abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2009 @ 21:54:51 #151
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_75002892
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:18 schreef chevere het volgende:
Intussen heb ik een ondernemerscursus gedaan en rij ik met mijn eigen taxi in Amsterdam rond (een mercedes uit 1999). De zaken gaan goed!
Kwam je daar makkelijk tussen dan? Qua taxioorlog enzo.
En heb je nou ook veel advocaatkosten gemaakt?
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_75003304
Er is geen taxioorlog.. de media maakt er zelf een zooitje van door niet werkelijk te begrijpen wat er aan de hand is. Het gaat altijd over CS en Leidseplein, de meeste chauffeurs willen daar niet eens komen.

Ik ben zelf ook al ruim 15 jaar taxichauffeur, een "taxioorlog" veteraan zeg maar. ( eind jaren 90')
Ik was echter meer werkzaam ( in loondienst) in het luxere contractvervoer, echt nieuw in de taxiwereld ben ik niet.

Advocaatkosten heb/had ik niet echt, ik betaal wel iedere maand m'n premie voor de rechtsbijstand verzekering. Dat is iets van 2 tientjes in de maand..
pi_75013076
Maar goed als je nu alles optelt..
je hebt dus 20K ontslagvergoeding gekregen
je gaat (hopelijk) nog 10k achterstallig loon krijgen das
30k totaal (bruto?)

En wat heeft het je gekost?? (hoeveel loon heb je misgelopen, en heb je uitkering van uwv gehad?)
of is die berekening moeilijk te maken...

wara ik naar toe wil..

Ben je er FINANCIEEL beter van geworden (in verhouding als je gewoon al die tijd had gewerkt)
pi_75014400
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:40 schreef tinny het volgende:
Ben je er FINANCIEEL beter van geworden (in verhouding als je gewoon al die tijd had gewerkt)
Werken was geen optie, dat belemmerde immers de werkgever. Je kunt beter vragen hoeveel hij er "niet slechter" van geworden is.

Níet opkomen voor z'n rechten, was iig een financieel debacle geworden.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_75209850
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:40 schreef tinny het volgende:
Maar goed als je nu alles optelt..
je hebt dus 20K ontslagvergoeding gekregen
je gaat (hopelijk) nog 10k achterstallig loon krijgen das
30k totaal (bruto?)

En wat heeft het je gekost?? (hoeveel loon heb je misgelopen, en heb je uitkering van uwv gehad?)
of is die berekening moeilijk te maken...

wara ik naar toe wil..

Zeker wel. Ik heb al die tijd gewoon salaris gehad, en nu is daar ook nog een ontslagvergoeding bovenop gekomen. Voor de maanden dat de werkgever mijn salaris had stopgezet ( 3 maanden) komt er nu een vervolg procedure " een loonvordering". Ook deze vorderimng zie ik met vertrouwen tegemoet.

De eerste 2 maanden na beeindiging van mijn arbeidscontract had ik geen recht op een uitkering ( fictief opzegtermijn) maar heb toen gewoon gewerkt bij een andere werkgever en een tijdje als schipholtaxi gereden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')