Ach beter iets dan niets..quote:
Die rocktroll naar je toe gooitquote:
mwoah, ik begon met will/skill, maar in de end game heb ik toch echt veel gehad aan melee/skill, vooral als je op smalle paden of op hoge platformen vecht duw je je enemies echt super snel van het platform af waardoor ze vaak meteen sterven, tenzij ze om een of andere reden met hun voeten aan dat platform blijven hangenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik was ook eerst melee maar vergeleken met gun & will is dat echt zo slecht..
Anyways ik ben even weg!
Level 1 force push.. en raise death zijn zo relaxed..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mwoah, ik begon met will/skill, maar in de end game heb ik toch echt veel gehad aan melee/skill, vooral als je op smalle paden of op hoge platformen vecht duw je je enemies echt super snel van het platform af waardoor ze vaak meteen sterven, tenzij ze om een of andere reden met hun voeten aan dat platform blijven hangen
Ik heb inmiddels Fallout 3 binnen, dus mn good campaign zal voorlopig op een laag tempo verder gaan.
Molyneux = Bugsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mwoah, ik begon met will/skill, maar in de end game heb ik toch echt veel gehad aan melee/skill, vooral als je op smalle paden of op hoge platformen vecht duw je je enemies echt super snel van het platform af waardoor ze vaak meteen sterven, tenzij ze om een of andere reden met hun voeten aan dat platform blijven hangen
Ik heb inmiddels Fallout 3 binnen, dus mn good campaign zal voorlopig op een laag tempo verder gaan.
mwoah het is niet echt een bug, soms klimmen ze weer naar boven, soms duwt je hond ze er vanafquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:15 schreef kin238 het volgende:
[..]
Molyneux = Bugs
Fallout 3 al binnen is wel vroeg
Jah ik gebruik raise death gewoon zodat ik rustig kan casten..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
raise dead trok ik niet echt, maar force push is wel een aardige spell ja, toch heb ik mijn eerste campaign gefinished met will spells op max lvl 3, ik vind ook dat de will selectie wel erg groot is en dat er nou niet echt veel situaties voorkomen dat skill 1 echt veel meer damage doet dan skill 2.
k. Heb je Fallout al gespeeld of niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mwoah het is niet echt een bug, soms klimmen ze weer naar boven, soms duwt je hond ze er vanaf
hier ligt ie al in oa de Dixons en de Music Store.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:15 schreef kin238 het volgende:
[..]
Molyneux = Bugs
Fallout 3 al binnen is wel vroeg
Achja ik had genoeg geld om tijdens dat toernooi die dikke cleaver te kopen, en zodra ik die had heb ik mn will vrijwel niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah ik gebruik raise death gewoon zodat ik rustig kan casten..
Shock is oppermachtig vind ik.. het stunned en doet dikke dmg
Ik heb nu op 3 en 4 slow staan, en op 5 force push. FP heeft op level 5 echt een bruut bereik en is echt krachtig. Eerst even snel tijd vertragen met level 3 of 4, afhankelijk van de snelheid van de vijanden, en dan rustig even iets verder lopen, opladen en dan die level 5 FP loslaten doet toch aardig wat vijanden doodgaan. Trucje nog een keer herhalen en zo'n beetje alles is exitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
raise dead trok ik niet echt, maar force push is wel een aardige spell ja, toch heb ik mijn eerste campaign gefinished met will spells op max lvl 3, ik vind ook dat de will selectie wel erg groot is en dat er nou niet echt veel situaties voorkomen dat skill 1 echt veel meer damage doet dan skill 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dame is een nog wat vatsig iemand (ook de taarten waren te lekker) maar was ook eerst een man Lang zal ze leven alle huizen hebben in Albion.
Maar ik heb pas 1 Legendary wapen gevonden en kan toch die rest niet vinden joh. xDStance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:25 schreef The_12oach het volgende:Je hebt er 1tje door 8 perfect rounds e krijgen @ crucible en achter een demon doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dame is een nog wat vatsig iemand (ook de taarten waren te lekker) maar was ook eerst een man Lang zal ze leven alle huizen hebben in Albion.
Maar ik heb pas 1 Legendary wapen gevonden en kan toch die rest niet vinden joh. xD
Don't think, be sure!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:25 schreef The_12oach het volgende:Zolang ze geen Lara Croft maten kan krijgen laat je d'r gewoon taarten vreten, niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dame is een nog wat vatsig iemand (ook de taarten waren te lekker) maar was ook eerst een man Lang zal ze leven alle huizen hebben in Albion.
Maar ik heb pas 1 Legendary wapen gevonden en kan toch die rest niet vinden joh. xD
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
Gewoon hoertje trouwen.. dat zijn meestal wel de wat ''mooiere'' damesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:58 schreef kin238 het volgende:
[..]
Zolang ze geen Lara Croft maten kan krijgen laat je d'r gewoon taarten vreten, niet?
Life's a bitchquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gewoon hoertje trouwen.. dat zijn meestal wel de wat ''mooiere'' dames
Ach dat trouwen vind maar kut..quote:
Volgens mij gewoon 2 vrouwen meevragen (?)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach dat trouwen vind maar kut..
Heb alleen gedaan voor achievement (ben dus ook 2x getrouwed)
Moet nu alleen nog ff kijken hoe je een orgy maakt..
Owh das wel simpel als je met 2 van die trollen getrouwed benquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:09 schreef kin238 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon 2 vrouwen meevragen (?)
Ben niet thuis jammer genoegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij jullie ook xbox live eruit?
je haalt de woorden uit mijn mond. Ik moet alleen tot kwart over 5, eten en dan pas half 7 ofzo gamen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:01 schreef Merovingian het volgende:
Ik zit gewoon af te tellen naar half vijf, want dan kan ik naar huis scheuren en om 5 uur weer verder spelen
Dit is gewoon niet eens GOTY, dit is GOTD!
Same.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:01 schreef Merovingian het volgende:
Ik zit gewoon af te tellen naar half vijf, want dan kan ik naar huis scheuren en om 5 uur weer verder spelen
Dit is gewoon niet eens GOTY, dit is GOTD!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:53 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens..
Ik las net ook er wat van op inet..
Dat je de shadowtemple moet verslaan..
Weet iemand welke quests dat is ik heb zon vermoeden dat ik dat al heb gedaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Welke gamequote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:53 schreef Merovingian het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vanavond nog een review moet schrijven. Normaal is dat leuk, maar nu heb ik iets leukers te doen, maar dat kan nu dus niet
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:55 schreef Merovingian het volgende:
[..]Owja inderdaad die heb ik al gedaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch straks maar is kijken of ik die tempel kan kopen
Don't think, be sure!
Dit ding.quote:
For real?quote:
Nee, is een gewone review.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh is dat voor het games canon?
Dat zul je over een paar dagen vanzelf zien als de review online staat.quote:
Succes dan maar, we denken aan je als we aan fabelen zijn..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:05 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nee, is een gewone review.
[..]
Dat zul je over een paar dagen vanzelf zien als de review online staat.
Is wel een planquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Succes dan maar, we denken aan je als we aan fabelen zijn..
Btw misschien idee om onze gamer tags in de OP te zetten..
Kunnen we elkaar adden op xboxlive en misschien helpen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Btw misschien idee om onze gamer tags in de OP te zetten..
Kunnen we elkaar adden op xboxlive en misschien helpen?
Haha ik moet ook nog die achievement.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef kin238 het volgende:
[..]
Is wel een plan
Ik moet ook nog ff iemand een kadotje sturen voor een achievement.
Hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hehe wel toevallig he, ik voelde het al aankomen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |