Slecht afgetraind idd. Geen gezicht. Sowieso een lelijke hork.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Echt zo'n type die de sportschool binnenloopt, naar de halters loopt om zijn armen te trainen en de rest van de avond foto's maakt vanzichzelf. Gast doe wat aan je borsten als je stoer wilt zijn
WHAT THE FUCK?!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef stFz het volgende:
Jeugd van tegenwoordig...
[ afbeelding ]
Ik klikte op [afbeelding]quote:Op donderdag 13 november 2008 20:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAROM BEN IK DE ENIGE DIE HIEROP REAGEERT? Vindt iedereen dit in dit topic tegenwoordig normaal ofzo
![]()
![]()
![]()
Hij heeft ook beetje last van gyno/bitchtits.. lekker aan de roids denkquote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Echt zo'n type die de sportschool binnenloopt, naar de halters loopt om zijn armen te trainen en de rest van de avond foto's maakt vanzichzelf. Gast doe wat aan je borsten als je stoer wilt zijn
Dit moet tijdens een vrijgezellenfeest zijn. Ik kan niet geloven dat iemand 's-ochtends opstaat en dat aantrekt.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef stFz het volgende:
[ afbeelding ]
En zo te zien laten ze ook hun vriendin/moeder knippen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:47 schreef WarPuppy het volgende:
Die gasten gebruiken echt de shampoo van hun vriendin/moeder..
Bah wat moeten die rockers hiertussenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:44 schreef stFz het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |