En belangrijke personages.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:27 schreef sjeppert het volgende:
update de OP ook gelijk ff met wat recente afleveringen
aubquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:27 schreef sjeppert het volgende:
update de OP ook gelijk ff met wat recente afleveringen
Die van deze week is uit de jaren '90 zelfs, toen stonden die panfluiters al bij ons in Den Bosch voor de Macquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:03 schreef FrankRicard het volgende:
Ik mis de recente grappen in deze seizoenshelft, het lijkt wel of ze de huidige afleveringen al maanden op de plank hebben liggen.
Die panfluiters staan dan weer wel symbool voor iets dat heel aktueel is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die van deze week is uit de jaren '90 zelfs, toen stonden die panfluiters al bij ons in Den Bosch voor de Mac
Vertel, want ik geloof dat ik die dan niet zie...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die panfluiters staan dan weer wel symbool voor iets dat heel aktueel is.
Toen ik dat dansje zag, lag ik helemaal dubbel van het lachen!quote:
Same herequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Toen ik dat dansje zag, lag ik helemaal dubbel van het lachen!
voor ons wordt het donderdagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:07 schreef kletskop het volgende:
over welke aflevering hebben jullie het? Morgen toch pas weer een nieuwe? s12e11?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Geweldig, de echte Nazi in Cartman kwam weer naar boven na zoveel seizoenenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:23 schreef Arjann87 het volgende:
Wat vinden jullie van de aflevering: Breast Cancer Show Ever?
Seizoen 12.
Geen werk/school?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 04:35 schreef neggix het volgende:
guinea saurus rex
guinea pirate
"It's a guinea bear"
- "No, it's a guinea mouse, stupid"
Schitterende afleveringVooral he einde, met Randy
![]()
![]()
Ik niet! Dagje vrij vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |