zo... weekend voorbij en ben nog steeds net zo enthousiast... dus dat is een goed teken hehequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:47 schreef nikao het volgende:
[..]
thx.. tegenpartij is ook 2000 omlaag; 165.000 ..
met daarbij wel de melding dat dit min of meer wel de bodem is... .. niet veel rek meer..
maar gezegd dat ik hiermee het weekend inga en maandag van me laat horen...
160 <-> 165 is niet zo'n groot gat meer dunkt me zo....
Thanks! Ik vind het er mooi uit zien, volgens mij is het allemaal heel netjes gedaan. Ik ben dan ook wel benieuwd naar de rest, want het lijkt me sowieso een leuk huisje.quote:
Good luck!quote:Op maandag 10 november 2008 08:49 schreef nikao het volgende:
[..]
zo... weekend voorbij en ben nog steeds net zo enthousiast... dus dat is een goed teken hehe![]()
Zometeen een gesprek met de bank voor een offerte voor hyp en dan gaan we verder met de onderhandelingen![]()
Mijn ouders konden een eensgezinswoning kopen toen ze 22 waren. moet je nu eens proberen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmja, ik verbaas me ook altijd over van die pas afgestuudeerde mensen die denken met hun startersbaan wel even een hypotheek te kunnen krijgen in hun eentje
En dan zo van: ja daar heb ik toch voor gestudeerd
Mijn ouders hebben ook gestudeerd en die konden gaan kopen toen ze 30 warenWaarom zou dat tegenwoordig anders moeten zijn
Er zijn nu ook mensen die het kunnen hoor, samen. Maar meestal zijn die dan niet van het studerende soort, maar al wat jonger gaan werkenquote:Op maandag 10 november 2008 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn ouders konden een eensgezinswoning kopen toen ze 22 waren. moet je nu eens proberen.
Ohja, mijn ouders betaalden bijna niks voor hun eerste huis.quote:Op maandag 10 november 2008 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
In de tijd van mijn ouders was de huizenmarkt ook wel even iets gunstiger...
Het is nu gewoon lastig allemaal
Maar met een goede baan kun je na een jaar of wat wel een hypotheek krijgen hoor
Iig de mensen om mij heen wel
Toen was het op 1 salaris.... En om nou te zeggen dat mijn pa een wereldsalaris had destijds (leraar)quote:Op maandag 10 november 2008 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn nu ook mensen die het kunnen hoor, samen. Maar meestal zijn die dan niet van het studerende soort, maar al wat jonger gaan werken
Dankje!quote:Op maandag 10 november 2008 11:00 schreef leonieke het volgende:
rhubarbje wat een mooie kleurencombinatiesZiet er heel erg netjes uit
Zithoek?quote:Op maandag 10 november 2008 11:14 schreef leonieke het volgende:
Hoe zouden jullie het dan omschrijven?![]()
waar hangt die misschien vanaf.quote:Op maandag 10 november 2008 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Waaah. Ik heb misschien een kamer!
Leuk he, meubels uitzoeken; dan begint je inrichting echt vorm te krijgen.quote:Op maandag 10 november 2008 11:17 schreef leonieke het volgende:
Het zou wel eens zoiets kunnen worden:
[ afbeelding ]
Maar dan uiteraard in een ander kleuren gespiegeld
![]()
Gekkie, er staat toch niks herkenbaars opquote:Op maandag 10 november 2008 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dankje!
Echt leuk al die reacties zo!
Maar nu haal ik ze toch weer even weg, sorry
Voel me zo naakt met prive fotos zo haha
Jij bent ook zo iemand die altijd alles net anders wil en dan altijd op de duurste optie uit komt?quote:Op maandag 10 november 2008 11:17 schreef leonieke het volgende:
Het zou wel eens zoiets kunnen worden:
[ afbeelding ]
Maar dan uiteraard in een ander kleuren gespiegeld
![]()
Ik denk het niet nee... Maar wie weet wat ik over het hoofd zie!quote:Op maandag 10 november 2008 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gekkie, er staat toch niks herkenbaars op
Ja maar ik vind zelf altijd: als je geld uit gaat geven dan moet je het ook goed doenquote:Op maandag 10 november 2008 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die altijd alles net anders wil en dan altijd op de duurste optie uit komt?
En dan op die manier andere dingen als een inbouwcassette even moet laten vallenquote:Op maandag 10 november 2008 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die altijd alles net anders wil en dan altijd op de duurste optie uit komt?
Broer van vriendin gaat samenwonen dus misschien hangt er vanaf hoe snel hij eruit gaat.quote:Op maandag 10 november 2008 11:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar hangt die misschien vanaf.
Wat is een inbouwcassette?quote:Op maandag 10 november 2008 12:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan op die manier andere dingen als een inbouwcassette even moet laten vallen
YupsZo iemand
we zijn eruit!!!quote:Op maandag 10 november 2008 08:49 schreef nikao het volgende:
[..]
zo... weekend voorbij en ben nog steeds net zo enthousiast... dus dat is een goed teken hehe![]()
Zometeen een gesprek met de bank voor een offerte voor hyp en dan gaan we verder met de onderhandelingen![]()
hier alvast de link naar het huis op Fundaquote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef PiperMaru het volgende:
Gefeliciteerd nikao!! Wel foto's plaatsen t.z.t. he!
Jaren '30 huizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |