Dyslexie heeft verschillende kenmerken en ik herken eerder een slechte scholing dan dyslexie in zijn manier van schrijven.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef Daverz het volgende:
Nog nooit iemand ontmoet die dyslectisch is? Er bestaan zeker wel meer mensen die zo schrijven als hij.
En zijn zinsopbouw is ook om te huilen. Het is niet eens praat taal. Hij is niet alleen dyslectisch maar heeft ook geen goede scholing gehad.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:21 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dyslectie heeft verschillende kenmerken en ik herken eerder een slechte scholing dan dyslectie in zijn manier van schrijven.
Het schrijven van "jouw" als bez. vnw als het een pers.vnw moet zijn en "jy" opschrijven wanneer je "jij" bedoeld, zijn geen typische schrijffouten voor dyslectici.
Ik ook niet, blijkbaarquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:19 schreef robbolo het volgende:
En zijn zinsopbouw is ook om te huilen. Het is niet eens praat taal. Hij is niet alleen dyslectisch maar heeft ook geen goede scholing gehad.
Om maar te zwijgen over het schrijven van "vidoeband".quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:21 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dyslexie heeft verschillende kenmerken en ik herken eerder een slechte scholing dan dyslexie in zijn manier van schrijven.
Het schrijven van "jouw" als bez. vnw als het een pers.vnw moet zijn en "jy" opschrijven wanneer je "jij" bedoeld, zijn geen typische schrijffouten voor dyslectici.
Of 'olijfolie' als je een olifant bedoelt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:51 schreef Placenta het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over het schrijven van "vidoeband".
Krassen zitten erop en dat noemt hij mooi.quote:te koop
een mooie heren koffier om zaken mee tedoen kleur is bruin
spelfoutje.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:42 schreef Oncyclopedist het volgende:
misschien heeft hij wel een spraakgebrek
en dat hij zo'n programma met spraakherkenning voor wordT gebruikt?
quote:Op zondag 2 november 2008 09:51 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Krassen zitten erop en dat noemt hij mooi.
http://link.marktplaats.nl/204983345
quote:Om zaken mee te doen
quote:Op zondag 2 november 2008 11:45 schreef Nielsch het volgende:
Heb hem net een mailtje gestuurd:
Geachte heer Zwinkels,
Uit de statistieken blijkt dat uw een van Marktplaats grootste verkopers bent. Graag stellen wij u - als zeer gewaardeerde gebruiker van de website Marktplaats.nl - daarom enkele vragen.
- Hoeveel artikelen biedt u aan op marktplaats?
- Waarom wilt u deze artikelen verkopen?
- Waar haalt u de artikelen die u verkoopt vandaan?
- Krijgt u veel reacties op uw advertenties?
- Hoeveel artikelen heeft u reeds verkocht?
- Wilt u enkele artikelen noemen die u heeft verkocht?
Ik hoop dat u deze vragen wilt beantwoorden. Bij voorbaat dank voor uw tijd.
Met vriendelijke groet,
Beau ter Ham
Wat een stomme nicht is 't!quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pap aan met Freddy, misschien zijn zn vriendjes geen gays![]()
Wel verslag uitbrengen
Stuur foto's van je tieten naar hemquote:Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat een stomme nicht is 't!
Freddy zwinkels heeft jose miguel , limonnsito limonada jimenez, Klaas Hofman, RoBertoO en Flavio Pereira als vrienden toegevoegd. (21 minuten geleden)
en mij weigeren omdat ik geen man met sixpack ben
wat een racist!
Volgens mij zit hij gewoon altijd met zijn Benno te rukken op die foto's van die andere gays (met sixpacks!)
quote:Op zondag 2 november 2008 11:45 schreef Nielsch het volgende:
Heb hem net een mailtje gestuurd:
Geachte heer Zwinkels,
Uit de statistieken blijkt dat uw een van Marktplaats grootste verkopers bent. Graag stellen wij u - als zeer gewaardeerde gebruiker van de website Marktplaats.nl - daarom enkele vragen.
- Hoeveel artikelen biedt u aan op marktplaats?
- Waarom wilt u deze artikelen verkopen?
- Waar haalt u de artikelen die u verkoopt vandaan?
- Krijgt u veel reacties op uw advertenties?
- Hoeveel artikelen heeft u reeds verkocht?
- Wilt u enkele artikelen noemen die u heeft verkocht?
Ik hoop dat u deze vragen wilt beantwoorden. Bij voorbaat dank voor uw tijd.
Met vriendelijke groet,
Beau ter Ham
En ook nog Leesboek van roofdierquote:te koop
2 mooie suiker van glazen het liefst im een keer weg of per stuks 5,00 euro
Hahahaa. hij klinkt best normaalquote:Op zondag 2 november 2008 19:31 schreef Addict1337 het volgende:
Kon het niet laten hem even te bellen
http://rapidshare.com/files/160018419/Henk_wijngaard.mp3.html
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.quote:Op zondag 2 november 2008 19:31 schreef Addict1337 het volgende:
Kon het niet laten hem even te bellen
http://rapidshare.com/files/160018419/Henk_wijngaard.mp3.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |