Ik heb nieuwe UGGS vandaag gekocht. Met hak:quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eigenlijk hang ik liever op m'n nieuwe laptop dan te babbelen over nieuwe UGGs. Eigenlijk. Want dat doe ik hier al
Ooit moet ik het proces van vrienden maken gaan leren. Ik zal nooit dingen zeggen die iemand wil horen om aardig gevonden te wordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe UGGS vandaag gekocht. Met hak:
[ afbeelding ]
En ik vind jou heel lief. Als ik in je klas had gezeten was ik je vriendinnetje geworden
Ik vind ze mooi.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik vind jou heel lief. Als ik in je klas had gezeten was ik je vriendinnetje geworden
De eerste UGGS die ik mooi vindquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik uggs leuk vindquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijne majesteit, wat een beestquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die zijn cool
Zijne majesteit en de Brullerd hier in huis (deels Siamees dus erg luidruchtig)
Cool. Maar ze zijn wel enorm duur toch? > 300 euro?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die zijn cool
Zijne majesteit en de Brullerd hier in huis (deels Siamees dus erg luidruchtig)
quote:
's nachts slaapt hij wel eens tegenwoordig maar als het hem allemaal te lang duurt komt hij in je oor staan gillen.. en hij gilt om eten/drinken/als hij denkt dat er eten of drinken is/of als hij denkt dat hij iets lust/uit protest als je hem iets verbiedt of niet geeft/als hij je ineens ziet/als je binnenkomt komt hij gillend de trap af naar je toe/ hij gilt als hij die nancy overwonnen heeft met vechten/als hij mee wilt douchen/ als ik te lang wegblijf in de berging ofzo/uit onzerkerheid/stoerheid of affectie.....quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Ik kan me bij de brullerd wel een aardige voorstelling maken van het geluid wat eruit komt. Doet ie dat ook het liefst 's nachts, net zoals onze
. vuile gore rotplurk?
.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
's nachts slaapt hij wel eens tegenwoordig maar als het hem allemaal te lang duurt komt hij in je oor staan gillen.. en hij gilt om eten/drinken/als hij denkt dat er eten of drinken is/of als hij denkt dat hij iets lust/uit protest als je hem iets verbiedt of niet geeft/als hij je ineens ziet/als je binnenkomt komt hij gillend de trap af naar je toe/ hij gilt als hij die nancy overwonnen heeft met vechten/als hij mee wilt douchen/ als ik te lang wegblijf in de berging ofzo/uit onzerkerheid/stoerheid of affectie.....
nou ja best vaak dus(behalve als er vreemden zijn, dan vlucht ie) maar tis meer een combi tussen gemekker/gegil en lange uithalen en oh ja: hij kan: Oh oh zeggen
Ja, dat heb ik soms ook. Sommige topacteurs zijn jonger dan ik. Dan krijg ik toch zo'n gevoel van: "Waar is het misgegaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn trouwens, die Joseph is gewoon jonger dan ik.Nu voel ik me oud...
Me too. Met haar obsessie voor eten. maar ach, dat zal ze wel van d'r baasje hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ineens heel blij met mijn katjes.
net of je ze verwaarloosd idd als andere mensen dat zien... "ah moet je zien, hij heeft echt hónger he?"quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:
De Brullerd doet zijn naam eer aan zo te horen.
Onze kat doet dat gelukkig alleen als ze honger heeft, maar wat is het toch met die beesten dat ze zich elke dag gedragen alsof ze al een maand geen eten gehad hebben? Terwijl ze het als ze stil zijn ook wel krijgen...
Damn trouwens, die Joseph is gewoon jonger dan ik.Nu voel ik me oud...
Nee, maar ben wel in slaap gevallen op de bankquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Je heb toch nog wel wat gegeten na die tosti's van 11 uur? Zo nee, ga dan gauw wat eten!
Ik ook ja... musicalster op je 22e, weer iets wat ik nooit meer zal bereiken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik soms ook. Sommige topacteurs zijn jonger dan ik. Dan krijg ik toch zo'n gevoel van: "Waar is het misgegaan?"
.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Die van ons gaat nog een stapje verder. Ze vinden het nu koud, dus ze moeten 's avonds in bed. Plurk helemaal onder het dekbed, en Jodokus wil er wel onder, maar die moet met zijn kop op mijn kussen
.
Maar; soms zijn we die gluiperd onder het dekbed zat en dan tiefen we hem eruit. Dan komt ie dus mooi terug om in je arm te bijten totdat je het dekbed weer optilt.
Het grootste deel van je verbranding komt gewoon voor rekening van je organen hoor, dus 'niet echt iets verbrand' valt ook wel weer mee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel in slaap gevallen op de bank
Dus ook niet echt iets verbrand
Wil eigenlijk toch wel echt gaan sporten vanavond.....beetje cardio
Oh, ik weet dat wel. Ik ben gewoon niet mooi genoegquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik soms ook. Sommige topacteurs zijn jonger dan ik. Dan krijg ik toch zo'n gevoel van: "Waar is het misgegaan?"
.
Ja dat weet ik stiekem ook welquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het grootste deel van je verbranding komt gewoon voor rekening van je organen hoor, dus 'niet echt iets verbrand' valt ook wel weer mee.
Maar sommigen lijken veel ouder. Angelina Jolie schijnt pas 33 te zijn en heeft echt een oude kop al..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Idd, buitensluiten werkt niet. Jodokus vond mij trouwens een stuk handiger toen ik nog zwanger wasquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]ik zie het zo voor me...
die pers gaat gewoon op je kussen zitten en duwt je hoofd eraf als je niet aan de kant gaat en hem door de kamer gooien helpt echt niet, hij is erg veerkrachtig blijkbaar... en buitensluiten waarderen onze buren ook niet want dan gaan ze tekéér! Ik geef hem meestal een slinger naar de mr toe, tis zijn kat: deal with it.
Ja, maar Angelina Jolie draait ook al jááááren mee. Ik sta er echt van te kijken dat ze nog maar 33 is. Niet zozeer omdat ze er zo oud uitziet, maar omdat ik me het Angelina Jolieloze tijdperk niet eens meer kan heugenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Maar sommigen lijken veel ouder. Angelina Jolie schijnt pas 33 te zijn en heeft echt een oude kop al..
Klopt! de kat van mijn zus was echt dol op haar zwangere buik, was er niet weg te slaan bij wijze vanquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Idd, buitensluiten werkt niet. Jodokus vond mij trouwens een stuk handiger toen ik nog zwanger was.
[ afbeelding ]
mm ja misschien is dat het voornamelijk jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar Angelina Jolie draait ook al jááááren mee. Ik sta er echt van te kijken dat ze nog maar 33 is. Niet zozeer omdat ze er zo oud uitziet, maar omdat ik me het Angelina Jolieloze tijdperk niet eens meer kan heugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |