leuk grietje vanaf 1:53quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:53 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik verkoop hem ook niet....
Vond wel dit nog ergens... weet niet of het ooit al eens gepost is, maar ik vond hem vermakelijk....
Ajaxstraat
Is de ajaxstraat gekomen in plaats van de ajaxflat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:53 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik verkoop hem ook niet....
Vond wel dit nog ergens... weet niet of het ooit al eens gepost is, maar ik vond hem vermakelijk....
Ajaxstraat
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
TONIGHT IN ALMELO THE CLASH OF THE GODS
[ afbeelding ]
Vanavond even wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef koningdavid het volgende:
Heracles, een van de weinige Nederlandse clubs die geen grote hekel aan Ajax lijkt te hebben. Is ook wel eens leuk.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef Silenus het volgende:
TONIGHT IN HOMETOWN ALMELO...
THE BATTLE OF THE TITANS!! THE CLASH OF THE GREEK HERO'S!
EEN TITANENSTRIJD! EEN WARE CLASH! DE ONGEVENAARDE TWEEKAMP TUSSEN DE GROOTMACHTEN UIT AMSTERDAM EN ALMELO!
DE SLAG OM TWENTE! HET BELEG VAN ALMELO!
DE BELEGERING VAN PIECKENHAGENS VESTE!
Of natuurlijk gewoon Heracles Almelo - Ajax.
Heracles geweldige club, gun ze ook het meest van alle andere clubs in de eredivisiequote:
Komt ook al niet live in zn geheel op tv, nu een kwartier later..Ze doen er wel echt alles aan om het nog een béétje vol te laten lopen.quote:Ajax - Zilina begint later
Amsterdam, 29 okt 2008
Ajax speelt donderdag 6 november de UEFA Cupwedstrijd tegen MSK Zilina in de Amsterdam ArenA. Het aanvangstijdstip is gewijzigd! De wedstrijd begint een kwartier later dan de afgelopen weken is gecommuniceerd; de aftrap is nu vastgesteld op 20.45 uur.
De kaartverkoop is inmiddels begonnen. Voor deze wedstrijd hoeft u geen seizoenkaart of clubkaart te hebben, er is sprake van ‘vrije verkoop’. Er zijn tevens passe partouts te koop zodat u zowel Ajax - MSK Zilina als de laatste groepswedstrijd, Ajax - Slavia Praag op 17 december, kunt bijwonen tegen een gunstiger tarief.
HAFCA worden ze toch ook wel genoemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef koningdavid het volgende:
Heracles, een van de weinige Nederlandse clubs die geen grote hekel aan Ajax lijkt te hebben. Is ook wel eens leuk.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
HAFCA worden ze toch ook wel genoemd.
Had dan het oude logo gebruikt.quote:
Juistquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heracles geweldige club, gun ze ook het meest van alle andere clubs in de eredivisie
De zoon van BA Baracus?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef Silenus het volgende:
Hahaha wat is dat nu weer?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Die daar rechts moet ook van de dope afblijven.
Iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komt ook al niet live in zn geheel op tv, nu een kwartier later..Ze doen er wel echt alles aan om het nog een béétje vol te laten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |