Waarom pas in februari?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neehee, dat was het vorige mailtje. Waarin het ook ging over een housewarming party van degene die dat etentje van zaterdag organiseerde en dat daar weer een prijsvraag voor werd uitgeschreven en dat we, als een van ons zou winnen, de ander dan zouden meenemen. Waarop ik subtiel zei dat dat wel pas eind februari wordt. Hint, hint, hint.
Te voortvarend of te subtiel. Da's altijd een dunne lijn en die kan ik nooit zo goed bewandelen.
Weet ik veel.quote:
Omdat P., degene van dat huis, pas in februari gaat verhuizen naar zijn nieuwe, en -if I may say so- belachelijk grote huis.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zucht, ga je nu iedere opmerking van mij weerleggen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Zal ik 'm ff mailen met de vraag waarom ie nog niet terug heeft gemaild?
Hahaha, als je hopeloos wil overkomen moet je dat vooral doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Zal ik 'm ff mailen met de vraag waarom ie nog niet terug heeft gemaild?
Het word tijd dat LS eens langskomt in de SC.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Heb nu al zin in je volgende opmerking die ik kan weerleggen
Nivo'tjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
Er staat zelfs een fóto in De Telegraaf van twee trotse voucher-jagers.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon even doorzoeken.
Moeders vinden alles leuk,![]()
zo zijn nu eenmaal moeders.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het word tijd dat LS eens langskomt in de SC.
Gewoon apart topic openen voor die twee. "Weerleg je zegje" ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het word tijd dat LS eens langskomt in de SC.
Dat zou zo een quiz kunnen zijn met politici.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef dieenebart het volgende:
Gewoon apart topic openen voor die twee. "Weerleg je zegje" ofzo.![]()
Een voaste?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Maar die heeft nu een vaste buurvrouw
Vanavond nét geen NOS journaal denk ik, maar Hart van Nederland en RTL Nieuws gaat lukken. En dan met de nadruk op de teleurgestelde misgraaiers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nivo'tje![]()
Nederland op z'n kleinst. Er is iets te halen voor bijna gratis, en het halve land klaagt dat er te weinig is.
Er is telefoon enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gewoon apart topic openen voor die twee. "Weerleg je zegje" ofzo.![]()
Manu en LS doen gewoon maar alsof!
Dieene, dat zie je toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik niet stil ben en LS geen stalker
Vanavond toch voetbal?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanavond nét geen NOS journaal denk ik, maar Hart van Nederland en RTL Nieuws gaat lukken. En dan met de nadruk op de teleurgestelde misgraaiers.
Ja, da's waar ook! Inhaalrondequote:
Nee alleen stenen gooien naar boeruh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |