En belangrijke personages.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:27 schreef sjeppert het volgende:
update de OP ook gelijk ff met wat recente afleveringen
aubquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:27 schreef sjeppert het volgende:
update de OP ook gelijk ff met wat recente afleveringen
Die van deze week is uit de jaren '90 zelfs, toen stonden die panfluiters al bij ons in Den Bosch voor de Macquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:03 schreef FrankRicard het volgende:
Ik mis de recente grappen in deze seizoenshelft, het lijkt wel of ze de huidige afleveringen al maanden op de plank hebben liggen.
Die panfluiters staan dan weer wel symbool voor iets dat heel aktueel is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die van deze week is uit de jaren '90 zelfs, toen stonden die panfluiters al bij ons in Den Bosch voor de Mac
Vertel, want ik geloof dat ik die dan niet zie...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die panfluiters staan dan weer wel symbool voor iets dat heel aktueel is.
Toen ik dat dansje zag, lag ik helemaal dubbel van het lachen!quote:
Same herequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Toen ik dat dansje zag, lag ik helemaal dubbel van het lachen!
voor ons wordt het donderdagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:07 schreef kletskop het volgende:
over welke aflevering hebben jullie het? Morgen toch pas weer een nieuwe? s12e11?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Geweldig, de echte Nazi in Cartman kwam weer naar boven na zoveel seizoenenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:23 schreef Arjann87 het volgende:
Wat vinden jullie van de aflevering: Breast Cancer Show Ever?
Seizoen 12.
Geen werk/school?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 04:35 schreef neggix het volgende:
guinea saurus rex
guinea pirate
"It's a guinea bear"
- "No, it's a guinea mouse, stupid"
Schitterende afleveringVooral he einde, met Randy
![]()
![]()
Ik niet! Dagje vrij vandaag.quote:
ben ik met je geens. Niks geen moraalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:48 schreef nietzman het volgende:
Heerlijk, gewoon weer ongeremde debiliteit. Beste twee eps in een hele lange tijd.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:58 schreef Iblis het volgende:
En voor degenen die nu zelf hun cavia willen aankleden:
http://cuddlycavies.homestead.com/home.html
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:48 schreef nietzman het volgende:
Heerlijk, gewoon weer ongeremde debiliteit. Beste twee eps in een hele lange tijd.
Ze zijn er allemaal hè:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:30 schreef shroomer het volgende:
Damn wat intens ziekelijk dat er een markt is voor die kleertjes!![]()
![]()
[ afbeelding ]
OMG ik lag echt dubbel..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:42 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ze zijn er allemaal hè:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lui hebben goede zaken gedaan met die SP producers.
Toen ik dit typte had ik de laatste reactie van het topic nog niet gelezen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:28 schreef pfaf het volgende:
Klassieker!![]()
Ik kwam echt niet meer bij toen de eerste guinea bee in beeld kwam, wat een onzin!
En ook schitterend hoe Craig er bij betrokken werd..
.
.
Bevestigd de geniaalheid van die Guineabeequote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toen ik dit typte had ik de laatste reactie van het topic nog niet gelezen...
lol! wtfquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:42 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ze zijn er allemaal hè:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GMTA enzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toen ik dit typte had ik de laatste reactie van het topic nog niet gelezen...
Dat was ook wel grappig inderdaad, gelijk ook het verschil tussen sfeer heel goed zichtbaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:36 schreef kalinho het volgende:
Ik ging helemaal stuk in die supermarkt. Dat je zag hoe Randy steeds met zn camera aan het kloten was bij iedereen
In die supermarkt zag je Randy ook zo bewegen met die camera, richting alle mensenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
GMTA enzo
[..]
Dat was ook wel grappig inderdaad, gelijk ook het verschil tussen sfeer heel goed zichtbaar.
De camera-stukjes waren donkerder, vage rand en erg schokkerig beeld...en in de supermarkt was het eigenlijk super kalm
Geweldig inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
"I just ate... a peanut... peanut now stuck in throat... Shouldn't eat peanuts... when scared..."
Geweldig jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
"I just ate... a peanut... peanut now stuck in throat... Shouldn't eat peanuts... when scared..."
Ben die stem wel zat ja...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:22 schreef Rudieh het volgende:
ik vond het ook een schitterende aflevering maar ben blijkbaar de enige die Craig echt TOTAAL niet grappig vind maar juist volop irritant
Ik vind Craig ook niet echt geweldig hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:22 schreef Rudieh het volgende:
ik vond het ook een schitterende aflevering maar ben blijkbaar de enige die Craig echt TOTAAL niet grappig vind maar juist volop irritant
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:42 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ze zijn er allemaal hè:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nadat ik die site voor die caviakleding had gezien, dacht ik meteen dat dat de basis geweest moest zijn voor deze aflevering. En ze hebben het nóg belachelijker weten te maken dan die kleertjes al zijn, dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:27 schreef Mr.Silencer het volgende:
Na het bekijken van zulke afleveringen vraag ik me altijd wel af hoe ze op dit idee kwamen.
Het is in ieder geval lachwekkend dat er ook daadwerkelijk een site is voor zulke kledingstukjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |