Mijn tofheid kent geen grenzen, vandaar dat ik geen naamtopic hoef. Ik kan niet toffer worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:16 schreef disjfa het volgende:
Uhm. me != narcist
Niet jezelf proberen te betrekken op alle andere mensen om je heen. Je kan natuurlijk zelf ook tof gaan doen als mij zodat jij wel in de tt kan komen SD. Maar dan moet je wel tof zijn, en ik ben bang dat daar wat gaat missen
Ik kon hier nix aan doen jongens! Ik wou die ouwe plakken en dan het nummer veranderen een tt verzinnen en er bij doen en toen ineens stond dit er allemaalquote:
Gaat dat verder geen problemen opleveren?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef SummerBreeze het volgende:
pfffff, ik moet niet 's morgens meteen een batchserveropdracht gaan opstarten. Vanmorgen dus wel gedaan en dat ging finaal fout. Ziet er naar uit dat mijn leidinggevende mij niet zo lief meer vindt. Komt trouwens best goed uit, ik heb ook een schurfthekel aan hem
Gelukkig maar. Genoeg verhalen gehoord van mensen die ontslagen waren omdat een leidinggevende niet met hen door een deur kon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Ach, zijn manager vindt mij nog steeds een aanwinst voor het bedrijf. Dus dat zit wel goed!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, heeft disje niet al genoeg naamtopics gehad?
(en dat is een tvp ja)
Ik heb ook zo af en toe botsingen met me chefquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef SummerBreeze het volgende:
pfffff, ik moet niet 's morgens meteen een batchserveropdracht gaan opstarten. Vanmorgen dus wel gedaan en dat ging finaal fout. Ziet er naar uit dat mijn leidinggevende mij niet zo lief meer vindt. Komt trouwens best goed uit, ik heb ook een schurfthekel aan hem
Jij wil Koei proevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Rkatier het volgende:
Me baas die trouwens jarig isMe sms naar hem was:
Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de Horeca in de Horeca
Tja als je spoort moet je uberhaupt niet in de horeca gaan werken
Edit: gisteren stiekem onze nieuwe bonbons geproefd, die smaakte naar koeitjesrepen
Bonbons proeven! Doe mij ook zo een baan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Rkatier het volgende:
Edit: gisteren stiekem onze nieuwe bonbons geproefd, die smaakte naar koeitjesrepen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
Fipotje, wat is dàt? Gaat alles verder goed met je?
Ik krijg trouwens net van een collega een flesje parfum. Hij heeft niet zoveel met vrouwengeuren zegt-ie
1 2 3 4 5 6 | Jaa alles gaat goed hoor en met u ? En gefeliciteerd met je parfum :] dat je er maar vele mooie momenten aan overhoudt! ps dit is nou tekst tussen php tags hip he! ?> |
Of het is een rotsmoes en hij heeft het geurtje speciaal voor je gekocht of hij heeft daadwerkelijk een vrouwengeur van iemand anders gekregen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik krijg trouwens net van een collega een flesje parfum. Hij heeft niet zoveel met vrouwengeuren zegt-ie
Hij is homo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
Pfoe, hoefde toch niet te gaan gooien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:08 schreef Laniboekje het volgende:
Wel verdullemme, waarom lukt het me niet om een chapter uit te spelen. Ik ga zo met mijn DS gooien!
Ik stem voor om hem weer aan te passenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef koei het volgende:
Het is nog altijd locomokipkachelfantje, met een c
Soms kan het er best leuk zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bonbons proeven! Doe mij ook zo een baan!
Chapter? DS? Spelen? WTF?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:08 schreef Laniboekje het volgende:
Wel verdullemme, waarom lukt het me niet om een chapter uit te spelen. Ik ga zo met mijn DS gooien!
Tis geen wii!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:08 schreef Laniboekje het volgende:
Was het wel een vrouwengeurtje dan? Want ik kan dat soort shit ook niet uit elkaar houden. Behalve aan het flesje dan misschien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat heeft Nirvana hier nou weer mee te maken?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat heeft Nirvana hier nou weer mee te maken?
Het gaat om dezequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Tis geen wii!![]()
[..]
Was het wel een vrouwengeurtje dan? Want ik kan dat soort shit ook niet uit elkaar houden. Behalve aan het flesje dan misschien.
Ja duidelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Is wel heel erg duidelijk een vrouwengeurtje lijkt me
J'adorequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat om deze [ afbeelding ]
Wordt het niet eens tijd voor een foto van je vriend op je bureau? Liefst een dat hij naast een volwassen olifant staat ofzo, zodat goed duidelijk wordt hoe groot hij is...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Waarom haal je ze d'r bij dan?quote:
Waarbijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom haal je ze d'r bij dan?
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik fietste laatst over een aardbei heen
Mja, wel meteen een lekker duur geurtje! Hmmm......quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
For real and for true!quote:
Er hangt al een foto van mijn vent voor een meetlat aan mijn tas, er staat een foto van mijn vent in bed het beeldscherm van mijn GSM en als klap op de vuurpijl staat er een foto van mijn vent en mij bij the tree of life (deze dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een foto van je vriend op je bureau? Liefst een dat hij naast een volwassen olifant staat ofzo, zodat goed duidelijk wordt hoe groot hij is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Er hangt al een foto van mijn vent voor een meetlat aan mijn tas, er staat een foto van mijn vent in bed het beeldscherm van mijn GSM en als klap op de vuurpijl staat er een foto van mijn vent en mij bij the tree of life (deze dus [ afbeelding ]) op mijn computerscherm. Is toch wel redelijk duidelijk lijkt mij.True. Niets fleurt een werkomgeving beter op dan mijn immer zonnige uiterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Je kijkt daar ook zo moeilijk omheenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
True. Niets fleurt een werkomgeving beter op dan mijn immer zonnige uiterlijk
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Er hangt al een foto van mijn vent voor een meetlat aan mijn tas, er staat een foto van mijn vent in bed het beeldscherm van mijn GSM en als klap op de vuurpijl staat er een foto van mijn vent en mij bij the tree of life (deze dus [ afbeelding ]) op mijn computerscherm. Is toch wel redelijk duidelijk lijkt mij.Zoveel?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet eens een foto van mijn vriendlief op mijn GSM staan.
Ik heb twee pasfoto's in mijn portomonnee, gewoon omdat hij er uitziet als een crimineel en het dus grappige foto's zijn en ik heb drie foto's thuis staan op mijn kamer en dat is het dan wel weer.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
[knip]
Ik heb twee pasfoto's in mijn portomonnee, gewoon omdat hij er uitziet als een crimineel en het dus grappige foto's zijn en ik heb drie foto's thuis staan op mijn kamer en dat is het dan wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Got any change?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
hihihahaquote:
Got any spare change?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
hihihaha
Ik wil fallout3Saturn better have it!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Got any change?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
en z'n vriendin:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:06 schreef Poit het volgende:
Heey, AQSloeber1337.
Nieuwe portretfoto?
[ afbeelding ]
Beter pas je op:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en z'n vriendin:
[ afbeelding ]
quote:
heb je ook een Twitter-account?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik wacht nu op de bus naar mn ouders, daar eten, snel terug en fallout uit mn rugzak halen!
Dude!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik wacht nu op de bus naar mn ouders, daar eten, snel terug en fallout uit mn rugzak halen!
Iets moet me toch voorbereiden op de komende apocalyptische wereld. Vanaf nu speel ik fallout 3 en kijk ik Bear Grylls!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude!
De wereld staat in brand de koersen knallen er onderuit de recessie staat op het punt om door te breken en jij hebt het over een bus, eten, rugzak en fallout 3![]()
[ afbeelding ]
Die Bear gast was toch vet nep?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Iets moet me toch voorbereiden op de komende apocalyptische wereld. Vanaf nu speel ik fallout 3 en kijk ik Bear Grylls!
(wat is een twitter account?)
VOor de SC natuurlijk, waarvoor anders!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die Bear gast was toch vet nep?En ga je een review doen voor fallout? Voor wie of wat?
Waarom moeten jullie altijd wachten op je salaris om iets te kopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
VOor de SC natuurlijk, waarvoor anders!
Fallout 3 ben ik nog niet echt hyped over, ik wacht wel het oordeel van Egamer af en lees wel awt recensies, wie weet ga ik hem ergens nog wat goedkoper vandaan halen, merk dat ik niet echt meer de tijd/geduld heb voor uitgebreide RPGs...
Saints Row 2 ga ik waarschijnlijk wel halen als ik mn salaris binnen heb, net als Gears of War 2 die ik bij release ga halen met wat VVV bonnen
Egamer is die toffe coño die voor ons FAllout 3 gaat reviewen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom moeten jullie altijd wachten op je salaris om iets te kopen![]()
Je moet een potje aanleggen!
En wat is Egamer?
Ik lees ook altijd eerst het boekje vind het vooral tof als alle wapens er in staanquote:
Ik lees ze altijd, vaak kom ik dan achter dingen waar anders overheen had gekeken.quote:
quote:* Die special schijnt te gaan over de aanvallen die die heeft doorstaan van iedereen en ik geloof dat ook Rkatier op dat onderdeel genoemd zal gaan worden! Aangzien bepaalde mensen hem als 1 van de aanstokers beschouwen!
Ik ook, als ik helemaal uberhyped ben voor een game dan ren ik naar huist met de kartonnen doos, installeer hem op de PC en ga voordat ik hem opstart geweldig zitten kakken in het gezelschap van het boekje. Althans, zo ging dat bij Red Alertquote:
Ik heb die special niet gemaakt hoorquote:
fixedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
Even een kleine update aangezien het al weer een tijdje geleden is:
De vakantie review staat nu online
De Halloween review staat ook online
En dan nog ff een lijstje zodat jullie weten wat er nog aan zit te komen
25 oktober: Vakantie review
31 oktober: Halloween review Tijdelijk offline
Begin november: DGVF!! aan het woord 8
20 november: DGVF!! special 2 (als jullie goed nadenken, weet je waarover..)*
Eind november: Review 20
Tja, dat krijg je met een PS3 en PC. Ik hoef nooit te wachten totdat een game geinstalleerd isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook, als ik helemaal uberhyped ben voor een game dan ren ik naar huist met de kartonnen doos, installeer hem op de PC en ga voordat ik hem opstart geweldig zitten kakken in het gezelschap van het boekje. Althans, zo ging dat bij Red Alert
Het randstad-gatquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef koei het volgende:
[..]
En uit welk gat kom jij Spanky, dat je dat woord niet kent?
Na Gouda dé culturele hoofdstad van Nederland!quote:
en dan ken je het locomokipkachelfantje niet? Damn, ik ben tussen de leipe Mocro-flavour opgegroeid en ik ken het zelfs.quote:
Je spreekt je wel tegen, want je kent het Locomokipkachelfantje weer niet! hoezo culturele hoofdstad?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Na Gouda dé culturele hoofdstad van Nederland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag me weg zo grappig![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef AQuila360 het volgende:
Het rijdt, het legt eieren, het geeft warmte en het heeft een slurf. Ra ra wat is dat?Zo, ben je ook wakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag me weg zo grappig![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel jequote:
Vandaar dus ook mijn plaatje.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je![]()
We gingen Spank toch uitleggen wat het was
En mijn geweldige mop was ter aanvullingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:02 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Vandaar dus ook mijn plaatje.
Oke nu ik snap jouw reactie op mijn mopquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:12 schreef SummerBreeze het volgende:
Ah, wacht, ik snap het. Ik was nog niet wakker en had daardoor het idee dat jij nu pas zag dat het over een locomokipkachelfantje gaat....
En daarom is Spanky m'n mattie 4 life!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Na Gouda dé culturele hoofdstad van Nederland!
Dudequote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Fuck die locomokipkachelfantje, stom ding!
en fuck jullie allemaal, snoodaards! Bij deze is alleen Poit uitgenodigd voor mn GH:WT feestje!sufferds!
Spanky, wat moet ik doen om toch een uitnodiging te bemachtigen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:34 schreef SpankmasterC het volgende:
en fuck jullie allemaal, snoodaards! Bij deze is alleen Poit uitgenodigd voor mn GH:WT feestje!sufferds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok fipotje mag ook komen, omdat ie zulke vieze verhalen tapt altijd!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:37 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Dudeen ik dan ken ook die locoding niet misschien wat gemist in me jeugd maarja careeeeee
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Spanky, wat moet ik doen om toch een uitnodiging te bemachtigen?HEUL HARD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Oeh yeah, let's partyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:34 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef AQuila360 het volgende:
Het rijdt, het legt eieren, het geeft warmte en het heeft een slurf. Ra ra wat is dat?Een duitser met humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag me weg zo grappig![]()
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Heb je je olie ververst of enkel bijgegoten?? Tevens oliefilter vervangen? Wel nodig.. na een jaartje hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben echt een monteur. Net helemaal zelf mijn motorolie vervangen van de auto, en dat met 0,0 verstand van auto's. En voor de lolbroeken onder ons... Ik heb hem al getest en alles rijdt en doet het goed hoor.![]()
Ik heb hier een Fuel Air Bomb met jou naam er op!quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Spanky, wat moet ik doen om toch een uitnodiging te bemachtigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je die spoiler niet leest, staat die opmerking echt te foutquote:HEUL HARD!
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Als je die spoiler niet leest, staat die opmerking echt te fout
Jullie hebben dan toch heul geen tijd om Rockband te spelenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:32 schreef Rossdale het volgende:
Spank, als ik alles binnen heb morgen ken ik de zooi misschien zaterdag wel meenemen
Rossdale, heb ik jou al verteld dat ik jou ook een hele aardige jongen vind??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb daarnet trouwens toch ook maar Rockband besteld, instrumenten bij bol (morgen in huis) en de game bij xboxhome (morgen in huis), omdat ze bij bol op de game 2-3 dagen levertijd hebben terwijl de instrumenten wel op voorraad zijn![]()
Spank, als ik alles binnen heb morgen ken ik de zooi misschien zaterdag wel meenemen
Haha jahoor, als je eens in de buurt van Breda bent mag je best komen RB'enquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Rossdale, heb ik jou al verteld dat ik jou ook een hele aardige jongen vind??![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha jahoor, als je eens in de buurt van Breda bent mag je best komen RB'en
Spank!!!quote:Wil je zaterdag jammen dan moet je bij spankerts gaan slijmen
Rockband zonder onze Rock God in de vorm van disjfa kan natuurlijk niet....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:46 schreef disjfa het volgende:
Als er ergens gerockband word, zeg het dan ook even tegen mij
Niet te verwarren met feltching.. Google dat maar eensquote:
Als we te veel rocken schoppen we jouw hondquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:28 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie moeten niet te veel rocken want je weet wat daar van komt!
[ afbeelding ]
Elke keer als jullie rocken komt er een hond in een rolstoelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als we te veel rocken schoppen we jouw hond
Dat betekend alleen dat we hebben gemist![]()
Kuthonden, zijn allemaal emo's!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Elke keer als jullie rocken komt er een hond in een rolstoel
Ik zie/snap de grap niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Elke keer als jullie rocken komt er een hond in een rolstoel
Ben je nu om 16:00 nog steeds niet helemaal wakkerquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:28 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie moeten niet te veel rocken want je weet wat daar van komt!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef disjfa het volgende:
Je kent het wel. Je hebt altijd een iemand in de groep die grappig probeert te doen en de enige die daarom lacht is hijzelf. Dat is AQ hierzo. Hij is er alleen om uitgelachen te worden en zelfspot kan hij als de beste.
Gewoon soms "haha" zeggen anders gaat ie huilen.
Toevallig dat het dan wel net de goeie wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:11 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, ik snapte hem ook niet. Ik poste gewoon een leuk plaatje.
Spank is altijd positief over iedereen. Dat is met de wind mee pissen. Dat kan iedereen wel. Als een drol op straat zou zeggen dat hij een fietswiel was zou spank daar nog "ja leuk" op terug zeggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hopelijk snapte spank hem dan wel want anders ligt het toch aan mij
Het ligt aan jou Akkie...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toevallig dat het dan wel net de goeie was![]()
Hopelijk snapte spank hem dan wel want anders ligt het toch aan mij
Ja maar jij bent geen Spank! Mijn lot ligt in zijn handen nuquote:
en dat weet jij weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet te verwarren met feltching.. Google dat maar eens
Die zegt Da, geen Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:22 schreef disjfa het volgende:
Je kan trouwens ook gewoon een russische jaknikkerbruid inhuren die altijd ja zeg voor je. Dan heb je meer confermatie.
Ja maar als je de toetsen "j" en "d" omdraait heb je dat probleem weer opgelostquote:
Voor wie is dit plaatje bedoeld?quote:
Voor jouwquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor wie is dit plaatje bedoeld?
En nu de reactie van AQ hierop:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:
Van de andere kant ik kan me op AQuila na ook niemand verzinnen die de grap wel kon waarderen.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben een voorloper maar gewoon een beetje traag vandaag
Het zal ook geen groot feestje worden hoor, want ik moet 's avonds naar een verjaardag! Ik had alleen 's middags met rosseflosje afgesproken, mocht ik GH:WT binnenkrijgen dan zal een fatsoenlijk feestje nog wel volgen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:57 schreef koei het volgende:
Ik ben tegen een Guitar Hero: WT / Rock Band meet komende zaterdag, ik kan namelijk niet. Ik moet naar een feestje van Sony om me daar te bezatten aan gratis drank en vele games. Dus óf jullie moeten zorgen dat het feestje doorgaat tot 4 uur 's nachts, dan kom ik nog wel even langs, of het moet helaas verplaatst worden.
IK< IK WIL GEWOON WETEN HOE DEZE UNIT SPEELT VOORDAT IK ER M"N ZUURVERDIENDE CREDITS AAN UITGEEF>quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:25 schreef disjfa het volgende:
MAAR WIE WILT ER NOU GH:WT SPELEN ALS ER OOK ROCKBAND IS.
ode aan capslockday
dan wil je zeker ook dit soort mics uitproberen voor je echt gaat zingenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:30 schreef Poit het volgende:
[..]
IK< IK WIL GEWOON WETEN HOE DEZE UNIT SPEELT VOORDAT IK ER M"N ZUURVERDIENDE CREDITS AAN UITGEEF>
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Of hierop drummen voor je een drumstel zou uitproberen
[ afbeelding ]
Fanfare doet me denken aan een oud maar nog steeds tof filmpjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik zie poit nu meelopen met de fanfare als 7-jarig knaapje, tussen de mensen doorgedrongen om naast de echte trommelaars te komen, en een hele a-ritmische solo weggeven terwijl iedereen hem vertederd aankijkt!
Poit, je bent tof!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fanfare doet me denken aan een oud maar nog steeds tof filmpje![]()
Klik![]()
Als weer niemand dit grappig vind ligt het echt aan jullie en dan kom ik niet meer terug naar dit depressief hol
quote:
Dude ik wil Fallout al vanaf het moment dat ik nog in de wieg lag! Maar je moet zo'n spel niet kopen tijdens tentamensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik wil niet schooldingen doenik wil fallouten
Ik heb nog 3 tentamens!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik kon me niet inhoudenDe gamehubs preorder zou op een perfecte tijd komen, maar toen ik hoorde dat dat niet doorging en ik hem godverdomme diezelfde middag nog in m'n handen had.... Toen had ik er zoveel zin in dat ik hem wel MOEST halen. Maar ik heb geen tentamens meer nu, voor morgen een schriftelijke opdracht, vrijdag expositie waar nog niet alles af voor is en volgende week projectpresentatie
Maar is niet heeeel veel werk weer.
* Merovingian's tv zit nu vol met bier geproest.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fanfare doet me denken aan een oud maar nog steeds tof filmpje![]()
Klik![]()
Als weer niemand dit grappig vind ligt het echt aan jullie en dan kom ik niet meer terug naar dit depressief hol
Kijk eindelijk iemand die niet onder de stemmings-onderdrukkers zit!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
* Merovingian's tv zit nu vol met bier geproest.
Als we het nou een beetje tof timen kopen we SR2 tegelijkertijd, ik wil hem ook wel hebben namelijk, dan kunnen we coop in ons nakie door de stad rennen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 tentamens!![]()
Volgende week vrijdag pas de laatste![]()
Maar denk dat ik daarna SR 2 maar ff oppik! Fallout bewaar ik voor een vakantie evenals fable 2 en farcry 2!
Kan ik die mooi allemaal vragen voor verjaardag en sinterkl;aas!
Opzich wel tof jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als we het nou een beetje tof timen kopen we SR2 tegelijkertijd, ik wil hem ook wel hebben namelijk, dan kunnen we coop in ons nakie door de stad rennen!
Ik heb 10 jaar in een fanfare gezeten als tambourquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik zie poit nu meelopen met de fanfare als 7-jarig knaapje, tussen de mensen doorgedrongen om naast de echte trommelaars te komen, en een hele a-ritmische solo weggeven terwijl iedereen hem vertederd aankijkt!
Poit, je bent tof!
Ik overweeg nu om de msn chatlog te publiceren waarin jij een aantal kwalijke dingen zegtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:37 schreef existenz het volgende:
Jongens, laat Tequila eens met rust. Die jongen kan er ook niets aan doen dat hij een Limburgse Duitser is met een wansmaak qua games. Hij is gewoon ongesteld en verliefd op SpankmasterC.... Hij heeft namelijk een voorkeur voor blauw en gamekings en dan gaat ie rare dingen doen....
Ok, het is disjfa's schuld, want die is ongesteldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik overweeg nu om de msn chatlog te publiceren waarin jij een aantal kwalijke dingen zegt
Hamster Freakquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:50 schreef existenz het volgende:
Voor AQuila, mijn pasfoto:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:50 schreef existenz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:50 schreef existenz het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat ik vanavond m'n Wiscat toets heb anders had ik nu al op je schoot gezetenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Mijn Toettoet spinde als een gewillige jong poesje vanochtend, zelfs terwijl zijn oogjes totaal bedekt waren met een laagje ijzig water. Wat istie toch lief
Vanavond drummen!Heb er fucking veel zin in
Kom op TNT, geen screw-ups vandaag en gewoon braaf Rockband afleveren, toeeeeee
Ik ben bang dat TNT het gaat screw uppen rossdalequote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Mijn Toettoet spinde als een gewillige jong poesje vanochtend, zelfs terwijl zijn oogjes totaal bedekt waren met een laagje ijzig water. Wat istie toch lief
Vanavond drummen!Heb er fucking veel zin in
Kom op TNT, geen screw-ups vandaag en gewoon braaf Rockband afleveren, toeeeeee
Wat heb je liever?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:44 schreef Rossdale het volgende:
Dat verwacht ik ook wel omdat ik bij twee verschillende shops heb besteld. Ik gok dat ik vanavond of de instrumenten zonder game heb, of de game zonder instrumenten
Ik denk dattie liever de game heeft zonder instrumenten. Kun je alvast een zanger aanmaken in de game die hij nooit zal gebruikenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat heb je liever?
De game maar niet de instrumenten of de instrumenten maar niet de game?
Je liet alles toch in Gouda afleveren?? Ergens in een mooie pittoresk steegje vlak bij het centrum toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:08 schreef Rossdale het volgende:
Liever de instrumenten, dan heb ik iig weer een goedwerkende gitaar en dan kan ik verder gaan met GH2. Mijn gitaar is namelijk behoorlijk gammel en hij pakt noten heel vaak niet. Op medium kan ik de moeilijkere nummers dus ook niet meer halen omdat ik te veel noten mis.
Dan kan ik toch iets vanavond
Je bedoelt daar achter het station? Dat ene hele donkere steegje waar niemand je ziet als je daar met iemand anders inloopt? Daar waar oude vieze mannen na een paar minuten weer naar buiten lopen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Je liet alles toch in Gouda afleveren?? Ergens in een mooie pittoresk steegje vlak bij het centrum toch?
Nee daar heb ik van afgezien, dat zijn echt te veel hangmarokkanen tussen mij en mijn rockband danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Je liet alles toch in Gouda afleveren?? Ergens in een mooie pittoresk steegje vlak bij het centrum toch?
Racistisch tuig dat je d'r bent. De Marokkanen in Gouda zijn harstikke aardig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee daar heb ik van afgezien, dat zijn echt te veel hangmarokkanen tussen mij en mijn rockband dan
Eenschquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:33 schreef Rossdale het volgende:
Behalve Limburgse duitsers... die zouden ze moeten afschieten!
Alle Limburgers zijn toch Duitsers?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb weinig problemen met marokkanen, tenzij ze hangen. Hetzelfde met nederlanders, belgen, turken, antillianen etc.
Enkel in het weekend natuurlijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je bedoelt daar achter het station? Dat ene hele donkere steegje waar niemand je ziet als je daar met iemand anders inloopt? Daar waar oude vieze mannen na een paar minuten weer naar buiten lopen?
Ik bescherm je wel met m'n Duke Nukem looksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee daar heb ik van afgezien, dat zijn echt te veel hangmarokkanen tussen mij en mijn rockband dan
Nooit problemen met die jongens en meisjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Racistisch tuig dat je d'r bent. De Marokkanen in Gouda zijn harstikke aardig.
EENS!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:33 schreef Rossdale het volgende:
En jij was een duitser dus help ons een handjequote:
Nee, er zitten ook reservebelgen tussen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Alle Limburgers zijn toch Duitsers?
Ah, voor als ze op zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, er zitten ook reservebelgen tussen.
Die hebben daar al ruime ervaring in wil je zeggen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
En jij was een duitser dus help ons een handje
Nee, dan ben je gewoon zo'n kutgelderlanderquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik woon 1 KM van de duitse grens af en ook 1 KM van de limburgse..
Dan voldoe je toch niet aan de voorwaarden?
Eigenlijk is een gelderlanders nixquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon zo'n kutgelderlander
Watquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een gelderlanders nixTenminste niet zoals een limburger, brabander en meer van zulks!
Ik vind zelfs het handigst om te zeggen van iedereen onder de rivieren zit/is goed en er boven is krapuul
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Vraag maar aan Lani, Koei of SB! Die zitten ook vol liefde van iedereen!En zo hoort het! Niet dat negatieve de hele tijd, bah!
Zolang die kutmoffen elk jaar Scheveningen komen bezetten en van een ieder verwacht dat we mofrikaans spreken weiger ik positief te doen over 'ze djermans'.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:37 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we iets positiever denken over onze naaste buren
Dit gaan we doorzetten Spankquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben hetmet Tequila eens, laten we eens liefde prediken in plaats van haat! Dat is echt ZO 2006 jongens, komop! 2008 en ZEKER 2009 zijn de jaren van de liefde en compassie
Vraag maar aan Lani, Koei of SB! Die zitten ook vol liefde voor iedereen!En zo hoort het! Niet dat negatieve de hele tijd, bah!
Dat was echt zooooo grappig om te zeggen in 1965quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zolang die kutmoffen elk jaar Scheveningen komen bezetten en van een ieder verwacht dat we mofrikaans spreken weiger ik positief te doen over 'ze djermans'.
Zelfs toen niet. Ooit bij je opgekomen dat het niet grappig bedoeld was?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat was echt zooooo grappig om te zeggen in 1965Echt jonge.
Jongen, wat een nepfrustraties! Je grootvader zn fiets is helemaal niet gejat (mocht ie dat wel zijn dan is er vast ergens wel iemand te vinden die zich daar enorm voor schaamt), en de Duitsers in Scheveningen zijn supertof! Ik praat ook geen Duits, ik ga gewoon heel erg langzaam en duidelijk Nederlands praten, of gewoon Engels! En eenmaal op het strand zijn ze ook vet cool, beetje gaatjes graven, beetje liggen, beetje hun enorm sexy dochters onbeheer achter laten zodat Ome Spanky zijn spierwitte borstspieren kan spannen in een mislukte poging om indruk te maken enzo! Supertof!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zolang die kutmoffen elk jaar Scheveningen komen bezetten en van een ieder verwacht dat we mofrikaans spreken weiger ik positief te doen over 'ze djermans'.
Mijn woordenschat Duits:
"Mein grossfater möchte ihre fahrrad züruck."
en
"Scheveningen? Nach Eindhoven und dann linksab."
Paar jaar terug was ik in Rotterdam (Tool in Ahoy, dan wil ik best naar R'dam), kwam een vent met een Ajax-petje tegen. Omdat mijn goede daad van die dag nog niet geplaagd was, besloot ik hem te waarschuwen. Dus ik zeg "Joh, een Ajax-petje in Rotterdam is niet echt slim.", reageertie "Was sagen sie?", waarop ik weer reageerde "Du must de Kuip mahl sehen.".
Neejoh gekkie, dat is geen liefde. Dat is lust, passie of gewoon keiharde geile neukseks!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:50 schreef disjfa het volgende:
Ik ben hetmet Tequila eens, laten we eens liefde prediken in plaats van haat! Dat is echt ZO 2006 jongens, komop! 2008 en ZEKER 2009 zijn de jaren van de liefde en compassie
Vraag maar aan Lani, Koei of SB! Die zitten ook vol liefde van iedereen!En zo hoort het! Niet dat negatieve de hele tijd, bah!
3 jaar in scheveningen gewerkt. Geloof me, groter tuig dan Duitse toeristen zijn er niet. Behalve Engelsen misschien, maar die zijn 9 van de 10 keer te straalbezopen om echt lastig te zijn PLUS ze spreken gewoon Engels.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jongen, wat een nepfrustraties! Je grootvader zn fiets is helemaal niet gejat (mocht ie dat wel zijn dan is er vast ergens wel iemand te vinden die zich daar enorm voor schaamt), en de Duitsers in Scheveningen zijn supertof! Ik praat ook geen Duits, ik ga gewoon heel erg langzaam en duidelijk Nederlands praten, of gewoon Engels! En eenmaal op het strand zijn ze ook vet cool, beetje gaatjes graven, beetje liggen, beetje hun enorm sexy dochters onbeheer achter laten zodat Ome Spanky zijn spierwitte borstspieren kan spannen in een mislukte poging om indruk te maken enzo! Supertof!Heb al menig Duits-meisje-die-op-vakantie-was-met-dr-gatengravende-ouders gezoend, en tot nu toe vond ik ze allemaal ok!
GOOOO DUITSLAND!!
En inderdaad, bier is gewoon enorm lekker in Duitsland! Supertof! Bier en vrouwen! I like it
Ohnoes. Ik wist niet dat je een tokkie was.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zelfs toen niet. Ooit bij je opgekomen dat het niet grappig bedoeld was?
Liever niet. Duitslandquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ohnoes. Ik wist niet dat je een tokkie was.
Mischien moet je gaan verhuizen naar daar waar AQ het licht ziet.
Ohgod weer een random tokkiequotequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het enige goede wat ooit uit Duitsland is gekomen zijn Volkswagen, snelwegen en de bommen op Rotterdam (goed, de slachtoffers waren wat minder toffig, maar de stad knapte er wel van op).
Nog nooit een russische toerist tegengekomen zeker?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
3 jaar in scheveningen gewerkt. Geloof me, groter tuig dan Duitse toeristen zijn er niet. Behalve Engelsen misschien, maar die zijn 9 van de 10 keer te straalbezopen om echt lastig te zijn PLUS ze spreken gewoon Engels.
Jawel, die lagen 24 uur per dag laveloos op het strandquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog nooit een russische toerist tegengekomen zeker?
Juist.quote:Duitsers zijn soms best lief, al heb ik er ook een hekel aan wanneer ze in de zomer met hun dikke pens de complete supermarkten leegkopen omdat het goedkoper is dan op e budgetcampings in zeeland. Dan wil ik vers brood halen en kom ik thuis met afbakbroodjes omdat de duitse vreetbrigade alweer alles leeggeroofd heeft
Vol van onze mannenpap!!quote:
OK, dan nu wat ik ook nog positief vind aan Duitsers:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, SD, nu kannie wel weer! Wees inderdaad eens wat minder negatief. (of wees wel negatief, maar nuanceer je uitspraken een beetje)
* disjfa gooit nog een kwartje in SDquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze gaan aan het eind van de zomer ook weer gewoon weg
Slechts de pap van één van jullie in mijn geval dan. En niet, zoals ik eerder ook al aangaf, vol met liefde.quote:
Mijn mannenpap zit boordevol liefdequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Slechts de pap van één van jullie in mijn geval dan. En niet, zoals ik eerder ook al aangaf, vol met liefde.
Ik google, maar ik ga niet op de links klikkenquote:Welkom bij Mannen PAP. Dit is een Club Voor Mannen die van ZAAD houden.
Fixedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Dat krijg je er van als je ER's laat modderen
Potdikkeme.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Dat krijg je er van als je ER's laat modereren
Anders gaan we met z'n allen mij overtuigen achter de PC weg te gaan en mn laatste schoolproject te laten afmaken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:14 schreef koei het volgende:
ik vind het maar een ongezellige boel hiero.
[ afbeelding ]
Hoi Koeiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:14 schreef koei het volgende:
ik vind het maar een ongezellige boel hiero.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:34 schreef koei het volgende:
[..]
Hoi Rayman
Ik ga jou zaterdag ontmoeten
oja, je was een keer op een crewmeet!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
InderdaadMaar ik heb jou al een keertje eerder ge-ontmoet hoor
Mit Akki und der Gummi nach Deutslandquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Samen met AQuila is het ook zo'n mooi stel. Gummi und Akki
Komen er ook Crew fan dagenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:55 schreef koei het volgende:
[..]
oja, je was een keer op een crewmeet!
Paaldans act?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:55 schreef koei het volgende:
[..]
oja, je was een keer op een crewmeet!
Nou, hoef ik gelukkig ook niet voor je te dansen
Crew-fandagen, da's misschien een leuk alternatief op een Meetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Komen er ook Crew fan dagen![]()
Dan kan ik met ullie op de foto en misschien wel zo'n een handtekening van jullie krijgen
Taart gooi spelletjes met modjes als doelwitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Crew-fandagen, da's misschien een leuk alternatief op een Meet
Daar gaat jullie naakt sessie RBquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:41 schreef Rossdale het volgende:
UiteraardWel de game geleverd, maar niet de instrumenten... Pakket afgeleverd maar er was niemand. Hebben ze de game braaf beneden bij de apotheek afgegeven maar heeft die knuppel van de TNT het pakket met instrumenten weer mee terug genomen... Lever die dan ook meteen bij de apotheek af!
In dat geval wens ik jullie veel plezierquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef Rossdale het volgende:
Instrumenten zijn hier morgen en ik ga zaterdag pas naar spank
*pets*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Taart gooi spelletjes met modjes als doelwit![]()
Wack the mod
Ban het modje
Heers over de modjes
Met die spelletjes wordt het een toffe dag
Nee!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:40 schreef existenz het volgende:
AQuila doelt op het wereldnieuws dat ik al een half jaar lang FOK! probeer te overtuigen dat hij een limburgse duitser is!
Ben er stil over je ziet het vanzelf welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef existenz het volgende:
Je gaat vanaf nu alleen top games spelen?
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:32 schreef Gamedemon het volgende:
Offtopic gezeik verwijdert..
ONZ is deze kant op ----->
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |