Aangezien jij nogal van "pedal to the metal" bent is dat niet eens zo'n gek idee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik wil ook, laten we er een Buurt-uitje van maken! Alle viendjes uit de SC gezellig saampjes bij Bart langs....
Ow gawd, grijp jij jezelf eens even bij elkaar.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:35 schreef Copycat het volgende:
En het is helemaal erg. Want het was een Neil Diamond nummer, gecovered door Gordon Heukeroth.
Neem een Hondaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom regent het nou zo vaak om 15.15?
Hahaha, nee. Dat zou wel erg sneu zijn. Geen hand vol, maar een land vol. En ik heb er alle vertrouwen in dat ik nog wel wat hoor van 'm. Leer mij mannen kennen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:38 schreef Juud79 het volgende:
Ow gawd, grijp jij jezelf eens even bij elkaar.....![]()
Zou het niet gewoon komen door de onbeantwoorde mail?
Joh, als het regent parkeren ze hier in de straat om naar school te lopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem een Honda![]()
Cc en ik zijn er uitermate tevreden mee![]()
Enne, die van mij rijdt bijna 1 op 17 (benzine)
That's the spirit!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Dat zou wel erg sneu zijn. Geen hand vol, maar een land vol. En ik heb er alle vertrouwen in dat ik nog wel wat hoor van 'm. Leer mij mannen kennen.
Oeh, dan zou het wel heel decadent zijn als jij de kids met de auto ging halen.... misschien moet je ff met je zwager overleggen wat voor automobiel je nodig hebt om zoveel decadentie wat extra cachet te gevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Joh, als het regent parkeren ze hier in de straat om naar school te lopen.![]()
Maar je wordt toch net nat.
Heel tevreden. Ben nog nooit zo tevreden geweest met een auto als met deze. Ook al is het een beetje een ordinaire bak, compleet met sportpedalenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:40 schreef Leandra het volgende:
Neem een Honda![]()
Cc en ik zijn er uitermate tevreden mee![]()
Enne, die van mij rijdt bijna 1 op 17 (benzine)
Handjes voor de ogen en dan stiekem toch gluren?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Want die wil bij de PC.En die doet nu de wegkijk techniek.
M'n vader heeft m in 1997 nieuw gekocht en toen hij 2½ jaar geleden een Prius kocht (hij wilde alleen maar een nieuwe auto als die nog zuiniger reed) is de Civic naar mij gegaan en heeft hij mijn destijds 14 jaar oude Colt ingeruild op z'n nieuwe auto..... Ik blij, dat ding heeft nog een vermogen aan inruil opgeleverd, en paps heeft nota bene nog 4 maanden in mijn Colt gereden vanwege de levertijd van de Priusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel tevreden. Ben nog nooit zo tevreden geweest met een auto als met deze. Ook al is het een beetje een ordinaire bak, compleet met sportpedalen.
Hoeveel op hoeveel ie rijdt, dat weet ik dan weer niet.
Goeie kuiten!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwste aanwinst van CBML.
Mooi, werd tijd. We zijn nu allemaal hartstikke benieuwd! Copy/paste!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Copycat het volgende:
And we've got mail.
En om inspiratie op te doen voor zijn volgende mail vind meneer hier in dit topic al zijn mailverkeer terug.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mooi, werd tijd. We zijn nu allemaal hartstikke benieuwd! Copy/paste!
Juist, lekker makkelijk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
En om inspiratie op te doen voor zijn volgende mail vind meneer hier in dit topic al zijn mailverkeer terug.
Die hou ik voor nu eens een keer lekker voor mezelf. Ik heb 'm nog niet precies daar waar ik hem hebben wil, maar het begint in de richting te komen. Morgenochtend nog even een subtiele returnmail sturen en blijft ie daarna nog steeds een beetje round the bush beaten, dan trek ik mijn stoute schoenen maar aan en speel ik het mannetje wel. "Ja leuk allemaal, die mailtjes, maareh, wa denkte dur onderhand eens van? Neuken? Euh, ik bedoel Koffie?"quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:01 schreef dieenebart het volgende:
luhul, vraag 'r nu gewoon mee uit! straks ben je te laat!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja Bart! Doe dat nou eens. Afwachtende harry.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:08 schreef willem-jozef het volgende:
luhul, vraag 'r nu gewoon mee uit! straks ben je te laat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |