quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:12 schreef Copycat het volgende:
Leandra rijdt ook Honda.
En 101 posts per pagina ftw, of nie Ilsa?!?
er zijn toch wel ander dagen dat je er heen kuntquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ook leuk dat ze er nog 100.000 bij komen, dat lost de problemen echt op
koop je toch lekker Fortis van het geld dat je nu uitspaartquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben tenminste niet de enige
http://www.telegraaf.nl/b(...)ruidvat__.html?p=1,1
Dat asfalt was best lekker tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
koop je toch lekker Fortis van het geld dat je nu uitspaart
Gaat niet om mij, meer omdat ik het voor andere mensen gekocht had....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:37 schreef blomst het volgende:
[..]
er zijn toch wel ander dagen dat je er heen kunt
Dan kan je beter die bonnen aan jezelf besteden en neem je ouders dan fijn mee uit eten, bij Van der Valk bijv...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat niet om mij, meer omdat ik het voor andere mensen gekocht had....
Voor mezelf is het geen probleem
Dat doe ik ook, maar dat kon dus niet op de datum die gewenst was en VdV doen we maar even nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan kan je beter die bonnen aan jezelf besteden en neem je ouders dan fijn mee uit eten, bij Van der Valk bijv...
Straks komen jullie nog met dingen als snackbars enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Niet naar VdV?! Is anders haske sjiek hoor.
Dat heeft ie vast door en nu laat ie je fijn even wachtenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
Dat ie eens opschoot met die returnmail.
Ja, ik ben het geduld zelve.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat heeft ie vast door en nu laat ie je fijn even wachten
Natte schoolmoeders enzo geloof ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom regent het nou zo vaak om 15.15?
Dat zijn wijvenstreken. Hard to get spelen is so overrated en verspilling van tijd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:11 schreef Juud79 het volgende:
Dat heeft ie vast door en nu laat ie je fijn even wachten
Dat klinkt als een slechte XXX movie.quote:
Waar ben jij dan nu mee bezig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn wijvenstreken. Hard to get spelen is so overrated en verspilling van tijd.
Nee hoor, gewoon even doorzoeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straks komen jullie nog met dingen als snackbars enzo
Ik heb de bal netjes neergelegd om in te koppen. Schot voor open doel zeg maar.quote:
En hij begint over de Bermuda driehoek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de bal netjes neergelegd om in te koppen. Schot voor open doel zeg maar.
Chapeau! Wrom antwoord ie dan niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de bal netjes neergelegd om in te koppen. Schot voor open doel zeg maar.
Neehee, dat was het vorige mailtje. Waarin het ook ging over een housewarming party van degene die dat etentje van zaterdag organiseerde en dat daar weer een prijsvraag voor werd uitgeschreven en dat we, als een van ons zou winnen, de ander dan zouden meenemen. Waarop ik subtiel zei dat dat wel pas eind februari wordt. Hint, hint, hint.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:22 schreef Dementor het volgende:
En hij begint over de Bermuda driehoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |