abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62726314
Deel 409

De aanstaande papa's en mama's :

03 november 2008: Jepali
21 november 2008: Owlet (meisje)
23 november 2008: Igraine (meisje)
24 november 2008: Marie79
26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
01 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
22 december 2008: DJMO (jongen)
24 december 2008: Dakota (meisje)
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez (jongen)

2009
02 januari 2009: Floria
07 januari 2009: kaputwiehund (papa)
08 januari 2009: DolleMina
11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
12 januari 2009: Estrys
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
23 januari 2009: Logout (meisje)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
14 februari 2009: maffemuts
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin)
21 februari 2009: Koningin
24 februari 2009: Raissa en milanese (meisje)
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
06 juni 2009: Mammamia
26 juni 2009: tessie
27 juni 2009: mikoxx
06 juli 2009: MeNicole

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 31-10-2008 15:24:49 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_62726516
Ik had in het begin ook krampjes. Vond ik ook wel eng, maar hoort erbij.
pi_62726522
ik was net aan het posten, is het ineens dicht!
Maar Mikoxx, gefeliciteerd met je tweede streepje en Reinhilde, niet stiekem voorpiepen hoor, ik ben eerst.

Hier is alles rustig, nog geen kind.
pi_62726561
Mikoxx, ik heb ook steeds van die krampjes. Word er ook wel zenuwachtig van hoor.. Wou dat ik alvast een echo kon laten maken, maar ja, moet daar nog 5 weken op wachten! Probeer me maar gewoon niet zoveel zorgen erom te maken, schijnt normaal te zijn
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62726695
Floria, ik snapte eerst niet helemaal wat je bedoelde, maar ik denk dat ik het nu wel door heb. Over dat ik vandaag schreef dat ik graag wil dat baby komt. Ik was idd bang dat baby echt vroeg-vroeg zou komen, voor 33/34 weken. Maar aangezien ik nu bijna 36 weken ben, is die angst weg gelukkig! Als baby nu komt, is het niet meer levensbedreigend.
Ik was vandaag alleen bang dat ik mezelf de krampen aan praatte omdat ik zo nieuwsgierig ben naar mijn kleintje, en daardoor dus niet objectief aan het oordelen was. Ik ben niet teleurgesteld dat alles nog dicht zit, want baby moet gewoon nog minimaal tot volgende week woensdag blijven zitten!

De krampen zijn nog niet weg, maar ook nog niet erger qua pijn. Raar hoor, wat je lichaam allemaal doet tijdens zo'n zwangerschap!

Jepali, ik doe mijn best!

Mikoxx, hoort erbij! Heel eng, maar hoort erbij.

Ticootje je bent een grote schat, als ik je nodig heb PM ik!
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:00:27 #6
108648 cattie
lieve moeder
pi_62727185
Floria, wat fijn dat je je zo goed voelt!

Reinhilde, is het misschien ook dat je de spanning voor een bevalling en de krampen en harde buiken e.d. zo zat bent dat je nu hoopt dat je snel je baby in handen hebt?
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:30:53 #7
186094 Floria
Ghost of shark
pi_62728264
Ah, Reinhilde! Had ik nagedacht dan had ik zelf ook tot de conclusie kunnen komen dat er wel een aantal weekjes tussen je angst en teleurstelling zaten en dat dat wel ff het verchil maakt tussen. Veel te vroeg en 'ok' te vroeg. Ik was weer te snel met een conlcusie die niet klopt. Ik gun je trouwens op dag 37 exact een vers babietje!

Ik was trouwens vandaag op de kraamafdeling in het ziekenhuis en er kwam zo'n nét nieuw babietje voorbij. Tranen over mijn wangen! Wat mooi! En als het allemaal goed gaat ( en dat gaat het!) dan duurt het nog tussen de 7 en 12 weken. 'T gaat zo snel opeens!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_62728861
Welkom nieuwe zwangeren!

Mikoxx, ik heb nog steeds krampjes en pijntjes. Vind het doodeng maar zoals gezegd.. het hoort erbij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:44:44 #9
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62731043
Wat een enorme lijst aan zwangeren, zeg!
Het viel me zojuist pas op
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62731093
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een enorme lijst aan zwangeren, zeg!
Het viel me zojuist pas op
Idd, nu je het zegt.
pi_62731216
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:00 schreef cattie het volgende:

Reinhilde, is het misschien ook dat je de spanning voor een bevalling en de krampen en harde buiken e.d. zo zat bent dat je nu hoopt dat je snel je baby in handen hebt?

Cattie, dat zou onbewust best wel eens meegespeeld kunnen hebben vandaag! En misschien wel minder onbewust dan ik nu denk.

Floria, geeft niet hoor. Ik kom soms zelf ook geen wijs meer uit mijn eigen gedachten en gevoelens.

Ik heb nog steeds krampen, maar het veranderd niet qua sterkte of snelheid dat ze elkaar opvolgen. Ik ga zo maar eens proberen te slapen, en hopelijk dromen van mijn kleine schatje.

Voor alle mama's to be, ik hoop dat iedereen lekker kan slapen vannacht, zonder heftige/nare dromen en mega veel plaspauzes. Tot morgen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 oktober 2008 @ 20:54:53 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62731398
ik mis een stuk tekst in de OP

ik weet niet of ik hoi tegen alle nieuwe zwangeren heb gezegd, maar bij deze

ik ben nog steeds de kluts een beetje kwijt.. binnen minder dan 24 uur ga ik in ondertrouw, binnen drie weken ga ik trouwen, terwijl ik geen idee heb wat ik aan moet trekken (ik pas niets fatsoenlijks meer, en ik wil toch wel een soort van netjes trouwen , we moeten nog ringen regelen (niet superdringend, die kunnen later ook nog wel)...

ik zit gewoon een beetje wazig voor me uit te staren op het moment en ik hoop maar dat junior blijft zitten ik had daarnet ineens pijn/kramp rechts onderin mijn buik, maar dat kan ook komen omdat mijn zw. broek te strak zat, want ik trok hem uit en weg was de pijn
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62732462
DJMO... heb je toevallig maat 36 met niet al te lange benen?
heb ik nog mooie witte positie-broek voor je ! Stond mij heel mooi bij het trouwen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 oktober 2008 @ 21:57:42 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62733747
vroegah had ik altijd maatje lastig marit .. ik schommelde tussen 34 en 36, en schijn vrij lange benen te hebben.. ik heb dan ook altijd problemen om een beetje goed zittende broek te vinden.. ik zou zelf wel in broek willen, maar vriend man lief ( ) gaat hoogstwaarschijnlijk in pak, en wil mij het liefst in een jurk zien, al draag ik hem maar één keer en daar kan ik hem ergens geen ongelijk in geven. al trouw ik sober en gratis, een beetje feestelijk kan ik het toch wel maken, het is tenslotte een stap die je, als het goed is, maar één keer in je leven zet. dus morgen na de ondertrouw maar eens gaan snuffelen op zuidplein om te kijken of H&M iets heeft
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_62735394
Wat spannend DJMO! Veel plezier morgen met in ondertrouw gaan, al stelt dat op zich niet zoveel voor natuurlijk, maar je kan er wel zelf een leuke dag van maken toch? En succes met het zoeken van een leuke jurk!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62737085
DJMO veel plezier morgen bij de krabbel zetten maak er een leuke dag van want in ondertrouw gaan stelt op zich niet veel voor (zoals Tessie al zei).
En snuffel ze morgen voor een leuke jurk, we mogen toch wel straks de bruid in feestkledij bewonderen hé

Reinhilde ik hoop dat je baby lekker blijft zitten tot minimaal 37 weken, Rust ze.
En die krampen kunnen wel komen van een blaasontsteking meen namelijk ooit eens gelezen te hebben dat een blaasontsteking behoorlijke krampen kan geven als je zwanger bent, je voelt het branden alleen niet zeg maar.

Hier gaat het allemaal prima verder
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 oktober 2008 @ 23:30:20 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62737476
dank tessie en marlieske al stelt het niet veel voor, ik vind het wel spannend, ik heb altijd gezworen nooit te trouwen nadat ik meerdere huwelijken had zien mislukken, dus dit is al een hele grote stap, en ik kan me er eigenlijk nauwelijks op voorbereiden ik spring gewoon maar in het diepe zonder te weten of ik wel kan zwemmen zeg maar en ja natuurlijk krijgen jullie de trouwfoto te zien ik heb al een haarscherpe camera klaarliggen, alleen de batterijen opladen ik had de camera eik geleend voor de geboorte omdat mijn eigen camera ontzettend vaag doet, maar mijn neef zal er geen bezwaar tegen hebben dat ik ook een paar trouwfoto's maak

over dat blaasontsteking.. daar werd ik ook voor gewaarschuwd, maar dan omdat ik zoveel drink en plas + vocht vasthoud, ik geloofde het niet omdat ik dus heel erg bedacht ben op blaasontsteking, nadat ik er eentje verwaarloosd had en in het ziekenhuis belandde maar na jouw woorden marlieske ga ik toch twijfelen .. misschien even de ha bellen morgen, of haal ik nu spoken in mijn hoofd???

pi_62738435
Heeft iemand nog iets van carmella gehoord?
pi_62738757
ze heeft om 22.15 nog gepost, zie hier
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:51:11 #20
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62741560
DJMO bij www.bellyfashion.nl hebben ze erg leuke (ook feestelijke) jurken en ze zijn heel snel met leveren. Veel plezier vandaag, al stelt het idd weinig voor.
Make love, not war ☮
pi_62741794
Zo hee, wat een k*tnacht heb ik achter de rug. Ik ben, zonder te overdrijven, elk uur wakker geworden. Tussen 01:00 en 03:30 was het zelfs elke 30 minuten. Amai.
Om half 6, kreeg ik echt een enorme zeur-kramp, die echt pijn deed, waarvan ik ook meteen wist: dit is een (oefen/voor)wee. Ik heb er nog 3 gehad, en toen zakte het weer weg en kon ik weer een beetje slapen.

Net gebeld door de assistente van de huisarts, ik heb geen blaasontsteking. Urine was helemaal schoon. Dus gister, dat is toch wel een beetje voorwerk geweest, mss wel het allerlaatste stukje indalen. Eind v/d middag naar de VK, voor de nu wekelijkse controle!

(Het is niet mijn bedoeling er een Reinhilde-is-zwanger-en-onzeker-topic van te maken, maar door het hier neer te zetten kan ik het beter relativeren allemaal, wat er gebeurt.)
pi_62741825
DJMO, ik ben zo met mezelf bezig dat ik je volgens mij nog helemaal niet gefeliciteerd heb met je voorgenomen huwelijk! Van harte!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:26:11 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62742321
Diaan, wat ik zo snel zie, is dat niet helemaal mijn smaak (ik ben toch echt anti rok/jurk, maar moet er aan geloven) en vind ik het ook een beetje duur eerlijk gezegd.. wel lief van je

reinhilde, daar is dit topic toch juist voor het is logisch dat je zenuwachtig bent... nog even en je mag er helemaal voor gaan en dank voor je felicitatie (iedereen trouwens hoor )

pi_62743114
Ach Reinhilde, ik kan het me zo goed voorstellen
gelukkig hoef je echt nog maar heel even. Zelfs in het geval van twee weken overtijd lopen heb je binnen zes weken je baby. En wat is nou zes weken? Ik hoop dat je de komende tijd wat rust kan vinden om te genieten
pi_62743711
Oeh DJMO! Wat supertof! Wat is je smaak ongeveer? Wil je in het wit of in een andere kleur? Deze vind ik ook mooi, is er ook in het zwart. maar hij is wel prijzig.

Anders misschien even bij Wehkamp ofzo gluren, die hebben ook wel een redelijk aanbod kleding toch?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')