abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2008 @ 20:12:21 #101
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_63487645
Ik ook niet gelukkig. Maar het incident dat een CBO werd opgeleverd zonder kaas en bacon deed zich voor de laatste keer dat ik de Macdo bezocht.
Die man flipte IMHO terecht gelukkig kon een verdere escalatie worden voorkomen door snel ingrijpen van een Mcdo-medewerkers
Please Move The Deer Crossing Sign
  maandag 24 november 2008 @ 22:16:39 #102
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63491719
tsjonge, waar je tegenwoordig al niet geflipt om kan worden!

hoe groot is je wereld waar je je druk om maakt? groter dan de mac?
pi_63495134
Ach, als je in de horeca werkt wordt het je al snel duidelijk dat mensen kunnen flippen om de raarste dingen. Zo heb ik eens een kwade gast gehad omdat er kip op zijn McChicken had, want ja, hoe durfde ik ervan uit te gaan dat hij wel uit zichzelf kon begrijpen dat chicken kip betekent enz, blablabla.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_63497312
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:15 schreef nimarad het volgende:
Ach, als je in de horeca werkt wordt het je al snel duidelijk dat mensen kunnen flippen om de raarste dingen. Zo heb ik eens een kwade gast gehad omdat er kip op zijn McChicken had, want ja, hoe durfde ik ervan uit te gaan dat hij wel uit zichzelf kon begrijpen dat chicken kip betekent enz, blablabla.
wat verwachtte hij dan wat het was? ook als je geen Engels kunt lezen/spreken, kun je toch aan het plaatje zien dat het geen gewone hamburger is?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_63500492
Rundvlees. Hij hield helemaal niet van kip. Mensen kunnen echt heel onredelijk zijn.
pi_63519147
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:15 schreef nimarad het volgende:
Zo heb ik eens een kwade gast gehad omdat er kip op zijn McChicken had, want ja, hoe durfde ik ervan uit te gaan dat hij wel uit zichzelf kon begrijpen dat chicken kip betekent enz, blablabla.
Wat?! Hoe durft hij ervan uit te gaan dat jij niet weet dat hij dat niet weet. Dat zie je toch ook op alle foto's, hij kon 't ook gewoon vragen. Hoe liep dat eigenlijk af?

Oja, mcchicken ftw!
pi_63520712
Hmmm, ik hou niet van kip, patat en cola. Doe mij een Mcchicken met frietjes en pepsi .
pi_63522155
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

Wat?! Hoe durft hij ervan uit te gaan dat jij niet weet dat hij dat niet weet. Dat zie je toch ook op alle foto's, hij kon 't ook gewoon vragen. Hoe liep dat eigenlijk af?

Oja, mcchicken ftw!
Gewoon duidelijk maken dat hij onredelijk is. Duurt even, maar ach. Ik heb er ook wel eens 1 gehad die dacht dat de frisdrank niet goed/giftig was, omdat hij anders smaakte dan uit een fles.
pi_63523257
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef nimarad het volgende:

[..]

Gewoon duidelijk maken dat hij onredelijk is. Duurt even, maar ach. Ik heb er ook wel eens 1 gehad die dacht dat de frisdrank niet goed/giftig was, omdat hij anders smaakte dan uit een fles.
Nou... voor de Tropicana's was de Jus d'Orange uit de automaat niet te zuipen!! Kan me niet voorstellen dat iemand dat lekker vond en vergelijkbaar met gewone Jus. Het was duidelijk zeker voor de helft aangelengd met water, en waarom.. zo duur was het toch niet? En die Tropicana sorry, maar het lijkt net iedere keer of ik er net één heb die (bijna) over de datum is, door de gistige smaak
Ik hou het met drinken voorlopig bij water en milkshake aardbei... Jus d'Orange is echt een minpunt voor de Mac, sorry...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_63523646
Daar hoef je voor mij geen sorry voor te zeggen. De automaatjus d'orange vond ik ook niet lekker en van de Tropicana vind ik alleen de Multivrucht goed te doen. Maar om te beweren dat het vergiftigd is, ging mij dan wel weer een beetje ver.
pi_63538506
Ook leuk, de gasten eerst melden dat het frietsaus op is, daarna melden dat de kipnuggets het ook maar begeven hebben en nog weer even later dat er geen Big Mac's, Hamburgers en Cheeseburgers meer waren .

Ook leuk, alleen aan de kassa en dan een rij hebben die je in je ergste rush nog nooit heb gehad en iedereen dan specials besteld en worden dan boos omdat het lang duurt vind je het gek als de keuken bestond uit 2 personen en er wel een stuk of 20 specials achter elkaar binnen kwamen ?!
pi_63538976
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef Studiotje het volgende:
Ook leuk, de gasten eerst melden dat het frietsaus op is, daarna melden dat de kipnuggets het ook maar begeven hebben en nog weer even later dat er geen Big Mac's, Hamburgers en Cheeseburgers meer waren .
Wij hebben ook een keer de hb patty's opgehad en wij zijn een mc express dus hebben we helemaal geen andere hamburgers eigenlijk hadden we alleen nog maar de kroket en de chicken . Gelukkig was dat zaterdagnacht half 4.
pi_63539130
Beroepsmatige tvp. Van het weekend iedereen langs de A1 weer eens vrolijk maken
Brutal. Fucking. Metal.
pi_63539605
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beroepsmatige tvp. Van het weekend iedereen langs de A1 weer eens vrolijk maken
Free burgers ?
pi_63540653
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef Studiotje het volgende:

Ook leuk, alleen aan de kassa en dan een rij hebben die je in je ergste rush nog nooit heb gehad en iedereen dan specials besteld en worden dan boos omdat het lang duurt vind je het gek als de keuken bestond uit 2 personen en er wel een stuk of 20 specials achter elkaar binnen kwamen ?!
Had je niet even een OZ'je kunnen bellen? Overigens weiger ik specials als zonder augurk als het zo'n rush is, daar heb ik echt geen zin in.
pi_63540827
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Free burgers ?
Nee, zorgen dat de bin goed vol zit
Brutal. Fucking. Metal.
pi_63541438
Yo Mac'ers, zijn er nog geheimen die voor mij handig zijn als ik weer wat koop?

Bijvoorbeeld extra sla of zonder kaas
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63541622
Extra *wat-dan-ook* gaat je sowieso niet lukken.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 26 november 2008 @ 17:46:40 #119
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63541674
De CBO is bij de mac verkrijgbaar?? *kwijl*
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_63541675
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:33 schreef Roi het volgende:
Yo Mac'ers, zijn er nog geheimen die voor mij handig zijn als ik weer wat koop?

Bijvoorbeeld extra sla of zonder kaas
Altijd alles normaal nemen, want als je een 'special' burger neemt krijg je een special ' gift' for teh fat people.
Dat was dan bij onze mac zo.
pi_63541693
Hmm.

Maar wat wordt nou gewaardeerd als ik dat bestel ? Misschien zodat ze denken dat ik een insider ben ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63541699
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Extra *wat-dan-ook* gaat je sowieso niet lukken.
Ligt er aan! Als er een fanatieke voorraadbeheermanager rondloopt, dan niet. Maar volgens mij zijn er ook restaurants die daar niet zo veel mee doen.
pi_63541704
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:47 schreef Roi het volgende:
Hmm.

Maar wat wordt nou gewaardeerd als ik dat bestel ? Misschien zodat ze denken dat ik een insider ben ?
De mcdonalds rap is best in bij de werknemers
pi_63541751
Bij ons vreten ze alleen maar Quarter Pounders. Met frietsaus.
pi_63541790
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:47 schreef Roi het volgende:
Hmm.

Fish met ketchup i.p.v tartaarsaus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')