Nee, bij de Burger King vandaar dat McDonalds ervoor adverteertquote:Op woensdag 26 november 2008 17:46 schreef Ps2K het volgende:
De CBO is bij de mac verkrijgbaar?? *kwijl*
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nee, bij de Burger King vandaar dat McDonalds ervoor adverteert
meegemaakt, sta je in de rij bij de Mac en staat een blondje voor je: mag ik een bugerking? Oh, hebben jullie die niet? Doe dan maar een ijsje ...quote:quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nergens advertenties gezien, maar gisteren even naar de mac geweest. dat ding is goed! als er iets is wat in het vaste assortiment moet komen dan is het de CBOquote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
zo is het beterquote:Op donderdag 27 november 2008 01:21 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
meegemaakt, sta je in de rij bij de Mac en staat een blondje voor je: mag ik een bugerkingWhopper? Oh, hebben jullie die niet? Doe dan maar een ijsje ...
Er was al rond gebeld en er was gewoon amper wat... Ze hebben de mc dus maar 2 uur eerder geslotenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:59 schreef nimarad het volgende:
[..]
Had je niet even een OZ'je kunnen bellen? Overigens weiger ik specials als zonder augurk als het zo'n rush is, daar heb ik echt geen zin in.
Voorlopig is er nog geen einddatum bekend en het is de vervanger van de Chicken Gourmet. Als hij goed blijft verkopen, is mijn verwachting dat hij er voorlopig wel inblijft.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nergens advertenties gezien, maar gisteren even naar de mac geweest. dat ding is goed! als er iets is wat in het vaste assortiment moet komen dan is het de CBO
Gheheheh, wij hebben twee magazijns en 1 staat een stelling vol dozen oude Happy Meal speeltjes, dus daar hebben wij nooit problemen mee.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ook wel lelijk nu, glazen i.p.v happy meal speeltje, volgens mij hebben ze hiero nog wat oude dozen glazen gevonden(Amersfoort)
Nah, speeltjes zijn er ook nog wel, maar je kan dus kiezen, of of... vind het nogal lelijk persoonlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 11:38 schreef nimarad het volgende:
[..]
Gheheheh, wij hebben twee magazijns en 1 staat een stelling vol dozen oude Happy Meal speeltjes, dus daar hebben wij nooit problemen mee.
Hoe vaak per week ga jij naar de Mac?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:45 schreef Patries86 het volgende:
cbo niks voor mij, maar mijn man... oh oh oh die doet er een moord voor onderhand haha
Hij heeft er nu al 3 op in 1.5 week haha!
Gisteren in hilversum cheesburger voor 1 euro... natuurlijk 1tje gehaalt
Naja gemiddeld 2x per week blijkbaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe vaak per week ga jij naar de Mac?
2x in de maand ofzo...quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja gemiddeld 2x per week blijkbaar
haha dat was ook gewoon flauw hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:55 schreef Patries86 het volgende:
[..]
2x in de maand ofzo...
Alleen mijn man moet voor zijn werk vaak naar klanten en luncht dan de ene keer op een tankstation en dan weer bij de mc.. en toevallig deze week 2x daar in de middag met zijn werk gegeten.
Ik gisteren voor het eerst in 2 weken, even lekker tussen door een burgertje
Inderdaad, 12 Topics over de Mac.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:34 schreef popolon het volgende:
Twaalf topics over deze troep. Onbegrijpelijk.
Tussen de 1 en 4x per weekquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe vaak per week ga jij naar de Mac?
Levenloos, ik werk 3 dagen in de week en zie dan telkens de zelfde mensen, dan word je toch ziek om minimaal al 3 keer per week te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |