Ik heb het zelf ook verkeerd om gehadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja en bij een Alfa 156 kan je geen Xenon inbouwen![]()
Met andere woorden, de fitting van elke auto kan verschillen, maar de lampen kun je gewoonweg niet op de kop in doen (als de fitting van de auto dat niet toelaat)
Kijk maar na de H4, de afstand tussen de 2 uitsteeksels is kleiner dan de 3e, dus kan er niet andersom in..
En de H7 heeft 1 vlakke kant,
Ik hoop jouw nooit tegen te komen in het donkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Effendim? Anlamadim![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camera laat het erg blauw uitzien, maar is in het echt niet zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een troepquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:07 schreef Bob-B het volgende:
Xenon in een oude deprimera met matte koplampen.
Originele xenon op de nieuwere auto´s hebben allemaal automatischeh hoogte verstelling dmv een sensor op de achteras.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:07 schreef Frezer het volgende:
Het "als het maar orgineel is" verhaal is natuurlijk geleuter. Ook dan kan het verkeerd afgesteld zijn.
Aftermarket rotzooi.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Effendim? Anlamadim![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camera laat het erg blauw uitzien, maar is in het echt niet zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt helemaal maar ik geloof wel dat deze regel er door gaat komen. En die APK kwestie... denk er ook aan dat dit "makkelijke" bekeuringen zijn voor de politie, het is niet dat ze je niet aan zien komenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef r8ality het volgende:
Die regels zijn nog helemaal niet goedgekeurd, en op de RDW-site is er ook nog niets over terug te vinden. Daarbij geldt het alleen voor de APK. Dus dan frot je eventueel je halogeen-joekels terug en verwisselt ze na de APK binnen 5 minuten voor je xenon terug.
Ik weet het niet. Per bouwjaar (of in ieder geval een paar mijlpalen, denk aan verplicht richtingaanwijzers, gordel, kat, etc.) heb je veel verschillen. En dit zou ineens een regel zijn die met terugwerkende kracht gaat gelden? Beetje vreemd.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar ik geloof wel dat deze regel er door gaat komen. En die APK kwestie... denk er ook aan dat dit "makkelijke" bekeuringen zijn voor de politie, het is niet dat ze je niet aan zien komen
Ik vind dat "vreemd" wel meevallen. Ze gaan gewoon kijken of jou wagen het origineel heeft ja of nee, is vrij simpel na te gaan. Is het geen originele optie ben je de lul, is het wel origineel dan zit je goed.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Per bouwjaar (of in ieder geval een paar mijlpalen, denk aan verplicht richtingaanwijzers, gordel, kat, etc.) heb je veel verschillen. En dit zou ineens een regel zijn die met terugwerkende kracht gaat gelden? Beetje vreemd.
Met andere velgen hinder jij je mede weggebruikers niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef r8ality het volgende:
Onzin. Je mag nu ook andere motorblokken/veren/velgen etc monteren dan origineel. Maar verlichting moet ineens wel origineel zijn.
Boeit niet, we hebben het hier over voertuigeisen, niet wat iemand wel of niet vervelend aan een andere weggebruiker vind. Wat dat is een nog wat langer lijstjequote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met andere velgen hinder jij je mede weggebruikers niet.
Drogredenatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef r8ality het volgende:
Maar in plaats van een zinvolle regel in te voeren, bijvoorbeeld iedereen verplicht licht aan overdag, gaan ze weer mierenneuken over een paar xenon-lampjes.
Maar dit kán een verkeersonveilige situatie opleveren.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Boeit niet, we hebben het hier over voertuigeisen, niet wat iemand wel of niet vervelend aan een andere weggebruiker vind. Wat dat is een nog wat langer lijstje.
VOlgens mij is het zo dat motorrijders daardoor minder goed zichtbaar worden. Meen dat ooit ergens in een of andere onderzoek gelezen te hebben.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Drogredenatie.
Omdat regel X al lang ingevoerd had moeten zijn, moet je regel Y maar niet invoeren. Verder ben ik 't wel met je eens dat ze licht voeren overdag gewoon moeten verplichten, net zoals in Scandinavië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |