Ga er maar van uit dat het de nieuwe zal worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:50 schreef Snapcount2 het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, zal op dit geval de oude kantonrechtersformule gebruikt worden (omdat de zaak al zolang speelt) of wordt de nieuwe kantonrechtersformule gebruikt (omdat de zaak nu pas voor de rechter komt)?
Goed om te horen dat dit topic nog steeds speelt, en TS nog steeds niet klaar is met zijn baas!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat het de nieuwe zal worden.
Maar wat is 'min of meer' en waarom kun je thuis zitten met behoud van loon? Afspraak of zo?quote:
Omdat hij gedetacheerd is en daar momenteel geen werk voor 'm is, maar zijn dienstverband blijft wel met zijn oude werkgever dus die heeft de betalingsplicht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar wat is 'min of meer'
Hij staat op non-actief.quote:en waarom kun je thuis zitten met behoud van loon? Afspraak of zo?
Ok, dus kennelijk krijg je dan volledig door betaald..... ik had wel gedacht dat je dan gekort zou worden of zo...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Omdat hij gedetacheerd is en daar momenteel geen werk voor 'm is, maar zijn dienstverband blijft wel met zijn oude werkgever dus die heeft de betalingsplicht.
[..]
Hij staat op non-actief.
Als hij zijn werkzaamheden aanbiedt en aangeeft aan zijn arbeidsplicht te willen voldoen máárrrrr de baas wil 'm niet op de werkplek hebben, dan is de baas gewoon betalingsplichtig, voor de volle 100%.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, dus kennelijk krijg je dan volledig door betaald..... ik had wel gedacht dat je dan gekort zou worden of zo...
Dat klopt allemaal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Als hij zijn werkzaamheden aanbiedt en aangeeft aan zijn arbeidsplicht te willen voldoen máárrrrr de baas wil 'm niet op de werkplek hebben, dan is de baas gewoon betalingsplichtig, voor de volle 100%.
quote:
Staan het gebakschoteltje en de deur er ook bij?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef chevere het volgende:
Vandaag de stukken ontvangen welke de werkgever heeft ingedient bij de kantonrechter. Een soort van 40 puntenplan waarbij hij tracht mij zwart te maken.
Het hoogtepunt is toch wel dat hij probeert te verkopen dat ik sympatieeen heb voor Osama Bin laden..
Wat een grap.
Hij denkt dat hij toch wel gaat verliezen dus probeert zichzelf maar volledig belachelijk te maken? Wat een idioot.....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef chevere het volgende:
Vandaag de stukken ontvangen welke de werkgever heeft ingedient bij de kantonrechter. Een soort van 40 puntenplan waarbij hij tracht mij zwart te maken.
Het hoogtepunt is toch wel dat hij probeert te verkopen dat ik sympatieeen heb voor Osama Bin laden..
Wat een grap.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef chevere het volgende:
Er staat : Bord... dat klinkt al een stuk groter..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Staan het gebakschoteltje en de deur er ook bij?![]()
... voor z'n kop, ja. En dikker.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:50 schreef chevere het volgende:
[..]
Er staat : Bord... dat klinkt al een stuk groter..
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:05 schreef Xebber het volgende:
Mijn god, het hele topic gelezen (inclusief deel 1).
Een snoeiharde TVP. Ik ben razend benieuwd naar de uitkomst.
Dat is wel een goede, ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:44 schreef _Arthur het volgende:
Ben benieuwd of je ex-werkgever-to-be dat zwart maken kan staven. Anders zou je eens met je advocaat moeten overleggen zijn argumenten niet onder smaad of laster vallen.
No way. De werkgever heeft niet de intentie er ruchtbaarheid aan te geven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |