Wat betaal je nou tegenwoordig voor zo'n ding? En hoe heb je de garantie dat 'ie 100% recht is?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:04 schreef Faxie het volgende:
Nieuwe poolkeu besteld![]()
[ afbeelding ]
Begin Januari komt ie binnen
Uh nou deze kost me 3100,- maar ze zijn er ook al vanaf een euro of 40 hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 18:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je nou tegenwoordig voor zo'n ding? En hoe heb je de garantie dat 'ie 100% recht is?
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh nou deze kost me 3100,- maar ze zijn er ook al vanaf een euro of 40 hoor![]()
Ja is moeilijk om zo te zeggen of het mooi is, dus uhm misschien leuk om even een paar foto´s te maken zodat we kunnen zien hoe dat staat.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:24 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief bijpassende hipsters. Maar die kan ik weer nergens op die hunkemoller site vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik krijg korting bij de hunkemoller
Longoni?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:04 schreef Faxie het volgende:
Nieuwe poolkeu besteld![]()
[ afbeelding ]
Begin Januari komt ie binnen
Leuk! Die heb ik ook.quote:
Zit nu lekker EW&F te luisteren. Groovy Baby!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk! Die heb ik ook.
Mijn laatste aanschaf is een kerstkraslot, geen plaatje te vinden helaas.
Jup, de Longoni Dedalo, uit de Silver serie (de hoogste seriequote:Op zaterdag 13 december 2008 16:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Longoni?
(staat in de url zie ik)
ja, you wish.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:28 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Ja is moeilijk om zo te zeggen of het mooi is, dus uhm misschien leuk om even een paar foto´s te maken zodat we kunnen zien hoe dat staat.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:33 schreef Samsonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht, ben benieuwd.
quote:Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Tja was te proberen natuurlijk![]()
![]()
Die krijg ik aanstaande zaterdag gratis bij 1 jarig verlenging van mn contractquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef UncleSam het volgende:
Elke maandag staat er op www.vodafone.nl een telefoonknaller. (Heet magic monday ofzo)
Daar was de Sony Ericsson Xperia gratis icm 18 p/m 24 maanden, gelijk besteld dus
[ afbeelding ]
Super foontje. Heb hem vandaag net simlock vrij gekochtquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef UncleSam het volgende:
Elke maandag staat er op www.vodafone.nl een telefoonknaller. (Heet magic monday ofzo)
Daar was de Sony Ericsson Xperia gratis icm 18 p/m 24 maanden, gelijk besteld dus
[ afbeelding ]
Hey, ik heb helemaal niet zo'n hippe smileytoets linksquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef UncleSam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:26 schreef Miam het volgende:
dvd'tjes.
Requiem For A Dream
Fucking Amal
Goodbye, Lenin
Nou, nou, nou. Dat is wel zwaar overdreven IMHO. Het is een goede film, maar de beste ever? Neh.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:19 schreef Wooldoor het volgende:
Requiem for a dream een van de beste films ooit imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |