Goed ideequote:
Bermuda driehoek.... is dat net zoiets als een Camel Toe?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Misschien kan hij het mysterie oplossen, en als ie toch bezig is kan ie misschien gelijk Cc ff zo voorlichten over de Bermuda driehoek dat haar meeldeet zo impressed is over haar Bermuda kennis dat ie haar er gelijk mee naartoe wil nemen
Nee hoor dear, ik gun je gewoon een leuke zwoele vakantiedate met een LD....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:06 schreef Copycat het volgende:
Je bent me echt liever kwijt dan rijk, hè Leandra?
Oh wacht....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bermuda driehoek.... is dat net zoiets als een Camel Toe?
quote:
Rebel.quote:
Hoe verrassend dat half Nederland voor zo'n hotelkoopje gingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben tenminste niet de enige
http://www.telegraaf.nl/b(...)ruidvat__.html?p=1,1
Godsamme... wat genant. Rijen voor de deur, verpatsen op marktplaats. De Hollandse koopmansgeest hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef Manu82 het volgende:
Ook leuk dat ze er nog 100.000 bij komen, dat lost de problemen echt opquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe verrassend dat half Nederland voor zo'n hotelkoopje ging.
Behalve dan de mensen die écht bijna niets te verteren hebben, en dit als een mogelijkheid zagen om voor heel weinig geld een uitje te hebben. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat die rijen voor de deur vooral bestonden uit haaibaaien die uit waren op een koopje. Om dat dan trots op het eerstvolgende verjaarspartijtje te kunnen vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Behalve dan de mensen die écht bijna niets te verteren hebben, en dit als een mogelijkheid zagen om voor heel weinig geld een uitje te hebben. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat die rijen voor de deur vooral bestonden uit haaibaaien die uit waren op een koopje. Om dat dan trots op het eerstvolgende verjaarspartijtje te kunnen vertellen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:12 schreef Copycat het volgende:
Leandra rijdt ook Honda.
En 101 posts per pagina ftw, of nie Ilsa?!?
er zijn toch wel ander dagen dat je er heen kuntquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ook leuk dat ze er nog 100.000 bij komen, dat lost de problemen echt op
koop je toch lekker Fortis van het geld dat je nu uitspaartquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef Manu82 het volgende:
Dat asfalt was best lekker tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
koop je toch lekker Fortis van het geld dat je nu uitspaart
Gaat niet om mij, meer omdat ik het voor andere mensen gekocht had....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:37 schreef blomst het volgende:
[..]
er zijn toch wel ander dagen dat je er heen kunt
Dan kan je beter die bonnen aan jezelf besteden en neem je ouders dan fijn mee uit eten, bij Van der Valk bijv...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat niet om mij, meer omdat ik het voor andere mensen gekocht had....
Voor mezelf is het geen probleem
Dat doe ik ook, maar dat kon dus niet op de datum die gewenst was en VdV doen we maar even nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan kan je beter die bonnen aan jezelf besteden en neem je ouders dan fijn mee uit eten, bij Van der Valk bijv...
Straks komen jullie nog met dingen als snackbars enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Niet naar VdV?! Is anders haske sjiek hoor.
Dat heeft ie vast door en nu laat ie je fijn even wachtenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
Dat ie eens opschoot met die returnmail.
Ja, ik ben het geduld zelve.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat heeft ie vast door en nu laat ie je fijn even wachten
Natte schoolmoeders enzo geloof ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom regent het nou zo vaak om 15.15?
Dat zijn wijvenstreken. Hard to get spelen is so overrated en verspilling van tijd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:11 schreef Juud79 het volgende:
Dat heeft ie vast door en nu laat ie je fijn even wachten
Dat klinkt als een slechte XXX movie.quote:
Waar ben jij dan nu mee bezig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn wijvenstreken. Hard to get spelen is so overrated en verspilling van tijd.
Nee hoor, gewoon even doorzoeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straks komen jullie nog met dingen als snackbars enzo
Ik heb de bal netjes neergelegd om in te koppen. Schot voor open doel zeg maar.quote:
En hij begint over de Bermuda driehoek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de bal netjes neergelegd om in te koppen. Schot voor open doel zeg maar.
Chapeau! Wrom antwoord ie dan niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de bal netjes neergelegd om in te koppen. Schot voor open doel zeg maar.
Neehee, dat was het vorige mailtje. Waarin het ook ging over een housewarming party van degene die dat etentje van zaterdag organiseerde en dat daar weer een prijsvraag voor werd uitgeschreven en dat we, als een van ons zou winnen, de ander dan zouden meenemen. Waarop ik subtiel zei dat dat wel pas eind februari wordt. Hint, hint, hint.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:22 schreef Dementor het volgende:
En hij begint over de Bermuda driehoek?
Waarom pas in februari?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neehee, dat was het vorige mailtje. Waarin het ook ging over een housewarming party van degene die dat etentje van zaterdag organiseerde en dat daar weer een prijsvraag voor werd uitgeschreven en dat we, als een van ons zou winnen, de ander dan zouden meenemen. Waarop ik subtiel zei dat dat wel pas eind februari wordt. Hint, hint, hint.
Te voortvarend of te subtiel. Da's altijd een dunne lijn en die kan ik nooit zo goed bewandelen.
Weet ik veel.quote:
Omdat P., degene van dat huis, pas in februari gaat verhuizen naar zijn nieuwe, en -if I may say so- belachelijk grote huis.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zucht, ga je nu iedere opmerking van mij weerleggen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Zal ik 'm ff mailen met de vraag waarom ie nog niet terug heeft gemaild?
Hahaha, als je hopeloos wil overkomen moet je dat vooral doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Zal ik 'm ff mailen met de vraag waarom ie nog niet terug heeft gemaild?
Het word tijd dat LS eens langskomt in de SC.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Heb nu al zin in je volgende opmerking die ik kan weerleggen
Nivo'tjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
Er staat zelfs een fóto in De Telegraaf van twee trotse voucher-jagers.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon even doorzoeken.
Moeders vinden alles leuk,![]()
zo zijn nu eenmaal moeders.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het word tijd dat LS eens langskomt in de SC.
Gewoon apart topic openen voor die twee. "Weerleg je zegje" ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het word tijd dat LS eens langskomt in de SC.
Dat zou zo een quiz kunnen zijn met politici.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef dieenebart het volgende:
Gewoon apart topic openen voor die twee. "Weerleg je zegje" ofzo.![]()
Een voaste?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Maar die heeft nu een vaste buurvrouw
Vanavond nét geen NOS journaal denk ik, maar Hart van Nederland en RTL Nieuws gaat lukken. En dan met de nadruk op de teleurgestelde misgraaiers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nivo'tje![]()
Nederland op z'n kleinst. Er is iets te halen voor bijna gratis, en het halve land klaagt dat er te weinig is.
Er is telefoon enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gewoon apart topic openen voor die twee. "Weerleg je zegje" ofzo.![]()
Manu en LS doen gewoon maar alsof!
Dieene, dat zie je toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik niet stil ben en LS geen stalker
Vanavond toch voetbal?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanavond nét geen NOS journaal denk ik, maar Hart van Nederland en RTL Nieuws gaat lukken. En dan met de nadruk op de teleurgestelde misgraaiers.
Ja, da's waar ook! Inhaalrondequote:
Nee alleen stenen gooien naar boeruh.quote:
Misschien lezen ze hier wel meequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is hun mailserver kapot, want ik krijg ook geen reactie van mijn beste vriendin die bij hetzelfde bureau werkt.
Of ze zitten zich samen te bescheuren om me.
Doe's niet zo eng.quote:
Which reminds me: eens kijken wat er vanavond bij Noekje op het menu staat.quote:
Pizza!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Which reminds me: eens kijken wat er vanavond bij Noekje op het menu staat.
quote:
"Blijf weg uit mijn dromen!"quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
dat wordt weer slecht slapen vanavond...
(doe ik af en toe met kleine kinderen als ze vervelend zijn. Ga ik op ooghoogte zitten en kijk ze heel boos aan. dan zeg ik dat ik "vannacht in je nachtmerries kom spoken, en dat ik in je kast verstopt zit. Boehaa!" Werkt iedere keer weer. Krijg ze binnen een minuut aan het janken.)
En bedankt. Net nu ik dacht dat ik me vannacht eindelijk geen zorgen meer hoefde te maken over vrienden en héle, maar dan ook héle vage kennissen, gooi je er zo'n remark in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:04 schreef dieenebart het volgende:
dat wordt weer slecht slapen vanavond...
Dus jij bent geen vrachtauto?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"De meeste dromen zijn bedrog!"
Oei, goeie! Heb nog een fles Blauwe Smirnoff 50% staan. Die moet de vriezer in!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die vodka gaat ook de diepvries uit!
Nee, ik ben ook wel eens de dronken fietserquote:
Ik kom wel maar dan gratis want het mag niets kosten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook wel eens de dronken fietser![]()
![]()
Je moet eens komen kijken, ik ga publiekskaartjes verkopen voor vijf euro
Daar mag je niet bij roken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ik hou niet van Smirnoff. Maar 50% wordt een ander verhaal.
Oja, dat was het motto van de dag he. Manu bedankt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kom wel maar dan gratis want het mag niets kosten.
Heeft Cc dat nog niet dan?quote:
Rotterdam heeft mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oja, dat was het motto van de dag he. Manu bedankt.![]()
Nou, vooruit dan maar. In november ben ik in Middelharnis, Rotterdam, Leiden, Lelystad en Heerhugowaard (van zuid naar noord). Waar kom je kijken, dan PM ik je de datum![]()
En doe een rode bloes aan, dan kan ik je herkennen
Nee.quote:
Rotterdam was gisteren niet bepaaldelijk een groot succes... maar je bent evengoed welkom, het liefst op de motor (voor het slechte/goede voorbeeld). Wat is er in Leiden dat je er aan blijft hangen? Een lijmfabriek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Rotterdam heeft mijn voorkeur.
Leiden is ook wel goed te doen maar dan blijf ik zo hangen in die stad.
En nee ik ga niet in het rood!
Ik wil ook, laten we er een Buurt-uitje van maken! Alle viendjes uit de SC gezellig saampjes bij Bart langs....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oja, dat was het motto van de dag he. Manu bedankt.![]()
Nou, vooruit dan maar. In november ben ik in Middelharnis, Rotterdam, Leiden, Lelystad en Heerhugowaard (van zuid naar noord). Waar kom je kijken, dan PM ik je de datum![]()
En doe een rode bloes aan, dan kan ik je herkennen
Oja dat is waar ook in Rotterdam ging het niet zo lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Rotterdam was gisteren niet bepaaldelijk een groot succes... maar je bent evengoed welkom, het liefst op de motor (voor het slechte/goede voorbeeld). Wat is er in Leiden dat je er aan blijft hangen? Een lijmfabriek?
En niet in het rood? Wat is dat nou voor gejammer op de achtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |