Je vergeet de naam te noemen van het bedrijf Informatiquequote:Op woensdag 5 november 2008 11:21 schreef Casos het volgende:
[..]
Haha, die gast werkt bij een computerzaak in Bergschenhoek. Staat dan uiteraard met bedrijfskleding aan, maar laatste keer dat ik daar was, had ik al zo een vermoeden.
Wat een botoxmond.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:04 schreef Burdie het volgende:
Pruillipjes zijn 'het' ook helemaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hier: http://www.sugababes.nl/!!!WANTYOU/pics#120643480
Waar staat die 1e gast nou achter ?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:35 schreef Jetje86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste heeft iets van katrien van Donald Duckquote:Op woensdag 5 november 2008 20:35 schreef Jetje86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt mij een dressoir/kast achtig ding met een afzichtelijk paas'stukje' erop...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waar staat die 1e gast nou achter ?
Idd, waarschijnlijk een afzichtelijk paasstukje van zijn moeder, wat opzichzelf nog niet zo verwonderend is. Aangezien ik me niet voor kan stellen dat iemand die zo iets afzichtelijks voortbrengt een goede smaak zou hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Lijkt mij een dressoir/kast achtig ding met een afzichtelijk paas'stukje' erop...
Is die laatste niet gewoon gefotosoept?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:48 schreef Tim86 het volgende:
En kwam net deze classic nog tegen :'')
[ afbeelding ]
Hij geeft af en je kan gewoon boter, kaas en eieren op zijn hoofd spelen
En deze![]()
[ afbeelding ]
Die eerste lijkt wel Ken van Barbiequote:Op donderdag 6 november 2008 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En deze![]()
[ afbeelding ]
Hahahaha. Dat hoofd van die eerste!quote:Op donderdag 6 november 2008 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En deze![]()
[ afbeelding ]
Die is geen hUsl3r of guido. Dit is gewoon een halve zool (ondanks dat ie op partyflock staat).quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:30 schreef SunBoom het volgende:
Dit is gewoon een halve zool maar dat is logisch aangezien hij op partyflock staat.
Je bedoelt die linker neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:21 schreef chatter het volgende:
Dat grietje rechts is wel![]()
[ afbeelding ]
Nope, de rechter, dat kleintje.quote:
Haha ok.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:02 schreef chatter het volgende:
[..]
Nope, de rechter, dat kleintje.
Dames met een licht tintje zijn zo enorm
Maar gelukkig hebben we een andere smaak.
Veeg me opquote:Op donderdag 6 november 2008 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Check ook het prachtige detail met die rechterhand die in de aanslag is om zijn leven te redden als hij uit balans raakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee! Die eerste foto.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:10 schreef FB14 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BeachmastersBreezersletjes-gebruiken-vakantie
Hahaha wat verschrikkelijk. Check die geëpileerde wenkbrauwen ook dan!quote:Op donderdag 6 november 2008 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En deze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En deze![]()
[ afbeelding ]
K dacht altijd dat je gewoon een zwik gel in je haar deed en dan 2 vingers in het stopcontact.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:37 schreef WheeleE het volgende:
Ja maar...ja maar..maar...weet je hoe lang je voor de spiegel moet staan om zulk ontplof-haar te krijgen!
Hou je daar niet van?quote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha wat verschrikkelijk. Check die geëpileerde wenkbrauwen ook dan!![]()
OMFGquote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef stFz het volgende:
Jeugd van tegenwoordig...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef stFz het volgende:
[ afbeelding ]
gatverdammequote:Op woensdag 5 november 2008 11:04 schreef Burdie het volgende:
Pruillipjes zijn 'het' ook helemaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hier: http://www.sugababes.nl/!!!WANTYOU/pics#120643480
Echt zo'n type die de sportschool binnenloopt, naar de halters loopt om zijn armen te trainen en de rest van de avond foto's maakt vanzichzelfquote:
whahaha.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef stFz het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht afgetraind idd. Geen gezicht. Sowieso een lelijke hork.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Echt zo'n type die de sportschool binnenloopt, naar de halters loopt om zijn armen te trainen en de rest van de avond foto's maakt vanzichzelf. Gast doe wat aan je borsten als je stoer wilt zijn
WHAT THE FUCK?!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef stFz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik klikte op [afbeelding]quote:Op donderdag 13 november 2008 20:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAROM BEN IK DE ENIGE DIE HIEROP REAGEERT? Vindt iedereen dit in dit topic tegenwoordig normaal ofzo
![]()
![]()
![]()
Hij heeft ook beetje last van gyno/bitchtits.. lekker aan de roids denkquote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Echt zo'n type die de sportschool binnenloopt, naar de halters loopt om zijn armen te trainen en de rest van de avond foto's maakt vanzichzelf. Gast doe wat aan je borsten als je stoer wilt zijn
Dit moet tijdens een vrijgezellenfeest zijn. Ik kan niet geloven dat iemand 's-ochtends opstaat en dat aantrekt.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef stFz het volgende:
[ afbeelding ]
En zo te zien laten ze ook hun vriendin/moeder knippen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef WarPuppy het volgende:
Die gasten gebruiken echt de shampoo van hun vriendin/moeder..
Bah wat moeten die rockers hiertussenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef stFz het volgende:
[ afbeelding ]
OMG ... Wat is er mis met de wereld !! Ongeloveloosquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:56 schreef CasB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Wij willen nergens bij horen en zijn volkomen uniek, daarom lopen we er ook bij als totale debieltjes, net zoals alle andere mensen die nergens bij horen en uniek zijn."quote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef stFz het volgende:
[ afbeelding ]
http://arunlachman.hyves.nl/quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef Schuttingbeer het volgende:
Wat is dat??? dat moet een artiest zijn of een promoter ofzo, maar die kerel () gaat toch niet echt zo naar die tent??
Of de gangsta:quote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef stFz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Eastside, westside gedoe? Twix/Raider?quote:Op maandag 17 november 2008 10:43 schreef Disorder het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat die twee vingers betekenen?
Hun gemiddelde IQ score..?quote:Op maandag 17 november 2008 10:43 schreef Disorder het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat die twee vingers betekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |