Dyslexie heeft verschillende kenmerken en ik herken eerder een slechte scholing dan dyslexie in zijn manier van schrijven.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef Daverz het volgende:
Nog nooit iemand ontmoet die dyslectisch is? Er bestaan zeker wel meer mensen die zo schrijven als hij.
En zijn zinsopbouw is ook om te huilen. Het is niet eens praat taal. Hij is niet alleen dyslectisch maar heeft ook geen goede scholing gehad.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:21 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dyslectie heeft verschillende kenmerken en ik herken eerder een slechte scholing dan dyslectie in zijn manier van schrijven.
Het schrijven van "jouw" als bez. vnw als het een pers.vnw moet zijn en "jy" opschrijven wanneer je "jij" bedoeld, zijn geen typische schrijffouten voor dyslectici.
Ik ook niet, blijkbaarquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:19 schreef robbolo het volgende:
En zijn zinsopbouw is ook om te huilen. Het is niet eens praat taal. Hij is niet alleen dyslectisch maar heeft ook geen goede scholing gehad.
Om maar te zwijgen over het schrijven van "vidoeband".quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:21 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dyslexie heeft verschillende kenmerken en ik herken eerder een slechte scholing dan dyslexie in zijn manier van schrijven.
Het schrijven van "jouw" als bez. vnw als het een pers.vnw moet zijn en "jy" opschrijven wanneer je "jij" bedoeld, zijn geen typische schrijffouten voor dyslectici.
Of 'olijfolie' als je een olifant bedoelt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:51 schreef Placenta het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over het schrijven van "vidoeband".
Krassen zitten erop en dat noemt hij mooi.quote:te koop
een mooie heren koffier om zaken mee tedoen kleur is bruin
spelfoutje.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:42 schreef Oncyclopedist het volgende:
misschien heeft hij wel een spraakgebrek
en dat hij zo'n programma met spraakherkenning voor wordT gebruikt?
quote:Op zondag 2 november 2008 09:51 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Krassen zitten erop en dat noemt hij mooi.
http://link.marktplaats.nl/204983345
quote:Om zaken mee te doen
quote:Op zondag 2 november 2008 11:45 schreef Nielsch het volgende:
Heb hem net een mailtje gestuurd:
Geachte heer Zwinkels,
Uit de statistieken blijkt dat uw een van Marktplaats grootste verkopers bent. Graag stellen wij u - als zeer gewaardeerde gebruiker van de website Marktplaats.nl - daarom enkele vragen.
- Hoeveel artikelen biedt u aan op marktplaats?
- Waarom wilt u deze artikelen verkopen?
- Waar haalt u de artikelen die u verkoopt vandaan?
- Krijgt u veel reacties op uw advertenties?
- Hoeveel artikelen heeft u reeds verkocht?
- Wilt u enkele artikelen noemen die u heeft verkocht?
Ik hoop dat u deze vragen wilt beantwoorden. Bij voorbaat dank voor uw tijd.
Met vriendelijke groet,
Beau ter Ham
Wat een stomme nicht is 't!quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pap aan met Freddy, misschien zijn zn vriendjes geen gays![]()
Wel verslag uitbrengen
Stuur foto's van je tieten naar hemquote:Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat een stomme nicht is 't!
Freddy zwinkels heeft jose miguel , limonnsito limonada jimenez, Klaas Hofman, RoBertoO en Flavio Pereira als vrienden toegevoegd. (21 minuten geleden)
en mij weigeren omdat ik geen man met sixpack ben
wat een racist!
Volgens mij zit hij gewoon altijd met zijn Benno te rukken op die foto's van die andere gays (met sixpacks!)
quote:Op zondag 2 november 2008 11:45 schreef Nielsch het volgende:
Heb hem net een mailtje gestuurd:
Geachte heer Zwinkels,
Uit de statistieken blijkt dat uw een van Marktplaats grootste verkopers bent. Graag stellen wij u - als zeer gewaardeerde gebruiker van de website Marktplaats.nl - daarom enkele vragen.
- Hoeveel artikelen biedt u aan op marktplaats?
- Waarom wilt u deze artikelen verkopen?
- Waar haalt u de artikelen die u verkoopt vandaan?
- Krijgt u veel reacties op uw advertenties?
- Hoeveel artikelen heeft u reeds verkocht?
- Wilt u enkele artikelen noemen die u heeft verkocht?
Ik hoop dat u deze vragen wilt beantwoorden. Bij voorbaat dank voor uw tijd.
Met vriendelijke groet,
Beau ter Ham
En ook nog Leesboek van roofdierquote:te koop
2 mooie suiker van glazen het liefst im een keer weg of per stuks 5,00 euro
Hahahaa. hij klinkt best normaalquote:Op zondag 2 november 2008 19:31 schreef Addict1337 het volgende:
Kon het niet laten hem even te bellen
http://rapidshare.com/files/160018419/Henk_wijngaard.mp3.html
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.quote:Op zondag 2 november 2008 19:31 schreef Addict1337 het volgende:
Kon het niet laten hem even te bellen
http://rapidshare.com/files/160018419/Henk_wijngaard.mp3.html
Als die-hard zakenman moet Freddy die toch zelf houdenquote:Op zondag 2 november 2008 19:52 schreef Suga_Mama het volgende:
te koop
een mooie heren koffier om zaken mee tedoen kleur is bruin
[ afbeelding ]
¤55,50! Een koopje!
troll em beter. confronteer em met zn prijzen enzo.quote:Op zondag 2 november 2008 20:30 schreef Addict1337 het volgende:
http://www.zshare.net/audio/508078640fac289c/
Link2, ik heb geen webspace
nee, de herenliefde. weet je niet wat dat betekent ofzoquote:
dat was ook het enige leuke aan het gesprek.quote:Op zondag 2 november 2008 21:40 schreef roburt het volgende:
dat hij homo is ofzo? maar zo open je toch geen gespreksnap er niks van
vanaf die eerste foto van hem met z'n vriend was 't al duidelijk.quote:Op zondag 2 november 2008 22:02 schreef Addict1337 het volgende:
Ik vroeg me af of ie ook daarwerkelijk homo is
Ja dus
quote:te koop
een mooie mobeltelfoon van het merk alcatel hi pri zonder kaarten kan alleen volafona in
Ik denk dat ie ook werkeloos is, of geen hobby heeft, wie heeft er nou de tijd om zoveel onzin op marktplaats te zetten.quote:Op zondag 2 november 2008 23:42 schreef robbolo het volgende:
Hoe kan iemand zo typen? Zal t gewoon een scam zijn, zodat wij medelijden krijgen en toch iets kopen?
En daar ook gewoon het gesprek mee beginnen!quote:Op zondag 2 november 2008 22:02 schreef Addict1337 het volgende:
Ik vroeg me af of ie ook daarwerkelijk homo is
Ja dus
FAILquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:21 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dyslexie heeft verschillende kenmerken en ik herken eerder een slechte scholing dan dyslexie in zijn manier van schrijven.
Hallo, ik bied 150 euro.quote:Op maandag 3 november 2008 22:34 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zag uw advertentie op marktplaats en ik was geschokt,
http://link.marktplaats.nl/204979829
te koop
een mooie vidspelers van het merk sharp
180 euro!
Beste meneer, dat is toch niet normaal? zo'n prijs? waarom in godsnaam? zo'n ding raakt je nog niet kwijt ookal geef je het gratis weg man.
Leg het me alstublieft uit waaromn u dit aanbied
mvg.
nu wachten op reactie, nu moet ik gvd weten waarom die dit aanbied voor die ontzettende kut prijzen.
Goed idee, gedaan!quote:Op maandag 3 november 2008 23:14 schreef -Tim- het volgende:
Even allemaal http://link.marktplaats.nl/202384849 tippen voor de Marktplaats Toppers?
donequote:Op maandag 3 november 2008 23:14 schreef -Tim- het volgende:
Even allemaal http://link.marktplaats.nl/202384849 tippen voor de Marktplaats Toppers?
Het is méér dan een simpele 'done' jij simpele ziel! Het is een weg naar succes voor deze geliefde Marktplaats veteraan!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:11 schreef Nihil het volgende:
mooi, gaan we het topic nu volspammen met "DONE "
ja iemand zou moeten bellen en vragen welke knuffels er nog zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef Flaccid het volgende:
Ow heb dubbel gelegen om zijn boxershort en z'n olijfolie. Ik geloof alleen niet dat die kerel zo praat (telefoongesprek) hij ziet eruit als een josti en heeft het over een olijfolie ipv oliefant?
Misschien heeft hij er ook een van een azijn (hond) of een balsamicodressing (mier). Of een hunnymusterd (hunnymusterddier)quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:52 schreef roburt het volgende:
[..]
ja iemand zou moeten bellen en vragen welke knuffels er nog zijn
hiernaartoe gaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:15 schreef GambinoT het volgende:
Hoe kan ik op hem stemmen wat meot ik precies doen?
Bedankt voor je inhoudelijke reactiequote:
lol @ stijve internetpiemel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:42 schreef Locusta het volgende:
[..]
Bedankt voor je inhoudelijke reactieJe zag een typo, kreeg meteen een stijve internetpiemel en kon alleen nog maar op die "reageer" knop rammen
![]()
![]()
Over FAIL gesproken
Bedankt rijpie ik heb zeker gestemd!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
hiernaartoe gaan
http://link.marktplaats.nl/202384849
en dan op
[ afbeelding ]
klikken
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Het eerste topic: Marktplaats aanbiedingen...
Freddy Zwinkels zet spullen op martkplaats die gebruikt zijn en nog duurder als in de winkel zijn!
Freddy heeft maar liefst al 173 dingen op marktplaats staan!![]()
http://link.marktplaats.nl/202384849
Leeg biervaatje voor slechts 45 euro!![]()
Heb je Freddy gebeld of ge emailt post hier je berichtje !
Hier wat post uit het marktplaats topic :
---------------------------------------------------------------------------------------
hallo
ik ga akkoort met het bod
als ik hem op moet stuur dan komt er 6,20 erbij voor te verzenden
dan ben u kwijt 106,20 euro daar zit de verzendkosten erbij
ik stuur pas iets op als ik het geld binnen heb op mijn rekeningnummer
dan stuur ik met spoel die toetsenbord op naar jouw
wil jy jouw gevens even naar mijn stuur dan weet ik maar ik het naar tow moet stureb
dan jy jy straks mijn banknummer ik hoop dat ik iets van jouw hoor
vast debankt ervoor
groetjes van freddy zwinkels
---------------------------------------------------------------------------------------
Hallo Freddy,
Ik heb wel interesse in je mp3 speler. Ik had wel wat vragen:
Hoeveel MB kan erop?
En kan er misschien iets van de prijs af?
Wat zijn de verzendkosten?
Alvast bedankt,
Kees
Krijg ik dit:
hallo kees
hij is 256 mb
voor 51,20 euro is hij voor jouw
daar zit de verzendkost erbij
ik hoop dat ik iets van jouw hoor
groetjes van freddy
----------------------------------------------------------------------------------------
Game on!
hij maakt zelfs een spelfout met je naamquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef roburt het volgende:
hallo robert
Haha zelfs al je zn vraagprijs verdubbelt wil hij nog perse die 6.20 hebben??quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef Gallardo6 het volgende:
hallo
ik ga akkoort met joue bod op het bier vatje
als ik hem op moet stuur dan komt er 6,20 euro erbij om te verzenden naar jouw
dan ben jy kwijt 116,20 euro daar zitten de verzendkost erbij
ik stuur pas iets op als ik het geld op mijn rekeningnummer het staan
dan stuur ik het bier vatje op naar jouw
wil jouw gevens even naar mijn stuur dan weet ik waar ik het bier vatje naar toe moet stuur
waar vandaan kom jy als ik mag vragen
ik hoop dat ik iets hoor van jouw
vast bedankt ervoor
![]()
![]()
![]()
toen was ik nog vloeibaar!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef RWest het volgende:
Man man man, die 'vidoespelers vhs van het merk blauwpunt ' die hij te koop heeft gezet...
http://audio-tv-foto.mark(...)-merk-blauwpunt.html
Als je op het typenummer zoekt (RTV-100), kom je o.a. op deze pagina uit:
http://www.marcelstvmuseum.com/photoalbum0.html
Het is een videorecorder uit fuckin' 1980! Dat ding is met moeite 1,80 waard.
De ongeloofwaardigheid wordt wel steeds groter.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:56 schreef Biancavia het volgende:
Ik geloof het echt niet meer. Dit moet wel een geweldig opgezette hoax zijn.
Yep. Zijn antwoorden zijn ook allemaal precies hetzelfde. En aan de telefoon klinkt hij zoveel anders dan dat hij schrijft. ik hoop voor hem dat ie expres heel dom doet, zodat domme mensen denken dat ze eigenlijk een goede deal hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
De ongeloofwaardigheid wordt wel steeds groter..
ziet er uit als de voorkant van een brandblusserquote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef RWest het volgende:
What the F is dit?
http://link.marktplaats.nl/205776592
'oude blussen voor een slang aan tesluiten'
Ziet er nogal ranzig uit, volgens mij heeft Freddy deze een keer anaal ingebracht bij Benno (of vice versa)
Tuurlijk wel hij is gewoon niet helemaal zuiver, je zet toch geen advertentie op markt plaats met je Nr erbij als het een HOAX is?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:14 schreef InsideJob het volgende:
Ik geloof er ook geen reet meer van...
Filmen en op youtube zetten!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Kan iemand niet gewoon es wat kopen van hem voor een redelijk lage prijs, en dan niet versturen maar gewoon meeten met hem omdat je eerst het product wil zien ofzo blablabla, dat mooi ala willibrord filmen en hem eens even goed aan de tand voelen over zn woekerprijzen!
Ik heb een beter idee, we maken een real life soap en dan op sbs6, elke dag in show nieuwsquote:Op woensdag 5 november 2008 17:39 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Zeker weten van dat youtube? Niet direct naar RTLslecht?
Inderdaad...quote:Op woensdag 5 november 2008 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Haha zou nog goed scoren bij die campingzender ook, soort Veerkampjes 2.0, maar dan met Freddy, zn anaalriddertje en al zn gespierde hi5 buddies voor Daniane erbij
YEAAAHHH.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Haha zou nog goed scoren bij die campingzender ook, soort Veerkampjes 2.0, maar dan met Freddy, zn anaalriddertje en al zn gespierde hi5 buddies voor Daniane erbij
Of:quote:Op woensdag 5 november 2008 18:01 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Inderdaad...
En Freddy wat ga je nu doen?
Nouuhhhhh ik heb hier nog een heleboel spulletjes zoals hier een koekepan die ga nu even op marktplaats zetten!
Kijk volgende week weer naar Freddy Zwinkels :
Volgende week zet Freddy Zwinkels een koffiezet apparaat op marktplaats voor slechts 69,95![]()
Het zou een topper worden met miljoenen kijkers!
quote:Profiel
2330 x bekeken, Hyver sinds 28-01-2008
Naam: Freddy
voor 35 heb je een nieuw Apple toetsenbordquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:40 schreef appelsjap het volgende:
http://link.marktplaats.nl/202147817
ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |