DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Nooit spelen en nooit scoren?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
als middenvelder komt hij gewoon op alle fronten tekort. in de rol als spits is hij weleens nuttig geweest voor jong Oranje.. misschien kan hij wat dat betreft de Urzaiz rol invullen bij Ajax.
Waarom je aandacht al naar Twente? Heracles is echt niet veel minder dan Twente hoor, en zeker op eigen veld nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Heracles woensdag maar mijn aandacht gaat toch meer uit naar Twente uit.Als je daar wint (een taaiere tegenstander dan Heerenveen in mijn ogen) doe je hele goede zaken. Anders raak je de aansluiting weer kwijt bovenin.
Volgende keer geen topic openen = Straf!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
de rol van Urzaiz, niet zijn uiteindelijke inbreng
Ben ik ook wel benieuwd naar ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:18 schreef sjimz het volgende:
Al iets meer over de blessure van Cvitanich bekend?
Heracles is goed op eigen veld,maar nog wel een paar klasses minder dan Twente.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom je aandacht al naar Twente? Heracles is echt niet veel minder dan Twente hoor, en zeker op eigen veld niet
Zie Twente toch wel als een angstgegner, zeker na vorig seizoen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom je aandacht al naar Twente? Heracles is echt niet veel minder dan Twente hoor, en zeker op eigen veld niet
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon wedstrijd voor wedstrijd kijken. Eerst woensdag maar eens zien te winnen. Iedereen heeft het lastig in Almelo.
Slechter dan tegen SCH zal het niet worden, dus houdt de moed erin.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zie Twente toch wel als een angstgegner, zeker na vorig seizoen.
Ja hallo, ga je niet verlagen tot het niveau van een Rotterdamse doemdenker. Wij zijn Ajax, en halen minimaal 4 punten uit die 2 wedstrijden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:43 schreef Scorpie het volgende:
Gaat lastig worden deze week. Zou zomaar 0 punten bij kunnen komen
Die hel zal woensdag verbleken, Blawh. Jawel, wéér door Klaas Jan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:38 schreef Blawh het volgende:
Woensdag eerste de echte hel van het oosten Cyberia.
Als hij weer zo scoort dan kan ik niet anders dan klappen. Minstens 48 uur na de wedstrijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die hel zal woensdag verbleken, Blawh. Door Klaas Jan.
Mooi moment om z'n neus voor goaltjes te herwinnen idd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die hel zal woensdag verbleken, Blawh. Door Klaas Jan.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als hij weer zo scoort dan kan ik niet anders dan klappen. Minstens 48 uur na de wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |