quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Mijn thema wel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar jouw nummer klopt niet....
quote:
quote:
Pics...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Als jullie er maar niet zo gay uitzien als die mongolen van onz
Kijk in ONZ, en dan dat topic over die meet, staat in de beginpost ergens link naar de foto's. Wat een falers waren dat zeg, met remlof voorop.quote:
Ganz geil, jah...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:26 schreef gers het volgende:
ABER LIEVE ICH KOM AUF DIE MEET
*Gaat even spiekenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk in ONZ, en dan dat topic over die meet, staat in de beginpost ergens link naar de foto's. Wat een falers waren dat zeg, met remlof voorop.
quote:
Jij gaat een ban krijgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geil.
bt komt tochquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:29 schreef Acinonyx het volgende:
komt er ook wat jailbait mee ?
[ afbeelding ]
Moet maar weer, ga je me weer bellen ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laten we het hopen ja
Morgen weer stage, Jos?
Ja, misschien. Als ik weer even alleen benquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Moet maar weer, ga je me weer bellen ?
Doe een Poll, donderdag/vrijdag/zaterdagquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:34 schreef gers het volgende:
WELKE DAG IST DER MEET!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef De_Ananas het volgende:
Als we bij onze meet maar niet naar zo'n kut kroeg gaan
Gewoon naar 1 of andere studentenkroeg met bier en vrouwkes.
Ja, dan op een zaterdag, dan is het ook uitgaansavond, en kan ik gersje schuren .quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doe een Poll, donderdag/vrijdag/zaterdag
Hé Bio, hoe is het mien jungske?quote:
quote:
EEUHM WATquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dan op een zaterdag, dan is het ook uitgaansavond, en kan ik gersje schuren .
Tjeh, in principe goed he gek. En jij dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé Bio, hoe is het mien jungske?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:36 schreef Biogarde het volgende:
Vrijdag!
Ik kan wel degelijk tellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
TS kan niet tellen.
Ik drink geen bierquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Biogarde het volgende:
Ik pleit voor gratis bier voor alle mods. Maar daar wil Danny niet aan.
Jij las iets over een meisje van 17, en je dacht; kom, laat ik eens kijken?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef gers het volgende:
Poll: Welke dagMaandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Dag des Heerens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Dan zat je er nog een factor 10K naastquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan wel degelijk tellen.
Het topicnummer stond gelijk aan het aantal haren op je hoofd.
GAY ALERTquote:
Ja, ik ook.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb meer aan datums gezien mijn wsiseldiensten
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij las iets over een meisje van 17, en je dacht; kom, laat ik eens kijken?
'n Zware periode in mijn nog prille bestaan is wederom aangebroken, het Studie ontwijkende gedrag steekt helaas de kop weer op.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tjeh, in principe goed he gek. En jij dan?
Goeeee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dank.
Binnenkort pilske drinken bij ons?
NOG GAYER ALERTquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter gezegd, ik drink geen alcohol houdende dranken
Wodka - Redbullquote:
Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter gezegd, ik drink geen alcohol houdende dranken
Gaat om het ideequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zat je er nog een factor 10K naast
Van de andere kant; Nu hou je op latere leeftijd tijd over om gewillige meisjes vol te blaffen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'n Zware periode in mijn nog prille bestaan is wederom aangebroken, het Studie ontwijkende gedrag steekt helaas de kop weer op.
Dat is toch juist de reden om je over te geven aan de alcohol?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet goed voor mij, ga ik gekke dingen doen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:
quote:
Aha, dus toen je mod werd, had je ook drank op?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft Janine je weer eens mishandeld ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'n Zware periode in mijn nog prille bestaan is wederom aangebroken, het Studie ontwijkende gedrag steekt helaas de kop weer op.
Huiliequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar je sluit wel onterecht topics, topisc die wel het goede nummer hebben en geopend zijn door degene die de lapo had!!!!!
Nee dat was een van mijn heldere momentenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aha, dus toen je mod werd, had je ook drank op?
Jij was ook zat toen je je inschreef bij OkieNokie?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is toch juist de reden om je over te geven aan de alcohol?
WTFquote:
Waarom heeft jouw vriendin kort rood stekeltjes-haarquote:
___quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg jij er 1 van mij op de meet
Jij bent familie van Dhr. Cruijff hè?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van de andere kant; Nu hou je op latere leeftijd tijd over om gewillige meisjes vol te blaffen.
Dat is hip.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom heeft jouw vriendin kort rood stekeltjes-haar
Laat me raden, je hebt een minderjarig sletje voor de webcam en probeert een diavoorstelling vast te leggen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef Emimich het volgende:
Bazen, weet iemand een goed programma om snel veel print-screens mee te maken?
Niet nodig hoor, Kali meldt zich!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:51 schreef afcajos het volgende:
Maak eens een poll met wie BT gaat scoren
De details zal ik aan jullie fantasie overlaten maar ik heb hem wel vrij dringend nodig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een minderjarig sletje voor de webcam en probeert een diavoorstelling vast te leggen?
anders namelijk: kali!!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:57 schreef gers het volgende:
Poll: Wie husselt BTAfcajos Juup Remlof gers bigkahuna 4ebe Noel paaskonijn behangplakker reetveter lakitu jordeeeh Emimich Acinonyx De_Ananas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Supermarkt?quote:
Ik heb gegerst!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:57 schreef gers het volgende:
Poll: Wie husselt BTAfcajos Juup Remlof gers bigkahuna 4ebe Noel paaskonijn behangplakker reetveter lakitu jordeeeh Emimich Acinonyx De_Ananas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik stemde ja. Dus eigenlijk een nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:00 schreef Acinonyx het volgende:
Poll: Ga je op nee klikken ?Ja Nee Rees-kak
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oeh, dilemma!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:02 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Is De_Ananas stoerder dan de modjes?Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Paaskonijn ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:57 schreef gers het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Paaskonijn ?![]()
OT::
Iedereen stemt natuurlijk op zichzelf
BT zal ook wel op mij gaan stemmenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Paaskonijn ?![]()
OT::
Iedereen stemt natuurlijk op zichzelf
Wedstrijdje spare ribs eten op de meet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
heb gewoon zoveel honger dat toen ik net op het werk de woorden "spare parts" moest typen ik er "spare ribs" van maakte
HOER-Aquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben nu 5 minuten jarig.
Hiep hiep...
Hoe verder van de nul..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hiep hiep...
BROEK AF TETTEN BLOOTquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hiep hiep...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hiep hiep...
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hiep hiep...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hiep hiep...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BROEK AF TETTEN BLOOT
HOLLANDSEEEEE HOEREN
quote:
heb je keus?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef gers het volgende:
zo opzich wel hendig zijn![]()
of we moeten tot 5 uur ofzo doorstampen
Niks mis mee toch, zeker niet als Noel wil snuiven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef gers het volgende:
Ik ga dan wel boven op BT liggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:10 schreef De_Ananas het volgende:
Op de meet kunnen trouwens wel een paar mensen bij mij blijven pitten als het echt nodig is.
BT heeft al gereserveerd bij mij in bed dus helaas voor de mensen die naast me willen slapen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet sowieso, kijk eens hoeveel SC'ers er alleen al zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef gers het volgende:
quote:
Ben niet zo'n grote fan van Promo alhoewel z'n afsluiting vorig jaar op Decibel wel cool wasquote:
Nu kom ik wel op de meet en ga jou wat klapjes verkopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:13 schreef gers het volgende:
BOH gek 23 das met 1 been in het graf
Emo's moeten apart zitten hé.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:13 schreef Acinonyx het volgende:
Ik neem het bier wel, drinken jullie maar braaf ranja
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kom ik wel op de meet en ga jou wat klapjes verkopen
Zou ze al veel rimpels hebben ? (dat ene rimpel-plekje niet meegeteld )quote:
Morgen datum afspreken en dan zien we wel wie er komen, ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:15 schreef behangplakker het volgende:
Die meet moet nu wel een keer werkelijkheid worden he!
Halve emo eh, dus dat telt nietquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Morgen datum afspreken en dan zien we wel wie er komen, ik vermaak me wel.
Studentenkroegquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:17 schreef Emimich het volgende:
Gezien de verhouding mannen:vrouwen op de meet moeten er naar alternatieve manieren worden gezocht om iedereen aan zijn trekken te laten komen..
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in A'dam? Of vertrouw je al die kleuters niet in je huis
misschien ook naar ajax?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders komen jij en Joske alvast een dag vantevoren, kunnen we mooi pilsen 2 dagen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben niet zo'n grote fan van Promo alhoewel z'n afsluiting vorig jaar op Decibel wel cool was
Ik, en Reetveter waarschijnlijk ook wel, zijn van de partijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Morgen datum afspreken en dan zien we wel wie er komen, ik vermaak me wel.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:17 schreef Emimich het volgende:
Gezien de verhouding mannen:vrouwen op de meet moeten er naar alternatieve manieren worden gezocht om iedereen aan zijn trekken te laten komen..
Er is bier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn enkel mannen op de meet![]()
m.a.w. er is geen verhouding
Wie denk je dat ik ben, vincent van gogh ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij mag met 1 oor luisteren, meer niet.
jullie moeten dan wel verplicht spekkoek meenemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik, en Reetveter waarschijnlijk ook wel, zijn van de partij
Jongen je bent al een ouwe lul, wat doe je daarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
intoxicated vorige maand was ook niet slecht...!
quote:
quote:
Das een Brabander en jij niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wie denk je dat ik ben, vincent van gogh ?
Ik heb al een kaart.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
volgende dag ajax, TOPPERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!
genoeg man die kaarten kunnen halen lijkt mij!!!!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn enkel mannen op de meet![]()
m.a.w. er is geen verhouding
Is de UEFA al uitverkocht of moet je per sé passepartout halen? Anders kunnen gers, joske jij en ik erheen gaan en de dag erna de meet houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik en RV hebben beide een scc, dus kunnen mensen meenemen jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oke, mits bier!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:20 schreef gers het volgende:
[..]
jullie moeten dan wel verplicht spekkoek meenemen
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wie denk je dat ik ben, vincent van gogh ?
tuurlijkquote:
wel bier jij baapt maarquote:
Je moet dan wel ff je tieten posten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
wel bier jij baapt maar![]()
ik ga ook naar de meet samen met NoelGallagher omdat wij 2 handen op 1 buik zijnen we durven niet alleen
Gast, het was de sporthallen zuid, need i say more???quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jongen je bent al een ouwe lul, wat doe je daar
Zegt me niksquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gast, het was de sporthallen zuid, need i say more???
Toevallig, ben geboren en woon in Brabant en meneer 1-oor z'n oude dorpje is naast mijn kut-stadjequote:
Er ligt geen stad naast Nuenen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Toevallig, ben geboren en woon in Brabant en meneer 1-oor z'n oude dorpje is naast mijn kut-stadje
heb supp. cc duis kan ook wel meenemen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik en RV hebben beide een scc, dus kunnen mensen meenemen ja
BT een nat doorschijnend shirtjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
Iedereen moet trouwens wel een gek shirt aandoen naar de meet.
Ik doe mijn Kobayashi shirt aan.
Jos zijn I (L) Smegma shirt.
BT doet een shirt aan waar er gaten bij haar tieten zitten.
Eindhoven en Helmond,quote:
welk shirt moet ik dan aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
ik post ze liever voor je snufferd als we met z`n alle ''meeten''quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet dan wel ff je tieten posten.
NEIN eerst moeten ze gekeurd wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:27 schreef Skaff-a het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 oktober 2008 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet dan wel ff je tieten posten.
[/quote
ik post ze liever voor je snufferd als we met z`n alle ''meeten''
Ik doe een Feijenoord shirt aan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
ik heb wel een shirt waarop staat dat vroeg opstaan kut isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik doe een Feijenoord shirt aan.
Lul, dat pmde dagdag mij net ook al.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik doe een Feijenoord shirt aan.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lul, dat pmde dagdag mij net ook al.
AFCA.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1 denkt nu al na over welk voetbalshirt aan te trekken, heeft ruime collectie
http://www.google.nl/search?gbv=2&hl=nl&q=tshirt%20maken&ie=UTF-8&sa=N&tab=iwquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 oktober 2008 00:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik heb wel een shirt waarop staat dat vroeg opstaan kut is
[/quote
Ik wil ook zo'n shirt
Whehe, dagdag heeft het nogal druk met PM'en.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lul, dat pmde dagdag mij net ook al.
je mag er wel een kopietje van makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[/quote
Ik wil ook zo'n shirt
BT.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
je mag er wel een kopietje van maken
welke users blowen btw?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
welke users blowen btw?
Je bent een vrouw?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Vrouwen opgelet; we krijgen herhaaldelijk bericht dat deze soort goed helpt bij menstruatiepijn.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[/quote
Ik wil ook zo'n shirt
iedereen behalve ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
welke users blowen btw?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:37 schreef Skaff-a het volgende:
volgens mij is er verwarring over mijn geslacht
van wie ben je nu een kloonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:37 schreef Skaff-a het volgende:
volgens mij is er verwarring over mijn geslacht
Tofheidquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Haha, wtf, morgenochtend maar even bekijken. Shirts uit de negentiende eeuw.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ken je deze site????
helemaal geweldig!!!!!
http://www.marcvanzuylen.nl/index1.html
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ken je deze site????
helemaal geweldig!!!!!
http://www.marcvanzuylen.nl/index1.html
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, wtf, morgenochtend maar even bekijken. Shirts uit de negentiende eeuw.
Ok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:37 schreef remlof het volgende:
Ja er zijn posts verwijderd. Gebanden spreek je maar op een andere manier aan.
moar ik blow trouwens nietquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:39 schreef Acinonyx het volgende:
Iedereen krijgt de groetjes van Dagdag
Ja, erg gaaf om die shirts te zien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Site is fokking brilliant!!!
Vette nostalgie, die gast heeft ze echt (bijna?) allemaal!!!
geeft niksquote:
Over een week is ie terug. Kappen met dat gedagdag of wat dan ook door te geven van users met een ban hier.quote:
heb wel eens geblowd in een duister verledenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:42 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
geeft niksje hoort er alleen niet meer bij
![]()
ik was gewoon nieuwsgierig naar de blowers hier
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:43 schreef gers het volgende:
[..]
heb wel eens geblowd in een duister verleden
het geeft niet kinders ik denk dat de blowers vast wel rekening met jullie willen houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was niet zo bevallen
ik vind blowen voor lelijke alto;squote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:45 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
het geeft niet kinders ik denk dat de blowers vast wel rekening met jullie willen houden
quote:
Met overgewicht, zwarte kleding en een lekker vlot kapsel?quote:
nee dat zijn ''echte mannen''quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met overgewicht, zwarte kleding en een lekker vlot kapsel?
slecht hequote:
Ohquote:
www.tinypic.com?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:52 schreef Skaff-a het volgende:
hoe heet die sit ook alweer waar je foto`s uit je bestanden om kan zetten naar een http?
dankjequote:
truste lieve kloonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
dankje![]()
kinders tot op de meet en een goede nacht voor jullie allen.
Ik kruip onder de wol
Weltrusten
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:57 schreef Agiath het volgende:
Mijn internet lag eruit vanavond , oh noes!
Nog meer mensen gebanned?
iqm (ofzo) zegt dat ie gebanned is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:57 schreef Agiath het volgende:
Ziggo toevallig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:57 schreef Agiath het volgende:
Kijk hier eens voor de gein: [Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:57 schreef Agiath het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iqm (ofzo) zegt dat ie gebanned is.
Internetproblemen door storing datacentrum ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:57 schreef Agiath het volgende:
Nee, ipact.quote:
Dit zal het dan wel zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Internetproblemen door storing datacentrum ?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dit zal het dan wel zijn.
Wel weer iets van 2 uur basgitaar gespeeld. Dat doe ik toch minder als ik wel internet heb
Misschien vaker het internet eruit pleuren en meer spelen
Nah ik was een facking moeilijk nummer aan het oefenenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
anders komt dat album nooit van de plank!!!
Ik had hetzelfde. Ik heb alleen geen basgitaar gespeeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dit zal het dan wel zijn.
Wel weer iets van 2 uur basgitaar gespeeld. Dat doe ik toch minder als ik wel internet heb
Misschien vaker het internet eruit pleuren en meer spelen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Ik heb alleen geen basgitaar gespeeld
Kanker drie uur met de treinquote:
Jezus, anders verhuis je evenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 05:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kanker drie uur met de treinMorgen voor het laatst dat scheelt wel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |