Mijn set-up is dequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat is trouwens jullie favoriete wapen setup? Ik heb nu een master cleaver met gold burden augment (50 goud per vijand die ik met die cleaver afslacht) en de master flintlock rifle met lucky charm augment (meer damage). Ik heb ook nog een master blunderbuss met lucky charm augment, maar die legt het vaak toch af tegen de precissie van de flintlock....
Mijn tag is trouwens: RedDevil085
In wraithmarsh (daar kom je als je questsline volgt)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef emokid het volgende:
Hoe kan ik nog Hollow Men vinden? Ik heb nu die zoom skill en wil die achievement halen. Ik heb de quest van Kill 100 Hollow men ook al gehad.
Snelste ronde in the cruciblequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
In wraithmarsh (daar kom je als je questsline volgt)
En anders nog wel in tombs enzo.. wees maar niet bang ze komen nog keer lang..
Owja en The crucible!
Ben daar nog nooit geweest..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen in Gargoyle's Trove ofzo?
Die ronde met the hollow men gaat het snelstquote:
Nee hoor.. die met die beetles & balvarines (als will-userquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:28 schreef kin238 het volgende:
[..]
Die ronde met the hollow men gaat het snelst
Ik doe alleen meleequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee hoor.. die met die beetles & balvarines (als will-user)
Inderdaad. 3x level 5 force push en klaarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee hoor.. die met die beetles & balvarines (als will-user)
Die balverines zijn echt appeltje..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Inderdaad. 3x level 5 force push en klaar
waar haal je die vandaan ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn set-up is de
The Daichi (Legendary Katana)
Augment(s): Bewitching, Devastation & Killerwatt
Damage: 91
Type: Katana
Die heb ik als ik gewoon ff soort bazooka mode wil doen
Hoever ben je in het verhaal..quote:
Van will krijg je van die leipe strepen over je kop.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je skills en wills gaat usen
Nee hoor..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:36 schreef kin238 het volgende:
[..]
Van will krijg je van die leipe strepen over je kop.
hmm, das iig beter dan die blauwe. Maar die horntjes vind ik eigenlijk ook maar nietsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee hoor..
Die krijg je omdat je goed bent
Als je evil ben krijg je die ook alleen dan in et rood
Is dat zo? Je krijgt toch ook lichter haar als je goed bent? Of lijkt dat maar zo? Is er ergens een overzichtje met die dingen? Vind het wel leukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee hoor..
Die krijg je omdat je goed bent
Als je evil ben krijg je die ook alleen dan in et rood
Ja je haar wordt blond als je goed wordt..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Is dat zo? Je krijgt toch ook lichter haar als je goed bent? Of lijkt dat maar zo? Is er ergens een overzichtje met die dingen? Vind het wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |