wat verwachtte hij dan wat het was? ook als je geen Engels kunt lezen/spreken, kun je toch aan het plaatje zien dat het geen gewone hamburger is?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:15 schreef nimarad het volgende:
Ach, als je in de horeca werkt wordt het je al snel duidelijk dat mensen kunnen flippen om de raarste dingen. Zo heb ik eens een kwade gast gehad omdat er kip op zijn McChicken had, want ja, hoe durfde ik ervan uit te gaan dat hij wel uit zichzelf kon begrijpen dat chicken kip betekent enz, blablabla.

Wat?! Hoe durft hij ervan uit te gaan dat jij niet weet dat hij dat niet weet. Dat zie je toch ook op alle foto's, hij kon 't ook gewoon vragen. Hoe liep dat eigenlijk af?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:15 schreef nimarad het volgende:
Zo heb ik eens een kwade gast gehad omdat er kip op zijn McChicken had, want ja, hoe durfde ik ervan uit te gaan dat hij wel uit zichzelf kon begrijpen dat chicken kip betekent enz, blablabla.

Gewoon duidelijk maken dat hij onredelijk is. Duurt even, maar ach. Ik heb er ook wel eens 1 gehad die dacht dat de frisdrank niet goed/giftig was, omdat hij anders smaakte dan uit een fles.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Wat?! Hoe durft hij ervan uit te gaan dat jij niet weet dat hij dat niet weet. Dat zie je toch ook op alle foto's, hij kon 't ook gewoon vragen. Hoe liep dat eigenlijk af?![]()
Oja, mcchicken ftw!

Nou... voor de Tropicana's was de Jus d'Orange uit de automaat niet te zuipen!! Kan me niet voorstellen dat iemand dat lekker vond en vergelijkbaar met gewone Jus. Het was duidelijk zeker voor de helft aangelengd met water, en waarom.. zo duur was het toch niet? En die Tropicana sorry, maar het lijkt net iedere keer of ik er net één heb die (bijna) over de datum is, door de gistige smaakquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef nimarad het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk maken dat hij onredelijk is. Duurt even, maar ach. Ik heb er ook wel eens 1 gehad die dacht dat de frisdrank niet goed/giftig was, omdat hij anders smaakte dan uit een fles.

Wij hebben ook een keer de hb patty's opgehad en wij zijn een mc express dus hebben we helemaal geen andere hamburgers eigenlijk hadden we alleen nog maar de kroket en de chickenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef Studiotje het volgende:
Ook leuk, de gasten eerst melden dat het frietsaus op is, daarna melden dat de kipnuggets het ook maar begeven hebben en nog weer even later dat er geen Big Mac's, Hamburgers en Cheeseburgers meer waren.

Free burgersquote:Op woensdag 26 november 2008 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beroepsmatige tvp. Van het weekend iedereen langs de A1 weer eens vrolijk maken

Had je niet even een OZ'je kunnen bellen? Overigens weiger ik specials als zonder augurk als het zo'n rush is, daar heb ik echt geen zin in.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef Studiotje het volgende:
Ook leuk, de gasten eerst melden dat het frietsaus op is, daarna melden dat de kipnuggets het ook maar begeven hebben en nog weer even later dat er geen Big Mac's, Hamburgers en Cheeseburgers meer waren.
Ook leuk, alleen aan de kassa en dan een rij hebben die je in je ergste rush nog nooit heb gehad en iedereen dan specials besteld en worden dan boos omdat het lang duurtvind je het gek als de keuken bestond uit 2 personen en er wel een stuk of 20 specials achter elkaar binnen kwamen
?!

Altijd alles normaal nemen, want als je een 'special' burger neemt krijg je een special ' gift' for teh fat people.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:33 schreef Roi het volgende:
Yo Mac'ers, zijn er nog geheimen die voor mij handig zijn als ik weer wat koop?
Bijvoorbeeld extra sla of zonder kaas

Ligt er aan! Als er een fanatieke voorraadbeheermanager rondloopt, dan niet. Maar volgens mij zijn er ook restaurants die daar niet zo veel mee doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Extra *wat-dan-ook* gaat je sowieso niet lukken.

De mcdonalds rap is best in bij de werknemersquote:Op woensdag 26 november 2008 17:47 schreef Roi het volgende:
Hmm.
Maar wat wordt nou gewaardeerd als ik dat bestel? Misschien zodat ze denken dat ik een insider ben
?

Fish met ketchup i.p.v tartaarsausquote:Op woensdag 26 november 2008 17:47 schreef Roi het volgende:
Hmm.
Maar wat wordt nou gewaardeerd als ik dat bestel? Misschien zodat ze denken dat ik een insider ben
?

Nee, bij de Burger King vandaar dat McDonalds ervoor adverteertquote:Op woensdag 26 november 2008 17:46 schreef Ps2K het volgende:
De CBO is bij de mac verkrijgbaar?? *kwijl*

quote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nee, bij de Burger King vandaar dat McDonalds ervoor adverteert

meegemaakt, sta je in de rij bij de Mac en staat een blondje voor je: mag ik een bugerking? Oh, hebben jullie die niet? Doe dan maar een ijsje ...quote:quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]

Nergens advertenties gezien, maar gisteren even naar de mac geweest. dat ding is goed! als er iets is wat in het vaste assortiment moet komen dan is het de CBOquote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]

zo is het beterquote:Op donderdag 27 november 2008 01:21 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
meegemaakt, sta je in de rij bij de Mac en staat een blondje voor je: mag ik een bugerkingWhopper? Oh, hebben jullie die niet? Doe dan maar een ijsje ...

Er was al rond gebeld en er was gewoon amper wat... Ze hebben de mc dus maar 2 uur eerder geslotenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:59 schreef nimarad het volgende:
[..]
Had je niet even een OZ'je kunnen bellen? Overigens weiger ik specials als zonder augurk als het zo'n rush is, daar heb ik echt geen zin in.

Voorlopig is er nog geen einddatum bekend en het is de vervanger van de Chicken Gourmet. Als hij goed blijft verkopen, is mijn verwachting dat hij er voorlopig wel inblijft.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nergens advertenties gezien, maar gisteren even naar de mac geweest. dat ding is goed! als er iets is wat in het vaste assortiment moet komen dan is het de CBO

Gheheheh, wij hebben twee magazijns en 1 staat een stelling vol dozen oude Happy Meal speeltjes, dus daar hebben wij nooit problemen mee.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ook wel lelijk nu, glazen i.p.v happy meal speeltje, volgens mij hebben ze hiero nog wat oude dozen glazen gevonden(Amersfoort)

Nah, speeltjes zijn er ook nog wel, maar je kan dus kiezen, of of... vind het nogal lelijk persoonlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 11:38 schreef nimarad het volgende:
[..]
Gheheheh, wij hebben twee magazijns en 1 staat een stelling vol dozen oude Happy Meal speeltjes, dus daar hebben wij nooit problemen mee.

Hoe vaak per week ga jij naar de Mac?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:45 schreef Patries86 het volgende:
cbo niks voor mij, maar mijn man... oh oh oh die doet er een moord voor onderhand haha
Hij heeft er nu al 3 op in 1.5 week haha!
Gisteren in hilversum cheesburger voor 1 euro... natuurlijk 1tje gehaalt

Naja gemiddeld 2x per week blijkbaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe vaak per week ga jij naar de Mac?

2x in de maand ofzo...quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja gemiddeld 2x per week blijkbaar

haha dat was ook gewoon flauw hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:55 schreef Patries86 het volgende:
[..]
2x in de maand ofzo...
Alleen mijn man moet voor zijn werk vaak naar klanten en luncht dan de ene keer op een tankstation en dan weer bij de mc.. en toevallig deze week 2x daar in de middag met zijn werk gegeten.
Ik gisteren voor het eerst in 2 weken, even lekker tussen door een burgertje

Inderdaad, 12 Topics over de Mac.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:34 schreef popolon het volgende:
Twaalf topics over deze troep. Onbegrijpelijk.

Tussen de 1 en 4x per weekquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe vaak per week ga jij naar de Mac?

Levenloos, ik werk 3 dagen in de week en zie dan telkens de zelfde mensen, dan word je toch ziek om minimaal al 3 keer per week te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |