi_62787225
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:39 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

En wilde toendertijd Delorge ook.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62787452
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Schei uit, toen zat er een paar man en een paardenkop !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62787494
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')