quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Mijn thema wel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar jouw nummer klopt niet....
quote:
quote:
Pics...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Als jullie er maar niet zo gay uitzien als die mongolen van onz
Kijk in ONZ, en dan dat topic over die meet, staat in de beginpost ergens link naar de foto's. Wat een falers waren dat zeg, met remlof voorop.quote:
Ganz geil, jah...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:26 schreef gers het volgende:
ABER LIEVE ICH KOM AUF DIE MEET
*Gaat even spiekenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk in ONZ, en dan dat topic over die meet, staat in de beginpost ergens link naar de foto's. Wat een falers waren dat zeg, met remlof voorop.
quote:
Jij gaat een ban krijgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geil.
bt komt tochquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:29 schreef Acinonyx het volgende:
komt er ook wat jailbait mee ?
[ afbeelding ]
Moet maar weer, ga je me weer bellen ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laten we het hopen ja
Morgen weer stage, Jos?
Ja, misschien. Als ik weer even alleen benquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Moet maar weer, ga je me weer bellen ?
Doe een Poll, donderdag/vrijdag/zaterdagquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:34 schreef gers het volgende:
WELKE DAG IST DER MEET!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef De_Ananas het volgende:
Als we bij onze meet maar niet naar zo'n kut kroeg gaan
Gewoon naar 1 of andere studentenkroeg met bier en vrouwkes.
Ja, dan op een zaterdag, dan is het ook uitgaansavond, en kan ik gersje schuren .quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doe een Poll, donderdag/vrijdag/zaterdag
Hé Bio, hoe is het mien jungske?quote:
quote:
EEUHM WATquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dan op een zaterdag, dan is het ook uitgaansavond, en kan ik gersje schuren .
Tjeh, in principe goed he gek. En jij dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé Bio, hoe is het mien jungske?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:36 schreef Biogarde het volgende:
Vrijdag!
Ik kan wel degelijk tellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef remlof het volgende:
TS kan niet tellen.
Ik drink geen bierquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef Biogarde het volgende:
Ik pleit voor gratis bier voor alle mods. Maar daar wil Danny niet aan.
Jij las iets over een meisje van 17, en je dacht; kom, laat ik eens kijken?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef gers het volgende:
Poll: Welke dagMaandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Dag des Heerens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Dan zat je er nog een factor 10K naastquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan wel degelijk tellen.
Het topicnummer stond gelijk aan het aantal haren op je hoofd.
GAY ALERTquote:
Ja, ik ook.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb meer aan datums gezien mijn wsiseldiensten
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij las iets over een meisje van 17, en je dacht; kom, laat ik eens kijken?
'n Zware periode in mijn nog prille bestaan is wederom aangebroken, het Studie ontwijkende gedrag steekt helaas de kop weer op.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tjeh, in principe goed he gek. En jij dan?
Goeeee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dank.
Binnenkort pilske drinken bij ons?
NOG GAYER ALERTquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter gezegd, ik drink geen alcohol houdende dranken
Wodka - Redbullquote:
Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter gezegd, ik drink geen alcohol houdende dranken
Gaat om het ideequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zat je er nog een factor 10K naast
Van de andere kant; Nu hou je op latere leeftijd tijd over om gewillige meisjes vol te blaffen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'n Zware periode in mijn nog prille bestaan is wederom aangebroken, het Studie ontwijkende gedrag steekt helaas de kop weer op.
Dat is toch juist de reden om je over te geven aan de alcohol?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet goed voor mij, ga ik gekke dingen doen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:
quote:
Aha, dus toen je mod werd, had je ook drank op?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft Janine je weer eens mishandeld ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'n Zware periode in mijn nog prille bestaan is wederom aangebroken, het Studie ontwijkende gedrag steekt helaas de kop weer op.
Huiliequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar je sluit wel onterecht topics, topisc die wel het goede nummer hebben en geopend zijn door degene die de lapo had!!!!!
Nee dat was een van mijn heldere momentenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aha, dus toen je mod werd, had je ook drank op?
Jij was ook zat toen je je inschreef bij OkieNokie?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is toch juist de reden om je over te geven aan de alcohol?
WTFquote:
Waarom heeft jouw vriendin kort rood stekeltjes-haarquote:
___quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg jij er 1 van mij op de meet
Jij bent familie van Dhr. Cruijff hè?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van de andere kant; Nu hou je op latere leeftijd tijd over om gewillige meisjes vol te blaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |