SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Penis enlargment pill werkt niet & ze beantwoorden mijn mail niet
Dan zitten die andere 13 cm's zeker inwendigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Wees maar blij, bij mij kromp 'ie juist, nog maar 18 cm
Idd, en het komt eruit als dat nodig isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan zitten die andere 13 cm's zeker inwendig
Die 13 spookcm's komen er dus alleen maar uit, om posts als bovenstaande te maken op internetforumsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Idd, en het komt eruit als dat nodig is(anders zit het zo in de weg)
<insert open deur>
Jammer, ik zat aan een andere open deur te denkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die 13 spookcm's komen er dus alleen maar uit, om posts als bovenstaande te maken op internetforums
Ik weet precies welke je bedoelt, alleen is hij te makkelijk. Temeer omdat je hem zelf al aanhaaltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jammer, ik zat aan een andere open deur te denken
Aaah, hier is weer een internetheld die beweert dat zijn eigen penis minstens 25 cm is. Dream on, lutser.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:52 schreef Devrim_ het volgende:
Als je serieus bedoelt dat je penis maar 10 cm lang is is er volgens mij echt iets mis![]()
Waar zeg ik dan dat ik een penis van minstens 25 cm hebt? (overigens is dat wel zo)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:56 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Aaah, hier is weer een internetheld die beweert dat zijn eigen penis minstens 25 cm is. Dream on, lutser.
Hier zeg je het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat ik een penis van minstens 25 cm hebt? (overigens is dat wel zo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |