Ik heb nieuwe UGGS vandaag gekocht. Met hak:quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eigenlijk hang ik liever op m'n nieuwe laptop dan te babbelen over nieuwe UGGs. Eigenlijk. Want dat doe ik hier al
Ooit moet ik het proces van vrienden maken gaan leren. Ik zal nooit dingen zeggen die iemand wil horen om aardig gevonden te wordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe UGGS vandaag gekocht. Met hak:
[ afbeelding ]
En ik vind jou heel lief. Als ik in je klas had gezeten was ik je vriendinnetje geworden
Ik vind ze mooi.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik vind jou heel lief. Als ik in je klas had gezeten was ik je vriendinnetje geworden
De eerste UGGS die ik mooi vindquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik uggs leuk vindquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijne majesteit, wat een beestquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die zijn cool
Zijne majesteit en de Brullerd hier in huis (deels Siamees dus erg luidruchtig)
Cool. Maar ze zijn wel enorm duur toch? > 300 euro?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die zijn cool
quote:
's nachts slaapt hij wel eens tegenwoordig maar als het hem allemaal te lang duurt komt hij in je oor staan gillen.. en hij gilt om eten/drinken/als hij denkt dat er eten of drinken is/of als hij denkt dat hij iets lust/uit protest als je hem iets verbiedt of niet geeft/als hij je ineens ziet/als je binnenkomt komt hij gillend de trap af naar je toe/ hij gilt als hij die nancy overwonnen heeft met vechten/als hij mee wilt douchen/ als ik te lang wegblijf in de berging ofzo/uit onzerkerheid/stoerheid of affectie.....quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Ik kan me bij de brullerd wel een aardige voorstelling maken van het geluid wat eruit komt. Doet ie dat ook het liefst 's nachts, net zoals onze
. vuile gore rotplurk?
.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
's nachts slaapt hij wel eens tegenwoordig maar als het hem allemaal te lang duurt komt hij in je oor staan gillen.. en hij gilt om eten/drinken/als hij denkt dat er eten of drinken is/of als hij denkt dat hij iets lust/uit protest als je hem iets verbiedt of niet geeft/als hij je ineens ziet/als je binnenkomt komt hij gillend de trap af naar je toe/ hij gilt als hij die nancy overwonnen heeft met vechten/als hij mee wilt douchen/ als ik te lang wegblijf in de berging ofzo/uit onzerkerheid/stoerheid of affectie.....
nou ja best vaak dus(behalve als er vreemden zijn, dan vlucht ie) maar tis meer een combi tussen gemekker/gegil en lange uithalen en oh ja: hij kan: Oh oh zeggen
Ja, dat heb ik soms ook. Sommige topacteurs zijn jonger dan ik. Dan krijg ik toch zo'n gevoel van: "Waar is het misgegaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn trouwens, die Joseph is gewoon jonger dan ik.Nu voel ik me oud...
Me too. Met haar obsessie voor eten. maar ach, dat zal ze wel van d'r baasje hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ineens heel blij met mijn katjes.
net of je ze verwaarloosd idd als andere mensen dat zien... "ah moet je zien, hij heeft echt hónger he?"quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:
De Brullerd doet zijn naam eer aan zo te horen.
Onze kat doet dat gelukkig alleen als ze honger heeft, maar wat is het toch met die beesten dat ze zich elke dag gedragen alsof ze al een maand geen eten gehad hebben? Terwijl ze het als ze stil zijn ook wel krijgen...
Damn trouwens, die Joseph is gewoon jonger dan ik.Nu voel ik me oud...
Nee, maar ben wel in slaap gevallen op de bankquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Je heb toch nog wel wat gegeten na die tosti's van 11 uur? Zo nee, ga dan gauw wat eten!
Ik ook ja... musicalster op je 22e, weer iets wat ik nooit meer zal bereiken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik soms ook. Sommige topacteurs zijn jonger dan ik. Dan krijg ik toch zo'n gevoel van: "Waar is het misgegaan?"
.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Die van ons gaat nog een stapje verder. Ze vinden het nu koud, dus ze moeten 's avonds in bed. Plurk helemaal onder het dekbed, en Jodokus wil er wel onder, maar die moet met zijn kop op mijn kussen
.
Maar; soms zijn we die gluiperd onder het dekbed zat en dan tiefen we hem eruit. Dan komt ie dus mooi terug om in je arm te bijten totdat je het dekbed weer optilt.
Het grootste deel van je verbranding komt gewoon voor rekening van je organen hoor, dus 'niet echt iets verbrand' valt ook wel weer mee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel in slaap gevallen op de bank
Dus ook niet echt iets verbrand
Wil eigenlijk toch wel echt gaan sporten vanavond.....beetje cardio
Oh, ik weet dat wel. Ik ben gewoon niet mooi genoegquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik soms ook. Sommige topacteurs zijn jonger dan ik. Dan krijg ik toch zo'n gevoel van: "Waar is het misgegaan?"
.
Ja dat weet ik stiekem ook welquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het grootste deel van je verbranding komt gewoon voor rekening van je organen hoor, dus 'niet echt iets verbrand' valt ook wel weer mee.
Maar sommigen lijken veel ouder. Angelina Jolie schijnt pas 33 te zijn en heeft echt een oude kop al..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Idd, buitensluiten werkt niet. Jodokus vond mij trouwens een stuk handiger toen ik nog zwanger wasquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]ik zie het zo voor me...
die pers gaat gewoon op je kussen zitten en duwt je hoofd eraf als je niet aan de kant gaat en hem door de kamer gooien helpt echt niet, hij is erg veerkrachtig blijkbaar... en buitensluiten waarderen onze buren ook niet want dan gaan ze tekéér! Ik geef hem meestal een slinger naar de mr toe, tis zijn kat: deal with it.
Ja, maar Angelina Jolie draait ook al jįįįįren mee. Ik sta er echt van te kijken dat ze nog maar 33 is. Niet zozeer omdat ze er zo oud uitziet, maar omdat ik me het Angelina Jolieloze tijdperk niet eens meer kan heugenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Maar sommigen lijken veel ouder. Angelina Jolie schijnt pas 33 te zijn en heeft echt een oude kop al..
Klopt! de kat van mijn zus was echt dol op haar zwangere buik, was er niet weg te slaan bij wijze vanquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Idd, buitensluiten werkt niet. Jodokus vond mij trouwens een stuk handiger toen ik nog zwanger was.
[ afbeelding ]
mm ja misschien is dat het voornamelijk jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar Angelina Jolie draait ook al jįįįįren mee. Ik sta er echt van te kijken dat ze nog maar 33 is. Niet zozeer omdat ze er zo oud uitziet, maar omdat ik me het Angelina Jolieloze tijdperk niet eens meer kan heugen.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:40 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb een hond.
Die op een genetisch gemanipuleerde cavia lijkt.
Met Van der Sar oortjes.
En hij heet Tijger.
Raaahrrr.
Ik heb net een appeltaartje gekregen van m'n vriend.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net een balisto op
en hij was zoooooooooo lekker
Ja maar hoe vul je die kcal dat is belangrijker voor je lichaamquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
1330 kcal, is dat niet best netjes?Nouja de chocola is dat obviously niet, maar toch? Volgens mij moet ik als ik af wil vallen tussen rond de 1200 eten ofzo
Al moet dat natuurlijk meer zijn als je sport en het is voor ieder verschillend natuurlijk.
Best verwarrend soms allemaal
Hehe ja dat snapte ik, daarom vroeg ik me juist af waarom Kwak d'r aantal kcal ging vol maken met chocolaquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar hoe vul je die kcal dat is belangrijker voor je lichaam
Als je alleen maar 3x een marsreep eet per dag krijg je ook neit teveel kcal binnen en val je vast af, maar of het goed voor je is
Zo doen wij ook groente stomen sinds ik het AH mandje heb weggegeven in de veronderstelling dat we er weer eentje gingen kopenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:38 schreef Chicolate het volgende:
En ze had gelijk. Alle toko's afgelopen. Maar dat stomme dim sum mandje gaat toch nooit bovenop mijn pan passen? Kreeg ook al de gouden tip van haar: vergiet in de soeppan en deksel erop. Hoef je ook geen mandje dat eigenlijk te klein is te kopen.
Die majesteit is echt net van pluche!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die zijn cool
haha, nee is ook niet mijn normale idee van "gezond"quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe ja dat snapte ik, daarom vroeg ik me juist af waarom Kwak d'r aantal kcal ging vol maken met chocolaIk bedoel, dat je het eet omdat je er zin in hebt / omdat je het lekker vindt / weetikveel, dat kan ik me voorstellen (is dieettechnisch ook niet de bedoeling, maar wel logisch
), maar om chocola te eten zodat je aan je juiste hoeveelheid kcal komt lijkt me niet handig (en zonde van de lekkere chocola
)
My two cents! Dit alles niet aanvallend bedoeld richting Kwak uiteraard
ik heb er een van ikea of blokker voor echt 2 euro ofzo (zo'n ijzeren holle dingetje met een handvatje dat je erin kan schuiven)quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij Dille & Kamille heb je ook stoommandjes.
Nu het toch over keukengerei gaat: ik ben van de stoofpotten en mijn kleinste pit gaat nog te hard voor echt goed sudderen. Een petroleumstel vind ik weer teveel gedoe, dus wil ik een sudderplaat, dat is een vlamverdeler van gietijzer. Iemand die ergens gezien voor een goede prijs?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe ja dat snapte ik, daarom vroeg ik me juist af waarom Kwak d'r aantal kcal ging vol maken met chocolaIk bedoel, dat je het eet omdat je er zin in hebt / omdat je het lekker vindt / weetikveel, dat kan ik me voorstellen (is dieettechnisch ook niet de bedoeling, maar wel logisch
), maar om chocola te eten zodat je aan je juiste hoeveelheid kcal komt lijkt me niet handig (en zonde van de lekkere chocola
)
My two cents! Dit alles niet aanvallend bedoeld richting Kwak uiteraard
Wanneer heb je dan iets van chocolade voor het laatst op ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
haha, nee is ook niet mijn normale idee van "gezond"
ik ben ongesteld en heb geen honger, en dat zag ik als een mooi excuus om mn calorietjes vn vandaag (ik mikte vandaag op 1300) vol te maken met iets wat ik normaal nooit mag
Nee, maar ik hou me ook aanbevolen voor die tip!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij Dille & Kamille heb je ook stoommandjes.
Nu het toch over keukengerei gaat: ik ben van de stoofpotten en mijn kleinste pit gaat nog te hard voor echt goed sudderen. Een petroleumstel vind ik weer teveel gedoe, dus wil ik een sudderplaat, dat is een vlamverdeler van gietijzer. Iemand die ergens gezien voor een goede prijs?
ik zeg toch ook niet dat ik het nooit eet? ik zeg dat ik t van mezelf niet mag, zomaar zoveel chocola.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wanneer heb je dan iets van chocolade voor het laatst op ?
Je had afgelopen week toch ook een paar dagen waarin je vanalles had gesnackt
Wat gaat ie maken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:56 schreef Goodbye het volgende:
Vriendlief gaat zometeen lekker koken!
Ja die heb ik in Belgie, maar heb ik al zo lang dat ik niet meer weet waar die vandaankomen. Gewoon Blokker dus.....quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb er een van ikea of blokker voor echt 2 euro ofzo (zo'n ijzeren holle dingetje met een handvatje dat je erin kan schuiven)
[ afbeelding ]
zo eentje!
Ik vang niemand op zijn woorden maar vond het grappig dat je een beetje zielig deed overkomen dat je het nooit mag/eetquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat ik het nooit eet? ik zeg dat ik t van mezelf niet mag, zomaar zoveel chocola.
jij blijft er lol in houden om mensen op hun woorden te vangen he?
t was absoluut niet zielig bedoeld! echt, als er iemand is die zichzelf niet zielig vindt met lijnen ben ik het...ik mag van mezelf best veel namelijk....alleen geen héle repen chocolaquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vang niemand op zijn woorden maar vond het grappig dat je een beetje zielig deed overkomen dat je het nooit mag/eet
Verder bedoelde ik er niets meeen moet je gewoon eten wat je zelf wil
Wonen jullie allemaal in het buitenland?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:04 schreef AKnynke het volgende:![]()
Weer terug van een tripje naar Estland met m'n zusje om m'n andere zusje op te zoeken. Schandalig veel gegeten en gedronken, maar hoor van iedereen hoeveel ik wel niet afgevallen ben sinds ik hier ben!
Vanavond komt m'n vriendje om m'n zusje te ontmoeten, spannend! Morgen ga ik weer een poging te doen bij te lezen!
nee, dit is een nep zusje, dat in Estland woont. Ze heeft een jaar bij m'n ouders gewoond toen ik in Alaska woonde... Maar t voelt zeker als een zusje! En m'n echte zusje was me aan het opzoeken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wonen jullie allemaal in het buitenland?.
Lekkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog allerhande brownie ingredienten en de verleiding werd nu zeer groot. Maar ik doe het maar niet, want ik heb al taart op.![]()
Vriendje gaat Indisch voor me koken btw
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
Ja nu heb ik zin in chocola.
(dat heb ik nu nooit als iemand het heeft over selderijstengels)
Ik heb hier trouwens nog wel een klein mandje voor je liggen bedacht ik me netquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:38 schreef Chicolate het volgende:
Nergens in de hele stad een normaal stoommandje te vinden. Mevrouw van de toko: ja die lopen heel slecht hier in de stad, dus die verkoopt niemand meer. Als je er perse 1 wil moet je naar de AH gaan en dat dim sum mandje halen.
En ze had gelijk. Alle toko's afgelopen. Maar dat stomme dim sum mandje gaat toch nooit bovenop mijn pan passen? Kreeg ook al de gouden tip van haar: vergiet in de soeppan en deksel erop. Hoef je ook geen mandje dat eigenlijk te klein is te kopen.
Ik heb 4 pepernoten op. Vlaag van verstandsverbijstering. En heb nu al een uur zo'n ongelooflijke buikpijn dat ik straks ga janken.
Ja dat klinkt ergens wel logischquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap niet waarom iemand niet van koken houdt, wat je kookt moet je toch zelf opeten dus dan wil je er toch iets lekkers van maken. Mijn liefde voor koken komt eigenlijk alleen maar voort uit mijn liefde voor eten.
Doet ze bij mij nooitquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat ik het nooit eet? ik zeg dat ik t van mezelf niet mag, zomaar zoveel chocola.
jij blijft er lol in houden om mensen op hun woorden te vangen he?
en vooralsnog val ik prima af, ook al snack ik af en toe "vanalles" en vertel ik dat eerlijk hier. t is nieuw voor mij, gebrek aan eetlust, dat heb ik nog nooit gehad, zelfs als ik ziek ben.
Jij hebt ook geen ernstig overgewicht, jij hebt gewoon een raar eetpatroonquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Doet ze bij mij nooit
Nu moet ik ze ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou me ook aanbevolen voor die tip!!
De UGGS waren idd wel een beetje duur, maar ja, ik koop ze nu maar, want als die kredietcrisis doorzet dan kan ik ze natuurlijk nooit meer betalen en dan heb ik ze maar alvast.Wat ik trouwens normaal gesproken doe met winterlaarzen: die koop ik een volle maat te groot! Dan kan ik er 2 paar sokken in aan, of van die geitenwollenachtige dingen! Werkt heel goed. Heb ik bij deze overigens niet gedaan, omdat er al bont in zat.
Uhw, kwak heeft ook geen ernstig overgewichtquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen ernstig overgewicht, jij hebt gewoon een raar eetpatroon
Of is ie nu al normaler aan het worden?
Dat is toch bij een bmi van boven de 30? (ookal zei iemand die geneeskunde studeert dat dat zelfs al vanaf 25 is)quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uhw, kwak heeft ook geen ernstig overgewicht
I agree! Afgaande op laatste foto in het (leukequote:Op maandag 27 oktober 2008 17:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uhw, kwak heeft ook geen ernstig overgewicht
bmi, bma, bmbquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is toch bij een bmi van boven de 30? (ookal zei iemand die geneeskunde studeert dat dat zelfs al vanaf 25 is)
Maar goed daar ging het dus niet over....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vandaag ging echt kut, en ik had meteen nare nare buikpijn
Evol gegeten.Ja je hebt gelijk we moeten meer op jou lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft je studie trouwens je etenspatroon verandert of helemaal niet?
Moesten jullie trouwens ook een paar weken dieet volgen? weet dat dat bij de HAN wel was
minder dan 18 ondergewichtquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is toch bij een bmi van boven de 30? (ookal zei iemand die geneeskunde studeert dat dat zelfs al vanaf 25 is)
Maar goed daar ging het dus niet over....
Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord en het zou ook slaan als een tang op een varken!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:
Maar weet iemand hoe het zit in de geneeskunde? dat alles boven een bmi van 25 al als morbide wordt gezien?
I agree. en wat een heerlijk spreekwoord. Moet ik vaker gebruikenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord en het zou ook slaan als een tang op een varken!
Met het figuur van bijv. ewelina (no offencequote:Op maandag 27 oktober 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:
Maar weet iemand hoe het zit in de geneeskunde? dat alles boven een bmi van 25 al als morbide wordt gezien?
Lijkt me stugquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:
Ik doe geen geneeskunde, maar dat lijkt me wel een beetje overdreven...quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar toen kreeg ik het van 2 verschillende personen te horen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord en het zou ook slaan als een tang op een varken!
Uuuh waarom? Vanwege mijn schouders?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met het figuur van bijv. ewelina (no offence) wordt je nog gezien als atletisch, mijn beeld bij atletisch is een Ethiopische hardloper.
Drumstel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het slaat als een lul op een drumstick (of hoe die ook ging)
Neuh, uit protest ging ik heel ongezond eten aangezien iedereen aan dieet doetquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk we moeten meer op jou letten
Heeft je studie trouwens je etenspatroon verandert of helemaal niet?
Moesten jullie trouwens ook een paar weken dieet volgen? weet dat dat bij de HAN wel was
Drumstel, darling. Drumstel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Edit: Damn ik ben iedere keer te laat vandaagquote:
Daar waren die geneeskundemensen ook wel weer over eensquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maarja, BMI is vaag, maar dat weet iedereen hier geloof ik alMensen kunnen supergezond zijn met een hoger BMI, blabla. Ikzelf ben overigens echt wel chubby met een BMI van 26
Ik dacht meer van voluptueus/vrouwelijk gevormd <> atletischquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Uuuh waarom? Vanwege mijn schouders?
Co, mooie laarzen!!! Ze zien er ook echt enorm warm uit
Bij dat protest kan ik me wel iets voorstellen jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Neuh, uit protest ging ik heel ongezond eten aangezien iedereen aan dieet doetNu eet ik gewoon maar probeer ik als ik iets eet wel het beste te kiezen, maar dat komt meer door SHE denk ik.
Die geneeskundemensen? (Wat geen woord isquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar waren die geneeskundemensen ook wel weer over eens
Ah, je bedoelt mijn tieten en mijn lovehandlesquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht meer van voluptueus/vrouwelijk gevormd <> atletisch
[ afbeelding ]
Ik denk dat het 'm in het gedeelte 'mis' zit...daar is iets mee wat dat betreftquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik doe geen geneeskunde, maar dat lijkt me wel een beetje overdreven...
Hoe dan ook is het niet erg aardig om te zeggen dat iemand ernstig overgewicht heeft, ook al is het volgens één of ander regeltje misschien zo.
Zoiets dacht ik ook al, maar dat durfde ik niet hardop te zeggen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Overschat geneeskundemensen trouwens niet, het lijkt wel alsof sommige mensen daar als eerste leren hoe je moet overkomen alsof je totaal zeker van je zaak bent, ook al heb je geen idee waar je het over hebt. De kennis om dat te onderbouwen komt daarna wel een keer.
Moest het een woord zijn danquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die geneeskundemensen? (Wat geen woord is)
Wie zijn dat? Wat doen ze? Wat is je bron?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Overschat geneeskundemensen trouwens niet, het lijkt wel alsof sommige mensen daar als eerste leren hoe je moet overkomen alsof je totaal zeker van je zaak bent, ook al heb je geen idee waar je het over hebt. De kennis om dat te onderbouwen komt daarna wel een keer.
Punt is: neem alles met een korrel zoutquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar is dat niet zo bij de meeste studies?
Ik wist dat ik iemand anders had moeten kiezenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt mijn tieten en mijn lovehandles
Niet in die mate!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar is dat niet zo bij de meeste studies?
Yeah, maar vandaag heb ik iets geleerd over bronnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Moest het een woord zijn danen als je de rest van mijn posts lees moet het wel een beetje duidelijk zijn
Ik heb je post nu al een paar keer gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dat het 'm in het gedeelte 'mis' zit...daar is iets mee wat dat betreft
Och, ik vind het wel grappig. Ik zie mezelf namelijk totaal niet als atletisch, daar heb ik een beeld bij van een turnster zonder tiet of heup.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iemand anders had moeten kiezen
quote:De Thaise beauty heeft al screentests gedaan voor de sequel van 'Casino Royale'en belooft meer sex appeal dan Ursula Andress. "In bikini zie ik er beter uit dan Ursula", pocht ze in The Sun. "Ik heb een goddelijk lijf en heb daar de voorbije drie jaar hard voor getraind".
Bron
Zo'n gevoel kreeg ik alquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah, maar vandaag heb ik iets geleerd over bronnen
Nee, want je wordt oranje i.p.v. bruin.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kan ik ook zo worden met trainen? (En zonnebank)
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat lijkt me obviousquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:06 schreef Ewelina het volgende:
Ja, maar dan moet je wel eerst 5000 neertellen voor een setje siliconen.
Net zoals zij al eerder gedaan heeft.
Waarom niet, iedereen kan zichzelf uithongeren en dan weer laten opvullen op de gewenste plaatsen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik wist hetquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah, maar vandaag heb ik iets geleerd over bronnen
Huu! Die heupjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Als je maar wel je eigen gezicht houdtquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nee ik neem een oogverkleiningquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je maar wel je eigen gezicht houdt.
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik verzin wel een andere naam. Moet ik echt een prof worden?
Het is ook een typische SHE-iaanse dubbelzinnigheidquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb je post nu al een paar keer gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is ook een typische SHE-iaanse dubbelzinnigheid
Ahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat van dat BMI klopt niet hoor Miss_Sik studeer dan geen geneeskunde, maar ben wel IC-verpleegkundige.
Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat er al heeeeel snel in een status adipositas wordt gezet...
Overgewicht betekent letterlijk een te hoog lichaamsgewicht voor de lengte en (bij kinderen) leeftijd waarbij alle lichaamsweefsels betrokken zijn. Van obesitas (of adipositas) is sprake wanneer een overmaat aan vetweefsel aanwezig is. Een classificatie van overgewicht is te maken door gebruik te maken van de Body Mass Index (BMI). Dit betreft een internationale maat die wordt berekend door het lichaamsgewicht in kilogrammen te delen door het kwadraat van de lengte in meters. Van overgewicht is sprake wanneer de BMI groter dan 25 bedraagt, adipositas/obesitas bij een BMI > 30 en morbide adipositas bij een BMI > 40. De term morbide adipositas wordt met opzet gekozen omdat deze ernstige mate van overgewicht de levensverwachting verkort.
Dat was niet mijn vraagquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Lelijk, die Thai, met d'r brugkut, en ze heeft een kop als een vent. Het zal ws. ook wel een ladyboy zijn
dat zijn ze wel geregeld daar als ik zo eens her en der wat docu' s mag gelovenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Lelijk, die Thai, met d'r brugkut, en ze heeft een kop als een vent. Het zal ws. ook wel een ladyboy zijn
I know, moest even mijn walging spuienquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag
wat kudtquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:16 schreef Esse_est het volgende:
Nog meer kut op Dirk: ik heb dus w;el een SOA. Morgen kan ik komen voor een antibioticaprik.
GGZ gaat het ex vertellen, ik hoop met een hoop bombarie. En daarna zal ie 't zijn vriendjes moeten meedelen.
Essequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:16 schreef Esse_est het volgende:
Nog meer kut op Dirk: ik heb dus w;el een SOA. Morgen kan ik komen voor een antibioticaprik.
GGZ gaat het ex vertellen, ik hoop met een hoop bombarie. En daarna zal ie 't zijn vriendjes moeten meedelen.
Het feit dat je die smiley gebruikt geeft aan dat je 'm idd vatquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
I know, moest even mijn walging spuien
Enne ik vat 'm![]()
18/88quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Het feit dat je die smiley gebruikt geeft aan dat je 'm idd vat
Ben dan volgend weekend ook een jaar gestopt met rokenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:30 schreef SHE het volgende:
6 km?
Men...als ik dat probeer dan valt na 2500 meter mijn been eraf, na 1 km klappen mijn longen en na een paar km mag ik met tin-man naar de wizard of Oz voor een nieuw hart
Ik benijd je hoor. ( vwb het stoppen met roken dan he, dat hardlopen kan me gestolen worden )quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben dan volgend weekend ook een jaar gestopt met roken![]()
Jezus hoe ik het volhoud, ik weet het niet
quote:
Kan dat met koude melk? Ik eet m'n Brinta altijd met warme melk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat Weetabix is best goed te hachelen zo 's ochtends vroeg om 4.50 uurLekker met magere yoghurt en zoetstof! Vult stukken beter dan cruesli.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik benijd je hoor. ( vwb het stoppen met roken dan he, dat hardlopen kan me gestolen worden )
* draagt al jaren een I hate cardio-shirt *
Jij had mijn strenge boos smiley gemist, tante. 26 mei is jouw nieuwe stopdatum. Leef er maar vast naar toe en zeg tegen die Ollie van je dat hij dan ook stoppen moet.quote:
Verdomme zeg. Als je je ex echt wil pakken moet je verzwijgen dat je dit hebt (heb eea over het ziekteverloop gelezen)...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef Esse_est het volgende:
Ik heb de 'beste', namelijk syfilis, dat met antibiotica te bestrijden is. Dus ja, laatste relatiegeschenk, moving on.
Ik zit in het eerste stadium schijnbaar en dan is het de best te behandelen SOA. Morgen een prik, over drie weken nog een keer en dan na 3 6 en 12 maanden controle. Pas in het derde stadium wordt je centraal zenuwstelsel aangetast. Het is inderdaad een hoeren- en homoziekte, 9 van de 10 syflijders (afgelopen jaar ongeveer 500 in totaal) is man, en van die 9 zijn er 8 homo of bi. Ik hoop dat de GGZ hem goed bang maakt. Verzwijgen is wel héél gemeen CG. Toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:45 schreef SHE het volgende:
Nou, de beste is het niet. Je weet dat je psychiatrische aandoeningen kunt oplopen van syf?
Los van het feit dat je zenuwstelsel er van naar de klote gaat.
Ik weet niet wie je heeft wijsgemaakt dat het wel meevalt, maar syfilis is echt een hoerenziekte.
Die man van je is lekker bezig geweest , want het komt bijzonder weinig voor zelfs
Tweeling toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij een stier?? Hoewel ik niet echt in die crap geloof had ik je toch geen stier ingeschat. Of is het alweer een ander sterrebeeld?
Ik heb er een hekel aan omdat ik altijd last van mijn schenen krijg. Zelfs toen ik nog zonder moeite een halve marathon liep.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind hardlopen nog wel tof!Je kan makkelijk naar buiten hupsen om het te gaan doen, het kost geen cent (op aanschaf van goede schoenen na dan) en niet geheel onbelangrijk: zelfs ik kan over het algemeen de discipline opbrengen het te doen
![]()
Waarom heb je er een hekel aan SHE?
Dat dacht ik ook, maar wilde het niet hardop zeggen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Verdomme zeg. Als je je ex echt wil pakken moet je verzwijgen dat je dit hebt (heb eea over het ziekteverloop gelezen)...
Ben je ook getest op HIV?
Ik ben ook stier, had jij me dan ook zo ingeschat?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij had mijn strenge boos smiley gemist, tante. 26 mei is jouw nieuwe stopdatum. Leef er maar vast naar toe en zeg tegen die Ollie van je dat hij dan ook stoppen moet.
Of nee, 26 mei is te cruelle ivm verjaarsfeestje. 27 mei it is.
Ben jij een stier?? Hoewel ik niet echt in die crap geloof had ik je toch geen stier ingeschat. Of is het alweer een ander sterrebeeld?
Ik heb heel veel typische stier trekjes, niet voor niets een mei-tweeling hequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij had mijn strenge boos smiley gemist, tante. 26 mei is jouw nieuwe stopdatum. Leef er maar vast naar toe en zeg tegen die Ollie van je dat hij dan ook stoppen moet.
Of nee, 26 mei is te cruelle ivm verjaarsfeestje. 27 mei it is.
Klinkt meer als een stiekeme Tarzan in je nachtkastje!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook een ontopic lijstje:
O: Brinta met halfvolle melk en zoetstof
T: yoghurt met granola
L: 4 crackers met jam en een hardgekookt ei
T: appel
T: 1 stroopwafel
D: rijst, kip, spinazie, paprika.
T(oetje): Vanilleroom (van die 17 cent dingen). Mijn geheime genoegen.
Woah, denk aan je karma!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Verdomme zeg. Als je je ex echt wil pakken moet je verzwijgen dat je dit hebt (heb eea over het ziekteverloop gelezen)...
Ben je ook getest op HIV?
Oeh, daar neem ik altijd bijna nooitquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook een ontopic lijstje:
O: Brinta met halfvolle melk en zoetstof
T: yoghurt met granola
L: 4 crackers met jam en een hardgekookt ei
T: appel
T: 1 stroopwafel
D: rijst, kip, spinazie, paprika.
T(oetje): Vanilleroom (van die 17 cent dingen). Mijn geheime genoegen.
Ik gok weegschaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat voor een sterrenbeeld ben ik [ afbeelding ]
Klopt, en ook lullig voor zijn toekomstige sexmaatjes.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:47 schreef Esse_est het volgende:
Verzwijgen is wel héél gemeen CG. Toch?
Heh, okay, ieder z'n ding! Ik wil ook nog leren dansen iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan omdat ik altijd last van mijn schenen krijg. Zelfs toen ik nog zonder moeite een halve marathon liep.
En ik vind het saai
Ik ben meer van het lood pompen denk ik![]()
En dansen
Jij hebt macbook, wij doen niet aan f5, wij doe aan "appeltje R"quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik vergat op f5 te rammenslome kip ben ik.
Ja, als de GGD het niet doet, dan ben jij verplicht het te doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:47 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Ik zit in het eerste stadium schijnbaar en dan is het de best te behandelen SOA. Morgen een prik, over drie weken nog een keer en dan na 3 6 en 12 maanden controle. Pas in het derde stadium wordt je centraal zenuwstelsel aangetast. Het is inderdaad een hoeren- en homoziekte, 9 van de 10 syflijders (afgelopen jaar ongeveer 500 in totaal) is man, en van die 9 zijn er 8 homo of bi. Ik hoop dat de GGZ hem goed bang maakt. Verzwijgen is wel héél gemeen CG. Toch?
Ik pas mij aanquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt macbook, wij doen niet aan f5, wij doe aan "appeltje R"
Ik schat op basis van je replies...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat voor een sterrenbeeld ben ik [ afbeelding ]
Ik ben ook errug boos, maar aan de andere kant vind ik hem zelfs zielig. En ik denk dat het moeten opbiechten aan die andere kerels ook geen pretje wordt. ALS ie dat tenminste doet, maar daar hoop ik dan maar op. Hij is morgen jarig, best een leuk cadeautje voor hem toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt, en ook lullig voor zijn toekomstige sexmaatjes.
Maar tóch...ik zou zó laaiend zijn als iemand mij dit aan deed, willens en wetens. Want ja, zo is het wel. Hij had kunnen weten dat de kans dat hij jou met iets zou besmetten aanzienlijk was.
Je kan maar één sterrenbeeld hebben hequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik schat op basis van je replies...
schorpioen, weegschaal, steenbok
Maagd?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef Chicolate het volgende:
Hebben sterrenbeelden echt eigen karaktertrekjes?Welk sterrenbeeld is er perfectionistisch en slecht in samenwerken?
Maagd!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef Chicolate het volgende:
Hebben sterrenbeelden echt eigen karaktertrekjes?Welk sterrenbeeld is er perfectionistisch en slecht in samenwerken?
Dat zeg ikquote:
Anders laat je een spandoek makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Ik ben ook errug boos, maar aan de andere kant vind ik hem zelfs zielig. En ik denk dat het moeten opbiechten aan die andere kerels ook geen pretje wordt. ALS ie dat tenminste doet, maar daar hoop ik dan maar op. Hij is morgen jarig, best een leuk cadeautje voor hem toch?
En dan nu mijn eetlijstje:
O eitje
T yoghurt
L boterhammetjes pindakaas
T cup-a-soup
D kipfilet met courgette en paprika en appel en yoghurtsaus
T koffie met sprits!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Anders laat je een spandoek maken
gefeliciteerd met je syfilis verjaardag [ afbeelding ]
en die hang je vannacht aan z'n gevel
en je hoeft het niet te vertellen hij leest het hier wel mee.
visjequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zit altijd vol met plannen en ideeen, maar voer het meeste nooit uit. Ben een dromer en een denker. Ik ben totaal niet competatief. Rara wat ben ik?
Ben jij maagd?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben maagd, ordelijk, netjes, opgeruimd, rein
jeweets!
Foutquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben maagd, ordelijk, netjes, opgeruimd, rein
jeweets!
weegschaal?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zit altijd vol met plannen en ideeen, maar voer het meeste nooit uit. Ben een dromer en een denker. Ik ben totaal niet competatief. Rara wat ben ik?
Je hebt er altijd 2!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan maar één sterrenbeeld hebben he
Doosquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou vorig jaar nog wel.
Mwhehe, ja dat is mijn sterrenbeeld.
Heb jij een 26-5 zus??quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:03 schreef mordradead het volgende:
Hehe, boks SHE mijn zus is ook op die dag jarig. Mijn zus is tof.
Ik functioneer al een paar jaar niet meer optimaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gebaseerd op jouw posts zou ik je echt niet als maagd hebben ingeschat .
En ze woont in Utrechtquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb jij een 26-5 zus??
Dan is ze muy tof! Caliente! Fiesta!!
Daarom begreep jij mijn grapjequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Waterman, klopt! Ik geloof niet zo in astrologie eigenlijk. Maar moet wel zeggen dat ik er maar weinig vanaf weet.
Je bent een helft van een waterslangentweelingquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet dus wel dat ik waterman ben, ascendant tweeling en Chinese teken is de slang. Maar welke conclusies ik daaruit moet trekken....
Geef me ff je geboortedatum, kan ik zo uitrekenenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben stier, hoe weet ik dan wat mijn ascendant is
Daar heb je toch ook het uur voor nodig??quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Geef me ff je geboortedatum, kan ik zo uitrekenen
12-3-1900quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Geef me ff je geboortedatum, kan ik zo uitrekenen
quote:De Intellectueel ~Wat ik niet weet vind ik heel aantrekkelijk~
Met deze ascendant ben je nieuwsgierig en onderzoekend en wil je graag weten hoe mensen en dingen in elkaar steken.
Je maakt een slimme en veelzijdige indruk op anderen, iemand die nooit met een mond vol tanden zal staan. Door je innerlijke onrust ben je het liefst eeuwig op weg en kost het je moeite om je ergens op te concentreren.
Ook verlies je liever de alternatieven niet uit het oog en je bezighouden met één ding betekent dat andere zaken niet aan bod kunnen komen. Dit alles kan leiden tot wispelturigheid in je zienswijzen.
In feite ben je een soort doorgeefluikje, hier en daar iets 'oppikkend' en ergens anders weer 'afleverend'. Een vlinder die nergens lang blijft zitten. Jouw grootste drive is communicatie en je grootste kwaliteiten je flexibiliteit en aanpassingsvermogen..
Nou, dat weet ik ook nog wel: 4.16quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar heb je toch ook het uur voor nodig??
http://www.catharinaweb.nl/astrologie/ascendantberekening.htmquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben stier, hoe weet ik dan wat mijn ascendant is
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet dus wel dat ik waterman ben, ascendant tweeling en Chinese teken is de slang. Maar welke conclusies ik daaruit moet trekken....
Oh, dit klopt best wel denk ik!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
sterrenbeeld maagd
ascedant tweeling
[..]
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je bent een helft van een waterslangentweeling
Ik ook ascendant tweeling, ik kan me in die omschrijving wel vinden, zeker de wispelturigheid, slimheidquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
sterrenbeeld maagd
ascedant tweeling
[..]
Je noemt me gefuhligquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom begreep jij mijn grapje![]()
Watermannen zijn tof. Ik kan er super mee overweg.
Verder klik ik intens met rammen, met steenbokken, stieren, met boogschutters, schorpioenen en met weegschalen.
Ik kan NIET overweg met vissen, maagden ( sorry PF ) , kreeften . Ik word helemaal dol van hun enge gevoeligheid. Ik ben denk ik te bot ofzo.
Whehe, geinig. Gevaarlijk, hoezo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik precies andersom; sterren Tweeling, ascendant Waterman![]()
Je hebt wel een gevaarlijke combinatie trouwens
Geboorteplaats heb ik nog nodig!quote:
Ik ben hetzelfde als jij SHE. Maar dan ouder, want een varken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik precies andersom; sterren Tweeling, ascendant Waterman![]()
Je hebt wel een gevaarlijke combinatie trouwens
quote:Ascendant: Ram is een vurig teken, en wanneer je ascendant in Ram valt treedt je het leven direct en vol energie tegemoet.
Het is niet makkelijk voor je om af te moeten wachten, het liefst neem je gelijk een besluit, onderneem je actie en zou je de gebeurtenissen graag naar je hand willen zetten.
De indruk die je op anderen maakt is levendig, impulsief, energiek, ondernemend en moedig. Iemand die de nodige risico's durft te nemen, maar ook iemand die geneigd kan zijn tot voorbarigheid, gebrek heeft aan inlevingsvermogen en met (te) veel haast.
Wanneer andere factoren in je horoscoop een remmende rol spelen kan het lastiger worden om deze behoeften tot uitdrukking te laten komen, wat tot frustraties kan leiden in de vorm van ziekte, onbeheersbare uitbarstingen of de een of andere vorm van zelfdestructief gedrag.
quote:Een Maagd-ascendant past zich makkelijk aan wanneer dat in de gegeven omstandigheden noodzakelijk blijkt.
Op anderen maak je een rustige, conventionele en gereserveerde indruk met een tamelijk perfectionistische inslag. Iemand die geniet van werken en niet bijzonder veel behoefte lijkt te hebben aan plezier maken.
Met een Maagd-ascendant kun je soms zo bezig zijn met allerlei details dat je de grote lijn uit het oog kunt verliezen, ook kan er een neiging zijn te veel waarde te hechten aan in feite onbenullige uiterlijkheden.
Instinctief kun je goed onderscheid maken tussen bruikbaar en onbruikbaar, nuttig en waardeloos op zowel lichamelijk als psychisch vlak. Je houdt ervan dat dingen overzichtelijk zijn en je manier van handelen is systematisch, kritisch en realistich.
Haha! Ik ben stiekem heel ordelijk (kleding op kleur, multomappen gelabeld, pennen op kleur enzquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Geboorteplaats heb ik nog nodig!
@ PF : je hebt ascendant Tweeling! Daarom kan ik je volgen!
goed nieuws dus?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:19 schreef Miss_S het volgende:
Ik en mijn 2 nieuwste vriendinnetjes op de uni zijn alle 3 waterman![]()
En ik ben trouwens een beetje blij
Dat komt ook door je ascendant Tweeling...dat is hoe je je naar buiten toe gedraagt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je noemt me gefuhligje bent de eerste.
normaal ben ik de botterik
Klopt wel aardig denk ik? Al vond ik je juist een spontaan type en niet iemand die geen plezier wil makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik dacht altijd dat ik vissen als ascedant had. Het blijkt dus maagd te zijn. Volgens mij klopt het wel dat ik zo overkom op anderen.
[..]
Heb ook een uitslag van een test terugquote:
Ja het klopt wel van die rare brainwaves en ja ik heb wel dwang neurosesquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat komt ook door je ascendant Tweeling...dat is hoe je je naar buiten toe gedraagt.
Mensen vinden je dus lomp.
Van binnen ben je echter vreselijk onzeker, wispelturig en heb je soms brainwaves die echt niet normaal zijn. Je hebt ook een neiging tot het ontwikkelen van bepaalde systemen..tot aan dwang neuroses aan toe. ( dat is je maagd )
En je kunt/bent bereid om alles op te offeren voor dat waar je in gelooft.
Vwb de ascendant berekening...daar heb je geen tijd voor nodig. Die is alleen handig voor prognoses en gedetailleerde verschuivingen
Hey ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vriendje is boogschutter? Wat wil dat zeggen?
vriendje is 26-11-1985quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ik ook. Alleen mis ik de eigenschappen, ik ben een kopie van mn ascendant vermoed ik. De botheid heb ik wel
.
Olivier is ook een boogschutterquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja het klopt wel van die rare brainwaves en ja ik heb wel dwang neuroses
ik kan alleen bepaald eten met goede lepels (we hebben 8 soorten vind ik)
en elk drinken heeft een eigen glas
en zo![]()
Wel grappig dat het allemaal een soort van sense maakt. Maar eigenlijk klinken die van mij niet zo ideaal!
Vriendje is boogschutter? Wat wil dat zeggen?
Fijn!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb ook een uitslag van een test terug
Alleen is nu het toeval dat mijn vriend vorige week bloed moest laten prikken dus kan ik me daar weer zorgen om gaan maken (ze denken aan reuma)
Geef eens je geboorteplaats!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klopt wel aardig denk ik? Al vond ik je juist een spontaan type en niet iemand die geen plezier wil maken
PM!quote:
Oh als ik stoned heb zie ik dingen waarvan ik denk dat ze fake/waan ideeėn zijn of complot theorieėn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Olivier is ook een boogschutter
Hij houd je waarschijnlijk met beiden benen op de grond
Ja idd! Reminds me dat ik ook nog ff naar de doc moetquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:27 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Fijn!
En het beste hopen voor vriendje!
Hoe bereken je dat dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat komt ook door je ascendant Tweeling...dat is hoe je je naar buiten toe gedraagt.
Mensen vinden je dus lomp.
Van binnen ben je echter vreselijk onzeker, wispelturig en heb je soms brainwaves die echt niet normaal zijn. Je hebt ook een neiging tot het ontwikkelen van bepaalde systemen..tot aan dwang neuroses aan toe. ( dat is je maagd )
En je kunt/bent bereid om alles op te offeren voor dat waar je in gelooft.
Vwb de ascendant berekening...daar heb je geen tijd voor nodig. Die is alleen handig voor prognoses en gedetailleerde verschuivingen
Dat kunnen we alleen bepalen aan de hand van je ascendantquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:30 schreef Acinonyx het volgende:
Haaaaii,,, ben een newbe op deze sub-forum. Hoe kan ik het beste beginnen met afslank-gedoe ? Ik heb een hekel aan rennen dus dat doe ik liever niet als het kan
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen bepalen aan de hand van je ascendant
Tnx... Maar die doet t nie zonder geboortetijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |