Is misschien ook zo, maar ik heb net een Xbox en kan dus nog niet zo goed mikken met die controllerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik was ook eerst melee maar vergeleken met gun & will is dat echt zo slecht..
Anyways ik ben even weg!
Heb het spel al uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je komt vanzelf bij de Crucible als je de mainquest volgt. Het valt wel op, dus als je het niet weet ben je er nog niet geweestEven geduld dan nog
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:16 schreef Fipotje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Thx vanavond gelijk even kijken of ik het kan vinden.quote:Bij de tattooist kan je je laten tattoeren. Er is er onder andere eentje in Bloodstone en in de Gypsy Camp bij Bowerstone Lake.
Ga ik ook proberen vanavond. Heb nu al zin om te gamen... grrr. Verslavend spel.quote:Groente eten heeft niet veel zin als je wil afvallen. Alleen Celery doet de truc. Kijk even bij de stats van het voer, daar staat bij Celery -5% fat. Ik ben nog geen andere afslankmiddelen tegengekomen.
Dan staat het toch gewoon in je map/quest lijst, kun je er zo heen travellen. Maargoed, het is in Bloodstone te vinden...quote:
Zwarte verf bij de Stylist in Bowerstone Market. Het linkerstraatje als je op het plein komt vanaf de brug, en dan gelijk weer links.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx vanavond gelijk even kijken of ik het kan vinden.
[..]
Ga ik ook proberen vanavond. Heb nu al zin om te gamen... grrr. Verslavend spel.
En weet iemand dan ook waar ik zwarte verf kan kopen/vinden?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
Als je ranged leveld hoef je niet meer goed te aimenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Is misschien ook zo, maar ik heb net een Xbox en kan dus nog niet zo goed mikken met die controllerVandaar dat ik het ranged gebeuren nog even laat liggen en me nu nog bezig hou met knoppenrammen in melee-mode
!
Dan aimed die zelf en je kan nu ook gewoon Y spammen schiet je raak..
Koop een blunderbuss ofzo is dikke shot gun hoef je niet mee te aimen..
Later in spel koop je pistol en schiet je headies!
Don't think, be sure!![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:54 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!![]()
Na de 'The Hero of Will'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat je het beste een economie in een dorp aantrekken? Ik heb in Bowerstone alle stalletjes gekocht op de brug en rondom de klokkentoren, de drogist, en de twee huizen ernaast (laatste is die boekwinkel), de smederij en nog twee huizen. Opbrengst is nog steeds niet bijzonder hoog (ongeveer 1000)![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:57 schreef Reintji het volgende:
Na de 'The Hero of Will'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat je het beste een economie in een dorp aantrekken? Ik heb in Bowerstone alle stalletjes gekocht op de brug en rondom de klokkentoren, de drogist, en de twee huizen ernaast (laatste is die boekwinkel), de smederij en nog twee huizen. Opbrengst is nog steeds niet bijzonder hoog (ongeveer 1000)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de economie weet ik niet zo veel af..
Al heb ik wel gelezen als je alle jobs 5star hebt dat je dan de economie bevorderd..
En als je de stalletjes koopt en de prijzen goedkoper zetDon't think, be sure!![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:57 schreef Reintji het volgende:
Na de 'The Hero of Will'Wat bedoel je met opbrengst? De beste manier om de economie aan te laten trekken is door er geld in te pompen door winkels te kopen en materiaal te kopen/verkopen (eventuele sales etc).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat je het beste een economie in een dorp aantrekken? Ik heb in Bowerstone alle stalletjes gekocht op de brug en rondom de klokkentoren, de drogist, en de twee huizen ernaast (laatste is die boekwinkel), de smederij en nog twee huizen. Opbrengst is nog steeds niet bijzonder hoog (ongeveer 1000)
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Oke, dan toch maar even wat meer oefenenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als je ranged leveld hoef je niet meer goed te aimen!
Dan aimed die zelf en je kan nu ook gewoon Y spammen schiet je raak..
Koop een blunderbuss ofzo is dikke shot gun hoef je niet mee te aimen..
Later in spel koop je pistol en schiet je headies!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]YeshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jah die troll had ik op 1:48..
Maar het is beetje geluk daar mee of die die ze soft spots showed of niet..
Want laatst had ik hem in 00:52 sec![]()
Mijn snelste ronde was met die balvarines 20sec
Owja en gewoon rollenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:00 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Oke, dan toch maar even wat meer oefenen
!
Dan kunnen ze je niet raken hehe!
Ook die blokken niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owja en gewoon rollen!
Dan kunnen ze je niet raken hehe!
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:53 schreef kin238 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
De huur etc. waarde vermeerdering van huizen en winkeltjes, zal eens wat meer kopen/verkopen danquote:![]()
Je kan ook uizen upgraden door betere decoratie in het huis te zetten..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:06 schreef Reintji het volgende:
[..]
De huur etc. waarde vermeerdering van huizen en winkeltjes, zal eens wat meer kopen/verkopen dan
Dat zorgt wel voor dikke boost maar is zon kut werkDon't think, be sure!![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]Spijtig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: