Misschien lezen ze hier wel meequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is hun mailserver kapot, want ik krijg ook geen reactie van mijn beste vriendin die bij hetzelfde bureau werkt.
Of ze zitten zich samen te bescheuren om me.
Doe's niet zo eng.quote:
Which reminds me: eens kijken wat er vanavond bij Noekje op het menu staat.quote:
Pizza!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Which reminds me: eens kijken wat er vanavond bij Noekje op het menu staat.
quote:
"Blijf weg uit mijn dromen!"quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
dat wordt weer slecht slapen vanavond...
(doe ik af en toe met kleine kinderen als ze vervelend zijn. Ga ik op ooghoogte zitten en kijk ze heel boos aan. dan zeg ik dat ik "vannacht in je nachtmerries kom spoken, en dat ik in je kast verstopt zit. Boehaa!" Werkt iedere keer weer. Krijg ze binnen een minuut aan het janken.)
En bedankt. Net nu ik dacht dat ik me vannacht eindelijk geen zorgen meer hoefde te maken over vrienden en héle, maar dan ook héle vage kennissen, gooi je er zo'n remark in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:04 schreef dieenebart het volgende:
dat wordt weer slecht slapen vanavond...
Dus jij bent geen vrachtauto?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"De meeste dromen zijn bedrog!"
Oei, goeie! Heb nog een fles Blauwe Smirnoff 50% staan. Die moet de vriezer in!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die vodka gaat ook de diepvries uit!
Nee, ik ben ook wel eens de dronken fietserquote:
Ik kom wel maar dan gratis want het mag niets kosten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook wel eens de dronken fietser![]()
![]()
Je moet eens komen kijken, ik ga publiekskaartjes verkopen voor vijf euro
Daar mag je niet bij roken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ik hou niet van Smirnoff. Maar 50% wordt een ander verhaal.
Oja, dat was het motto van de dag he. Manu bedankt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kom wel maar dan gratis want het mag niets kosten.
Heeft Cc dat nog niet dan?quote:
Rotterdam heeft mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oja, dat was het motto van de dag he. Manu bedankt.![]()
Nou, vooruit dan maar. In november ben ik in Middelharnis, Rotterdam, Leiden, Lelystad en Heerhugowaard (van zuid naar noord). Waar kom je kijken, dan PM ik je de datum![]()
En doe een rode bloes aan, dan kan ik je herkennen
Nee.quote:
Rotterdam was gisteren niet bepaaldelijk een groot succes... maar je bent evengoed welkom, het liefst op de motor (voor het slechte/goede voorbeeld). Wat is er in Leiden dat je er aan blijft hangen? Een lijmfabriek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Rotterdam heeft mijn voorkeur.
Leiden is ook wel goed te doen maar dan blijf ik zo hangen in die stad.
En nee ik ga niet in het rood!
Ik wil ook, laten we er een Buurt-uitje van maken! Alle viendjes uit de SC gezellig saampjes bij Bart langs....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oja, dat was het motto van de dag he. Manu bedankt.![]()
Nou, vooruit dan maar. In november ben ik in Middelharnis, Rotterdam, Leiden, Lelystad en Heerhugowaard (van zuid naar noord). Waar kom je kijken, dan PM ik je de datum![]()
En doe een rode bloes aan, dan kan ik je herkennen
Oja dat is waar ook in Rotterdam ging het niet zo lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Rotterdam was gisteren niet bepaaldelijk een groot succes... maar je bent evengoed welkom, het liefst op de motor (voor het slechte/goede voorbeeld). Wat is er in Leiden dat je er aan blijft hangen? Een lijmfabriek?
En niet in het rood? Wat is dat nou voor gejammer op de achtergrond?
Aangezien jij nogal van "pedal to the metal" bent is dat niet eens zo'n gek idee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik wil ook, laten we er een Buurt-uitje van maken! Alle viendjes uit de SC gezellig saampjes bij Bart langs....
Ow gawd, grijp jij jezelf eens even bij elkaar.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:35 schreef Copycat het volgende:
En het is helemaal erg. Want het was een Neil Diamond nummer, gecovered door Gordon Heukeroth.
Neem een Hondaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom regent het nou zo vaak om 15.15?
Hahaha, nee. Dat zou wel erg sneu zijn. Geen hand vol, maar een land vol. En ik heb er alle vertrouwen in dat ik nog wel wat hoor van 'm. Leer mij mannen kennen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:38 schreef Juud79 het volgende:
Ow gawd, grijp jij jezelf eens even bij elkaar.....![]()
Zou het niet gewoon komen door de onbeantwoorde mail?
Joh, als het regent parkeren ze hier in de straat om naar school te lopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem een Honda![]()
Cc en ik zijn er uitermate tevreden mee![]()
Enne, die van mij rijdt bijna 1 op 17 (benzine)
That's the spirit!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Dat zou wel erg sneu zijn. Geen hand vol, maar een land vol. En ik heb er alle vertrouwen in dat ik nog wel wat hoor van 'm. Leer mij mannen kennen.
Oeh, dan zou het wel heel decadent zijn als jij de kids met de auto ging halen.... misschien moet je ff met je zwager overleggen wat voor automobiel je nodig hebt om zoveel decadentie wat extra cachet te gevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Joh, als het regent parkeren ze hier in de straat om naar school te lopen.![]()
Maar je wordt toch net nat.
Heel tevreden. Ben nog nooit zo tevreden geweest met een auto als met deze. Ook al is het een beetje een ordinaire bak, compleet met sportpedalenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:40 schreef Leandra het volgende:
Neem een Honda![]()
Cc en ik zijn er uitermate tevreden mee![]()
Enne, die van mij rijdt bijna 1 op 17 (benzine)
Handjes voor de ogen en dan stiekem toch gluren?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Want die wil bij de PC.En die doet nu de wegkijk techniek.
M'n vader heeft m in 1997 nieuw gekocht en toen hij 2½ jaar geleden een Prius kocht (hij wilde alleen maar een nieuwe auto als die nog zuiniger reed) is de Civic naar mij gegaan en heeft hij mijn destijds 14 jaar oude Colt ingeruild op z'n nieuwe auto..... Ik blij, dat ding heeft nog een vermogen aan inruil opgeleverd, en paps heeft nota bene nog 4 maanden in mijn Colt gereden vanwege de levertijd van de Priusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel tevreden. Ben nog nooit zo tevreden geweest met een auto als met deze. Ook al is het een beetje een ordinaire bak, compleet met sportpedalen.
Hoeveel op hoeveel ie rijdt, dat weet ik dan weer niet.
Goeie kuiten!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwste aanwinst van CBML.
Mooi, werd tijd. We zijn nu allemaal hartstikke benieuwd! Copy/paste!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Copycat het volgende:
And we've got mail.
En om inspiratie op te doen voor zijn volgende mail vind meneer hier in dit topic al zijn mailverkeer terug.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mooi, werd tijd. We zijn nu allemaal hartstikke benieuwd! Copy/paste!
Juist, lekker makkelijk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
En om inspiratie op te doen voor zijn volgende mail vind meneer hier in dit topic al zijn mailverkeer terug.
Die hou ik voor nu eens een keer lekker voor mezelf. Ik heb 'm nog niet precies daar waar ik hem hebben wil, maar het begint in de richting te komen. Morgenochtend nog even een subtiele returnmail sturen en blijft ie daarna nog steeds een beetje round the bush beaten, dan trek ik mijn stoute schoenen maar aan en speel ik het mannetje wel. "Ja leuk allemaal, die mailtjes, maareh, wa denkte dur onderhand eens van? Neuken? Euh, ik bedoel Koffie?"quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:01 schreef dieenebart het volgende:
luhul, vraag 'r nu gewoon mee uit! straks ben je te laat!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja Bart! Doe dat nou eens. Afwachtende harry.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:08 schreef willem-jozef het volgende:
luhul, vraag 'r nu gewoon mee uit! straks ben je te laat!
De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Ja leuk allemaal, die mailtjes, maareh, wa denkte dur onderhand eens van? Neuken? Euh, ik bedoel Koffie?"
Nodeloze voorzichtigheid is niet aan mij besteed.
Nou!quote:
Ah dus jij bent diefoksterquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja Bart! Doe dat nou eens. Afwachtende harry.
Was 't maar waar, dan was ik tenminste iemand.quote:
niggah timequote:
okee, we gaan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:25 schreef Copycat het volgende:
Er is binnenkort een groot old skool hiphop festival in Amsterdam. Met onder meer Mos Def.
Mos def dat ik daar heen wil.
Hiphopquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, we gaan!
jammer bart, tuh laat
En denk je dan niet iets van; misschien heb ik iets verkeerds gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dieenefokster heb ik al een tijdje niet meer gezien/gehoord/geneukt. Ben benieuwd of ze nog leeft![]()
Nah, zal best wel.
alleen dat smerige roken en die kutpromotie van 'lucky-strike' hiero moet je is mee stoppen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:
Doe jij niet aan aftersales?
Anyhood, I'm a gone-er. Richting huis via supermarkt en coffeeshop, voor zolang die nog bestaan.
Laterz!
ja, idd, maar als jij haar een keer in de polder in een greppel op d'r zij ziet liggen, gooi je maar wat snel je fietsie tegen de vlakte om er op te gaan liggen bewegenquote:
Dat lijkt me logisch, ik klaag toch ook niet over Moniquequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, idd, maar als jij haar een keer in de polder in een greppel op d'r zij ziet liggen, gooi je maar wat snel je fietsie tegen de vlakte om er op te gaan liggen bewegen
di 28/10 ADO Den Haag PSV 20.00quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
Wie voetbalt er vanavond?
keine anhung. eigenlijk nog nooit van ziggo gehoord voordat 't 'r hier in de sjet over ging..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:54 schreef Manu82 het volgende:
Oh ik moet Radar nog terug kijken
Iets met Ziggo ofzo toch?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
w-j! Homie!
Dit blijft zo'n lekker nummer.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Het boerenleven van Bartje!
De docusoap rond de 16-jarige boer Bartje.
Het boerenleven is tegenwoordig nauwelijks meer in trek. Voor dag en dauw op, lange werkdagen en bijna nooit op vakantie. Gelukkig denkt Bartje uit het Drentse Koekange daar heel anders over. Zijn droom is een schuur vol met schapen.
http://www.manbijthond.nl/raamwerk2/raamwerk.asp?raamwerkID=488
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
Er is nog veel meer!
Bid je wel voor bruine bonen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb vorige week het boek "Bartje zoekt het geluk" nog gekregen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |