Hoe bedoel je? Het stopte toch omdat degene die ze steeds opnam en op internet zette er mee gestopt was?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:03 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Dat gelekt was nou juist de reden dat de pre-airs een tijdje gestopt waren
En dat vind jij jammer omdat jij wel toegang hebt tot die site?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:32 schreef Symer het volgende:
Hij ript ze voor een privé-site en was even gestopt omdat ze buiten die site gelekt werden. Hij is nu alweer een paar weken bezig, maar nu ze weer gelekt worden zal hij wel weer stoppen
Who needs a storyline? Deze show gaat om alle absurde ervaringen en situaties waarin de hoofdrolspelers worden gegooid. It's pure fun, niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:45 schreef Rechterbal het volgende:
Sinds deze aflevering kan ik het gebrek aan verhaal niet meer aan. Ik stop met kijken.
Zeker waar. Maar ergens heb ik het gevoel dat, als het zo doorgaat, dit seizoen wel eens de laatste kan zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 12:53 schreef J.F.Sebastian het volgende:
iets minder spectaculair, maar bovenal een erg mooie aflevering, de laatste
Deep Space Nine, one of the best ever begint pas echt goed in S3!quote:Op maandag 1 december 2008 13:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar ergens heb ik het gevoel dat, als het zo doorgaat, dit seizoen wel eens de laatste kan zijn.
Op zich ook niet verkeerd; de beste series hebben 2 seizoenen.
Yeah okay, en Sopranos hebben er 6,5, but you'll get my point hopefully.quote:Op maandag 1 december 2008 13:21 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Deep Space Nine, one of the best ever begint pas echt goed in S3!
Vond die flashback juist helemaal niks!Matige ep naar mijn mening.quote:Op maandag 1 december 2008 15:51 schreef Trystar het volgende:
Net de laatst nieuwe aflevering gekeken, goede aflevering vooral door de flashbacks
je had blijkbaar toch meer verstand van soa's dan ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet ik veel.Je ziet wel eens van die ranzige foto's, met bulten en dergelijke....
Vond je 11 niet een complete verspilling van tijd? De cliffhanger was wel interessant maar die werd meteen onderuit gehaald door de preview van 12quote:Op maandag 1 december 2008 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Yeah okay, en Sopranos hebben er 6,5, but you'll get my point hopefully.
Net de TV rip van episode 11 gekeken. Marcy rules! Maar wtf doet Runkle toch...!
HA! HA!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:23 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor een soa's jij allemaal hebt gehad, maar ehmm,..lumps?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |