Mooie foto!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:30 schreef COG_Playbunny het volgende:
Na enig aandringen van sommige mensen hier plaats ik mijn foto.
[ afbeelding ]
Ty viro dat je mijn foto heb willen uploaden op je photobucket![]()
![]()
Zolang hij geen toestemming heeft van paps en mams, komt het huis niet uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooie foto!Doe je goed Viro
Foxie: als je haar op je ballen krijgt ben je pas welkom
Je houdt de foto een beetje skeef..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:30 schreef COG_Playbunny het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:30 schreef COG_Playbunny het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ben volwassen nouquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zolang hij geen toestemming heeft van paps en mams, komt het huis niet uit
OMFGquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:30 schreef COG_Playbunny het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Goed bezig man..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:55 schreef Sickert het volgende:
Wooptiedoo
mn aller eerste wandje volledig gestucadingest
grof schuurwerk![]()
fucking zwaar fucking kut maar wel leuk
Ik heb de foto met de varens op je hoofd gezien, Rambo fan ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
yep, echt zo'n koppie dat je zegt van euh; keihard hoeken!
![]()
![]()
Rambo is fan van Bausquote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:30 schreef COG_Playbunny het volgende:
Ik heb de foto met de varens op je hoofd gezien, Rambo fan ?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:30 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Ik heb de foto met de varens op je hoofd gezien, Rambo fan ?
quote:
De dag dat foxie haar op zijn ballen heeft is dan ook gelijk de laatste dag dat ik hetero ben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooie foto!Doe je goed Viro
Foxie: als je haar op je ballen krijgt ben je pas welkom
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:25 schreef Viro het volgende:
[..]
De dag dat foxie haar op zijn ballen heeft is dan ook gelijk de laatste dag dat ik hetero ben.
Je bent BoF!-er dus eigenlijk heeft Foxie al een paar jaar haar op z'n ballenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:25 schreef Viro het volgende:
[..]
De dag dat foxie haar op zijn ballen heeft is dan ook gelijk de laatste dag dat ik hetero ben.
Schaats jijquote:
Mooi werk inderdaad maar erg zwaar. Is het mooi geworden? Schuren heb ik een ochtendje geoefend voor ik aan de woonkamer durfde te beginnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:55 schreef Sickert het volgende:
Wooptiedoo
mn aller eerste wandje volledig gestucadingest
grof schuurwerk![]()
fucking zwaar fucking kut maar wel leuk
Oh ja ik ben idd een BoF!-er, maar foxie zal haar echt niet een paar jaar op zijn ballen hebben. Anders kon ie wel een omelet maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent BoF!-er dus eigenlijk heeft Foxie al een paar jaar haar op z'n ballen
JA ben apple fanboy geworden doordat ik het een verademing vond na Windows. Gewoon een soepel OS dat binnen luttele seconden opstart. Tja sorry maar ik vind het gewoon fijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:18 schreef FJD het volgende:
Apple fanboys op de vroege morgen
Vanavond de degradatie-derby van Rotterdam
En dit wordt gezegd door de grootste iPhone gebruiker/fan in BoF.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:18 schreef FJD het volgende:
Apple fanboys op de vroege morgen
Vanavond de degradatie-derby van Rotterdam
hopsakee gewoon opzetten strak trekken en wachten tot het goede momentquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mooi werk inderdaad maar erg zwaar. Is het mooi geworden? Schuren heb ik een ochtendje geoefend voor ik aan de woonkamer durfde te beginnen.
iPhone en iPod zijn de enige echt goede producten van Applequote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:32 schreef Viro het volgende:
En dit wordt gezegd door de grootste iPhone gebruiker/fan in BoF.
Feestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:16 schreef jpjedi het volgende:
Fer.. ING 15% in de plus![]()
We hebben nog een gaatje te dichten
Met de ipod ben ik het eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:18 schreef FJD het volgende:
[..]
iPhone en iPod zijn de enige echt goede producten van Apple
Iets van weinig is gelijk een grote sprong..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:16 schreef jpjedi het volgende:
Fer.. ING 15% in de plus![]()
We hebben nog een gaatje te dichten
vorige keer stond je nog heftig tegen me te vertellen dat je de i-vibrator een gewelidige uitvinding vind.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:18 schreef FJD het volgende:
[..]
iPhone en iPod zijn de enige echt goede producten van Apple
Fer wil je ons wat vertellen? Je hoeft niet bang te zijn hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
vorige keer stond je nog heftig tegen me te vertellen dat je de i-vibrator een gewelidige uitvinding vind.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
vorige keer stond je nog heftig tegen me te vertellen dat je de i-vibrator een gewelidige uitvinding vind vond.
quote:Attention CallofDuty.com Member!
As a member of the CallofDuty.com community, you've automatically been assigned a PC CD-Key for the Call of Duty: World at War Multiplayer Beta:
Man ik stond te trillenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
vorige keer stond je nog heftig tegen me te vertellen dat je de i-vibrator een gewelidige uitvinding vind.
BF2 nog niet..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Las het net op FTD, iedereen kan meedoen! Maar ja, WW2 kennen we nu wel...
En waarom Vondquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:39 schreef ursel het volgende:
[..]En dat was geen i versie, maar een gewone tarzan..
Nee die zit er om het jaar in om zodoende het groeiend Nederlands enthousiasme wat te temperen. De mont Ventoux zit er wel in (etappe 20).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |