Idd...quote:Op zondag 2 november 2008 00:13 schreef JelleS het volgende:
Dat blijft voor mij toch het grote raadsel van Californication: wat de fuck ziet iedereen toch in Mia.......
Van mij mag ze een klap in der gezicht krijgen en oprotten.
Vind haar niet echt lekker.quote:Op zondag 2 november 2008 15:10 schreef MoltiSanti het volgende:
Runkle family![]()
Charlie
Marcy
[ afbeelding ]
Jazeker !, ik had eerst verwacht dat ze hem zou nemen in de auto. Maar idd die blik aan het einde. Voorspelt heerlijke scenes (ik verwacht dat ze weer een trio gaan proberen)quote:Op maandag 3 november 2008 00:21 schreef flyguy het volgende:
[..]
Vind haar niet echt lekker.
Voor de Runkles komen denk ik nog problemen met die kale in de pr0n. Als je zag hoe die actrice na en tijdens DE scene hem aankeek voorspel ik problemen.
Nummertje 7 bedoel je neem ik aan...?quote:
Denk het niet, want ik vind hem ook nog nergens. Normaal is hij rond deze tijd al te downloaden via demonoid maar daar staat hij nu nog niet.quote:Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Nummertje 7 bedoel je neem ik aan...?
Die kom ik helaas nog niet tegen, maar normaal gesproken staan ze er wel de maandag op.
Ep 7 komt dan ook pas volgende week.quote:Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Nummertje 7 bedoel je neem ik aan...?
Die kom ik helaas nog niet tegen, maar normaal gesproken staan ze er wel de maandag op.
Of hij is zo een wanker die de pre-airs kijktquote:Op maandag 3 november 2008 21:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ep 7 komt dan ook pas volgende week.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ep 7 komt dan ook pas volgende week.
Nee, degene die daar voor zorgde is er mee gestopt. Misschien neemt iemand anders zijn stokje over, maar in principe is het nu weer gewoon wachten tot de normale uitzenddagen.quote:
weer HD danquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, degene die daar voor zorgde is er mee gestopt. Misschien neemt iemand anders zijn stokje over, maar in principe is het nu weer gewoon wachten tot de normale uitzenddagen.
Nee. Ik snap niet dat iedereen daar zo lyrisch over doet. Ik keek die pre-airs gewoon op een HD-ready tv en zag niks waar ik me aan ergerde. Ik keek laatst een keer een 720p-versie en zat me steeds af te vragen wat daar nou zo geweldig aan is.quote:
Dan zul je toch eens beter moeten kijken, op mijn tv is het verschil enorm, vooral de kwaliteit van de pre airs in vergelijking met hd's is erbarmelijk te noemen, daarom wacht ik ook gewoon een weekquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee. Ik snap niet dat iedereen daar zo lyrisch over doet. Ik keek die pre-airs gewoon op een HD-ready tv en zag niks waar ik me aan ergerde. Ik keek laatst een keer een 720p-versie en zat me steeds af te vragen wat daar nou zo geweldig aan is.
Volgens mij lult iedereen gewoon de verkoper na.
vind de gewone releases ook prima, die 720p versies zien er wel iets beter uit maar idd ook weer niet zo geweldig alsof men t doet voorkomenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee. Ik snap niet dat iedereen daar zo lyrisch over doet. Ik keek die pre-airs gewoon op een HD-ready tv en zag niks waar ik me aan ergerde. Ik keek laatst een keer een 720p-versie en zat me steeds af te vragen wat daar nou zo geweldig aan is.
Ik merk toch een duidelijk verschil op m'n HDTV tussen de pre-air en 720p versies.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik kijk alle series die ik download in 720p. Ik heb er de bandbreedte en ruimte voor op mijn HDD, dus waarom niet, films kijk ik ook in 720p of 1080p.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Mia is én niet lekker én een kutwijf..quote:Op zondag 2 november 2008 00:13 schreef JelleS het volgende:
Dat blijft voor mij toch het grote raadsel van Californication: wat de fuck ziet iedereen toch in Mia.......
Van mij mag ze een klap in der gezicht krijgen en oprotten.
Maar wel vervelendquote:Op zondag 9 november 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
Wat een geile donder is die chick kok zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |