De woningsmarkt is nog altijd kut in de VS, dus voorlopig is de oorzaak nog springlevend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Ergens heb ik het idee dat dit nog lang niet het definitieve punt van herstel is.
Dat is een symptoom. Niet 'de oorzaak'.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
De woningsmarkt is nog altijd kut in de VS, dus voorlopig is de oorzaak nog springlevend.
Toch wel een mede oorzaak. Toen de sub prime rentes afliepen en verhoogd werden, konden veel mensen de hypotheek niet meer betalen. Aangezien hun huis minder waar is/was geworden, konden ook niet meer herfinancieren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:54 schreef IdealCrash het volgende:
[..]
Dat is een symptoom. Niet 'de oorzaak'.
Die (te) hoge huizenprijs is ook een symptoom. De oorzaak zit in het systeem an sich imo. Maar hier is een ander topic voorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 06:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch wel een mede oorzaak. Toen de sub prime rentes afliepen en verhoogd werden, konden veel mensen de hypotheek niet meer betalen. Aangezien hun huis minder waar is/was geworden, konden ook niet meer herfinancieren.
Toen ik op zoek was naar een broker had Lynx de meeste mogelijkheden qua handel in het buitenland. Ik weet niet of dat ze het snelst zijn met een rekening openen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:25 schreef dvr het volgende:
Help! Even tussendoor![]()
Bij welke online broker kun je het snelst een effectenrekening openen - Alex, Binck, Today's, ..? Ik blijk bij de banken waar ik wel eens aandelen koop geen valutaopties te kunnen krijgen en wil a.s.a.p. aan de slag.
En weet iemand of je bij een van die brokers ook op de Nikkei kunt beleggen?
De Dollar daalde en de Dow ging omlaag omdat de FED de rente vandaag waarschijnlijk met 50 of 75 basispunten zal verlagen. De Dollar ging niet omlaag omdat de Dow omhoog ging, er is geen direct causaal verband.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:23 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig...de DJ gaat omhoog en daardoor gaat ook de euro omhoog....
Achja, ik heb ze ook en laat ze even staan voor zover dat mogelijk is. Komt wel goed denk ik... Heb gisteren vlak voor tijd een stapel TL230 verkocht voor de TS259. Had nu flink veel geld kunnen verdienen met de TL230 (hoewel ik nog 50% v/d positie heb), maarja that's all in the game eh?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef star_gazer het volgende:
Ik zit er ongewild in morgen. Met een TS 259 wel teverstaan
Heb precies hetzelfde gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:03 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Achja, ik heb ze ook en laat ze even staan voor zover dat mogelijk is. Komt wel goed denk ik... Heb gisteren vlak voor tijd een stapel TL230 verkocht voor de TS259. Had nu flink veel geld kunnen verdienen met de TL230 (hoewel ik nog 50% v/d positie heb), maarja that's all in the game eh?!
Dow Jones -179.00 8910.00quote:
VW -40%quote:
quote:
mwa, 5,5% in de plus staat ie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:27 schreef rvlaak_werk het volgende:
Dit kan ook niet helpen op de DAX:
Hypo Re vraagt extra kredietlijn EUR15 mrd van Duitse staat
bronquote:Deutsche Boerse reduced Volkswagen weighting in the DAX 30 to 10% after the shares surged more than fourfold in the past two days (Bloomberg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |