Dat op zich is niet zo heel erg, Bijvoorbeeld bij Scania, gebruiken ze die tijd om weer in hun lijnen te investeren opdat als de economie draait weer volop met nieuwe investeringen te kunnen draaien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:01 schreef jpjedi het volgende:
massa ontslagen beginnen los te komen, bedrijven gebruiken het ook gelijk als excuus voor saneringen. Meeste autofabrieken liggen een maand stil om voorraad omlaag te brengen.
Van wie is dat kind dan?quote:
quote:
Je bedoelt Frankie??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Je weet wel, die andere man die te lui was om de Telegraphe op te fietsen.
You are damn rightquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geboortedatum: 01-03-1988
Dus mijn beschuldiging van puber is onterecht
Sorry
You are the manquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geboortedatum: 00-00-0000 Heel oud dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah lekker, tussen 2 van die eelt-flappen![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door Viro op 29-10-2008 07:45:38 ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee hoor. Alleen anderen brengen/maken mij zwart hiero
Whehe.. Valt tie ff door de mand. Blijkbaar heeft die helemaal geen grote piemol..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er hier iemand anders zwart is
Ga jij weer eens snel terug je hok inquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. Valt tie ff door de mand. Blijkbaar heeft die helemaal geen grote piemol..![]()
![]()
Nee hoor.. Ik heb mijn angst overwonnen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga jij weer eens snel terug je hok in
Ik weet waar je woont hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik heb mijn angst overwonnen..
Ik ben nergens bang meer voor..
Mja, alleen voor Sanne nog dan..![]()
Is Frankie jouw kindquote:
Jij hebt ut over een man die niet durfde te fietsen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Is Frankie jouw kindde roddels worden ook steeds smeuiger zeg
Pas op he, anders stuur ik me gekke buurvrouw op je af..quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Pas op he, anders stuur ik me gekke buurvrouw op je af..
Doe ik een liefdesbrief in der brievenbus met jou adres erop
Staat ze direct voor je deur..![]()
Ik zou mikken op je vriendin en dan de buurvrouw hoeken. Dat zal haar leren!quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou mikken op je vriendin en dan de buurvrouw hoeken. Dat zal haar leren!
Nog niet gekocht, ik wacht nog mooi even totdat de echt goeie goedkoper worden, tot nu toe zijn de goedkope niet echt goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:15 schreef jpjedi het volgende:
@Jorrit.. welke SSd had jij nou gekocht?
er komen regelmatige leuke modelletjes op de markt.![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)n-64gb-en-128gb.html
Als ik dit topic zo lees weet ik wel wat ze ondertussen aan het doen is...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:21 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
Puik idee, ze is opeens wel verdacht stil.
Onwijs leuk jah...k ga ook leuk meedoenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ik dit topic zo lees weet ik wel wat ze ondertussen aan het doen is...
COG_Playbunny
Ik verwacht dat ze momenteel al hier belandt zijn..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Onwijs leuk jah...k ga ook leuk meedoen
Dat ben ik, ik heb die andere gozer in zijn noten getrapt. Die is jankend naar zijn mamie gegaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze momenteel al hier belandt zijn..
[ afbeelding ]
zo ook goedemorgen, hier waren we 5 uur geleden al mee begonnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ik dit topic zo lees weet ik wel wat ze ondertussen aan het doen is...
COG_Playbunny
Jah ik heb het ook gezien. Nu zijn opeens een heleboel dingen duidelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
zo ook goedemorgen, hier waren we 5 uur geleden al mee begonnen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat ben ik, ik heb die andere gozer in zijn noten getrapt. Die is jankend naar zijn mamie gegaan
Ik ben in suriname geborenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. zie je wel dat je niet zwart bent..![]()
![]()
Als het goed is niet, maar je weet ut maar nooit he..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:59 schreef FJD het volgende:
Urs, Sanne is toch in DH nu?
Ik heb de gok toch maar genomen en een broodje paardenrookvlees opquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:08 schreef ursel het volgende:
Als het goed is niet, maar je weet ut maar nooit he..![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb de gok toch maar genomen en een broodje paardenrookvlees op
Die heeft wel een Wow gevoelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:57 schreef ursel het volgende:
Maar geeft die wel een een wow-gevoel, of is het meer iets N96-achtigs..
Want? Sanne vegetarier?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Fer mocht bijna geblesseerd de Alp op gaan na het eten van een broodje paardenrookvlees..
Volgens onze doping rijder zou het goed zijn voor je prestaties...quote:
Ik had ook paardenvlees opquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens onze doping rijder zou het goed zijn voor je prestaties...
En volgens mij had Raffie geen paarden veels op....
Bij jou was het er anders ook niet aan vanaf te zienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had ook paardenvlees op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef ursel het volgende:
Paarden liefhebster..
Alhoewel Fer dat op een andere manier ook wel is..
Volgens mij ben ik anders wel 2de geworden en heb jou op 14 minuten geredenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij jou was het er anders ook niet aan vanaf te zien
kom je nog keer op een meetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:30 schreef COG_Playbunny het volgende:
Na enig aandringen van sommige mensen hier plaats ik mijn foto.
[ afbeelding ]
Ty viro dat je mijn foto heb willen uploaden op je photobucket![]()
![]()
Al komt ze naar elke meet, dan maakt dat voor jou nog niks uit, aangezien jij er toch nooit bentquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Al komt ze naar elke meet, dan maakt dat voor jou nog niks uit, aangezien jij er toch nooit bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |