Ik zou er wel een trucje op kunnen..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:54 schreef plaknagel het volgende:
http://www.sugababes.nl/*_*HollySlet*_*/pics#120563492
O M G
Italian style? Italianen zouden zich kapot schamen als ze dit zagenquote:
quote:Lenty<3Sander (166)
maandag, 22:02
Menne is geweldig lief. ik kanniet zonder haar!
en fuck jullie mensjes die Menne lelijk noemen, ga triest doen bij je dode huisdieren maar niet bij Menne
ily.
Lekker wijf die rechter!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:30 schreef FB14 het volgende:
OMG hoe meer je klikt hoe meer je vindt
[ afbeelding ]
I'd cum on her face.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.sugababes.nl/!_blondy_!
Zijn ze nou zo dom dat ze de omschrijving van hun eigen haarkleur niet eens weten?
Kunnen ze niet een paar meter naar rechts?quote:Op zondag 2 november 2008 18:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verzameling kk-kneuzen zeg.
quote:Op zondag 2 november 2008 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een paar meter naar rechts?
onder voetbalvrouw vallen en dan de goedkoopste soort energy drink drinkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:08 schreef Weaut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of er nog meer mensen hier de Elsevier lezen, maar ze hadden een keer een soort jeugdcultuur onderwerp, en zij lijkt verdacht veel op 1 van de 2 dames die onder voetbalvrouwen viel.
zij is er aan toe om hard gepaald te worden in de adult industry, tis gewoon een heerlijk sletje.quote:Op maandag 3 november 2008 16:09 schreef Chocolate het volgende:
[..]
onder voetbalvrouw vallen en dan de goedkoopste soort energy drink drinkenZij is echt toe aan een rijke voetballer, kan ze eindelijk over op de Red Bull
Haha, die gast werkt bij een computerzaak in Bergschenhoek. Staat dan uiteraard met bedrijfskleding aan, maar laatste keer dat ik daar was, had ik al zo een vermoeden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef plaknagel het volgende:
Hollywood in Rotterdam is inderdaad het internationale verzamelpunt voor guido's en bR.eeZahtJjs' .
edit: allemaal uit hollywood:
heeeey da's een bekende!
...en nog een keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |