Wiggerquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:20 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]Echt serieus... waar je jezelf druk om kunt maken...
quote:
Hier,....quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:29 schreef Jiveje het volgende:
Ik heb geprobeerd om die poort te openen, maar met de nieuwe firmware kan ik dat helemaal niet meer vinden. Enige waar ik nu op uitkwam was een game allowen aan een bepaald toestel in het netwerk. Dat dus gedaan, maar zonder resultaat.
[ afbeelding ]
Ik heb de Speedtouch 580, maar ik kan nergens komen dat lijkt op NAPT.
FIIIIIIIIIVVVVEE OOOOOOOOOOOOWWWWN FIIIIIIIIVVVVVVVEEEEEEEEE!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:20 schreef Rossdale het volgende:
Je kan niet online. Dus koop gewoon een pro met 60gb HDD.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:51 schreef Birra het volgende:
Ik heb wat vraagjes over de 360:
Wat kan je niet als je een Xbox 360 hebt zonder harde schijf?
Kan je gebrandde films (etc) kijken, en zo ja, moet je die dan omzetten, of kan je bijvoorbeeld gewoon een .avi erin doen?
Kan je een externe harde schijf aansluiten aan de Xbox 360?
Bvd, wil er woensdag een kopen..
Die handleiding is dus voor de verouderde firmware, ziet er nu heel anders uit. UPNP staat al aan, zoals in de screenshot te zien is. Alleen verbinding maken met Xboxlive werkt wel gewoon, alleen in PES niet, dus die xboxlive poort moet al wel open staan lijkt mij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier,....
http://portforward.com/en(...)80/Xbox_Live_360.htm
En mocht je dat niks vinden zet dan gewoon UPNP aan,... ben je meteen klaar,... Ik zag dat in je screen.
Ok,... Las ik laatst niet dat PES meerdere online problemen had?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:55 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Die handleiding is dus voor de verouderde firmware, ziet er nu heel anders uit. UPNP staat al aan, zoals in de screenshot te zien is. Alleen verbinding maken met Xboxlive werkt wel gewoon, alleen in PES niet, dus die xboxlive poort moet al wel open staan lijkt mij.
Ding speelt DivX prima af,... en ja je kan een externe HD koppelen. Persoonlijk zou ik voor een Pro gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:51 schreef Birra het volgende:
Ik heb wat vraagjes over de 360:
Wat kan je niet als je een Xbox 360 hebt zonder harde schijf?
Kan je gebrandde films (etc) kijken, en zo ja, moet je die dan omzetten, of kan je bijvoorbeeld gewoon een .avi erin doen?
Kan je een externe harde schijf aansluiten aan de Xbox 360?
Bvd, wil er woensdag een kopen..
Da's heel simpel te testen. ff je 360 aanzetten, naar je system tab, network settings en dan test XBOX live connection.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:55 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Die handleiding is dus voor de verouderde firmware, ziet er nu heel anders uit. UPNP staat al aan, zoals in de screenshot te zien is. Alleen verbinding maken met Xboxlive werkt wel gewoon, alleen in PES niet, dus die xboxlive poort moet al wel open staan lijkt mij.
Wired, Confirmed, Confirmed, Confirmed, Confirmed, Connected, Open.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:00 schreef PP. het volgende:
[..]
Da's heel simpel te testen. ff je 360 aanzetten, naar je system tab, network settings en dan test XBOX live connection.
Wat staat er dan bij NAT?
die gast zit alle kippen te schoppen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
The First 10 Minutes Fable 2
Misschien verzacht dat de douane pijn een beetje
4 real man!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:20 schreef Rossdale het volgende:
Kan wel hoor, alleen bij sommige games niet. (volgens mijquote:
Oi, dat viel toch wel mee?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Had ik ook, en toen moest ik bij een hele enge man langs er een kopen![]()
ik hoop dat je doorhebt dat het niet serieus is?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:50 schreef Rossdale het volgende:
Leuk ook dat hij steeds roept: "Why I will never play this game" Hoe kun je zo gaan lopen zeiken op een game die je nog nooit gespeeld hebt
deel 1 was cool , deel 2 zuigt zware ezel ballenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oi, dat viel toch wel mee?![]()
[ afbeelding ]
I don't trust nuthn with xray vision!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oi, dat viel toch wel mee?![]()
[ afbeelding ]
Joh!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop dat je doorhebt dat het niet serieus is?![]()
En dit zegt de douane:quote:
Nee jij post altijd lekker ontopicquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
De hele lading Fable's 2 en zulks van Gamehubs en zulks is in beslag genomen door de douane en zal vernietigd worden
Ik wou eerst alleen een tvp doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee jij post altijd lekker ontopic
Shotgun is wat trager en minder sterk geworden, maar nog wel goed te doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:18 schreef ach het volgende:
Ik vraag me af of ik gears of war 2 leuk ga vinden want ik heb gehoord dat het nu lancer gevechten zijn en dat de shotgun heel traag is gewordenDie shotgun gevechten vond ik juist leuk en ik haat dat lanceren vanachter cover
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:04 schreef DJ_ het volgende:
het loont echt om pot te zijn in fable2 iedereen in de stad is dol op me , en ik hoef geen condooms te kopen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:04 schreef DJ_ het volgende:
het loont echt om pot te zijn in fable2 iedereen in de stad is dol op me , en ik hoef geen condooms te kopen
nee ik ben zo mager als een graat ik bleef maar selderij kopen omdat dat -5% vet gafquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar al gezienOf ben jij dit?
![]()
Die kerel in dat youtube filmpje is echt GENIAAL![]()
![]()
Zo, anders ik welquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:30 schreef ikookhier het volgende:
Street Fighter IV Heb ik echt zin in![]()
Dacht dat i nog voor het einde van het jaar kwamquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo, anders ik welEn we spelen 'm al voor 1 april 2009
'deze winter' en die begint 21 decquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dacht dat i nog voor het einde van het jaar kwamhoe dan ook
quote:Van: "Call Of Duty Headquarters" <support@callofduty.com>
Datum: Za, 25 oktober, 2008 1:23 am
?quote:Please click the link below to
activate and receive your Xbox 360 MP Beta Token. You will have
until October 19th to click the code below and claim your token
before it expires!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef Rkatier het volgende:
Duck Shoot Duck Shoot Duck SHoot
Tvp
Duck Shoot Duck Shoot Duck SHoot
Sorry, was gewoon een opmerking, Ik had zo code gewonnen bij IG, en heb nog geen key ontvangenquote:
U was correctquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:25 schreef Niek. het volgende:
om 04:01 komt op IGN de Fallout 3 review online.
Dan komt Resident Evil 5 uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi! Die haal ik dus wel als 'ie budget is en er minder games uitkomen. Maart ofzo
Dan heeft Fallout 3 pech denk ik. RE5 is één van mn most wanted gamesquote:
quote:9.0 Sound
The soundtrack is wonderfully produced and really evokes the 50s-era timewarp scenario perfectly. Lead actors are great; all others are average at best.
Hypecijferquote:9.0 Graphics
The landscapes are wonderful. The character models and animations could be a lot better.
...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan heeft Fallout 3 pech denk ik. RE5 is één van mn most wanted games
Sinds 4quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
...
Sinds wanneer vindt jij RE leuk?
games.fok.nlquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef athlonkmf het volgende:
hmm... ergens een release date lijstje?
? Waar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef Un4 het volgende:
Wow, goede reviews voor Fallout 3!
Straks m'n CE oppikken!
Met codes dus welquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:06 schreef dronkeykong het volgende:
Deze week 10% korting op consoles en 15% korting op games bij Bart Smit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |