Wiggerquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:20 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]Echt serieus... waar je jezelf druk om kunt maken...
quote:
Hier,....quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:29 schreef Jiveje het volgende:
Ik heb geprobeerd om die poort te openen, maar met de nieuwe firmware kan ik dat helemaal niet meer vinden. Enige waar ik nu op uitkwam was een game allowen aan een bepaald toestel in het netwerk. Dat dus gedaan, maar zonder resultaat.
[ afbeelding ]
Ik heb de Speedtouch 580, maar ik kan nergens komen dat lijkt op NAPT.
FIIIIIIIIIVVVVEE OOOOOOOOOOOOWWWWN FIIIIIIIIVVVVVVVEEEEEEEEE!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:20 schreef Rossdale het volgende:
Je kan niet online. Dus koop gewoon een pro met 60gb HDD.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:51 schreef Birra het volgende:
Ik heb wat vraagjes over de 360:
Wat kan je niet als je een Xbox 360 hebt zonder harde schijf?
Kan je gebrandde films (etc) kijken, en zo ja, moet je die dan omzetten, of kan je bijvoorbeeld gewoon een .avi erin doen?
Kan je een externe harde schijf aansluiten aan de Xbox 360?
Bvd, wil er woensdag een kopen..
Die handleiding is dus voor de verouderde firmware, ziet er nu heel anders uit. UPNP staat al aan, zoals in de screenshot te zien is. Alleen verbinding maken met Xboxlive werkt wel gewoon, alleen in PES niet, dus die xboxlive poort moet al wel open staan lijkt mij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier,....
http://portforward.com/en(...)80/Xbox_Live_360.htm
En mocht je dat niks vinden zet dan gewoon UPNP aan,... ben je meteen klaar,... Ik zag dat in je screen.
Ok,... Las ik laatst niet dat PES meerdere online problemen had?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:55 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Die handleiding is dus voor de verouderde firmware, ziet er nu heel anders uit. UPNP staat al aan, zoals in de screenshot te zien is. Alleen verbinding maken met Xboxlive werkt wel gewoon, alleen in PES niet, dus die xboxlive poort moet al wel open staan lijkt mij.
Ding speelt DivX prima af,... en ja je kan een externe HD koppelen. Persoonlijk zou ik voor een Pro gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:51 schreef Birra het volgende:
Ik heb wat vraagjes over de 360:
Wat kan je niet als je een Xbox 360 hebt zonder harde schijf?
Kan je gebrandde films (etc) kijken, en zo ja, moet je die dan omzetten, of kan je bijvoorbeeld gewoon een .avi erin doen?
Kan je een externe harde schijf aansluiten aan de Xbox 360?
Bvd, wil er woensdag een kopen..
Da's heel simpel te testen. ff je 360 aanzetten, naar je system tab, network settings en dan test XBOX live connection.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:55 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Die handleiding is dus voor de verouderde firmware, ziet er nu heel anders uit. UPNP staat al aan, zoals in de screenshot te zien is. Alleen verbinding maken met Xboxlive werkt wel gewoon, alleen in PES niet, dus die xboxlive poort moet al wel open staan lijkt mij.
Wired, Confirmed, Confirmed, Confirmed, Confirmed, Connected, Open.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:00 schreef PP. het volgende:
[..]
Da's heel simpel te testen. ff je 360 aanzetten, naar je system tab, network settings en dan test XBOX live connection.
Wat staat er dan bij NAT?
die gast zit alle kippen te schoppen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
The First 10 Minutes Fable 2
Misschien verzacht dat de douane pijn een beetje
4 real man!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:20 schreef Rossdale het volgende:
Kan wel hoor, alleen bij sommige games niet. (volgens mijquote:
Oi, dat viel toch wel mee?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Had ik ook, en toen moest ik bij een hele enge man langs er een kopen![]()
ik hoop dat je doorhebt dat het niet serieus is?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:50 schreef Rossdale het volgende:
Leuk ook dat hij steeds roept: "Why I will never play this game" Hoe kun je zo gaan lopen zeiken op een game die je nog nooit gespeeld hebt
deel 1 was cool , deel 2 zuigt zware ezel ballenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oi, dat viel toch wel mee?![]()
[ afbeelding ]
I don't trust nuthn with xray vision!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oi, dat viel toch wel mee?![]()
[ afbeelding ]
Joh!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop dat je doorhebt dat het niet serieus is?![]()
En dit zegt de douane:quote:
Nee jij post altijd lekker ontopicquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
De hele lading Fable's 2 en zulks van Gamehubs en zulks is in beslag genomen door de douane en zal vernietigd worden
Ik wou eerst alleen een tvp doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee jij post altijd lekker ontopic
Shotgun is wat trager en minder sterk geworden, maar nog wel goed te doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:18 schreef ach het volgende:
Ik vraag me af of ik gears of war 2 leuk ga vinden want ik heb gehoord dat het nu lancer gevechten zijn en dat de shotgun heel traag is gewordenDie shotgun gevechten vond ik juist leuk en ik haat dat lanceren vanachter cover
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:04 schreef DJ_ het volgende:
het loont echt om pot te zijn in fable2 iedereen in de stad is dol op me , en ik hoef geen condooms te kopen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:04 schreef DJ_ het volgende:
het loont echt om pot te zijn in fable2 iedereen in de stad is dol op me , en ik hoef geen condooms te kopen
nee ik ben zo mager als een graat ik bleef maar selderij kopen omdat dat -5% vet gafquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar al gezienOf ben jij dit?
![]()
Die kerel in dat youtube filmpje is echt GENIAAL![]()
![]()
Zo, anders ik welquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:30 schreef ikookhier het volgende:
Street Fighter IV Heb ik echt zin in![]()
Dacht dat i nog voor het einde van het jaar kwamquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo, anders ik welEn we spelen 'm al voor 1 april 2009
'deze winter' en die begint 21 decquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dacht dat i nog voor het einde van het jaar kwamhoe dan ook
quote:Van: "Call Of Duty Headquarters" <support@callofduty.com>
Datum: Za, 25 oktober, 2008 1:23 am
?quote:Please click the link below to
activate and receive your Xbox 360 MP Beta Token. You will have
until October 19th to click the code below and claim your token
before it expires!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef Rkatier het volgende:
Duck Shoot Duck Shoot Duck SHoot
Tvp
Duck Shoot Duck Shoot Duck SHoot
Sorry, was gewoon een opmerking, Ik had zo code gewonnen bij IG, en heb nog geen key ontvangenquote:
U was correctquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:25 schreef Niek. het volgende:
om 04:01 komt op IGN de Fallout 3 review online.
Dan komt Resident Evil 5 uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi! Die haal ik dus wel als 'ie budget is en er minder games uitkomen. Maart ofzo
Dan heeft Fallout 3 pech denk ik. RE5 is één van mn most wanted gamesquote:
quote:9.0 Sound
The soundtrack is wonderfully produced and really evokes the 50s-era timewarp scenario perfectly. Lead actors are great; all others are average at best.
Hypecijferquote:9.0 Graphics
The landscapes are wonderful. The character models and animations could be a lot better.
...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan heeft Fallout 3 pech denk ik. RE5 is één van mn most wanted games
Sinds 4quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
...
Sinds wanneer vindt jij RE leuk?
games.fok.nlquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef athlonkmf het volgende:
hmm... ergens een release date lijstje?
? Waar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef Un4 het volgende:
Wow, goede reviews voor Fallout 3!
Straks m'n CE oppikken!
Met codes dus welquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:06 schreef dronkeykong het volgende:
Deze week 10% korting op consoles en 15% korting op games bij Bart Smit
quote:Tomb Raider: Underworld Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,MILD SUGGESTIVE THEMES,MILD VIOLENCE,VIOLENCE] Explore everything. Stop at Nothing. Download the Tomb Raider: Underworld demo now!
71%.quote:
quote:You are unable to cancel your order if it is your fault. And you are unable to change it to other game as well.
So you have to make sure the game you buy, is the game you really want.
hahahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, kom er net achter dat Fallout 3 niet eens op PAL consoles werkt bij gamehubs.
Gelukkig nog niet verzonden, dus maar ff snel cancellen.
edit : wtf het kan geen eens
[..]
Ik heb hem daar ook besteld....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, kom er net achter dat Fallout 3 niet eens op PAL consoles werkt bij gamehubs.
[..]
ik wil hem wel kopen voor 15 euro , ik kan hem wel spelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:36 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Op de website staat dat ze binnen 5 dagen het geld terugstortenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wil hem wel kopen voor 15 euro , ik kan hem wel spelen
tja , t hoeft niet je mag hem ook weg gooienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Moar liek 30 euro, en je hebt een deal
Je krijgt gewoon je geld terug hoor.quote:"REGION NOT COMPATIBLE
We regret to inform all our customers who have bought Fallout 3 (XBOX360) as we have just received a confirmation that Fallout 3 (XBOX360) is not region which does not compatible with PAL XBOX360 console.
We will arrange a refund for those who have bought Fallout 3 (XBOX360) as soon as possible. For those who have not received their refund within 5 days time, please contact us again to check the status of the refunding.
Once again, we are sorry for the inconvenience caused."
*giechel*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:36 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Tja dat wordt volle prijs betalenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:09 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon je geld terug hoor.
Mijn Fallout CE is met een dag vertraagd.Morgen dus pas...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef Coso het volgende:
Wanneer kan die lite-on drive nou worden omgebouwd.....
GODVERDOMME!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:09 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon je geld terug hoor.
Mijn Fallout CE is met een dag vertraagd.Morgen dus pas...
Ik ben ook blij als ik zondag Fallout 3 in mijn 360 lade kan schuiven. Ik vind de beoordelingen toch wel erg positief allemaal. Eigenlijk beter dan dat ik verwacht had en dan valt volgende week Gears 2 alweer op de deurmatquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
GODVERDOMME!
En ik stond net nog in de winkel met fallout3 in m'n handen
Morgen maar lekker langs de winkel dan!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:18 schreef Wessiej het volgende:
Wtf is gamehubs een kut site zeg, heb vandaag eindelijk mijn order binnen met 2x Fable 2 (zonder boete)
Zit er maar 1 game in!!>!>
Goede website, al vaak besteld. Nooit klachtenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:18 schreef Wessiej het volgende:
Wtf is gamehubs een kut site zeg, heb vandaag eindelijk mijn order binnen met 2x Fable 2 (zonder boete)
Zit er maar 1 game in!!>!>
Misschien was hij dat ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:21 schreef Devz het volgende:
Lol ik las het ergens anders ook al, lekker dan.
ik heb hetzelfde gedaan met Royquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:38 schreef Wessiej het volgende:
Je betaalt dan maar 3,5 euro voor UPS, en dan voor 2 mensen enzo
Ik had gelukkig geen boetequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:41 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde gedaan met RoyIk hoop wel dat hij er twee heeft gekregen
Echte Hollanders
"out for delivery" sinds 8:50u vanmorgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:41 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde gedaan met RoyIk hoop wel dat hij er twee heeft gekregen
Echte Hollanders
Iemand?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:23 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik zie op veel webwinkels 31okt als release staan bij Fallout 3. Nou lag hij al in de dimensionplus. Maar weet iemand of hij al in de Saturn of anders Mediamarkt (liefst saturn) ligt? Dan haal ik hem vanavond namelijk ff op.
Edit: De wachtrij van de saturn-telefoon is ongebruikelijk lang![]()
Als er nu niet afgeleverd staat, dan woon je of in een boerengat, of hij is er niet, had hem zelf al om 11.00, maar die van mij was 5.50 verzonden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"out for delivery" sinds 8:50u vanmorgen
Downloaden ervan duurt wel langquote:
Dimensionplus had hem al liggen, maar ik heb geen zin om daar weer helemaal heen te lopen en ik ga zo naar mn oudersquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:05 schreef existenz het volgende:
Donderdag Fallout maar eens gaan proberen te scoren bij de Saturn
Inbelverbinding zeker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Downloaden ervan duurt wel lang
Normale editie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:42 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo fallout in mn rugzak. Maar nu moet ik eerst bij mn ouders eten dan pas kan ik hem spelen
Yup! CE niet gezien maar ook helemaal niet naar gekeken.quote:
Downloading right now!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe is de demo van Tomb Raider mensen?
Goed hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe is de demo van Tomb Raider mensen?
gewoon eentje van een tientje kopen, wel ff op letten dat ie stevige pluggen heeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:25 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hallo iedereen!Sinds krap 2 uur ben ik ook de bezitter van een xbox360!
Alleen zijn er een paar dingen waar ik benieuwd naar ben en ik hoop dat jullie me daarmee kunnen helpen! Ten eerste wil ik een HDMI kabel kopen, maakt het dan veel uit of ik er een van ¤10,- of ¤60,- koop? En met welke resolutie kan ik dan spelen, want de resolutie van mijn tv is 1680x1050, wordt dit ondersteund?
Thanks!
Niet de eerste keer...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:13 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De camera werkt alleen niet altijd lekker mee,
Help me ff:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:13 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Besturing werkt lekker, ziet er goed uit en is best lang voor een demo. De camera werkt alleen niet altijd lekker mee, maar dat is ook echt het enige minpunt dat ik tot nu toe heb kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Volgens VGP:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:36 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
?quote:We have tested the latest XBOX 360 game released on our PAL XBOX 360 to see if it was region free or not. We can confirm that Fallout 3 - 360 (Region Free) (Preorder) IS REGION FREE!!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Help me ff:Vast komen te zitten in een demoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Help me ff:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Met hoeveel verlies heb jij ING ook al weer verkocht?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vast komen te zitten in een demo
Kun je de 2e aan mij kwijt.quote:
Op zich valt het nog wel mee, zodra je aan het klimmen bent kun je soms niet echt gemakkelijk overzicht krijgen omdat de camera dan juist weer in gaat zoomen of niet in je juiste hoek wil gaan staan. Was in ieder geval geen gigantisch probleem.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet de eerste keer...![]()
Maar voor de rest, klinkt goed.
Je aandelen nu dumpenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Met hoeveel verlies heb jij ING ook al weer verkocht?
Soms is het wel irritant. Gooi er gewoon een FPS camera in dan weet je of je goed uitgelijnd staat. Ow ja en ik blijf een hekel houden aan stukjes waar je schuin moet springen, daar zijn de bewegingslijnen van Lara te statisch voor. Dat je als je op een stok staat totaal ergens anders schiet dan waar je crosshair aangeeft is ook erg vervelend. Laatste klacht is dat het vooral klim-puzzels waren behalve de eind-puzzel. Ik hoop wel dat het hele spel meer puzzels heeft en minder behendigheidsspelletjes. Allerlaatste klacht over de tijgers dan; als je wegrent en op een stok gaat zitten dan trekken ze zich terug maar kun je ze niet meer raken en blijven ze statisch staan. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:47 schreef gamefreek het volgende:
Op zich valt het nog wel mee, zodra je aan het klimmen bent kun je soms niet echt gemakkelijk overzicht krijgen omdat de camera dan juist weer in gaat zoomen of niet in je juiste hoek wil gaan staan. Was in ieder geval geen gigantisch probleem.
Ja, althans ik krijg altijd mn games in een pakketje met postzegels vanuit Malaysië.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Amerikaanse versie werkt op PAL consoles ja (Play Asia heeft ook een check staan), maar GameHubs heeft de Aziatische versies toch? Zal daar wel verschil in zitten dan.
Grid was pal versiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:53 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ja, althans ik krijg altijd mn games in een pakketje met postzegels vanuit Malaysië.
Ja voor een avi filmpje van mn externe hardeschijf!quote:
Binnenkort eens op de PS 3 kopen jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:29 schreef Devz het volgende:
Dead Space, wat is die game toch goed!
Zeker kansmaker op de GOTY award wat mij betreft. Vooral omdat ik het totaal niet verwacht had.
Maar uiteraard zal een overhypte game als GTA IV of Gears of War 2 wel weer tot beste game gekozen worden.
die kan je verwijderen van je 360 en weer opnieuw installerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja voor een avi filmpje van mn externe hardeschijf!
kan niet, je kan alleen streamen vanaf een PC of een portable HDD. Je kan geen films/mp3's op je HDD van de 360 zelf zettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:35 schreef basmens het volgende:
Vraagje weer
Ik wil een serie op m'n harde schijf van m'n 360 krijgen. Ik heb nu de volgende setup xbox via kabel aan router,
pc via kabel aan router.
Ik heb wel toegang tot de bestanden maar kan ze niet op de HD van de 360 krijgen. Owja ik gebruik wmp11.
Ik hoop dat een van jullie dit weet.
Heb ik al verwijdert en het cache geheugen geleegd. maar het probleem blijft bestaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:36 schreef kepler het volgende:
[..]
die kan je verwijderen van je 360 en weer opnieuw installeren
Hoe precies weet ik niet, maar het kan wel
dan istie inderdaad kapotquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb ik al verwijdert en het cache geheugen geleegd. maar het probleem blijft bestaan.
Ik nam 4 man in beslag bij de supportlijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:48 schreef kepler het volgende:
[..]
dan istie inderdaad kapot![]()
Wel vreemd...
Verdomme nee he...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef kepler het volgende:
Gears 2 launch trailer
Mijn geld, wat doe je
mijn post, wat doe jequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verdomme nee he...
Echt dat meen je niet
Ze plakken er een cheesy liefdesverhaaltje in. Ik wil niet op zoek gaan naar Dom's zijn vrouw, vriendin, dochter whatever... ik wil gewoon locust knallen en ze terug in hun hol trappen zonder zoetsappige liefdesdrama's...
Nogmaals:
Maar gelukkig is Cole er ook nog bij
0 euro verliesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Met hoeveel verlies heb jij ING ook al weer verkocht?
Waarom niet op de Xbox360 Jorien? En ik twijfel of ik PES of FIFA zal kopen welke vind jij beter?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Binnenkort eens op de PS 3 kopen ja
Heb je zitten slapen in GoW1? Je bent niet de enige die zegt ze hebben het er in gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verdomme nee he...
Echt dat meen je niet
Ze plakken er een cheesy liefdesverhaaltje in. Ik wil niet op zoek gaan naar Dom's zijn vrouw, vriendin, dochter whatever... ik wil gewoon locust knallen en ze terug in hun hol trappen zonder zoetsappige liefdesdrama's...
Nogmaals:
Maar gelukkig is Cole er ook nog bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje scherp blijven
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Twijfel? Het is dit jaar volgens mij juist wel duidelijk dat Fifa beter is dan PES.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
0 euro verlies![]()
Je bent gewoon boos omdat je niet kan winnen met Worms![]()
[..]
Waarom niet op de Xbox360 Jorien? En ik twijfel of ik PES of FIFA zal kopen welke vind jij beter?
Omdat die bij Gamehubs voor PS3 goedkoop is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
0 euro verlies![]()
Je bent gewoon boos omdat je niet kan winnen met Worms![]()
[..]
Waarom niet op de Xbox360 Jorien? En ik twijfel of ik PES of FIFA zal kopen welke vind jij beter?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Heb je zitten slapen in GoW1? Je bent niet de enige die zegt ze hebben het er in gedaanDat is tussen neus en lippen door, maar als ze het echt uit gaan werken vind ik het echt een minpuntje. Past naar mijn mening helemaal niet bij de game in deze setting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje scherp blijvenPlease sir. When moon? When Mustang?
Waarschijnlijk iets minder subtiel dan in 1, maar ach zolang er genoeg + punten overblijven is er niks aan de handquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is tussen neus en lippen door, maar als ze het echt uit gaan werken vind ik het echt een minpuntje. Past naar mijn mening helemaal niet bij de game in deze setting.
ik heb sinds deel 2 geen tombraider meer gespeeld , ik heb net de demo geprobeerd maar ik ging erg vaak dood nu heb je in de demo oneindige continues , maar dat zal in de full version wel anders wezen . en kan je jezelf ook healen trouwens ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een game. Voor mij het levende bewijs hoe groot het gebrek aan platformelementen in Uncharted is. Dit is waar ik de laatste jaren zo naar snakte in een Tomb Raider deel, Crystal Dynamics. Met name de spring animaties lopen erg vloeiend. Het is alleen jammer dat de klote camera (ja het blijft me dwarszitten) dit pracht en praal een beetje naar beneden haalt.
Maar voor de rest heb ik niets aan te merken. Dit deel veegt Legend (vermakelijke game maar nog steeds verre van top) op alle fronten de vloer aan. Op het gebied van sfeer, muziek, platforming, you name it.
De headshot functie is trouwens erg leuk geïmplementeerd. Wanneer je adrenaline meter vol is kun je nadat je een tegenstander locked op ''X'' drukken waarbij je in slomo je vizier naar het kopstuk kunt bewegen. Erg tof
En de demo van 2008 gaat wat mij betreft uit naar Underworld. Kan me absoluut niet voorstellen dat er nog een betere gaat komen. Vrij lang en krachtig.![]()
Dan koop je toch alles los? Of is dat weer een stuk duurder?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil Rock Band aan gaan schaffen, maar hebben ze ook ergens het all-in-one pakket van instrumenten + de game want ik vind ze tot zover alleen apart van elkaar en dat vind ik niet zo heel handig.
Zal de demo vandaag eens proberen. Heb zelf geen last gehad van camera issues bij Legend. Vond het een geweldig spel,... een waardige Tomb Raider game. Anniversary vond ik nog beter overigens! Underworld haal ik opzekersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb sinds deel 2 geen tombraider meer gespeeld , ik heb net de demo geprobeerd maar ik ging erg vaak dood nu heb je in de demo oneindige continues , maar dat zal in de full version wel anders wezen . en kan je jezelf ook healen trouwens ?
veder was de demo wel cool leuke sfeer enzo , maar inderdaad de camera zoog zwaar .
is legend zoveel slechter want ik wil wel weer eens een tombraider game spelen
Op NeoGAF wordt als gesproken van een Uncharted beater.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:54 schreef Chocobo het volgende:
Zal de demo vandaag eens proberen. Heb zelf geen last gehad van camera issues bij Legend. Vond het een geweldig spel,... een waardige Tomb Raider game. Anniversary vond ik nog beter overigens! Underworld haal ik opzekers
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik sprong van de boot af, zwom naar de kust, klom naar boven en toen wist ik al niet meer waar ik naartoe moestIk moest een stuk springen ofzo maar elke richting die ik op sprong donderde ik weer terug in het water... Toen had ik al geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Ik heb gisteren de LE versie van Fable2 besteld, die heb ik hopelijk vanavond binnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:30 schreef Henk-B het volgende:
Gaat er iemand nog wat bij Bart Smit halen met die aktie van 10/15%?
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een game. Voor mij het levende bewijs hoe groot het gebrek aan platformelementen in Uncharted is. Dit is waar ik de laatste jaren zo naar snakte in een Tomb Raider deel, Crystal Dynamics. Met name de spring animaties lopen erg vloeiend. Het is alleen jammer dat de klote camera (ja het blijft me dwarszitten) dit pracht en praal een beetje naar beneden haalt.
Maar voor de rest heb ik niets aan te merken. Dit deel veegt Legend (vermakelijke game maar nog steeds verre van top) op alle fronten de vloer aan. Op het gebied van sfeer, muziek, platforming, you name it.
De headshot functie is trouwens erg leuk geïmplementeerd. Wanneer je adrenaline meter vol is kun je nadat je een tegenstander locked op ''X'' drukken waarbij je in slomo je vizier naar het kopstuk kunt bewegen. Erg tof
En de demo van 2008 gaat wat mij betreft uit naar Underworld. Kan me absoluut niet voorstellen dat er nog een betere gaat komen. Vrij lang en krachtig.![]()
Gisteren me 2e xbox gehaald bij Bart Smit met de 10% kortingsactiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:30 schreef Henk-B het volgende:
Mooi! Daar kom ik vanmiddag langs. Heb daar ook Far Cry een paar dagen van te voren kunnen krijgen. Goede zaak!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:27 schreef Niek. het volgende:
MediaMarkt in Hoog Catharijne heeft Fallout pas morgen, de E-plaza ernaast verkoopt hem al
Ja, gister is mijn Xbox Pro met Assassin's Creed en GTA verzonden en die zou dan vandaag moeten zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:30 schreef Henk-B het volgende:
Microsoft is verdomd goed bezig met haar demo'squote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef -Dries- het volgende:
Demo van Banjo & Kazooie staat online?
same , al heb ik met al die demo's onderhand een grotere HDD nodig .quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Microsoft is verdomd goed bezig met haar demo's![]()
Downloading, over een paar minuutjes binnen dus
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef FJD het volgende:
Betekent dit nu trouwens dat ik de Elite koop voor 300,- daar dan 10% op krijg en dan nog de 50,- cashback van MS? Dan is in ding nog maar 220,-
kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef FJD het volgende:
Betekent dit nu trouwens dat ik de Elite koop voor 300,- daar dan 10% op krijg en dan nog de 50,- cashback van MS? Dan is in ding nog maar 220,-
Ja, die vind je op http://nieuwsbrief.bartsmit.com/quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Heb je ergens een kortingsbon voor nodig bij Bart Smit, of hoeft dat niet?
zucht ik ken het , heb zelf ook geen geld en zoveel games die ik wil spelenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:03 schreef gamefreek het volgende:
Banjo demo is ook tof![]()
Waar moet ik het geld vandaan halen
Reviewexemplaar eindelijk binnengekregen... Ze hadden namelijk verkeerd opgestuurd.quote:
PICS OR IT DIDN'T...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:20 schreef Un4 het volgende:
Fallout 3 CE binnen. Echt vet gedaan; lunchbox, bobblehead en artbook zijn erg nice!
Zit @ work dus gaat nu ff lastig. Maar ze zijn toch niet zo zeldzaam?quote:
De 1000 dollar cheat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is de makkelijkste en snelste manier om geld te verdienen @ SR2 ?
Neuh, ik heb m'n CE ook al sinds gisteren binnen (m'n gameboer houdt zich gelukkig niet aan releasedatesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zit @ work dus gaat nu ff lastig. Maar ze zijn toch niet zo zeldzaam?
Ik speel nog een normale game hoor, kan alleen een paar achievements niet meer halen, maar die boeien me sowieso al niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
tja, maar dan kan ik geen normale game meer spelen
Dan heb je eigenlijk meteen gewonnen
Tenzij je himan/chopshop allemaal uitgespeeld heb, leveren die aardig wat centen op, en zijn ook niet al te moeilijk, ik heb er iig een stuk of 3 cribs (met maximale uitrusting) en 2 docks van kunnen kopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
tja, maar dan kan ik geen normale game meer spelen
Dan heb je eigenlijk meteen gewonnen
Ik heb inmiddels ook bijna alles..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tenzij je himan/chopshop allemaal uitgespeeld heb, leveren die aardig wat centen op, en zijn ook niet al te moeilijk, ik heb er iig een stuk of 3 cribs (met maximale uitrusting) en 2 docks van kunnen kopen.
Goed dat je me er aan herinnert! Ik moet nog mn savegames overzetten zodat ik ze op mem card als back-up heb!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:54 schreef Doc__Zenith het volgende:
Verdomme, een tikkend geluid vanuit de Xbox en error E68...
Iemand nog tips, of is het byebye, zwaaizwaai wat betreft m'n savegames...
Beter wachten tot je online bent, aangezien je beoogde gamertag dan al misschien bezet is en je een nieuwe moet maken voor Livequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb dus mijn Xbox binnen, en heb al een Gamertag aangemaakt ooit, maar heb thuis nog geen internet.
Hoe gaat dat als ik thuis mijn Xbox aansluit? Kan ik gewoon een account offline aanmaken, en als ik internet heb deze week mijn bestaande account updaten?
Hoe gaat dat in zijn werk?
Vorig jaar me PS 3 er gekocht, toen was het 1 dag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:30 schreef Henk-B het volgende:
Yep je kunt gewoon die naam houden en daarmee dan online gaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:23 schreef super-muffin het volgende:
Mijn beoogde gamertag heb ik al, dat is het punt.
Als ik nog geen gamertag had kon ik er gewoon 1 offline maken en als ik dan online ga kan ik 'em registreren of als de tag al bestaat van naam wijzigen, maar ik wil dus weten of je ook dus kan inloggen in plaats van een andere naam kiezen.
Yep je kunt gewoon die naam houden en daarmee dan online gaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:23 schreef super-muffin het volgende:
Mijn beoogde gamertag heb ik al, dat is het punt.
Als ik nog geen gamertag had kon ik er gewoon 1 offline maken en als ik dan online ga kan ik 'em registreren of als de tag al bestaat van naam wijzigen, maar ik wil dus weten of je ook dus kan inloggen in plaats van een andere naam kiezen.
Kabel erin, druk op connect on xbox live en klaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:38 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb nu een tijdje een elite en ben er nog niet mee op internet geweest
eerst beetje wennen aan de controllers en de spelletjes enzo (en bang dat ik er dan helemaal niet meer achter vandaan kom![]()
)
Ergens dus maar gauw het kabeltje aansluiten, want dat ligt er al wel...
Hopelijk is het niet teveel poespas om het ding online werkend te krijgen?
daar moet ik me nog ff in verdiepen.
Topquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep je kunt gewoon die naam houden en daarmee dan online gaan!
Je krijgt dan alleen geen maand gold gratis
Kabeltje er in doen en het werkt meteenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:38 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb nu een tijdje een elite en ben er nog niet mee op internet geweest
eerst beetje wennen aan de controllers en de spelletjes enzo (en bang dat ik er dan helemaal niet meer achter vandaan kom![]()
)
Ergens dus maar gauw het kabeltje aansluiten, want dat ligt er al wel...
Hopelijk is het niet teveel poespas om het ding online werkend te krijgen?
daar moet ik me nog ff in verdiepen.
Thanks!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:42 schreef PP. het volgende:
[..]
gewoon eentje van een tientje kopen, wel ff op letten dat ie stevige pluggen heeft.
1680x1050 wordt nog niet ondersteund, maar vanaf de volgende update (19 november) wel geloof ik.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kabel erin, druk op connect on xbox live en klaar.
das eng hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kabeltje er in doen en het werkt meteen
Was hier geen probleem met een router, kan alleen zijn dat je sommige poorten open moet zetten. Weet niet precies welke poorten dat zouden moeten zijn, maar de kans is groot dat je er helemaal geen last van zult hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
das eng hoor![]()
Cool...das makkelijk
ik heb een vriend van me toch aardig zien kloten dacht ik...Dacht dat je ergens gegevens van provider ofzo moest instellen.. hij had er nogal wat shit mee, maar dat zal kunnen als dat met een router wat meer probs geeft.
En hoe zit dat als je je xbox achter een router/server hebt? Misschien was het dat wat ik zag?
Was Christus een paard?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:26 schreef Wessiej het volgende:
Christus de paard zeg, Fallout 3, wat een game
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:54 schreef super-muffin het volgende:
Guitar Hero World Tour?Geïmporteerd neem ik aan?
dus nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kabeltje er in doen en het werkt meteen
quote:Mirror's Edge demo komt sneller dan verwacht
Dice is de ontwikkelaar van de Battlefield reeks, toch is Mirror's Edge een compleet andere game.
Hoe anders kun je al snel gaan ontdekken, na geruchten dat we in november een demo zouden krijgen laat Electronic Arts weten dat de demo nog deze maand verschijnt. Morgen zal de demo via het PlayStation Network te verkrijgen zijn, vrijdag volgt de Xbox 360 demo.
De demo dient als proloog voor het spel en geeft je een tutorial en een klein stukje van het eerste level.
Ik ga het zien morgenmiddag, want Fallout 3 is net verstuurd. Wordt morgen van 12:00 tot 22:00 spelen vrees ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zei vanaf dag 1 al dat Fallout de beste game EVER zou worden!
Ja bij sommige warezhoeren helaas...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:04 schreef Sala-adin het volgende:
Heeft iemand Gears2 al gespot?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:27 schreef Dancin_Rhino het volgende:
fucking hell kut buffleltjuh heeft hem al uitgespeeld
je videokaart is gaar , heb het ook een keer gehad maar na een keer resetten was het weg .quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:47 schreef Vitalogy het volgende:
Vandaag Dead Space, Fallout 3 en Fable 2 gekocht.
Ik doe de schijf van Fable 2 erin. Update installeren.
Intro vliegend vogeltje...en crash
en toen kreeg ik niets meer voor elkaar.
Dat is een net 1 jaar oude Elite.
Het is geen red ring of death, maar ik krijg een soort van blokjesscherm.
Overheaten kan niet het probleem zijn...of dat ding moet ineens heel snel overheaten.
Ik heb sterk het vermoeden dat het die update is geweest, maar goed dat is pure speculatie.
Fijne avond heb je dan
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:47 schreef Vitalogy het volgende:
Vandaag Dead Space, Fallout 3 en Fable 2 gekocht.
Ik doe de schijf van Fable 2 erin. Update installeren.
Intro vliegend vogeltje...en crash
en toen kreeg ik niets meer voor elkaar.
Dat is een net 1 jaar oude Elite.
Het is geen red ring of death, maar ik krijg een soort van blokjesscherm.
Overheaten kan niet het probleem zijn...of dat ding moet ineens heel snel overheaten.
Ik heb sterk het vermoeden dat het die update is geweest, maar goed dat is pure speculatie.
Fijne avond heb je dan
you've said itquote:
Als RAAM je niet lukt dan moet je even met iemand co-op spelen. Met zijn tweeen is hij niet zo moeilijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:39 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik heb nu sinds 2 weken een xbox, vermaak me nog prima met wat goedkope spelletjes (PGR4, GoW 1, Burnout Paradise, Skate) en heb me toch niet in kunnen houden om Fable 2 te kopen. Nu zit ik weer in dubio over Fallout 3 door jullie enthousiasme. Maar vind zelf dat ik eerst wat spellen uit moet spelen (kom bijvoorbeeld niet voorbij Raam in GoW, iemand tips?) voordat ik nieuwe koop. Waarschijnlijk houdt dat dan in dat ik nog jaren de grote titels uit de budgetbak kan vissen, wat natuurlijk ook erg aantrekkelijk is. Nadeel is weer dat je online achter de feiten aanloopt omdat niemand het meer speelt, of diegenen die het spelen zijn veel te goed. Wat een dilemma's zeg!
Raam is een kwestie van een explosief naar zn hoofd gooien zodat die rotvogels even weg zijn, en dan headshots maken. Dit een paar keer herhalen en hij ligt voor je klaarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:39 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik heb nu sinds 2 weken een xbox, vermaak me nog prima met wat goedkope spelletjes (PGR4, GoW 1, Burnout Paradise, Skate) en heb me toch niet in kunnen houden om Fable 2 te kopen. Nu zit ik weer in dubio over Fallout 3 door jullie enthousiasme. Maar vind zelf dat ik eerst wat spellen uit moet spelen (kom bijvoorbeeld niet voorbij Raam in GoW, iemand tips?) voordat ik nieuwe koop. Waarschijnlijk houdt dat dan in dat ik nog jaren de grote titels uit de budgetbak kan vissen, wat natuurlijk ook erg aantrekkelijk is. Nadeel is weer dat je online achter de feiten aanloopt omdat niemand het meer speelt, of diegenen die het spelen zijn veel te goed. Wat een dilemma's zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook vet dat je iedere NPC dood kan schieten, zo heb ik een dude in Megaton af moeten maken toen een pickpocket fout ging. Z'n geadopteerde dochter heb ik maar met rust gelaten.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
quote:There's a new pop-up when that let's you know when you and people on your friends list are playing the same game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |