abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62803156
Hmm, bij mij hebben ze inderdaad verteld over die levensloop en teruggave via de Belasting, maar dan zou ik nog niet op 75% uitkomen.... misschien moet ik het dan nog maar eens goed gaan navragen.

Ik ga 3 dagen terug werken (24 uur), maar als ik bijvoorbeeld de eerste 3 maanden maar 2 dagen zou kunnen gaan werken met behulp van ouderschapsverlof, dat zou wel erg lekker zijn. Dan hoeft het kindje ook nog niet gelijk naar de opvang enzo.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:23:34 #127
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62803286
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef Koningin het volgende:
Hmm, bij mij hebben ze inderdaad verteld over die levensloop en teruggave via de Belasting, maar dan zou ik nog niet op 75% uitkomen.... misschien moet ik het dan nog maar eens goed gaan navragen.

Ik ga 3 dagen terug werken (24 uur), maar als ik bijvoorbeeld de eerste 3 maanden maar 2 dagen zou kunnen gaan werken met behulp van ouderschapsverlof, dat zou wel erg lekker zijn. Dan hoeft het kindje ook nog niet gelijk naar de opvang enzo.
55-60% doorbetaald is nog heel wat hoor...
Make love, not war ☮
pi_62803297
zo weer even een beetje bijgelezen..

Diaan, de kans is heel groot dat ik ook geen borstvoeding ga geven. Waarschijnlijk kan ik het niet eens in verband met een borstverkleining een aantal jaar geleden.

Ben zooo blij als het morgenochtend 8.30 uur is, dan mogen we weer voor een echo.. kijk er zo naar uit maar vind het ook weer doodeng. Gister had ik onwijze steken in mijn buik maar ook in me doos.. deed zoooo zeer.. maar vanmorgen was het zo goed als weg, totdat ik iets actiefs ging doen... zat al weer helemaal in de stress gister.. maar aan de andere kant heb ik onwijs lat van stemmignswisselingen, hele zere borsten en pukkels...
Ach, ik lijk op me vader geloof ik...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:29:11 #129
114177 Diaan73
pi_62803392
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:24 schreef Vicky het volgende:
zo weer even een beetje bijgelezen..

Diaan, de kans is heel groot dat ik ook geen borstvoeding ga geven. Waarschijnlijk kan ik het niet eens in verband met een borstverkleining een aantal jaar geleden.

Ben zooo blij als het morgenochtend 8.30 uur is, dan mogen we weer voor een echo.. kijk er zo naar uit maar vind het ook weer doodeng. Gister had ik onwijze steken in mijn buik maar ook in me doos.. deed zoooo zeer.. maar vanmorgen was het zo goed als weg, totdat ik iets actiefs ging doen... zat al weer helemaal in de stress gister.. maar aan de andere kant heb ik onwijs lat van stemmignswisselingen, hele zere borsten en pukkels...
Ach, ik lijk op me vader geloof ik...
Mijn collega heeft ook borstverkleining gedaan, zo'n 13 jaar geleden maar heeft beide kinderen borstvoeding gegeven: de oudste is 10 en de jongste 3, dus het is best mogelijk als je zou willen.

Die onzekerheid is erg vervelend, ik duim voor een mooie echo morgenvroeg!!

ik merk nu dat ik de hele zwangerschap door wat meer onzeker ben dan toen met Twan...
Make love, not war ☮
pi_62803973
Ik heb ook ouderschapsverlof aangevraagd voor het eerste jaar om zo minder te werken. Mijn baas wilde het er nog met me over hebben. geloof dat ie het allemaal maar ingewikkeld vind. Volgens mij maakt er verder ook niemand gebruik van binnen de organisatie. Waarschijnlijk gaat ie wel moeilijk doen maar heeft ie mooi pech. Heb vandaag echt een "kunnen jullie nou helemaal niks zelf" dag op het werk. Mijn functie zal ook niet worden overgenomen door iemand dus dat is gewoon niet prettig werken naar je verlof toe, ik heb geen idee hoe ik naar mn verlof toe moet werken zonder iets over te kunnen dragen, dat wil zeggen dat alles wat loopt afgerond moet zijn en dat is onmogelijk. Of ik moet het overdragen aan mensen die er totaal geen kaas van hebben gegeten. Dat is net zoiets als een diner overlaten aan imensen waarvan je weet dat ze niet weten hoe het fornuis werkt. En ik vrees de dag/week/maand dat ik terug kom van verlof. Zoals ik me nu voel klinkt thuisblijfmoeder als muziek in de oren, maar dat ligt meer aan de baan als aan het werken op zich.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_62804285
Cattie, veel plezier bij je echo!

Vicky, het is vast allemaal goed hoor meis Maak je niet te druk, en geniet morgen lekker van de echo!

Mijn tante heeft overigens haar tweeling bv gegeven na een borstverkleining! Maar het komt idd heel vaak voor dat het niet meer gaat na een verkleining.

Estrys, misschien is een gesprek met je baas handig? Waarom wordt je functie niet tijdelijk overgenomen dan?

Hier een drukke nacht gehad, veel harde buiken, het rommelt wat, maar niets serieus, net genoeg om veel wakker te zijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:31:25 #132
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62804729
Ik heb idd nog steeds geen Internet thuis, dat je dat nog weet Reinhilde!
De echo was helemaal prima in orde. Ik ben nu 10 weken en 4 dagen, dus iets verder dat ik dacht.

Mag mijn datum in de OP aangepast naar 24 mei? (Vorige keer was ik 25 mei uitgerekend en is Anna de 26e geboren)....

En het allermooiste is: mijn vriendin is 8 weken zwanger hoorde ik gisteren
Met z'n tweeën gaan we de Nederlandse economie draaiende houden! Geweldig!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:43:55 #133
114177 Diaan73
pi_62805036
Estrys, in principe kan en mag je baas niet weigeren, het is een recht dat je hebt, maar kan me voorstellen dat hij er moeite mee kan hebben als het nog nooit eerder door iemand is opgenomen.

Fuente, heb je nog wel een beetje kunnen slapen?

Memmel wat fijn dat je echo zo goed En wat lekker dat je langer zwanger bent dan gedacht.
Make love, not war ☮
pi_62805972
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik steeds best wel vaak gevallen. En nu begint het alweer Gisteren gevallen en nu net ook alweer. Gister deed wel pijn, nu net gelukkig niet. Ik weet ook niet waardoor het komt. Maar soms lijkt het net of mijn evenwicht ineens weg is. Tis niet dat ik duizelig ben ofzo. Zit een lichaam toch raar in elkaar

Vandaag ga ik de laatste familieleden vertellen dat ik zwanger ben en kan ik daarna onder eigen naam verder
pi_62806756
Memmel wat fijn dat de echo goed was!

Mysterygirl, dat klinkt niet lekker! Voorzichtig aan dan maar. En kom maar snel onder je eigen naam hier posten
pi_62806842
Mysterygirl81, veel plezier met vertellen aan de familie!

Memmel, wat fijn van de goede echo

Diaan, nee, niet echt, maar ik kruip er zo nog even lekker in
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62807472
Zo iedereen is nu wel zo'n beetje op de hoogte. Alleen zaterdag nog ff op het werk vertellen en dan weet helemaal iedereen het.

Zou een Modje me in de lijst willen zetten? MeNicole 06-07-09.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:22:45 #138
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62807593
Jee MeNicole, ik had echt geen flauw idee dat jij MG was...
Gefeliciteerd!

Memmel, fijn hoor een mooie echo!

Ik lig nu een beetje bij te komen, had vanmorgen collega's op visite (4) met 3 kleine kinderen, hartstikke gezellig maar wel erg druk. Bloeddruk was bij de verpleegkundige ook iets hoger dan normaal thuis (135/100) maar wel met reden. Ook weer urine ingeleverd, ben benieuwd of er nog eiwitten inzitten of net zoals maandag niets...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_62807760
MeNicole, wat leuk! Gefeliciteerd!

Marie, hopelijk geen eiwitten straks
Sara
Merel
Ukje
pi_62808136
Pffff, bijlezen is echt onmogelijk lijkt wel

Ik wil ook wel bij in het lijstje, 20 april 2009

Gisteren contact gehad met een vroedvrouw. Vorige zwangerschap was de begeleiding om en om bij de gynaecologe en mijn huisarts, maar omdat ik toch met wat teleurstelling terugkijk op de bevalling (inleiding, enige hulp van de vroedvrouwen in het ziekenhuis was epidurale verdoving voorstellen, niet het bad/de douche, niks over houdingen) denk ik dat ik misschien beter opgevolgd wordt door de gynaecologe en door een zelfstandige vroedvrouw. Kwestie van een vertrouwensband op te bouwen tijdens de zwangerschap en daar al wat tips mee te krijgen over wat en hoe tijdens de arbeid zelf.

Ze verklaarde me alleen gek met mijn voornemen om opnieuw tot 1 week voor de uitgerekende datum door te werken

Memmel, fijn dat alles goed is! En "meezwangeren" met een vriendin is ook erg leuk (een vriendin van me is 2 maand voor mij uitgerekend)

MeNicole, gefeliciteerd!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:53:16 #141
114177 Diaan73
pi_62808427
Slaap lekker Fuente

MeNicole ik had jou echt nog niet verwacht hier... ik wist niet eens dat je een nieuwe vriend hebt/had of is dat ook niet zo? van harte gefeliciteerd en welkom!!! En wel voorzichtig doen hè? NIet meer zoveel vallen!!

Iksje, tot een week voor de vermoedelijke bevalling werken??? De vroedvrouw is niet de enige die je voor gek verklaart In Nederland mag dat trouwens niet eens, moet je mininimaal 4 weken voordien stoppen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Diaan73 op 30-10-2008 12:59:16 ]
Make love, not war ☮
pi_62808691
MeNicole uit de kast!
Gefeliciteerd meid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62808710
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:53 schreef Diaan73 het volgende:

MeNicole ik had jou echt nog niet verwacht hier... ik wist niet eens dat je een nieuwe vriend hebt/had of is dat ook niet zo? van harte gefeliciteerd en welkom!!! En wel voorzichtig doen hè? NIet meer zoveel vallen!!
Denk dat er maar weinig mij hier al verwacht hadden. Maar ik heb idd al een tijdje een andere vriend. We kenden elkaar van het werk en ineens was het daar We wonen ook al een tijdje samen ondertussen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_62808766
Gefeliciteerd MeNicole!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:08:03 #145
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62808850
MeNicole jeetje wat een nieuws!
Ik had helemaal niet gedacht dat jij MG was!

Het gaat dus weer helemaal lekker met je neem ik aan !
Van harte!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:11:50 #146
114177 Diaan73
pi_62808950
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:03 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Denk dat er maar weinig mij hier al verwacht hadden. Maar ik heb idd al een tijdje een andere vriend. We kenden elkaar van het werk en ineens was het daar We wonen ook al een tijdje samen ondertussen.
Nu je het zegt, dat heb ik idd nog wel meegekregen, maar super hoor
Make love, not war ☮
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:21:30 #147
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62809260
Afgelopen dinsdag hebben we voor de 3de keer de pretcho gedaan (eerdere 2 pogingen waren mislukt omdat mevrouw niet goed lag) en eindelijk is het gelukt
We hebben een heel goed beeld kunnen krijgen van ons kindje.
Alles zit erop en eraan en werkt naar behoren, het is een dame met lange benen maar dat ik ook verwonderlijk met zulke lange ouders
Ook was te zien dat haar haar lekker aan het groeien is, het was inmiddels het dons niveau ontstegen

Iedereen vond het super om te zien (opa's & oma's waren mee) en wij zijn weer helemaal blij!
Nu is het echt afwachten geblazen tot de bevalling.

Ik zal snel een foto plaatsen maar ik heb ze nu nog niet online staan, jullie houden hem tegoed!
pi_62809391
Fijn Frups dat ze EINDELIJK goed lag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:36:17 #149
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62809677
Leuk een brusje voor Mikael
pi_62809849
jeej Memmel en Fruppel goede echo's!
En MeNicole uit de kast!

Cattie, veel plezier met de echo straks!

Marie rust lekker uit, hoop dat alles goed is en geen eiwitten.

Fuente, bij jou ook rommel dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')