weet ik veel, jij bent inmiddels een halve zeeuwquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij moet geopereerd worden aan je typ vingers?
wtf staat er
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
weet ik veel, jij bent inmiddels een halve zeeuw
kikzorz zijn coolquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
of een kikzor..., kutzeeuwen ook altijd met hun identiteitscrisis
man, ik zou niet eens weten waar het ligtquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
kikzorz zijn cool
zeeuwen zuigendus eigenlijk zou jij hier ook moeten wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef FJD het volgende:
Ik had toch wel een nieuwe Viro-TT verwacht, genoeg opties natuurlijk.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Payback time from last friday. I don't need to say more.Heel grappig om mij muts te noemen. En het moet wel dino zijn geweest die jou de foto heeft laten zien anders was jij er nooit achter gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:50 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Heel grappig om mij muts te noemen. En het moet wel dino zijn geweest die jou de foto heeft laten zien anders was jij er nooit achter gekomen.Iemand in de zeik nemen voor een groep (?) en dan niet het eindresultaat aan het slachtoffer laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen!
Ik wilde het achter de hand houden om hem tijdens een familie gelegenheid voor schut te zetten. Ik heb twee uur lang onder de douche gestaan om de cola uit mijn haar te wassen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Iemand in de zeik nemen voor een groep (?) en dan niet het eindresultaat aan het slachtoffer laten zien
Goedemorgen!
Wehequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:27 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Ik wilde het achter de hand houden om hem tijdens een familie gelegenheid voor schut te zetten. Ik heb twee uur lang onder de douche gestaan om de cola uit mijn haar te wassen.
of lang mooi haar waar ik erg trots op benquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe![]()
Maargoed, dat kan ook betekenen dat je teveel haar hebt
Ik kan er best om lachenquote:
BoF heeft iig geen last vd vergrijzingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:47 schreef staticdata het volgende:
misschien moet ikvervangen door
ach ja..... het topic leeft tenminste
en een vrouw in het middenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:52 schreef FJD het volgende:
[..]
BoF heeft iig geen last vd vergrijzing
Nu nog een vrijgezelle vrouwquote:
Ik weet heus wel waaraan ik begonnen ben hoor. Soms gedraagt hij zich inderdaad als een klein kind, maar hij kan ook een schat van een kerel zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach misschien als Viro zo doorgaat met grappen maken komt dat ook nog wel vanzelf.
Vraag aan Viro of hij in het vervolg bier gebruikt, dat is goed voor je haarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:27 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Ik wilde het achter de hand houden om hem tijdens een familie gelegenheid voor schut te zetten. Ik heb twee uur lang onder de douche gestaan om de cola uit mijn haar te wassen.
heyquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vraag aan Viro of hij in het vervolg bier gebruikt, dat is goed voor je haar
Nee niet geprobeerd. Heb ze afgelopen juni nog gezien op Rock Am Ring, ga ze wel weer een keer op een festival bekijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
hey![]()
heb jij nou kaartjes voor metallica of niet
En hoe oud is dat konijn dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geboortedatum: 01-03-1988
Dus mijn beschuldiging van puber is onterecht
Sorry
Ho ho ho beetje respect voor de BoF veteranen..quote:
Jah lekker, tussen 2 van die eelt-flappenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geboortedatum: 00-00-0000 Heel oud dus
Seks is dan wel weer een hobby van d'r
Is dat jou aandelen portefeuillequote:
Hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef IJsmuts het volgende:
ownouja, ik heb mn msn gedelete incl alle contacten, kut msn, zal wel een nieuwe aanmaken en je even mn adres PMen
Het is drama Kevin... drama..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:58 schreef Sickert het volgende:
zeg kunnen die kut kleuters hun onenigheid niet gewoon thuis uitvechten ipv hier?
dit is nog minder interesant dan de beurs
Jp: is er nog nieuws? of blijft mn euro 95 nog lekker goedkoop
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah lekker, tussen 2 van die eelt-flappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |