quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:04 schreef star_gazer het volgende:Als enige stijger en rots in de branding hebben we volkswagen, met een stijging van 115%
Hoe kan dat danquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:04 schreef star_gazer het volgende:Duitsland staat in de plus. Eigenlijk staan alle fondsen diep in het rood (Commerzbank -14%, Deutsche postbank -27%) maar.... Als enige stijger en rots in de branding hebben we volkswagen, met een stijging van 115%
hmm toch niet. Mijn alex programma doet vaagquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:08 schreef Public_NME het volgende:
Zat net te kijken, volgens mij hebben ze VW stilgelegd...
Zat erin. Gelukkig heeft de ECB nog genoeg speelruimte.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:11 schreef Public_NME het volgende:
AMSTERDAM (Dow Jones)--De Europese Centrale Bank (ECB) zal mogelijk de rente verlagen bij de eerstvolgende vergadering op 6 november, zegt de president van de ECB Jean-Claude Trichet maandag.
"Ik acht het zeer wel mogelijk dat tijdens de volgende vergadering wordt besloten om de rente opnieuw te verlagen", aldus Trichet tijdens een conferentie in Madrid.
+140%quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.iex.nl/stocks/default.asp?beurs=de&Group=248
VW +127% zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |