55-60% doorbetaald is nog heel wat hoor...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef Koningin het volgende:
Hmm, bij mij hebben ze inderdaad verteld over die levensloop en teruggave via de Belasting, maar dan zou ik nog niet op 75% uitkomen.... misschien moet ik het dan nog maar eens goed gaan navragen.
Ik ga 3 dagen terug werken (24 uur), maar als ik bijvoorbeeld de eerste 3 maanden maar 2 dagen zou kunnen gaan werken met behulp van ouderschapsverlof, dat zou wel erg lekker zijn. Dan hoeft het kindje ook nog niet gelijk naar de opvang enzo.
Mijn collega heeft ook borstverkleining gedaan, zo'n 13 jaar geleden maar heeft beide kinderen borstvoeding gegeven: de oudste is 10 en de jongste 3, dus het is best mogelijk als je zou willen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:24 schreef Vicky het volgende:
zo weer even een beetje bijgelezen..
Diaan, de kans is heel groot dat ik ook geen borstvoeding ga geven. Waarschijnlijk kan ik het niet eens in verband met een borstverkleining een aantal jaar geleden.
Ben zooo blij als het morgenochtend 8.30 uur is, dan mogen we weer voor een echo.. kijk er zo naar uit maar vind het ook weer doodeng. Gister had ik onwijze steken in mijn buik maar ook in me doos.. deed zoooo zeer.. maar vanmorgen was het zo goed als weg, totdat ik iets actiefs ging doen... zat al weer helemaal in de stress gister.. maar aan de andere kant heb ik onwijs lat van stemmignswisselingen, hele zere borsten en pukkels...
Ach, ik lijk op me vader geloof ik...
Denk dat er maar weinig mij hier al verwacht hadden. Maar ik heb idd al een tijdje een andere vriend. We kenden elkaar van het werk en ineens was het daarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
MeNicoleik had jou echt nog niet verwacht hier... ik wist niet eens dat je een nieuwe vriend hebt/had of is dat ook niet zo? van harte gefeliciteerd en welkom!!! En wel voorzichtig doen hè? NIet meer zoveel vallen!!
Nu je het zegt, dat heb ik idd nog wel meegekregen, maar super hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:03 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig mij hier al verwacht hadden. Maar ik heb idd al een tijdje een andere vriend. We kenden elkaar van het werk en ineens was het daarWe wonen ook al een tijdje samen ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |